waarom "moest" dat?quote:Op donderdag 26 juni 2014 07:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gisteren voor de trein voor ons vieren in totaal iets van 16-18 euro moeten betalen, maar wel 90 euro aan saldo op de chipkaarten moeten zetten![]()
![]()
minimaal 20 euro per kaart, anders kun je niet inchecken. (En 20 is dan niet genoeg, want we moesten ook nog terug)quote:
Oh nou pardon hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
minimaal 20 euro per kaart, anders kun je niet inchecken. (En 20 is dan niet genoeg, want we moesten ook nog terug)
Waarom zet je moest tussen "" ? (Dat komt over alsof je me niet gelooft en klinkt n stuk onvriendelijker dan gewoon: waarom moest dat? )
Je kan niet samen reizen op een ov chip.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh nou pardon hoor![]()
![]()
Dat zei ik gewoon omdat jij dat zei, en ik niet zeker wist of dat woord ertoevallig stond of het ook echt per se moest...
Konden jullie niet per 2 op de automaat aangeven dat je samen ging reizen?
dat is voor mensen die stiekem verder gaan gok ikquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:50 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat per se 20 euro aan saldo moeten hebben slaat nergens op als je maar een piepeindje moet. Maar goed, dat weten ze bij de NS niet.
echt wel, laatst nog gedaan met vinnie. dan moet je bij overige producten kijken en dan kun je gewoon samenreizen kiezenquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan niet samen reizen op een ov chip.
Nee, dat is voor mensen die niet uitchecken. De 20 euro ben je gewoon kwijt, als je uitcheckt krijg je alles wat je niet verbruikt terug.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat is voor mensen die stiekem verder gaan gok ik
Dat is alleen voor de 40% korting als iemand een kortingspas heeft.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
echt wel, laatst nog gedaan met vinnie. dan moet je bij overige producten kijken en dan kun je gewoon samenreizen kiezen![]()
dat kan ook, dacht meer aan mensen die ineens verder moesten reizen dan de bedoeling was.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat is voor mensen die niet uitchecken. De 20 euro ben je gewoon kwijt, als je uitcheckt krijg je alles wat je niet verbruikt terug.
die heb ik, zal daar wel om gegaan zijn toen jaquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de 40% korting als iemand een kortingspas heeft.
Dan gaat ie vanzelf in het rood en betaal je achteraf alsnog.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat is voor mensen die stiekem verder gaan gok ik
ja daaromquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan gaat ie vanzelf in het rood en betaal je achteraf alsnog.
Succes met de sollicitatiequote:Op donderdag 26 juni 2014 08:58 schreef Moeraskat het volgende:
ik vind overigens die wegwerp ov's echt stom![]()
en nu ga ik richting mijn sollicitatie crossen, en mijn buik inhouden![]()
![]()
Het zit je diep he?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Sweet mother of god..
Succesquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:58 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Succes.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:58 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
"een vreemde"?quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is wel een beetje apart om al zo snel ineens bloemen te krijgen van een vreemde ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |