SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou nou nou.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Belgen_________! Een nationalistisch land wat geen fuck heeft bereikt.
2e ronde WK, noem het maar niks.![]()
Tja, op een sociale werkplaats lopen doorgaans veel gekkies rond.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:40 schreef Grandesco het volgende:
Echt, bij mij op het werk hebben de belgen de volste vertrouwen dat ze wereldkampioen gaan wordenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:40 schreef Grandesco het volgende:
Echt, bij mij op het werk hebben de belgen de volste vertrouwen dat ze wereldkampioen gaan worden
Die gasten sporen niet.
Ze overschatten hun land altijd met van alles.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gooi een vlaai in hun gezichtquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:40 schreef Grandesco het volgende:
Echt, bij mij op het werk hebben de belgen de volste vertrouwen dat ze wereldkampioen gaan worden![]()
Nederlanders niet nee. Die dachten namelijk in 1940 de Duitsers wel konden tegenhouden door een paar akkers onder water te zetten. En zo geschieddequote:Op donderdag 26 juni 2014 11:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die gasten sporen niet.
Ze overschatten hun land altijd met van alles.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ze halen net de 2e ronde in een poule waarbij je iedereen van de mat af moet spelen... je verwacht dan dat er een belletje gaat rinkelenquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die gasten sporen niet.
Ze overschatten hun land altijd met van alles.![]()
![]()
Er is nog meer in het leven dan voetbalquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nou nou nou.
2e ronde WK, noem het maar niks.
Ben het niet vaak met je eens, maar ik denk het ook.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
België had er in elke andere poule kansloos uitgelegen![]()
Had ik maar mooi toch even gelijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:10 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
hij speelt dus vanuit het midden, geen RW![]()
Je zou het vaker met mij eens moeten zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:46 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ben het niet vaak met je eens, maar ik denk het ook.![]()
Ik ben trots op mijn (half-)Belgische afkomst. Daarbij zijn mensen van gemengde afkomst vaak veel knapper. En daar ben ik het levende bewijs van
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
WE HEBBEN EEN BELG HIER!quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik ben trots op mijn (half-)Belgische afkomst. Daarbij zijn mensen van gemengde afkomst vaak veel knapper. En daar ben ik het levende bewijs van.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Straks komt Grid Autosport binnengister besteld voor 47 euro bij billgames.nl. weer een goede racer van Codemasters
![]()
Wat heeft een Belg als hij een vlieg doorslikt?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik dacht al dat ik Rijst rook, maar nu weet ik wie het is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik ben trots op mijn (half-)Belgische afkomst. Daarbij zijn mensen van gemengde afkomst vaak veel knapper. En daar ben ik het levende bewijs van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |