Doe dat nou gewoon niet Krea. Het gerucht gaat dat ie best breed is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
"en anders krijg je een klap op je bek als ik je zie. Jonguh."
Ja, maar dat zegt natuurlijk niets. Mijn vetpercentage is ook atletisch.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doe dat nou gewoon niet Krea. Het gerucht gaat dat ie best breed is.
zo te zien kun jij welk koffie gebruiken.quote:
Lijkt me echt bijzonder vreemd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Voor 100%bukker en andere e-smokestoners
http://www.mixmag.net/new(...)-a-100-legal-e-joint
Ziet er wel erg kek uit.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Voor 100%bukker en andere e-smokestoners
http://www.mixmag.net/new(...)-a-100-legal-e-joint
Sorry met cokesmaak is er nog niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ziet er wel erg kek uit.Dutch design and innovation.
Ik rook echter geen wiri meer.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Sorry met cokesmaak is er nog niet.
niet?? Iig zonder mij.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wanneer organiseren we eens een ToF drugsfeest?
Binnenkort! Na dinsdag heb ik vakantie. Kan vast wel een paar dagen vrij regelen enzoquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wanneer organiseren we eens een ToF drugsfeest?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Binnenkort! Na dinsdag heb ik vakantie. Kan vast wel een paar dagen vrij regelen enzo
Ja, prima toch.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik doe niet aan drugs dus, heb daar niks te zoeken
iddquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik doe niet aan drugs dus, heb daar niks te zoeken
Terecht, al was 12 maanden ook terecht geweest.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:53 schreef ReMcOrE het volgende:
9 officiële interlands niet spelen, 4 maanden überhaupt niet spelen (+ stadions bezoeken) en ¤ 80.000 boete... wat vinden we daarvan?
Veel te mild!quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:53 schreef ReMcOrE het volgende:
9 officiële interlands niet spelen, 4 maanden überhaupt niet spelen (+ stadions bezoeken) en ¤ 80.000 boete... wat vinden we daarvan?
ditquote:
Ik vrees het ook. Het kost me dan maar 50 Euro, dat dan weer wel...quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:59 schreef Kreator het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat de fok drugs party twee bezoekers krijgt.
ahhhhquote:Op vrijdag 27 juni 2014 06:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen, setupje nummer 5 deze week
veel werken of nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 07:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig morgen tot en met woensdag weer sluitjes
Kameraad. En taxi al geregeldquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
gezellig.. van kameraad of familie?
Proost!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:54 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgenvanmiddag om 1500 uur stoppen om door te gaan naar de feesttent
dank jequote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:33 schreef ReMcOrE het volgende:
koffer gepakt en alle andere spullen in krat + tas, volgens mij heb ik het zo welover 1,5 uur richting de polder
Dat wordt vanavond dus rukken op de catalogus van de Hunkemöller.quote:
recalcitrant????? Welk vd betekenissen val ik ondee volgens jou?? Met mij gaat het prima.. met jou?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe is het met ons Nikkie vandaag? Ben je wat minder recalcitrant dan voorgaande dagen?
Dat je tegendraads bent. Een goed bedoelde tik op de billetjes beantwoorden met een snoeiharde vuist in het gezicht.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
recalcitrant????? Welk vd betekenissen val ik ondee volgens jou?? Met mij gaat het prima.. met jou?
heb t niet over snoeihard gehad hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat je tegendraads bent. Een goed bedoelde tik op de billetjes beantwoorden met een snoeiharde vuist in het gezicht.
Ik heb nog altijd intarwebz om te rukken hequote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat wordt vanavond dus rukken op de catalogus van de Hunkemöller.![]()
Maar goed bezig man! Volgende week dus Nath aan het spit in Casa Jizzt?
Je hebt toch wel een foto van D in je portemonnee zodat je kan rukken op de wcquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd intarwebz om te rukken he
En dat verbaast je nog?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Stond me gisteren rond 18:00 een dikke file voor de McDrive.
Ik hoef m'n ogen maar te sluiten en ik zie D in z'n volle naakte glorie voor mequote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een foto van D in je portemonnee zodat je kan rukken op de wc
Hihihihi, de eerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoef m'n ogen maar te sluiten en ik zie D in z'n volle naakte glorie voor me
Heeft meer met common sense te makenquote:
Alvast eet smakelijk. Ik ga maar eens richting werkquote:
Skippyquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een prachttopic:
SEX / Zus af laten trekken
Housewarming?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het schiet nu echt wel opAl m'n boeken, films, games en kleding zitten in dozen die nu in m'n opberghok staan. Heb net de gordijnen hier erafgehaald en zit op het Ziggopakketje te wachten. Zometeen met de gordijnen en meer meuk naar het andere adres, waar ik pa nog even ga helpen en dan wordt morgen de vloer gelegd
Vervolgens zondagmiddag naar de Ikea om de meubels op te halen en dan zit ik er zondagavond gewoon in
Nee, hooguit 1 persoon per keer aubquote:
Maar ik tel voor 2quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, hooguit 1 persoon per keer aub
En D voor 5quote:
Er is genoeg voor iedereenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Beetje jammer voor D, dan mag ie heel niet komen, of we moeten m opdelen
oh my god. Nou als mijn broer me dat zou vragen zou ie echt een probleem hebben hoor... geen haar op mn hoofd die daaraan denkt!!!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een prachttopic:
SEX / Zus af laten trekken
Als ik het zou vragen dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
oh my god. Nou als mijn broer me dat zou vragen zou ie echt een probleem hebben hoor... geen haar op mn hoofd die daaraan denkt!!!
Krijg tieten, dat is de titel van een van m'n nieuwe nummersquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net ff een gruwelijk potje Total Annihilation gedaan
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Krijg tieten, dat is de titel van een van m'n nieuwe nummers
Ik ben in de war, is de titel nou "Krijg Tieten" of "Total Annihilation?"quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar 'ie over gaat
Total Annihilation uiteraard.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben in de war, is de titel nou "Krijg Tieten" of "Total Annihilation?"
Ach soquote:
das heel anders jij bent geen familie... en das voor jou een vraag en voor mij een weet..quote:
Dus... jij weet dat jullie twee geen familie zijn, maar Tuk koestert nog de ijdele hoop dat z'n verre nicht hem een keertje af gaat trekken?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
das heel anders jij bent geen familie... en das voor jou een vraag en voor mij een weet..
uhh bijna.. jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus... jij weet dat jullie twee geen familie zijn, maar Tuk koestert nog de ijdele hoop dat z'n verre nicht hem een keertje af gaat trekken?
quote:
dank. Ik zal eens wat in de magnetron flikkerenquote:
da wil niequote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Even beetje off-topic maar willen jullie eens een keer de volgende foto liken? Zouden mijn vrienden fijn vinden.
https://www.facebook.com/(...)e=1&theater&refid=52
Hmm las ik net ook al.. Dan helaas.quote:
ik heb geen facebookquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hmm las ik net ook al.. Dan helaas.
Bedankt voor de moeite
Padoem tssj.quote:
Gudverquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
deze blijft ZO geniaal![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hehe de droogheidquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
deze blijft ZO geniaal![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb je het mooi gehad?quote:
zeker!quote:
Ditquote:
Da's goddomme een cool spel jonge.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zie net bij steam het spel goat simulator
quote:Op zondag 29 juni 2014 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, pa is nu wat dingen in mekaar aan het zetten en zal me zo wel bellen dat ik met de computer enzo kan komen. Daarna nog ff doorbuffelen, dan hier eten + voetbal kiekn en dan naar m'n eigen huisje
Jullie hebben nog niet gespeeld hoor.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:10 schreef norich het volgende:
Omg heb zo hard gejuicht en geschreeuwd niet normaalmaar we zijn doorrrrrrrrrr
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jullie hebben nog niet gespeeld hoor.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:10 schreef norich het volgende:
Omg heb zo hard gejuicht en geschreeuwd niet normaalmaar we zijn doorrrrrrrrrr
Bij ons op de Oude Markt werd direct na de wedstrijd het liedje Mexico gedraaid, van wie het is weet ik niet meer, maar iedereen kent hem toch?quote:
zangeres zonder naamquote:Op zondag 29 juni 2014 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij ons op de Oude Markt werd direct na de wedstrijd het liedje Mexico gedraaid, van wie het is weet ik niet meer, maar iedereen kent hem toch?
helleuquote:
Nicequote:Op maandag 30 juni 2014 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel tof dat het internet hier zo'n 10x sneller is dan bij pa en ma
;iquote:Op maandag 30 juni 2014 02:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nicenu kan je downloaden met 150kb/s?
Niks mis meequote:Op maandag 30 juni 2014 02:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
;i
Max is +/- 35 MB/s, da's wel juist
Nikkiequote:Op maandag 30 juni 2014 06:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
Goedemorgen! Alweer een half uurtje aan het werk.. fijne dag allemaal!
tuurlijk! Gave pot... ik had goed voorspelt... maar vlak voor de goal had ik geen vertrouwen meer in de winst dus ik naar buiten roken en hoor ik ineens gejuich... ik naar binnen dus heb maar even gevraagd of ik buiten moest blijvenquote:
das zuur!!quote:Op maandag 30 juni 2014 11:52 schreef Redbaron het volgende:
Hmmz. Midden in de nacht eruit om op tijd te zijn, kun je pas om 13u laden
Het leven van een echte trucker gaat niet over rozen. Kun je misschien nog wat aan je spiermassa werken ondertussen.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:52 schreef Redbaron het volgende:
Hmmz. Midden in de nacht eruit om op tijd te zijn, kun je pas om 13u laden
Relaxedquote:
wanneer feest bij jou?quote:
Deze manquote:Op maandag 30 juni 2014 19:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
De beest uithangen, naakt door t huis enzulks
Ze gaan inderdaad.quote:
klopt...quote:Op maandag 30 juni 2014 16:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik nam aan uit '86...
beenthere donethat enzo ..quote:Op maandag 30 juni 2014 19:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
De beest uithangen, naakt door t huis enzulks
Was ze maar 16... dat zou erg nice zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah ok. Het klonk even alsof je 16 was. Vandaar.
16 vind ik net iets....tja...dat je denkt van...sjonge...da's best een beetje oud al.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Was ze maar 16... dat zou erg nice zijn.
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lulquote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
16 vind ik net iets....tja...dat je denkt van...sjonge...da's best een beetje oud al.
Als er gras op de mat ligt, mag er op gespeeld worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als er gras op de mat ligt, mag er op gespeeld worden.
als je me wilt beledigen doe je dat maar een andere keer... ik ben blij dat ik t huis ff kan verlaten.. en voor de rest t hoe en waarom gaat je niks aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah ok. Het klonk even alsof je 16 was. Vandaar.
Hoi Nikkie.quote:
Prima leeftijd. Als zij dan op haar seksuele piek is ben ik ongeveer 60. Ideaal.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
16 vind ik net iets....tja...dat je denkt van...sjonge...da's best een beetje oud al.
Dag lieve mensen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:16 schreef sjoemie1985 het volgende:
morguhnikkie en tukkie en de rest van de Toffers ook natuurlijk.
Dag lieve mensen.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik was trouwens zaterdag weer eens langs de Mc geweest. De nieuwe Mc. Voor een BigMac.Deze was erg goed te knagen. Complimenten voor de crew!
![]()
De McDrive is daar op een gegeven moment gewoon 2-strooks!Ik wist niet welke kant ik heen moest sturen.
Bijna de auto total-loss tegen de McInspreekpaal.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
als je me wilt beledigen doe je dat maar een andere keer... ik ben blij dat ik t huis ff kan verlaten.. en voor de rest t hoe en waarom gaat je niks aan.
wat?? Moet ik alles dan maar pikken van die kerels hier???quote:
Ik begrijp dat je aan beide kanten kan bestellen (het was donker)?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ja, kloptMeeste mensen snappen er ook niets van, maar eigenlijk is het gewoon heel logisch
Ik wil helemaal niks en ik bepaal toch echt zelf wat ik zeg en wat ik niet zeg. Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
als je me wilt beledigen doe je dat maar een andere keer... ik ben blij dat ik t huis ff kan verlaten.. en voor de rest t hoe en waarom gaat je niks aan.
Ho-ho. Kerels? Ik ben de sweety zelve, behalve dan die tik op de billetjes zo nu en dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wat?? Moet ik alles dan maar pikken van die kerels hier???
Volgens mij zei ik ook niets waardoor je helemaal over de zeik moet gaan. Maar goed... we moeten het maar met handschoentjes behandelen, kennelijk.quote:
Nee, je moet niet alles als een belediging zienquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wat?? Moet ik alles dan maar pikken van die kerels hier???
Jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je aan beide kanten kan bestellen (het was donker)?
Op zich wel handig ja voor als je even de menukaart wil bestuderen. Daar ben ik in Duitsland vaak lang mee bezig vanwege het afwijkende aanbod.
denk je dat t mijn keus is om nog thuis te wonen??? Iedereen flapt alles er maar uit zonder er over na te denken of ze iemand er misschien wel mee kwetsen... en ja dat mag je vinden maar kunt t ook anders formuleren. Maar genoeg erover ik ben weg.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks en ik bepaal toch echt zelf wat ik zeg en wat ik niet zeg. Stel je niet zo aan.
Als je mijn reactie niet bevalt, dan reageer je er maar niet op. Ik vond het slechts opvallend dat je als 27 jarige blij bent dat je een keer alleen thuis bent. Mag ik dat vinden? Ja dat mag ik vinden..
Zo reageren sommige gasten ook, jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:54 schreef Kreator het volgende:
Bizar druk daar bij de Mc en de McKFC. Alsof we jaren zonder hebben gezeten.
nee hoor hoeft helemaal niks meer. Ben niet geschikt voor hierquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik ook niets waardoor je helemaal over de zeik moet gaan. Maar goed... we moeten het maar met handschoentjes behandelen, kennelijk.
Sorry Nikkie, maar ik vind echt dat je je aanstelt in dezequote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
denk je dat t mijn keus is om nog thuis te wonen??? Iedereen flapt alles er maar uit zonder er over na te denken of ze iemand er misschien wel mee kwetsen... en ja dat mag je vinden maar kunt t ook anders formuleren. Maar genoeg erover ik ben weg.
Adios
Toch niet bij Samz he?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zou vrij zuur zijn.
Ik ga even een afgehakt paardenhoofd bij iemand in bed leggen.
Misschien moet je gewoon niet zo ULTRA snel gekwetst zijn, als iemand iets zegt. Laten we eerlijk zijn. Het is op zich niet raar als je door omstandigheden op je 27e nog/weer thuis woont.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
Iedereen flapt alles er maar uit zonder er over na te denken of ze iemand er misschien wel mee kwetsen...
ik zeg toch dat ik hier niet geschikt voor ben.. ben schijnbaar te gevoelig persoon ofzo.. no hard feelings.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sorry Nikkie, maar ik vind echt dat je je aanstelt in dezeHij heeft niets gezegd waar je je beledigt door zou moeten/kunnen voelen. Jij ziet alles als een aanval of belediging en daar heb je alleen jezelf mee.
Badend in het zweet en met trillende handjes bestellen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo reageren sommige gasten ook, ja
Ach, loat goan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik zeg toch dat ik hier niet geschikt voor ben.. ben schijnbaar te gevoelig persoon ofzo.. no hard feelings.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zou wel héél ironisch zijn.En een beetje ver rijden...
Dan zou ik van Fok wegblijven. Wij zijn hier nog mildquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik zeg toch dat ik hier niet geschikt voor ben.. ben schijnbaar te gevoelig persoon ofzo.. no hard feelings.
Haha, nee. Maar sommigen kunnen duidelijk niet tegen verandering en zijn boos omdat het anders gaat dan ze gewend zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Badend in het zweet en met trillende handjes bestellen?
Jawel. Ik wil zien welk plaatje het isquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel. Ik wil zien welk plaatje het is![]()
Dus maak je plaatje eens.
Ja, die zie ik wel. Maar die daaronder niet.quote:
Dat dacht ik eerst ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik dacht een grote top wiet te zien.
Astrid 2.0. Jammer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:05 schreef Kreator het volgende:
Was het een keer niet de bedoeling om iemand weg te jagen, gebeurt het alsnog..
Ach, anders bellen ze mama even als ze er zelf niet uit komen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar sommigen kunnen duidelijk niet tegen verandering en zijn boos omdat het anders gaat dan ze gewend zijn
Daarom. Baron en ik zijn IRL ook gewoon dikke vrienden. Af en toe een dolletje op het forum moet kunnen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en voel je niet zo aangevallen/beledigd, daar schiet je niks mee op. We zetten elkaar hier vaak genoeg in de zeik
ik heb nog wel een pallet staan voor de grappen van Tukkerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:41 schreef sjoemie1985 het volgende:
soms moet je het hier inderdaaad een beetje met een korreltje zout nemen en soms met een grote korel .
Is het dat niet dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik dacht een grote top wiet te zien.
McTotempaal.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb nog wel een pallet staan voor de grappen van Tukker
Inhuur mogelijk, voor al uw feesten en partijen!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb nog wel een pallet staan voor de grappen van Tukker
Of een stoel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En soms heb je een vuist in je gezicht nodig als de grap niet doordringt.
quote:
er bloeit helemaal niets tussen mij ruler en/of baron... dus ik geef helemaal niets op.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach, loat goan.
Ik zie wat moois bloeien tussen jou en Ruler èn Baron. Correct me if I'm wrong.Dat geef je toch niet zomaar op?
waar k normaal zit heb ik er vrij weinig last van... tis maar net waar je post...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Dan zou ik van Fok wegblijven. Wij zijn hier nog mild
[..]
Haha, nee. Maar sommigen kunnen duidelijk niet tegen verandering en zijn boos omdat het anders gaat dan ze gewend zijn
dit dus, alleen zit ik in een andere situatie en niet in t huis van mn ouders maar dat van mn vriendin.. niet dat het uitmaakt maar ok..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verder snap ik Nikkie's opmerking over het alleen thuis zijn wel. Ik woonde tot eergisteren noodgedwongen weer bij m'n ouders dankzij m'n neurocoeliakie. Als je moeder dan echt elke dag thuis is ben je even héél blij als je ouders een week (of zelfs maar een weekend) weg zijn
Oh, en voel je niet zo aangevallen/beledigd, daar schiet je niks mee op. We zetten elkaar hier vaak genoeg in de zeik
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht zoiets te proeven uit jullie recente postings.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
er bloeit helemaal niets tussen mij ruler en/of baron... dus ik geef helemaal niets op.
juist ja...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:27 schreef Kreator het volgende:
Ze is terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
nope... vind baron leuke gozer.. maar hij ziet mij niet zitten dus dan houd het al snel op... en nee ben niet verliefd op baron ofzo...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh, ik dacht zoiets te proeven uit jullie recente postings.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:14 schreef Kreator het volgende:
Speciaal voor Nikky dan maar.
[ afbeelding ]
Hebben jullie al eens gemeet?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nope... vind baron leuke gozer.. maar hij ziet mij niet zitten dus dan houd het al snel op... en nee ben niet verliefd op baron ofzo...
Daar moet je even doorheen prikken. Had ik in het begin ook met hem.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nope... vind baron leuke gozer.. maar hij ziet mij niet zitten dus dan houd het al snel op... en nee ben niet verliefd op baron ofzo...
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar moet je even doorheen prikken. Had ik in het begin ook met hem.
Fout. Het is maar net hoe jij een post opvat en jouw reactie daaropquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
waar k normaal zit heb ik er vrij weinig last van... tis maar net waar je post...
Misschien is het beter in deze om hem er doorheen te laten prikken..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar moet je even doorheen prikken. Had ik in het begin ook met hem.
Ik kan me er vaag iets van herinneren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
zo begon ik ook ooit op Fok (nietwaar Krea?).
Ben je trouwens al eens bij de buren gaan lunchen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ach wat, ik kan je nog altijd enorm op de kast krijgen als ik je spelfouten verbeterquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fout. Het is maar net hoe jij een post opvat en jouw reactie daarop![]()
Maar geeft niet, zo begon ik ook ooit op Fok (nietwaar Krea?). Als je maar leert om schijt te hebben aan alles wat anderen over/naar je posten.
Mejje dikke kopquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach wat, ik kan je nog altijd enorm op de kast krijgen als ik je spelfouten verbeter
Jij ookquote:
Zal ik even langs komen lekkerding?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb zin om mijn piemel ergens in te drukken.
Ja, hieropan met die spekbil'nquote:
Bounce bounce bounce.. Rrrrawr! Droog dr'in graag. Hoe meer het schuurt, hoe langer het duurtquote:
Zal vast een opmerking van Assie zijn geweest?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Die TTwie herinnert het zich nog?
LIF / [Hardlopen] #805 - Zijn jullie van het internet?
Nee gek, dat was Steven op het stationquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zal vast een opmerking van Assie zijn geweest?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:48 schreef Kreator het volgende:
Hallo, lieve toffers.
groetjes vanuit Hengelo.
ach ja...quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.
[..]
Nikkie! Je bent er nog! Wat leuk!
Ik durf niet meer...quote:
Ja, vlakbij. Wegtersweg. auto staat bij de garage (italiaans technisch wonder).quote:En je bent inHengelo.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik durf niet meer...
[..]
Ja, vlakbij. Wegtersweg. auto staat bij de garage (italiaans technisch wonder).
Wiellagerquote:
niks mis met een mooie italiaanse autoquote:Op woensdag 2 juli 2014 10:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik durf niet meer...
[..]
Ja, vlakbij. Wegtersweg. auto staat bij de garage (italiaans technisch wonder).
Met een mooie Italiaanse auto is altijd wat mis.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
niks mis met een mooie italiaanse auto
quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met een mooie Italiaanse auto is altijd wat mis..
Ook wel leuk ja. Ik heb een 156 maar ik wilde eigenlijk een 159 of een Brera. Maar die waren te duur.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]maar sommige zijn wel mooi.
ik heb zelf een alfa romeo 166
Valt dus wel mee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wiellager
Airbag lampje blijft branden
'er is een lamp kapot' lampje blijft branden
Kleine beurt
Niets bijzonders.
Lekker gebaggerd gisteren.quote:
de 159 is inderdaad ook een mooie.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook wel leuk ja. Ik heb een 156 maar ik wilde eigenlijk een 159 of een Brera. Maar die waren te duur.
@Tukker: Goed topic trouwens, in sex..
Ja, als je net accuzuur in je ogen hebt gekregen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:42 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
de 159 is inderdaad ook een mooie.
Het was maar een matige garp, Sjoemie.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
die 166 van mij heeft best een goede wegligging hoor
heb ik ook wel eens op mijn werk dan bellen ze om te zeggen dat ze geen internet hebben, ik kijken doet hij weer gewoon.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:52 schreef Kreator het volgende:
Internet op de hoofdvestiging eruit. Ik als een malle ernaartoe rijden. Klap de laptop open, doet ie het weer....
Maar hij deed het nu al een half uur niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:58 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens op mijn werk dan bellen ze om te zeggen dat ze geen internet hebben, ik kijken doet hij weer gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |