Nee man, komt goed!quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:42 schreef Rugdopey het volgende:
weet je wat het is
iedereen zeg al ja we gaan van mexico winnen dan van costa rika of griekenland dus we staan al in de halve finale maar dan krijg je juis dat je verliest zul je net zien
Nu meen ik het echt. Zou me echt niets verbazen als we er gewoon uit vliegen. Een EK 2008 scenarioquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:09 schreef Stranger het volgende:
WK / Oranje roemloos uitgeschakeld in groepsfase WK
Het feit dat jij constant bent stelt mij gerust voor aanstaande zondag.
Aan dat scenario heb ik ook gedacht, maar toch heb ik tegen Mexico wel hoop. Zeker omdat de euforie in 2008 groter was na zowel Italie als Frankrijk dik afgemaakt te hebben.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:55 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Nu meen ik het echt. Zou me echt niets verbazen als we er gewoon uit vliegen. Een EK 2008 scenario
Ja maar er hoeft maar één ding fout te gaanquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:01 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Aan dat scenario heb ik ook gedacht, maar toch heb ik tegen Mexico wel hoop. Zeker omdat de euforie in 2008 groter was na zowel Italie als Frankrijk dik afgemaakt te hebben.
Ja, en ze hoeven ook maar 1 doelpunt meer te maken dan die taco's.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:02 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ja maar er hoeft maar één ding fout te gaan
Alsof die kwezel ook maar enigszins in de buurt komt van Robben en van Persie.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:20 schreef JenHermes het volgende:
[..]![]()
Wacht maar af, Javier Hernández Chicharito is beter dan jullie denken
Denk het niet want ik hoor alleen maar hoe ongelooflijk lastig Mexico wel niet isquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk dat Mexico zwaar onderschat wordt. Ik zou mijn geld in ieder geval niet op een winst voor Nederland zetten. Tot nu toe hebben ze mazzel gehad.
Het gaat er geheel van af hangen of de verdediging nog steeds zo prima staat. Is dat zo, dan zullen de ballen weer steevast naar voren gerost worden en dan zal zo'n bal vanzelf wel goed vallen voor Robben of Van Persie.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk het niet want ik hoor alleen maar hoe ongelooflijk lastig Mexico wel niet is
Net als NL een ploeg die het moet hebben van het collectief behalve dat zij nief beschikken over een Robben en van Persie.
Nederland mazzel gehad? 2x onterechte penalty tegen. 10 doelpunten, Slechts 1 doelpunt wat niet uit een strafschop kwam. Dat duid inderdaad op gewoon mazzel...quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk dat Mexico zwaar onderschat wordt. Ik zou mijn geld in ieder geval niet op een winst voor Nederland zetten. Tot nu toe hebben ze mazzel gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |