En daar zit het probleem dusquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik handel te goeder trouw en dan krijg je een boete. En het zal best ergens onder in de voorwaarden staan, alsof een zinnig mens de tijd heeft om overal alle voorwaarden van alles door te lezen.
Fucking foto er opquote:Op donderdag 26 juni 2014 07:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En daar zit het probleem dus
'WAT EEN KUTREGELS!'
Heb je ze gelezen?
'NEE, MAAR ZE ZIJN KUT!'
Verder had de term 'persoonsgebonden' natuurlijk al een hint moeten zijn.
Ze zijn allemaal persoonsgebonden omdat die mongolen van NS bij elk abonnement weer nieuwe kaarten op gaan sturen omdat dat systeempje geen meerdere producten op 1 kaart aankanquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:18 schreef Nightquest777 het volgende:
Jep, hier moet ik ook gepost hebben.
Even olie op het vuur: het is persoonsgebonden TS! Of dacht je soms dat ze die foto voor de sier er op geplakt hadden? En sowieso waarom heb je 5 chipkaarten en geef je uitgerekend de persoonsgebonden te leen aan je vriendin?
Een rijbewijs is persoonlijk omdat het een bepaalde competentie (rijvaardigheid) aantoont van de eigenaar. Die Chipkaart toont helemaal niks van mij aan wat persoonlijk is. Geen producten of wat dan ook.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:00 schreef spiritusbus het volgende:
Vanochtend moest ik blazen bij een alcoholcontrole. Ik natuurlijk een P blazen zoals een echte baas dat doet.
Krijg ik alsnog een boete, omdat ik met het rijbewijs van mn vriendin rijd. Die van mij is beschadigd en dus heb ik een nieuwe besteld, maar die is nog niet binnen.
Echt wtf krijg ik nou weer een boete, ik heb er toch geen voordeel van?
quote:
Mr potato head?quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Een rijbewijs is persoonlijk omdat het een bepaalde competentie (rijvaardigheid) aantoont van de eigenaar. Die Chipkaart toont helemaal niks van mij aan wat persoonlijk is. Geen producten of wat dan ook.
Jij gaat bij elke webshop de algemene voorwaarden lezen en checkt van alles altijd de gebruiksaanwijzing? Dan ben je of werkloos, of een autist, of beide.quote:Op donderdag 26 juni 2014 07:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En daar zit het probleem dus
'WAT EEN KUTREGELS!'
Heb je ze gelezen?
'NEE, MAAR ZE ZIJN KUT!'
Verder had de term 'persoonsgebonden' natuurlijk al een hint moeten zijn.
Neuh niet bij allemaal, maar bij vervoersbewijzen weet je gewoon dat er geneuzel in de kleine lettertjes zit. En, zoals ik al zei, 'PERSOONSGEBONDEN' is toch wel een dikke hint dat er niet iemand anders mee mag reizen of wel?quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij gaat bij elke webshop de algemene voorwaarden lezen en checkt van alles altijd de gebruiksaanwijzing? Dan ben je of werkloos, of een autist, of beide.
En dit natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 07:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het gaat om het principe, en daar heeft hij gewoon een punt. Die ovchip is opgedrongen, dat je dan ook nog eens geld kwijt bent om je eigen geld van die kaart te kunnen krijgen had nooit geaccepteerd mogen worden door de politiek. Net zoals je bij normale producten met borg je borg terug krijgt, maar ook weer niet bij deze ovchip kaart.
Sterf.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:40 schreef videonatic het volgende:
Vrij logisch die boete, suck it in TS.
Voor hetzelfde geld was het iemand die je kaart gejat heeft, dat weten ze bij de NS toch niet?? Moeten ze dan maar tolereren dat iedereen met andermans kaarten gaat reizen, daar zullen dieven blij mee zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:40 schreef Skv het volgende:
[..]
En dit natuurlijk.
Als ze de kaart van mijn vriendin nou niet hadden geblokkeerd was er niets aan de hand geweest. Of als ze hem op tijd hadden gedeblokkeerd. Of als ze mij niet vijf van die pleuriskaarten hadden opgestuurd in de loop der tijd. Ik ben er echt helemaal klaar mee.
Nee natuurlijk niet, want daar zit een persoonsgebonden korting op. Vriendin reiste met vol tarief op mijn kaart. Zoals ik al vijf keer heb vermeld, als het niet vaker is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:44 schreef Pieter-Bas het volgende:
Als het nou een OV studentenkaart zoals we vroeger hadden was TS, had je em dan ook aan je vriendin uitgeleend in de veronderstelling dat ze daarmee weg zou komen?
[ afbeelding ]
Dat roep je in ieder topic he schat...quote:
Want? Je kan dat ding met 1 belletje laten blokkeren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:42 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld was het iemand die je kaart gejat heeft, dat weten ze bij de NS toch niet?? Moeten ze dan maar tolereren dat iedereen met andermans kaarten gaat reizen, daar zullen dieven blij mee zijn.
Noooes.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat roep je in ieder topic he schat...![]()
Waarom dump je dat mens niet gewoon.. geeft alleen maar gelazer..
De harde waarheid...quote:
Waarom heeft ze dat ding dan laten blokkeren?quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:40 schreef Skv het volgende:
[..]
En dit natuurlijk.
Als ze de kaart van mijn vriendin nou niet hadden geblokkeerd was er niets aan de hand geweest. Of als ze hem op tijd hadden gedeblokkeerd. Of als ze mij niet vijf van die pleuriskaarten hadden opgestuurd in de loop der tijd. Ik ben er echt helemaal klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |