SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou nou nou.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Belgen_________! Een nationalistisch land wat geen fuck heeft bereikt.
2e ronde WK, noem het maar niks.![]()
Tja, op een sociale werkplaats lopen doorgaans veel gekkies rond.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:40 schreef Grandesco het volgende:
Echt, bij mij op het werk hebben de belgen de volste vertrouwen dat ze wereldkampioen gaan wordenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:40 schreef Grandesco het volgende:
Echt, bij mij op het werk hebben de belgen de volste vertrouwen dat ze wereldkampioen gaan worden
Die gasten sporen niet.
Ze overschatten hun land altijd met van alles.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gooi een vlaai in hun gezichtquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:40 schreef Grandesco het volgende:
Echt, bij mij op het werk hebben de belgen de volste vertrouwen dat ze wereldkampioen gaan worden![]()
Nederlanders niet nee. Die dachten namelijk in 1940 de Duitsers wel konden tegenhouden door een paar akkers onder water te zetten. En zo geschieddequote:Op donderdag 26 juni 2014 11:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die gasten sporen niet.
Ze overschatten hun land altijd met van alles.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ze halen net de 2e ronde in een poule waarbij je iedereen van de mat af moet spelen... je verwacht dan dat er een belletje gaat rinkelenquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die gasten sporen niet.
Ze overschatten hun land altijd met van alles.![]()
![]()
Er is nog meer in het leven dan voetbalquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nou nou nou.
2e ronde WK, noem het maar niks.
Ben het niet vaak met je eens, maar ik denk het ook.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
België had er in elke andere poule kansloos uitgelegen![]()
Had ik maar mooi toch even gelijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:10 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
hij speelt dus vanuit het midden, geen RW![]()
Je zou het vaker met mij eens moeten zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:46 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ben het niet vaak met je eens, maar ik denk het ook.![]()
Ik ben trots op mijn (half-)Belgische afkomst. Daarbij zijn mensen van gemengde afkomst vaak veel knapper. En daar ben ik het levende bewijs van
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
WE HEBBEN EEN BELG HIER!quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik ben trots op mijn (half-)Belgische afkomst. Daarbij zijn mensen van gemengde afkomst vaak veel knapper. En daar ben ik het levende bewijs van.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Straks komt Grid Autosport binnengister besteld voor 47 euro bij billgames.nl. weer een goede racer van Codemasters
![]()
Wat heeft een Belg als hij een vlieg doorslikt?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik dacht al dat ik Rijst rook, maar nu weet ik wie het is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik ben trots op mijn (half-)Belgische afkomst. Daarbij zijn mensen van gemengde afkomst vaak veel knapper. En daar ben ik het levende bewijs van.![]()
Meer hersenen in zijn maag dan in zijn hoofd![]()
![]()
Meer hersens in zijn buik dan in zijn hoofd?quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat heeft een Belg als hij een vlieg doorslikt?![]()
Niet het verschil ruiken tussen rijst en patattekesquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik Rijst rook, maar nu weet ik wie het is.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Komt er nog een happy hour? Daar wacht ik op, daarna wil ik Depay etc kopen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
300k op de Xbox maar hij wordt nog veeeeel goedkoper. Ik wacht tot TOTM3 uit is want daar zal hij ook wel inzitten.![]()
Waarom heeft POTS een krant in zijn dashboardkastje?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb geen idee.. dit jaar doet EA niet echt aan HHs, alleen pack offers.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Komt er nog een happy hour? Daar wacht ik op, daarna wil ik Depay etc kopen.![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Om sneller door de bochten te scheuren![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik lig in een scheurquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Om sneller door de bochten te scheuren
en nu weer ophouden![]()
Ligt die naast de maggi?quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom heeft POTS een krant in zijn dashboardkastje?![]()
wat de fak is die nu al uit joh?quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:49 schreef Maver24 het volgende:
Straks komt Grid Autosport binnengister besteld voor 47 euro bij billgames.nl. weer een goede racer van Codemasters
![]()
![]()
Jammer dat ze waarschijnlijk Bogka en Videl gaan heten o.i.d.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:52 schreef Maver24 het volgende:
Eerste beelden PES2015
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice graphics![]()
Waarom heeft POTS een mes in zijn dashboard kastje?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Om die irritante Hollanders af te snijden.![]()
![]()
![]()
![]()
Om de bocht beter aan te snijden. Dijenkletserdje hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom heeft POTS een mes in zijn dashboard kastje?![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee in 2014 was het al zo dat slechts een aantal landen (waaronder NL) en clubs (ManU) geen licenties hadden. Meeste clubs echter wel gewoon.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jammer dat ze waarschijnlijk Bogka en Videl gaan heten o.i.d.![]()
Ik dacht dat het mooi weer zou worden maar het regent hier gewoonAch ja, ik zit toch binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja man. ben benieuwd hoe die speelt. Hij komt straks binnen via DHL.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat de fak is die nu al uit joh?![]()
Oh, oké.. Nu nog een FUT achtige modus en het leven wordt een stuk aangenamerquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee in 2014 was het al zo dat slechts een aantal landen (waaronder NL) en clubs (ManU) geen licenties hadden. Meeste clubs echter wel gewoon.![]()
![]()
Tja, ik zou nu mijn heil kunnen gaan zoeken in (even slechte) grappen over Rotterdam. Maar laat ik dat gewoon maar niet doen. En ik blijf trots op het feit dat mijnen bompa nun fieren Vlaoming is.quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Garpje *boks*quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja, ik zou nu mijn heil kunnen gaan zoeken in (even slechte) grappen over Rotterdam. Maar laat ik dat gewoon maar niet doen. En ik blijf trots op het feit dat mijnen bompa nun fieren Vlaoming is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het ziet er inderdaad wel erg makkelijk uit. Maar hij keepte verder een prima pot.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:01 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel slecht van die keeperNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:02 schreef Toefjes het volgende:
Zonder Belgen hadden wij ons toch een stuk minder superieur gevoeld. Dus koesteren die gasten
Sowieso stappen in Belgiequote:Op donderdag 26 juni 2014 12:03 schreef Kamikazie het volgende:
Toch zien die feestjes bij de belgen rondom het WK er heel wat beter uit dan hier over het algemeen
Veel beter dan die opgefokte bedoelingen hier
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Feestjes organiseren kunnen die kut Belgen welquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:03 schreef Kamikazie het volgende:
Toch zien die feestjes bij de belgen rondom het WK er heel wat beter uit dan hier over het algemeen![]()
Ja ben er een paar keer geweestquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sowieso stappen in Belgie
Veel beter dan die opgefokte bedoelingen hier
In Leuven heb ik toen echt een prima nacht gehad![]()
![]()
Wij hebben de beste festivals en feesten ter wereld manquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Feestjes organiseren kunnen die kut Belgen welHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
http://www.timeslive.co.z(...)s-3m-cash-to-players
Hoe dom kan je zijn
3 miljoen in cash uitbetalen in Brazilië met een WK.
![]()
Verschillen zijn trouwens wel klein
Ik sta 19de en heb maar 38 punten minder dan de nummer 10. 2 goals van Ronaldo vnv dus en ik sta weer in de top 10![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
En het beste nieuws van de dag, de voetbalkenner van dit topic staat toch op een stabiele laatste plaats. Wat zullen Rooney op linksbuiten en de beste passer in de voetbal geschiedenis trots op hem zijn.![]()
![]()
26-06-2014 | 'FC Barcelona wil bod FC Porto overtreffen voor BMI'
Bruno Martins Indi staat in de belangstelling van Manchester United, Tottenham, Everton, FC Porto en FC Barcelona. De Portugezen zouden al een bod van acht miljoen euro hebben neergelegd bij Feyenoord, maar FC Barcelona lijkt bereid om dat bedrag te overtreffen voor de Oranje-international. BMI is daarmee nog steeds relatief goedkoop en een goed alternatief voor Eliaquim Mangala die Barcelona ook op het oog heeft. (Sport)![]()
Ik denk dat de meesten Ronaldo hebben dus dat die vlieger niet opgaatquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:08 schreef Kamikazie het volgende:
Ik sta 19de en heb maar 38 punten minder dan de nummer 10. 2 goals van Ronaldo vnv dus en ik sta weer in de top 10![]()
Ik hoop nog altijd op LukakuWat valt die even tegen.
![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:08 schreef Kamikazie het volgende:
Ik sta 19de en heb maar 38 punten minder dan de nummer 10. 2 goals van Ronaldo vnv dus en ik sta weer in de top 10
Ronaldo paar goaltjes zou leuk zijn. Ik heb Suarez en Ronaldo bij mijn topscoorders dus grote kans dat ik daar punten ga laten liggen.![]()
Zhano hoeven we ook niet meer serieus te nemen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
En het beste nieuws van de dag, de voetbalkenner van dit topic staat toch op een stabiele laatste plaats. Wat zullen Rooney op linksbuiten en de beste passer in de voetbal geschiedenis trots op hem zijn.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
laat even weten of het wat isquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja man. ben benieuwd hoe die speelt. Hij komt straks binnen via DHL.![]()
![]()
Ik heb met Messi en Neymar al veel punten gepakt deze rondequote:Op donderdag 26 juni 2014 12:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ronaldo paar goaltjes zou leuk zijn. Ik heb Suarez en Ronaldo bij mijn topscoorders dus grote kans dat ik daar punten ga laten liggen.![]()
![]()
Alsof we dat überhaupt deden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zhano hoeven we ook niet meer serieus te nemen.![]()
Zhano doet dan ook niet alsof hij de uitvinder van het voetbal is in tegenstelling tot Thyequote:Op donderdag 26 juni 2014 12:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zhano hoeven we ook niet meer serieus te nemen.![]()
Messi is inderdaad een goede geweestquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb met Messi en Neymar al veel punten gepakt deze rondeDie hebben de meesten niet gepakt geloof ik.
![]()
Samequote:Op donderdag 26 juni 2014 12:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb met Messi en Neymar al veel punten gepakt deze ronde![]()
Ja beiden toch mooi 4 goals.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Messi is inderdaad een goede geweestDie hebben de meesten niet gepakt geloof ik.
Bijna 1/4 van mijn punten![]()
![]()
Thyequote:Op donderdag 26 juni 2014 12:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zhano doet dan ook niet alsof hij de uitvinder van het voetbal is in tegenstelling tot Thye
Tijdens een potje clubsen hoorde je Patje opeens: '...die kut van een Thye'
vertel meer, geef alles, desnoods leg ik geld bij !quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Thye
Tijdens een potje clubsen hoorde je Patje opeens: '...die kut van een Thye'![]()
Aldus Mathijs bij een all u can eat restaurant.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
meer, geef alles, desnoods leg ik geld bij !![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Aldus Mathijs bij een all u can eat restaurant.![]()
![]()
Hoe lager je staat, hoe meer verstand van voetbal bij dit WK. (op Thye na)quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zhano hoeven we ook niet meer serieus te nemen.kutventquote:quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zhano doet dan ook niet alsof hij de uitvinder van het voetbal is in tegenstelling tot ThyeKamiquote:![]()
![]()
Dit is een grapquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:11 schreef Maver24 het volgende:
26-06-2014 | 'FC Barcelona wil bod FC Porto overtreffen voor BMI'
Bruno Martins Indi staat in de belangstelling van Manchester United, Tottenham, Everton, FC Porto en FC Barcelona. De Portugezen zouden al een bod van acht miljoen euro hebben neergelegd bij Feyenoord, maar FC Barcelona lijkt bereid om dat bedrag te overtreffen voor de Oranje-international. BMI is daarmee nog steeds relatief goedkoop en een goed alternatief voor Eliaquim Mangala die Barcelona ook op het oog heeft. (Sport)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
10 miljoen voor Pelèquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:20 schreef el-blanchito het volgende:
Feyenoord gaat goed cashen deze zomer)))))))))))))))))
![]()
Dan is hij in FUT meer waard.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
10 miljoen voor Pelè)))))))))))))))))
![]()
Pellé*quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
10 miljoen voor Pelè)))))))))))))))))
Grandesco![]()
![]()
Wat dan? Die 100 euro?quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
was het eigenlijk al vergeten maar nu word ik weer depri![]()
Ja, gelukkig heb ik jou om mij te corrigeren.quote:
Maar alsnog, 10 miljoenPellé haal je bij de AH af voor een euroknaller en krijg je er ook nog een hamster bij... dat is toch geen speler voor de BPL.
![]()
whaha gister een paar keer ziektes gespot en lekker geslapen. Gaat wel goed hoor. Vanavond ff terugverdienenquote:![]()
Ghana door als outsider.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:30 schreef Grandesco het volgende:
Vanavond nog een keer genieten van de Ronaldo comedy en hopen dat USA doorgaat![]()
Ik had zoveel meer verwacht van Ronaldo
Een van de weinige ''grote'' spelers die het echt totaal niet waarmaakt.
edit; op al die Spanjaarden na dan![]()
![]()
Zijn medespelers zijn gewoon ruk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:33 schreef Kamikazie het volgende:
Ik had zoveel meer verwacht van Ronaldo
Een van de weinige ''grote'' spelers die het echt totaal niet waarmaakt.
Ze moeten daar het "van Gaal"-systeem hanteren bij Portugal.![]()
Zo slecht is dat team van hun nou ook weer niet vind ik.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zijn medespelers zijn gewoon ruk.
Ze moeten daar het "van Gaal"-systeem hanteren bij Portugal.
Vooraf had ik gezegd dat ze zeker gelijkwaardig aan NL waren.![]()
Nederland heeft een goede voorhoede. Die scoren wel goals met weinig kansen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zo slecht is dat team van hun nou ook weer niet vind ik.
Vooraf had ik gezegd dat ze zeker gelijkwaardig aan NL waren.
Ronaldo staat op de vleugel en als ze daar dubbele rugdekking geven, komt hij er nooit door.
Robben en van Persie die profiteren van de ruimte die ze krijgen op het moment dat de tegenstander aanvalt. Van de vleugels is dit best lastig.![]()
Heb je hun kwalificatie gezien? Bedroevend, en uiteindelijk net doorgedrongen tot het WK door nacompetitie met Zweden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zo slecht is dat team van hun nou ook weer niet vind ik.
Vooraf had ik gezegd dat ze zeker gelijkwaardig aan NL waren.![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:36 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nederland heeft een goede voorhoede. Die scoren wel goals met weinig kansen.
Ronaldo staat op de vleugel en als ze daar dubbele rugdekking geven, komt hij er nooit door.
Robben en van Persie die profiteren van de ruimte die ze krijgen op het moment dat de tegenstander aanvalt. Van de vleugels is dit best lastig.Had het meer over individuele spelersquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb je hun kwalificatie gezien? Bedroevend, en uiteindelijk net doorgedrongen tot het WK door nacompetitie met Zweden.
Spelen toch allemaal bij vrij grote clubs die vaak ver komen in Europa.
Heb hun kwalificatie ook niet gezien hoor, alleen die matches tegen Zweden.![]()
Nou ja onder Rusland geëindigd in de kwalificatie in ieder geval. Niet dat die op het moment de sterren van de hemel spelen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Had het meer over individuele spelers
Heb hun kwalificatie ook niet gezien hoor, alleen die matches tegen Zweden.![]()
Wie dan?quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Had het meer over individuele spelers
Heb hun kwalificatie ook niet gezien hoor, alleen die matches tegen Zweden.
Coentrao is blessa. Pepe.... en dat waren ze toch?![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:39 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wie dan?
Coentrao is blessa. Pepe.... en dat waren ze toch?
Dit is echt geen onaardig lijstje clubs. Zou voor veel van onze verdedigers een stapje omhoog zijn (kijk naar de Vrij die naar Lazio gaat) .![]()
Dit. En de middenvelders hebben allemaal ervaring bij Europese (semi-)topclubs.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is echt geen onaardig lijstje clubs. Zou voor veel van onze verdedigers een stapje omhoog zijn (kijk naar de Vrij die naar Lazio gaat) .![]()
Godver.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:42 schreef Dudeweiser het volgende:
Nou ik ga ook maar eens uit bed. Vakantie is niet goed voor je ritme![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:42 schreef Dudeweiser het volgende:
Nou ik ga ook maar eens uit bed. Vakantie is niet goed voor je ritmeepicdudequote:Op donderdag 26 juni 2014 12:42 schreef Dudeweiser het volgende:
Nou ik ga ook maar eens uit bed. Vakantie is niet goed voor je ritme![]()
![]()
Fener = zandbak = kutclub. Kuyt staat in dezelfde competitie in de basis en bij het Nederlands elftal is hij bankzitter.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is echt geen onaardig lijstje clubs. Zou voor veel van onze verdedigers een stapje omhoog zijn (kijk naar de Vrij die naar Lazio gaat) .
Zoals ik al zei, wij als Nederland concentreren niet op de aanval want dit zit wel goed. Wij zetten gewoon de bus neer en counteren met RvP en Robben. Portugal heeft niet genoeg spelers die dit verschil kunnen maken voorin.![]()
Een van onze '' grote 3 '' komt van zon zandbak kutclubquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:44 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Fener = zandbak = kutclub. Kuyt staat in dezelfde competitie in de basis en bij het Nederlands elftal is hij bankzitter.
Zoals ik al zei, wij als Nederland concentreren niet op de aanval want dit zit wel goed. Wij zetten gewoon de bus neer en counteren met RvP en Robben. Portugal heeft niet genoeg spelers die dit verschil kunnen maken voorin.![]()
![]()
Sneijdertje doet het aardig maar vind ik geen topper in het kaliber RvP en Robben.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een van onze '' grote 3 '' komt van zon zandbak kutclub![]()
Gister MOTM Muller gekocht voor 240k. flink gestegen ineens naar 290k. Komt dat nou door MOTM Shaqiri ?![]()
Burger King.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ouwe dikzakwat zal ik eens gaan ontbijten/lunchen?
![]()
Zandbakquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:44 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Fener = zandbak = kutclub. Kuyt staat in dezelfde competitie in de basis en bij het Nederlands elftal is hij bankzitter.
Zoals ik al zei, wij als Nederland concentreren niet op de aanval want dit zit wel goed. Wij zetten gewoon de bus neer en counteren met RvP en Robben. Portugal heeft niet genoeg spelers die dit verschil kunnen maken voorin.
Kom jij wel eens buiten Limburg?
Een cheeseburger. Of een saucijzenbroodje/worstenbroodje natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
![]()
Dat is nu leuk en aardig, maar als we een keer achter komen en de tegenstander gaat op defence hebben we een probleemquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:44 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, wij als Nederland concentreren niet op de aanval want dit zit wel goed. Wij zetten gewoon de bus neer en counteren met RvP en Robben. Portugal heeft niet genoeg spelers die dit verschil kunnen maken voorin.Dan moeten we opeens spel gaan maken.
![]()
Eitje met spek? Dat ga ik zo doenquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Geroosterd brood erbij, beetje jus d'orange prima man.![]()
Neuh gewoon Depay erinquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is nu leuk en aardig, maar als we een keer achter komen en de tegenstander gaat op defence hebben we een probleemDan moeten we opeens spel gaan maken.
![]()
![]()
dan eet je een krentenbolquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu heb ik honger terwijl ik alleen maar krentenbollen bij me heb.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
nah ik ben niet zo weg van ei. Ga maar een pistolet met gebakken ham en gehakt maken denk ikquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eitje met spek? Dat ga ik zo doen
Geroosterd brood erbij, beetje jus d'orange prima man.![]()
![]()
Uiteraard, maar we moeten onszelf ook niet wijs maken dat wij dan wel 'even' de tactiek aanpassen en gemakkelijk door de bus van de tegenstander combineren. Daar ligt de kwaliteit niet.quote:![]()
Booohhh.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nah ik ben niet zo weg van ei. Ga maar een pistolet met gebakken ham en gehakt maken denk ik
Nu voelt mijn ei niet zo stoer meer![]()
![]()
die van mij niet. Wat heb je besteld?quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:54 schreef ThadCastle het volgende:
Pakketbezorgers zijn ook standaard allochtonen of wat![]()
Ik heb er al 2 opgegeten.quote:
Misschien straks maar even in Heerenveen naar de Mac. Iemand die mee wil?![]()
![]()
Jup. Kunnen ze oefenen voor de zomervakantie.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:54 schreef ThadCastle het volgende:
Pakketbezorgers zijn ook standaard allochtonen of wat![]()
lolquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jup. Kunnen ze oefenen voor de zomervakantie.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Is maar 2 en half uur in de auto dus ja waarom nietquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 opgegeten.
![]()
Mijn pa een horloge.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
die van mij niet. Wat heb je besteld?
Hij stond ook gewoon voor de deur te roken![]()
![]()
Echt?quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mijn pa een horloge.
Hij stond ook gewoon voor de deur te roken
Dan zou ik hem toch even het terrein af sturen hoor
Met een jachtgeweer.![]()
Samen met DS2 naar de Mac. Dat zou wel echt episch wezen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien straks maar even in Heerenveen naar de Mac. Iemand die mee wil?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Toen tijdens die JJ2 meeting zat ik ook in de Mac (in Best) en ineens belde mijn moeder iemand van die groep op omdat ze mij niet kon bereikenquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Samen met DS2 naar de Mac. Dat zou wel echt episch wezen.Echt chanant.
![]()
Moet ik je ophalen? Moet wel rond 7 weer in eindje zijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is maar 2 en half uur in de auto dus ja waarom niet![]()
geen moslim hoorquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wel.quote:Dan kunnen we beter gewoon naar de mac in veldhoven ofzo gaan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet ik je ophalen? Moet wel rond 7 weer in eindje zijn![]()
Daar is geen DS2quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wel.
[..]
Dan kunnen we beter gewoon naar de mac in veldhoven ofzo gaan.
Gaat goed![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Agnosticismequote:Op donderdag 26 juni 2014 13:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wel.
[..]
Dan kunnen we beter gewoon naar de mac in veldhoven ofzo gaan.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jij bent echt een mongool van de bovenste plank.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:44 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, wij als Nederland concentreren niet op de aanval want dit zit wel goed. Wij zetten gewoon de bus neer en counteren met RvP en Robben. Portugal heeft niet genoeg spelers die dit verschil kunnen maken voorin.Denken dat Turkije een zandbak is
Jij hebt echt 0,0 verstand van voetbal. Rot op naar het Pokemon topic waar je mensen advies kunt geven over het trainen van Pikachu.
Kuyt heeft in Oranje gewoon veel betere concurrentie met Robben, Huntelaar, van Persie, Lens die zijn allemaal voetbal technisch gewoon beter, maar veel coaches kiezen ook vaak gewoon voor degene die wel een paar KM extra wilt lopen voor het team. Daarom is hij bij Fener onomstreden zoals hij dat ook was bij Liverpool en Feyenoord destijds.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hoe komt je moeder aan zijn nummer dan?quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen tijdens die JJ2 meeting zat ik ook in de Mac (in Best) en ineens belde mijn moeder iemand van die groep op omdat ze mij niet kon bereikenEcht chanant.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Haha Turkie Turkiequote:Op donderdag 26 juni 2014 13:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jij bent echt een mongool van de bovenste plank.Denken dat Turkije een zandbak is
Jij hebt echt 0,0 verstand van voetbal. Rot op naar het Pokemon topic waar je mensen advies kunt geven over het trainen van Pikachu.
Kuyt heeft in Oranje gewoon veel betere concurrentie met Robben, Huntelaar, van Persie, Lens die zijn allemaal voetbal technisch gewoon beter, maar veel coaches kiezen ook vaak gewoon voor degene die wel een paar KM extra wilt lopen voor het team. Daarom is hij bij Fener onomstreden zoals hij dat ook was bij Liverpool en Feyenoord destijds.![]()
oooooh shitquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:05 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hoe komt je moeder aan zijn nummer dan?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
chanant?quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen tijdens die JJ2 meeting zat ik ook in de Mac (in Best) en ineens belde mijn moeder iemand van die groep op omdat ze mij niet kon bereikenEcht chanant.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je nou niet in die pauperbende in het noorden woondequote:Op donderdag 26 juni 2014 12:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
![]()
Had ze toen opgezocht op internet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:05 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hoe komt je moeder aan zijn nummer dan?Dat is een woord dat hier op FOK! bekend is omdat iemand dat een keer typte in een topic (ipv genant)quote:![]()
Didn't see that one comingquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jij bent echt een mongool van de bovenste plank.Denken dat Turkije een zandbak is
Kuyt heeft in Oranje gewoon veel betere concurrentie met Robben, Huntelaar, van Persie, Lens die zijn allemaal voetbal technisch gewoon beter, maar veel coaches kiezen ook vaak gewoon voor degene die wel een paar KM extra wilt lopen voor het team. Daarom is hij bij Fener onomstreden zoals hij dat ook was bij Liverpool en Feyenoord destijds.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als je nou niet in die pauperbende in het noorden woonde![]()
Euj, er gaat niets boven Groningen!quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als je nou niet in die pauperbende in het noorden woonde
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Groningenquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:07 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Euj, er gaat niets boven Groningen!![]()
![]()
Leuk voor mijn betquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar is geen DS2
[ afbeelding ]
Gaat goed
![]()
![]()
Chanant.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:08 schreef Kamikazie het volgende:
Chanant.
Nee ik moest niet lachen tijdens het typen
Mwoah, wel een redelijke glimlach hoor!![]()
succes met de ramadan!quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kuyt heeft in Oranje gewoon veel betere concurrentie met Robben, Huntelaar, van Persie, Lens die zijn allemaal voetbal technisch gewoon beter, maar veel coaches kiezen ook vaak gewoon voor degene die wel een paar KM extra wilt lopen voor het team. Daarom is hij bij Fener onomstreden zoals hij dat ook was bij Liverpool en Feyenoord destijds.![]()
quote:
1x 30 dagen per 355 dagen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Altijd gedacht dat het 2 keer per jaar was eigenlijk. Wel een pittige periode, respect dat zoveel mensen dat toch volhoudenquote:![]()
Ieder jaar verschuift het met 10 dagen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat het 2 keer per jaar was eigenlijk. Wel een pittige periode, respect dat zoveel mensen dat toch volhoudenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee maar wel dat het niet exact 1x per jaar was...quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dacht je serieus 6 als antwoord te krijgen ofzo?![]()
Ah, dat idee kreeg ik met je vraagstellingquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee maar wel dat het niet exact 1x per jaar was...
Ik wist namelijk ook wel dat het ongeveer 1x per jaar is, maar niet exact.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
2012 is laat gekomen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:28 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
dat ziet er best scary uit![]()
2 keer ofzo had me ook niet verbaasd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, dat idee kreeg ik met je vraagstelling
Ik wist namelijk ook wel dat het ongeveer 1x per jaar is, maar niet exact.![]()
Zo stoer zijn ze dan ook weer niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
2 keer ofzo had me ook niet verbaasd.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:28 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
dat ziet er best scary uitNice.
Ook al een aantal keer gezien op het Haringvliet bij ons.
*Halingvliet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Nice.
Ook al een aantal keer gezien op het Haringvliet bij ons.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
wat een gek zegquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-en-75-jaar-oud.html
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hallo, wij zijn altijd aardig tegen nieuwe mensen. Ondanks dat iedereen zegt van niet. Nou, welkom dan maar he.quote:![]()
Ben je een pacehoer of een cross abuser?quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:09 schreef Floxcie het volgende:
[..]
[..]
hoin hoin, ik heb super veel talent voor FIFA en FOK!.![]()
Ok, f/m? pics?quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:09 schreef Floxcie het volgende:
[..]
[..]
hoin hoin, ik heb super veel talent voor FIFA en FOK!.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Enige manier om dat te bewijzen is je team showen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:09 schreef Floxcie het volgende:
[..]
[..]
hoin hoin, ik heb super veel talent voor FIFA en FOK!.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dank je wel, jullie zijn inderdaad wel érg aardig. Misschien moeten jullie een keer een FOK!meet houden en in het écht voetballen. Wollah.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hallo, wij zijn altijd aardig tegen nieuwe mensen. Ondanks dat iedereen zegt van niet. Nou, welkom dan maar he.![]()
Ik denk dat dit niet zo'n goed idee is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:11 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dank je wel, jullie zijn inderdaad wel érg aardig. Misschien moeten jullie een keer een FOK!meet houden en in het écht voetballen. Wollah.![]()
Ik had die 50 euro van Napoleon op winst Portugal gezetquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar is geen DS2
[ afbeelding ]
Gaat goed![]()
![]()
oh ja, moet wel een beetje ontopic blijven natuurlijk, is FIFA 14 leuk of haten jullie gewoon belgen?![]()
Het een sluit het ander niet uit. We haten vooral één bepaalde belgpersoon.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:17 schreef Floxcie het volgende:
oh ja, moet wel een beetje ontopic blijven natuurlijk, is FIFA 14 leuk of haten jullie gewoon belgen?![]()
Ik haat de plotselinge arrogantie van de Belgen. En de mayonaise die ze hebben, zure bendequote:Op donderdag 26 juni 2014 14:17 schreef Floxcie het volgende:
![]()
Ik haat België sinds februrari 2014, hieronder mijn formele klacht:quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik haat de plotselinge arrogantie van de Belgen. En de mayonaise die ze hebben, zure bende![]()
![]()
Trapz, straks zien we BMI schitteren bij Barcona. NL heeft straks een verdediging van Barcelona Man United en Aston Villa
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:19 schreef Kiid het volgende:
Trapz, straks zien we BMI schitteren bij Barcona. NL heeft straks een verdediging van Barcelona Man United en Aston Villa
![]()
![]()
Bohhhhhhhh.
Onderbroekje vol en nu Clasie nog naast Xavi/Iniesta want dan leren hun ook eens een keer goed passen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik moet zeggen: Sterke binnenkomersquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:17 schreef Floxcie het volgende:
![]()
Van Gaal wacht met het inbrengen van Clasie & zijn fabelachtige passes tot de halve finales.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Bohhhhhhhh.
Onderbroekje vol en nu Clasie nog naast Xavi/Iniesta want dan leren hun ook eens een keer goed passen.
Ik hoop wel dat Clasie blijft. Hij laat Xavi & Iniesta zien hoe het moet in de CL![]()
![]()
Oh ja, België is ook een kutland sinds de EUSSR dacht dat Brussel mooi representatief staat voor Europa als continent.![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Van Gaal wacht met het inbrengen van Clasie & zijn fabelachtige passes tot de halve finales.
Ik hoop wel dat Clasie blijft. Hij laat Xavi & Iniesta zien hoe het moet in de CL
Brussel het grootste afvoerputje van Europa.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:24 schreef Floxcie het volgende:
Oh ja, België is ook een kutland sinds de EUSSR dacht dat Brussel mooi representatief staat voor Europa als continent.
Arrogante Walen![]()
Euro afschaffen; Gulden 2.0 invoeren. Moeten onze soevereiniteit waarborgen potverdomme!quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Brussel het grootste afvoerputje van Europa.
Arrogante Walen![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2014 14:26:23 ]![]()
Allemaal een rood bandje om ons armen en achter Geert aan marcheren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:26 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Euro afschaffen; Gulden 2.0 invoeren. Moeten onze soevereiniteit waarborgen potverdomme!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Eto'o - Ibarboquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:27 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Op CDM TOTS Matic, MOTM Fellaini, of iemand nog een briljante suggestie?
Matic - De RossiRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Beter rood dan blauw.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Allemaal een rood bandje om ons armen en achter Geert aan marcheren.![]()
Fellaini. TOTS Matig is die prijs niet waard hihi.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:27 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Op CDM TOTS Matic, MOTM Fellaini, of iemand nog een briljante suggestie?![]()
Haha, Matic - Matig, leuk gevondenquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Fellaini. TOTS Matig is die prijs niet waard hihi.![]()
![]()
Waarom Hazard en Cuardado daar verneukenquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:27 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Cuadrado doet het erg goed op RM in de teams die ik gehad heb, incl wereldcup. Daar doet Hazard het trouwens ook erg goed op LM. Wie uit de BPL zou daar beter zijn volgens jou? Schurrle heb ik al een keertje gehad, maar dat was kraak noch smaakquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom Hazard en Cuardado daar verneuken![]()
Ik vond Schurrle juist op LM belachelijk goedquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Cuadrado doet het erg goed op RM in de teams die ik gehad heb, incl wereldcup. Daar doet Hazard het trouwens ook erg goed op LM. Wie uit de BPL zou daar beter zijn volgens jou? Schurrle heb ik al een keertje gehad, maar dat was kraak noch smaakIk vind het persoonlijk zonde om een speler zoals Hazard zo ver van de goal af te zetten daar liggen zijn kwaliteiten niet.
![]()
Wie zegt dat dat er door Brabanders is weggehangen? Zowat de helft van de PSV-supporters is Limburger volgens mijquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Limburgse psv supportersquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat er door Brabanders is weggehangen? Zowat de helft van de PSV-supporters is Limburger volgens mij![]()
![]()
Toure en aguero/joveticquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:27 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Is dit een nieuwe trend ofzo? Speel alleen nog maar tegen 80-90 chem 34x teams in Divisie 3 en elke bal die ik aanraak veranderd in stront#ibgs
![]()
De TOTS van Touré is 899K alquote:Al die TOTS spelers zijn explosief gestegen. Zou dit komen door die goedkope coins sites? Hier valt onmogelijk tegenaan te traden
![]()
![]()
Jupp, bevalt alleen niet zo goed, heb hem hierinquote:
Maar hernanes is op die positie zoveel beter. Kan chemwise alleen niet jammer genoegdaarom ga ik het denk ik omgooien naar 451(2), daarin heb je een cm extra ipv de cdm, zal wel ongeveer hetzelfde spelen dus.
![]()
Ik heb zo'n gruwelijke pot mayo gekocht. God wat lekkerquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
899kquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De TOTS van Touré is 899K alAl die TOTS spelers zijn explosief gestegen. Zou dit komen door die goedkope coins sites? Hier valt onmogelijk tegenaan te traden
![]()
![]()
![]()
Motm fella is ook erg goedalleen niet beter dan nif toure denk ik
![]()
Als je online bent ff een potje doen dan? Ik ben wel een Pirlo fan, maar tussen zijn NIF en IF merk ik niet zoveel verschil. Maar ziet er beter uit dus daarom heb ik hetquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jupp, bevalt alleen niet zo goed, heb hem hierin
[ afbeelding ]
Maar hernanes is op die positie zoveel beter. Kan chemwise alleen niet jammer genoegdaarom ga ik het denk ik omgooien naar 451(2), daarin heb je een cm extra ipv de cdm, zal wel ongeveer hetzelfde spelen dus.
![]()
![]()
Maximaal inkopen en wachten tot je kaarten vanzelf duurder worden. Er is toch niets makkelijker dan nu (=met stijgende prijzen) traden?quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De TOTS van Touré is 899K alAl die TOTS spelers zijn explosief gestegen. Zou dit komen door die goedkope coins sites? Hier valt onmogelijk tegenaan te traden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja is goed hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je online bent ff een potje doen dan? Ik ben wel een Pirlo fan, maar tussen zijn NIF en IF merk ik niet zoveel verschil. Maar ziet er beter uit dus daarom heb ik hetmoet alleen even kijken wanneer ik kan.
En als je het niet erg vindt ga ik met m'n andere team spelen![]()
![]()
Haha, maakt me niet uit hoor, stuur maar ff een berichtje wanneer je wiltquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:45 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ja is goed hoormoet alleen even kijken wanneer ik kan.
En als je het niet erg vindt ga ik met m'n andere team spelen![]()
Nou, in het tempo dat een TOTS Toure is gestegen, daar valt niet tegenaan te traden toch? Dan zou je 100% rendement in 1 maand moeten hebben. Sowieso onmogelijk als je een baantje hebt, en 1 of 2 vrienden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maximaal inkopen en wachten tot je kaarten vanzelf duurder worden. Er is toch niets makkelijker dan nu (=met stijgende prijzen) traden?![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, in het tempo dat een TOTS Toure is gestegen, daar valt niet tegenaan te traden toch? Dan zou je 100% rendement in 1 maand moeten hebben. Sowieso onmogelijk als je een baantje hebt, en 1 of 2 vrienden.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ik weet niet met welk tempo hij gestegen is. Maar blijkbaar heb je dus niet de optimale tradestrategie gehanteerd, want je hebt niet de snelst stijgende kaarten gekozen om in te investerenquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, in het tempo dat een TOTS Toure is gestegen, daar valt niet tegenaan te traden toch? Dan zou je 100% rendement in 1 maand moeten hebben. Sowieso onmogelijk als je een baantje hebt, en 1 of 2 vrienden.Nu blijft dat sowieso altijd lastig, en achteraf gepraat, maar volgens mij is dat een beetje het geval. En daarbij ben ik het met je eens dat het lastiger traden is zonder webapp en met sociaal leven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had helemaal niet meegekregen dat Cambuur Reijnen heeft gehaald.. nou, dat is wel echt een versterking.![]()
Beste is inzetten op Unibet. Miljoen coins is nog maar 2 tientjes. Twee tientjes kan je zo hebben, maar een miljoen coins duurt wel wat langer over het algemeenquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, in het tempo dat een TOTS Toure is gestegen, daar valt niet tegenaan te traden toch? Dan zou je 100% rendement in 1 maand moeten hebben. Sowieso onmogelijk als je een baantje hebt, en 1 of 2 vrienden.![]()
TOTS Matic is goedquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:27 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Belgen zijn best goed als ze maar voor Ajax hebben gespeeldquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neuh. Gewoon wat de gemiddelde bezoeker hier met Belgen heeft, denk ik![]()
Belgen met een Amsterdams accentquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Belgen zijn best goed als ze maar voor Ajax hebben gespeeld![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik doe het enorm slecht.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat deed ik vanochtend ook toen ik de Scorito stand zag
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Trapzie, is er een manier om je logingegevens van je router te achterhalen? Wil liever geen hard reset doenZijn niet de fabrieks-logingegevens.
![]()
Jantjequote:Op donderdag 26 juni 2014 14:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Belgen met een Amsterdams accent![]()
Vermaelen
Toby
![]()
![]()
![]()
EDIT: Te snel gelezenquote:Op donderdag 26 juni 2014 14:57 schreef Zhano het volgende:
Trapzie, is er een manier om je logingegevens van je router te achterhalen? Wil liever geen hard reset doenZijn niet de fabrieks-logingegevens.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
"The beginning-John Legend" in het kupske, wat een geweldig heerlijk nummer is dat
Wie gooit even het Youtubelinkje?
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik weet dan ook niet waar ik mee bezig ben geweest.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We kunnen nu wel met zekerheid zeggen dat jij er totaal geen verstand van hebt
Bij een WK-poule met vrienden sta ik 2e van de 10. Eigenlijk geen enkele wedstrijd helemaal fout, alleen Bosnië - Nigeria."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet dan ook niet waar ik mee bezig ben geweest.
Bij een WK-poule met vrienden sta ik 2e van de 10. Eigenlijk geen enkele wedstrijd helemaal fout, alleen Bosnië - Nigeria.Geen enkele wedstrijd helemaal fout op zo'n WK. Oké man.
![]()
Zegt denk ik meer over je vrienden dan over jouquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bij een WK-poule met vrienden sta ik 2e van de 10. Eigenlijk geen enkele wedstrijd helemaal fout, alleen Bosnië - Nigeria.![]()
Hij had Costa Rica-Italië en Spanje-Nederland onder andere natuurlijk ook goed.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]Geen enkele wedstrijd helemaal fout op zo'n WK. Oké man.
![]()
Je hebt je vrienden met zorg uitgekozen. In het land der blinden is Eenoog koningquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bij een WK-poule met vrienden sta ik 2e van de 10. Eigenlijk geen enkele wedstrijd helemaal fout, alleen Bosnië - Nigeria.
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: