SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou nou nou.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Belgen_________! Een nationalistisch land wat geen fuck heeft bereikt.
2e ronde WK, noem het maar niks.![]()
Tja, op een sociale werkplaats lopen doorgaans veel gekkies rond.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:40 schreef Grandesco het volgende:
Echt, bij mij op het werk hebben de belgen de volste vertrouwen dat ze wereldkampioen gaan wordenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:40 schreef Grandesco het volgende:
Echt, bij mij op het werk hebben de belgen de volste vertrouwen dat ze wereldkampioen gaan worden
Die gasten sporen niet.
Ze overschatten hun land altijd met van alles.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gooi een vlaai in hun gezichtquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:40 schreef Grandesco het volgende:
Echt, bij mij op het werk hebben de belgen de volste vertrouwen dat ze wereldkampioen gaan worden![]()
Nederlanders niet nee. Die dachten namelijk in 1940 de Duitsers wel konden tegenhouden door een paar akkers onder water te zetten. En zo geschieddequote:Op donderdag 26 juni 2014 11:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die gasten sporen niet.
Ze overschatten hun land altijd met van alles.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ze halen net de 2e ronde in een poule waarbij je iedereen van de mat af moet spelen... je verwacht dan dat er een belletje gaat rinkelenquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die gasten sporen niet.
Ze overschatten hun land altijd met van alles.![]()
![]()
Er is nog meer in het leven dan voetbalquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nou nou nou.
2e ronde WK, noem het maar niks.
Ben het niet vaak met je eens, maar ik denk het ook.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
België had er in elke andere poule kansloos uitgelegen![]()
Had ik maar mooi toch even gelijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:10 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
hij speelt dus vanuit het midden, geen RW![]()
Je zou het vaker met mij eens moeten zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:46 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ben het niet vaak met je eens, maar ik denk het ook.![]()
Ik ben trots op mijn (half-)Belgische afkomst. Daarbij zijn mensen van gemengde afkomst vaak veel knapper. En daar ben ik het levende bewijs van
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
WE HEBBEN EEN BELG HIER!quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik ben trots op mijn (half-)Belgische afkomst. Daarbij zijn mensen van gemengde afkomst vaak veel knapper. En daar ben ik het levende bewijs van.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Straks komt Grid Autosport binnengister besteld voor 47 euro bij billgames.nl. weer een goede racer van Codemasters
![]()
Wat heeft een Belg als hij een vlieg doorslikt?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik dacht al dat ik Rijst rook, maar nu weet ik wie het is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik ben trots op mijn (half-)Belgische afkomst. Daarbij zijn mensen van gemengde afkomst vaak veel knapper. En daar ben ik het levende bewijs van.![]()
Meer hersenen in zijn maag dan in zijn hoofd![]()
![]()
Meer hersens in zijn buik dan in zijn hoofd?quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat heeft een Belg als hij een vlieg doorslikt?![]()
Niet het verschil ruiken tussen rijst en patattekesquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik Rijst rook, maar nu weet ik wie het is.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Komt er nog een happy hour? Daar wacht ik op, daarna wil ik Depay etc kopen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
300k op de Xbox maar hij wordt nog veeeeel goedkoper. Ik wacht tot TOTM3 uit is want daar zal hij ook wel inzitten.![]()
Waarom heeft POTS een krant in zijn dashboardkastje?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb geen idee.. dit jaar doet EA niet echt aan HHs, alleen pack offers.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Komt er nog een happy hour? Daar wacht ik op, daarna wil ik Depay etc kopen.![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Om sneller door de bochten te scheuren![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik lig in een scheurquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Om sneller door de bochten te scheuren
en nu weer ophouden![]()
Ligt die naast de maggi?quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom heeft POTS een krant in zijn dashboardkastje?![]()
wat de fak is die nu al uit joh?quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:49 schreef Maver24 het volgende:
Straks komt Grid Autosport binnengister besteld voor 47 euro bij billgames.nl. weer een goede racer van Codemasters
![]()
![]()
Jammer dat ze waarschijnlijk Bogka en Videl gaan heten o.i.d.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:52 schreef Maver24 het volgende:
Eerste beelden PES2015
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice graphics![]()
Waarom heeft POTS een mes in zijn dashboard kastje?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Om die irritante Hollanders af te snijden.![]()
![]()
![]()
![]()
Om de bocht beter aan te snijden. Dijenkletserdje hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom heeft POTS een mes in zijn dashboard kastje?![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee in 2014 was het al zo dat slechts een aantal landen (waaronder NL) en clubs (ManU) geen licenties hadden. Meeste clubs echter wel gewoon.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jammer dat ze waarschijnlijk Bogka en Videl gaan heten o.i.d.![]()
Ik dacht dat het mooi weer zou worden maar het regent hier gewoonAch ja, ik zit toch binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja man. ben benieuwd hoe die speelt. Hij komt straks binnen via DHL.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat de fak is die nu al uit joh?![]()
Oh, oké.. Nu nog een FUT achtige modus en het leven wordt een stuk aangenamerquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee in 2014 was het al zo dat slechts een aantal landen (waaronder NL) en clubs (ManU) geen licenties hadden. Meeste clubs echter wel gewoon.![]()
![]()
Tja, ik zou nu mijn heil kunnen gaan zoeken in (even slechte) grappen over Rotterdam. Maar laat ik dat gewoon maar niet doen. En ik blijf trots op het feit dat mijnen bompa nun fieren Vlaoming is.quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Garpje *boks*quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja, ik zou nu mijn heil kunnen gaan zoeken in (even slechte) grappen over Rotterdam. Maar laat ik dat gewoon maar niet doen. En ik blijf trots op het feit dat mijnen bompa nun fieren Vlaoming is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het ziet er inderdaad wel erg makkelijk uit. Maar hij keepte verder een prima pot.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:01 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel slecht van die keeperNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:02 schreef Toefjes het volgende:
Zonder Belgen hadden wij ons toch een stuk minder superieur gevoeld. Dus koesteren die gasten
Sowieso stappen in Belgiequote:Op donderdag 26 juni 2014 12:03 schreef Kamikazie het volgende:
Toch zien die feestjes bij de belgen rondom het WK er heel wat beter uit dan hier over het algemeen
Veel beter dan die opgefokte bedoelingen hier
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Feestjes organiseren kunnen die kut Belgen welquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:03 schreef Kamikazie het volgende:
Toch zien die feestjes bij de belgen rondom het WK er heel wat beter uit dan hier over het algemeen![]()
Ja ben er een paar keer geweestquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sowieso stappen in Belgie
Veel beter dan die opgefokte bedoelingen hier
In Leuven heb ik toen echt een prima nacht gehad![]()
![]()
Wij hebben de beste festivals en feesten ter wereld manquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Feestjes organiseren kunnen die kut Belgen welHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
http://www.timeslive.co.z(...)s-3m-cash-to-players
Hoe dom kan je zijn
3 miljoen in cash uitbetalen in Brazilië met een WK.
![]()
Verschillen zijn trouwens wel klein
Ik sta 19de en heb maar 38 punten minder dan de nummer 10. 2 goals van Ronaldo vnv dus en ik sta weer in de top 10![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
En het beste nieuws van de dag, de voetbalkenner van dit topic staat toch op een stabiele laatste plaats. Wat zullen Rooney op linksbuiten en de beste passer in de voetbal geschiedenis trots op hem zijn.![]()
![]()
26-06-2014 | 'FC Barcelona wil bod FC Porto overtreffen voor BMI'
Bruno Martins Indi staat in de belangstelling van Manchester United, Tottenham, Everton, FC Porto en FC Barcelona. De Portugezen zouden al een bod van acht miljoen euro hebben neergelegd bij Feyenoord, maar FC Barcelona lijkt bereid om dat bedrag te overtreffen voor de Oranje-international. BMI is daarmee nog steeds relatief goedkoop en een goed alternatief voor Eliaquim Mangala die Barcelona ook op het oog heeft. (Sport)![]()
Ik denk dat de meesten Ronaldo hebben dus dat die vlieger niet opgaatquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:08 schreef Kamikazie het volgende:
Ik sta 19de en heb maar 38 punten minder dan de nummer 10. 2 goals van Ronaldo vnv dus en ik sta weer in de top 10![]()
Ik hoop nog altijd op LukakuWat valt die even tegen.
![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:08 schreef Kamikazie het volgende:
Ik sta 19de en heb maar 38 punten minder dan de nummer 10. 2 goals van Ronaldo vnv dus en ik sta weer in de top 10
Ronaldo paar goaltjes zou leuk zijn. Ik heb Suarez en Ronaldo bij mijn topscoorders dus grote kans dat ik daar punten ga laten liggen.![]()
Zhano hoeven we ook niet meer serieus te nemen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
En het beste nieuws van de dag, de voetbalkenner van dit topic staat toch op een stabiele laatste plaats. Wat zullen Rooney op linksbuiten en de beste passer in de voetbal geschiedenis trots op hem zijn.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
laat even weten of het wat isquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja man. ben benieuwd hoe die speelt. Hij komt straks binnen via DHL.![]()
![]()
Ik heb met Messi en Neymar al veel punten gepakt deze rondequote:Op donderdag 26 juni 2014 12:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ronaldo paar goaltjes zou leuk zijn. Ik heb Suarez en Ronaldo bij mijn topscoorders dus grote kans dat ik daar punten ga laten liggen.![]()
![]()
Alsof we dat überhaupt deden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zhano hoeven we ook niet meer serieus te nemen.![]()
Zhano doet dan ook niet alsof hij de uitvinder van het voetbal is in tegenstelling tot Thyequote:Op donderdag 26 juni 2014 12:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zhano hoeven we ook niet meer serieus te nemen.![]()
Messi is inderdaad een goede geweestquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb met Messi en Neymar al veel punten gepakt deze rondeDie hebben de meesten niet gepakt geloof ik.
![]()
Samequote:Op donderdag 26 juni 2014 12:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb met Messi en Neymar al veel punten gepakt deze ronde![]()
Ja beiden toch mooi 4 goals.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Messi is inderdaad een goede geweestDie hebben de meesten niet gepakt geloof ik.
Bijna 1/4 van mijn punten![]()
![]()
Thyequote:Op donderdag 26 juni 2014 12:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zhano doet dan ook niet alsof hij de uitvinder van het voetbal is in tegenstelling tot Thye
Tijdens een potje clubsen hoorde je Patje opeens: '...die kut van een Thye'
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
vertel meer, geef alles, desnoods leg ik geld bij !quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Thye
Tijdens een potje clubsen hoorde je Patje opeens: '...die kut van een Thye'![]()
Aldus Mathijs bij een all u can eat restaurant.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
meer, geef alles, desnoods leg ik geld bij !![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Aldus Mathijs bij een all u can eat restaurant.![]()
![]()
Hoe lager je staat, hoe meer verstand van voetbal bij dit WK. (op Thye na)quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zhano hoeven we ook niet meer serieus te nemen.kutventquote:quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zhano doet dan ook niet alsof hij de uitvinder van het voetbal is in tegenstelling tot ThyeKamiquote:![]()
![]()
Dit is een grapquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:11 schreef Maver24 het volgende:
26-06-2014 | 'FC Barcelona wil bod FC Porto overtreffen voor BMI'
Bruno Martins Indi staat in de belangstelling van Manchester United, Tottenham, Everton, FC Porto en FC Barcelona. De Portugezen zouden al een bod van acht miljoen euro hebben neergelegd bij Feyenoord, maar FC Barcelona lijkt bereid om dat bedrag te overtreffen voor de Oranje-international. BMI is daarmee nog steeds relatief goedkoop en een goed alternatief voor Eliaquim Mangala die Barcelona ook op het oog heeft. (Sport)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
10 miljoen voor Pelèquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:20 schreef el-blanchito het volgende:
Feyenoord gaat goed cashen deze zomer)))))))))))))))))
![]()
Dan is hij in FUT meer waard.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
10 miljoen voor Pelè)))))))))))))))))
![]()
Pellé*quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
10 miljoen voor Pelè)))))))))))))))))
Grandesco![]()
![]()
Wat dan? Die 100 euro?quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
was het eigenlijk al vergeten maar nu word ik weer depri![]()
Ja, gelukkig heb ik jou om mij te corrigeren.quote:
Maar alsnog, 10 miljoenPellé haal je bij de AH af voor een euroknaller en krijg je er ook nog een hamster bij... dat is toch geen speler voor de BPL.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: