Kijk, als JIJ dat ook vindt geeft dat toch weer het nodige vertrouwen .......quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik acht Nederland sowieso niet zo heel kansloos meer.
ik ook nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik acht Nederland sowieso niet zo heel kansloos meer.
er is tennis.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
Vrijdag is er geen voetbal toch? Dat zal even afkicken zijn.
LOL!quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk, als JIJ dat ook vindt geeft dat toch weer het nodige vertrouwen .......
Op je werk is je FOK naam An ?quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!
Mijn collega's stellen me voetbalvragen op het werk.
Dat is geen grapje. Wel grappig.
Hé An, wanneer moeten ze hierna weer voetballen?
En dat soort dingen weet ik dan gewoon. FOK!
Ik zeg ook steeds met een serieuze blik dat ze Mexico zeker niet moeten overschatten. Maar dat het kan.
Onderschatten, Lies, onderschatten, kijk nou uit, straks nemen ze je niet meer serieus ....quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!
Mijn collega's stellen me voetbalvragen op het werk.
Dat is geen grapje. Wel grappig.
Hé An, wanneer moeten ze hierna weer voetballen?
En dat soort dingen weet ik dan gewoon. FOK!
Ik zeg ook steeds met een serieuze blik dat ze Mexico zeker niet moeten overschatten. Maar dat het kan.
Goede strikethrough.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:01 schreef Baconbus het volgende:
Arno Vermeulen, je vieze hoerenmoeder voor dit zaadloze gelijkspel.![]()
An is toch meestal gewoon mamma in het marokaans of zo..quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope, en op het werk gebruik ik ook meestal geen smiley's. Maar ik denk wel eens een
Zeg je An, dan zeg je Eefjequote:Op donderdag 26 juni 2014 00:10 schreef chufi het volgende:
An
[..]
An is toch meestal gewoon mamma in het marokaans of zo..
Oh, Dat bedoelde ik. En zeg ik ook.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Onderschatten, Lies, onderschatten, kijk nou uit, straks nemen ze je niet meer serieus ....
Geen idee, het is een deel van mijn naam.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:10 schreef chufi het volgende:
An
[..]
An is toch meestal gewoon mamma in het marokaans of zo..
Bij die teams geef ik je gelijk, maar na vandaag vind ik Frankrijk daar niet meer bij horen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Goede strikethrough.
"Je vieze moeder" klinkt nog wat beledigender dan wanneer er ook nog "hoeren" bij staat.
En Arno Vermeulen verdient het om tot op het bot vernederd te worden.
Qua Nederland en kansloos: echt helemáál kansloos zijn ze tegen niet één tegenstander.
Als ik met een pistool op mijn hoofd een groot bedrag zou moéten zetten op een winnaar, dan kies ik niet voor Nederland als ze tegen Argentinië, Brazilië, Duitsland of Frankrijk moeten.
Kan Stom Egbers niet in dat huisje in Frankrijk met Arno Vermeulen gaan wonen? Suffe lul.
Eefje wentelteefje?quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij Eef je denk ik dan aan wentelteefje
Let maar eens op .. Verder ga ik er niet op in.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, het is een deel van mijn naam.
Dat heeft Truus anders nog nooit gezegd....quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:18 schreef glasshole het volgende:
[..]Louis van Gaal heeft een gouden pik
Hmm... nou ja, aan het schema te zien kunnen we Frankrijk alleen nog in de finale tegenkomen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bij die teams geef ik je gelijk, maar na vandaag vind ik Frankrijk daar niet meer bij horen.
Ook Argentinië heeft mij nog echt niet overtuigd ....quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm... nou ja, aan het schema te zien kunnen we Frankrijk alleen nog in de finale tegenkomen.
Als we ons even rijk rekenen, na:
(1/8e) Mexico en
(1/4e) de winnaar van Costa Rica - Griekenland volgt in de
(1/2e) halve finale denk ik Argentinië.
Want die spelen de 1/8e tegen Zwitserland en moeten daarna vermoedelijk tegen de winnaar van de wedstrijd België - USA.
Maar goed, het is een rare WK! Voorspellen is lastig.
Wie wel? Echt? Over meerdere wedstrijden?quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ook Argentinië heeft mij nog echt niet overtuigd ....
)quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie wel? Echt? Over meerdere wedstrijden?
Nederland! Klinkt raar uit mijn mond, ik ben namelijk nooit zo overtuigd van Oranje als het op echt winnen aankomt, te naïef, maar dit elftal speelt in dat 5 3 2 systeem zo geslepen. De verdediging staat als een huis en geeft vrijwel niets weg en de spitsen zijn levensgevaarlijk en zeer effectief. Ik denk dat elke tegenstander momenteel huivert om tegen dit Oranje te spelen. Neem Chili maar gerust als maatstaf hoor, die stonden en staan bij de bookies gewoon nog steeds 6e, een hele goede ploeg, maar gewoon kansloos afgeserveerd!quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie wel? Echt? Over meerdere wedstrijden?
Truus zei laatst dat Louis een oranje met goud omrande pik had!quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat heeft Truus anders nog nooit gezegd....
Ik ga dit morgen aan mijn collega's vertellen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Nederland! Klinkt raar uit mijn mond, ik ben namelijk nooit zo overtuigd van Oranje als het op echt winnen aankomt, te naïef, maar dit elftal speelt in dat 5 3 2 systeem zo geslepen. De verdediging staat als een huis en geeft vrijwel niets weg en de spitsen zijn levensgevaarlijk en zeer effectief. Ik denk dat elke tegenstander momenteel huivert om tegen dit Oranje te spelen. Neem Chili maar gerust als maatstaf hoor, die stonden en staan bij de bookies gewoon nog steeds 6e hoor, een hele goede ploeg, maar gewoon kansloos afgeserveerd!
wacht je gaat een onderbroek tussen je billen stoppen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:28 schreef glasshole het volgende:
liesje, ik wil een oranje string in mijn bilspleet
Ga jij eens even ergens anders buitenspelen!quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:30 schreef glasshole het volgende:
[..]
Truus zei laatst dat Louis een oranje met goud omrande pik had!
Zie je... ik had het gewoon goedquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Nederland! Klinkt raar uit mijn mond, ik ben namelijk nooit zo overtuigd van Oranje als het op echt winnen aankomt, te naïef, maar dit elftal speelt in dat 5 3 2 systeem zo geslepen. De verdediging staat als een huis en geeft vrijwel niets weg en de spitsen zijn levensgevaarlijk en zeer effectief. Ik denk dat elke tegenstander momenteel huivert om tegen dit Oranje te spelen. Neem Chili maar gerust als maatstaf hoor, die stonden en staan bij de bookies gewoon nog steeds 6e, een hele goede ploeg, maar gewoon kansloos afgeserveerd!
Het gaat niet om de string maar om het gevoelquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:31 schreef isax het volgende:
[..]
wacht je gaat een onderbroek tussen je billen stoppen?
kinky hoor.
Wortels eten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:28 schreef glasshole het volgende:
in koor: Hutspot!quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
Kom er maar in.
Ik zeg wortels, jullie zeggen...
En morgen een aspirine in je mik vermoed ik.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:28 schreef glasshole het volgende:
Bugs Bunny!quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
Kom er maar in.
Ik zeg wortels, jullie zeggen...
Gun liesje ook eens wat sjans!quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:34 schreef Gert het volgende:
[..]
En morgen een aspirine in je mik vermoed ik.
Hou maar op joh, over Liesje. Is niet echt gezellig meer. Ben je het met Ygritte eens dat Nederland overtuigt dit WK? Of kan de Tour de France niet snel genoeg beginnen? De dope caravaan..
Ik stel voor, een ietwat fronsende blik erbij en zo nu en dan knikken. Je zou nog even het 5-3-2 systeem snel op het schoolbord kunnen schetsen, dan pak je ze helemaal inquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga dit morgen aan mijn collega's vertellen.
gooi er wat appelmoes overheenquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo smakelijk, dikke snert daarentegen wel.
Bonduelle verkoopt keiharde fijne erwtjes in een diepvrieszak, die zijn best lekker hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Snertquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik stel voor, een ietwat fronsende blik erbij en zo nu en dan knikken. Je zou nog even het 5-3-2 systeem snel op het schoolbord kunnen schetsen, dan pak je ze helemaal in
Ja dat ben ik grotendeels met je eens, maar ik denk dat we tegen de écht grote jongens (lijstje wat ik net noemde) tekort gaan komen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Nederland! Klinkt raar uit mijn mond, ik ben namelijk nooit zo overtuigd van Oranje als het op echt winnen aankomt, te naïef, maar dit elftal speelt in dat 5 3 2 systeem zo geslepen. De verdediging staat als een huis en geeft vrijwel niets weg en de spitsen zijn levensgevaarlijk en zeer effectief. Ik denk dat elke tegenstander momenteel huivert om tegen dit Oranje te spelen. Neem Chili maar gerust als maatstaf hoor, die stonden en staan bij de bookies gewoon nog steeds 6e, een hele goede ploeg, maar gewoon kansloos afgeserveerd!
Heb ook nog een restje in de vriezerquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Snertheb ik serieus 3 week geleden nog gegeten (toen het warm was)
Bloemetjesjurk he?quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:37 schreef glasshole het volgende:
liesje, wat heb je een mooie jurk aan!
ik lus het ook niet echt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee dan ook niet, heb alles geprobeerd dikke klodders mayo.. het is te zoet en die velletjes
Haha, humor!quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!
Ik had het wel even lastig tegen Spanje. Ik wilde iets zeggen over dat 5-3-2. maar wist niet helemaal meer zeker of die 2 op de spitsen sloeg Ik dacht van wel maar durfde niet te gokken. Dus ik hield het bij, dit was strategisch heel gewaagd, en het bleek sterk.
Goed he?
Altijd luisteren naar Liesje!quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:40 schreef glasshole het volgende:
[..]
Mooi niet dus, ze wil dat ik optief
Playing hard-to-getquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:40 schreef glasshole het volgende:
[..]
Mooi niet dus, ze wil dat ik optief
Haha, op tegenstanders van Oranje wedden herken ik. Is eigenlijk een win-win.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat ben ik grotendeels met je eens, maar ik denk dat we tegen de écht grote jongens (lijstje wat ik net noemde) tekort gaan komen.
En daarnaast kunnen we ook echt zomaar van Mexico verliezen. Ik reken niet bij voorbaat op een overwinning. Ik ga ook flink geld zetten op Mexico want als we doorgaan dan interesseert het me toch geen kut dat ik een paar tientjes verloren heb. En zo worden bookies rijk.
Met de bal in het doel (sorry)quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha, op tegenstanders van Oranje wedden herken ik. Is eigenlijk een win-win.
Maar hoe zie je Oranje verslagen worden tegen die grote ploegen? Hoe gaan ze scoren?
Ja joh, helemaal top, in het land der blinden is éénoog koning, gewoon helemaal uitspelen die handelquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!
Ik had het wel even lastig tegen Spanje. Ik wilde iets zeggen over dat 5-3-2. maar wist niet helemaal meer zeker of die 2 op de spitsen sloeg Ik dacht van wel maar durfde niet te gokken. Dus ik hield het bij, dit was strategisch heel gewaagd, en het bleek sterk.
Goed he?
Ik "vrees" alleen Brazilië of Duitsland, de rest is toast. Als Mexico geen gekke dingen doet en gewoon speelt zoals ze altijd spelen, dan zijn ze wat mij betreft vrijwel kansloos.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat ben ik grotendeels met je eens, maar ik denk dat we tegen de écht grote jongens (lijstje wat ik net noemde) tekort gaan komen.
En daarnaast kunnen we ook echt zomaar van Mexico verliezen. Ik reken niet bij voorbaat op een overwinning. Ik ga ook flink geld zetten op Mexico want als we doorgaan dan interesseert het me toch geen kut dat ik een paar tientjes verloren heb. En zo worden bookies rijk.
Misschien moet ik even een pooltje maken daar.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja joh, helemaal top, in het land der blinden is éénoog koning, gewoon helemaal uitspelen die handel
Bij jou vast ook (bijna) alleen maar vrouwen dus dat moet met de FOK info er bij wel lukken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien moet ik even een pooltje maken daar.
Alleen maar inderdaad.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij jou vast ook (bijna) alleen maar vrouwen dus dat moet met de FOK info er bij wel lukken.
Onze verdediging is niet zo goed. Nog erg onervaren. En als de druk dan heel groot en langdurig wordt én er loopt daar voorin een klasbak à la Messi, tja.....quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha, op tegenstanders van Oranje wedden herken ik. Is eigenlijk een win-win.
Maar hoe zie je Oranje verslagen worden tegen die grote ploegen? Hoe gaan ze scoren?
Tegen Chili vond ik dat ze vrij weinig weg gaven. En Vlaar.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Onze verdediging is niet zo goed. Nog erg onervaren. En als de druk dan heel groot en langdurig wordt én er loopt daar voorin een klasbak à la Messi, tja.....
Maar ik dek me niet in door somber te zijn hoor, ik ben volgens mij gewoon realistisch.
Ik dek me alleen maar in door geld op Mexico te zetten.
Whut?quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:52 schreef Joezi het volgende:
Zonder onze Lies geen SC
Ze doet altijd zo gezellig mee
Soms is ze wat verdrietig
en voelt ze zich een beetje nietig
Maar dan vangt de SC haar op
en voelt ze zich weer helemaal TOP
True, de pot tegen Chili was het eerste uur niet om áán te gluren, maar ze gaven niet veel weg.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Tegen Chili vond ik dat ze vrij weinig weg gaven. En Vlaar.
Chili heeft er druk op gezet en er kraakte of piepte helemaal niets. Het was niet mooi, maar ik vond het wel indrukwekkendquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien kwam dat wel omdat BMI niet mee deed. Centraal vind ik hem ook niet zo sterk. Kuyt deed het eigenlijk ook best aardig als je zijn stats bekijktquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als ik die andere 'grote jongens' zie krijg ik dus niet de indruk dat die zoveel beter zijn dan Chili.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:59 schreef Gert het volgende:
[..]
True, de pot tegen Chili was het eerste uur niet om áán te gluren, maar ze gaven niet veel weg.
Alleen: daar red je het niet mee tegen de écht grote jongens vrees ik. Die hebben de mannetjes en de bal véél sneller dan Chili weer op een gevaarlijke positie, nadat De Vrij of Blind die bal weereens een lompe roei naar voren heeft gegeven in de hoop dat-ie Robben bereikt. De druk wordt gewoon nog veel groter. Maar hee, ik hoop echt dat ik Nederland onderschat hè.
Het is al heel erg goed dat ze met dit elftal ongeslagen de poulefase hebben afgerond.
Ik hoop dat je gelijk krijgt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als ik die andere 'grote jongens' zie krijg ik dus niet de indruk dat die zoveel beter zijn dan Chili.
Natuurlijk heeft Argentinië een Messi, maar dat streept zich wel weg tegen Robben. En Sanchez is net zo'n speler die mensen normaliter voor schut zet, maar dat viel tegen Oranje reuze mee. Niet dat het makkelijk wordt ofzo, maar deze tactiek lijkt wel te werken.
Not sure if trolling.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:59 schreef Joezi het volgende:
[..]Geen mooie ode? Het is mijn eerste FOK gedicht, voor jou liefsje
Ik heb het voorspeld, Uruguay gaat haar sterspeler echt niet verwijderen en de Fifa gaat het niet voor hen doen .....quote:
Voor het WK noemden ze Spanje ook een 'grote jongen'.quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk krijgt.
Nogmaals: als je ziet wat er aan Feyenoord-broekies in de verdediging speelt, aangevuld met Vlaar en Blind, dan vind ik het echt erg goed. Hou alleen mijn hart vast wanneer het om het echie gaat, en tegen de grote jongens. Het begint nu pas!
Wie weet. Omkoping is in het geheel niet ongebruikelijk schijntquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmmm zou ie er wat voor hebben gekregen
Voor staan met je punten door het prachtige wkquote:
Hij heeft al best veel centjes, maar bedreigingen zijn ook aan de orde.quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wie weet. Omkoping is in het geheel niet ongebruikelijk schijnt
Je moet online gaan gokken met je voorkennisquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
Voor staan met je punten door het prachtige wk
Ik mag niet gokken ivm geloof..quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je moet online gaan gokken met je voorkennis
Mag best joh, het geloof gokt zelf ook maar raakquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik mag niet gokken ivm geloof..
Het is niet zo dat ik iedere wedstrijd precies goed voorspel. Maar wel een hoop tot nu toe.
Ik moet wel lachen om het ergeren van mijn man.
Hij wil graag ook een tweede lijst aanmaken met een nieuwe 1/8 voorspellingen enz.
![]()
Hoe is het bij jou?
ik kan je wel influisteren hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mag best joh, het geloof gokt zelf ook maar raak![]()
Beetje winst, als Ecuador nou had gewonnen vanavond had ik weer eens een klappertje.
Ik knars ook, schijntquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:36 schreef isax het volgende:
kaken ontspannen om zo maar eens lekker te gaan knarsen
Stressquote:
wie?quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Focking irritant mensen die hun UI constant veranderen
Geen van beide?quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:39 schreef Speedball het volgende:
[..]
blauwe druiven of groene bezems ?
dat doet iedereenquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:42 schreef isax het volgende:
[..]
denk het. doe het al jaaaaren. super slecht voor mijn tanden maar ach.
ik ookquote:
abneuquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij wordt wel eens gechecked of ik überhaupt nog wel adem.
(master of silent sleeping)
quote:
ow kinkyquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
nee dat niet. Ik kan heel zachtjes ademen (schijnt)
Mijn man ook, maar die krijgt dan toch echt een por tussen zijn ribbenquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij wordt wel eens gechecked of ik überhaupt nog wel adem.
(master of silent sleeping)
quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:47 schreef Speedball het volgende:
joezi is eigenlijk bartho braat heb ik gehoord
ben je getrouwd en dan om 1.49 nog op fok!quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mijn man ook, maar die krijgt dan toch echt een por tussen zijn ribben
Nee, dat was dinges, die in dat badquote:
ja.. schokkend he?quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:49 schreef Speedball het volgende:
[..]
ben je getrouwd en dan om 1.49 nog op fok!
stom egbers, daarom mag die sukkel ook rond het hotel van Oranje hangen met z'n prietepraat.quote:
gert als je een kut had dan had ik je versierdquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:52 schreef Gert het volgende:
[..]
stom egbers, daarom mag die sukkel ook rond het hotel van Oranje hangen met z'n prietepraat.
hier ouwe, pak aan
Was een pistool toch, hoe heet die knakker nou. Ik vond hem wel een leuke bad guyquote:
ludo ?quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:54 schreef Parlay het volgende:
[..]
Was een pistool toch, hoe heet die knakker nou. Ik vond hem wel een leuke bad guy
Nee, die 1 met die krullen en volgens mij met Martine Hafkampquote:
In another life baby!quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:53 schreef Speedball het volgende:
[..]
gert als je een kut had dan had ik je versierd
het is nog geen 5 december.....quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:55 schreef glasshole het volgende:
Laatste post, ik kom hier niet meer door zwakke zwartmakerij van ene liesje.
hier begreep ik ineens dat het om een eeuwenoude afl van gtst gingquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:54 schreef Parlay het volgende:
[..]
Was een pistool toch, hoe heet die knakker nou. Ik vond hem wel een leuke bad guy
weet je liesje is liefquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:55 schreef glasshole het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:55 schreef glasshole het volgende:
Laat je niet wegpesten hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:55 schreef glasshole het volgende:
Jaquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
hier begreep ik ineens dat het om een eeuwenoude afl van gtst ging
lol dat gebeurt mij vaakquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:59 schreef Speedball het volgende:
mensen die liesje niet lief vinden zijn net als koffie pads van de senseo die al gebruikt zijn
Dat is hier ook het geval hoor! Schaam je niet.. je hebt lotgenotenquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:59 schreef Parlay het volgende:
[..]
JaIk kijk al eeuwen niet meer........nee, echt niet
En toch weet ik het nog.
En dan toch nog even proeven door de twijfel die toe slaat.quote:Op donderdag 26 juni 2014 02:01 schreef isax het volgende:
[..]
ik moet altijd lachen als dat mensen overkomt
je bent me er toch een.quote:Op donderdag 26 juni 2014 02:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
En dan toch nog even proeven door de twijfel die toe slaat.
Tozzoquote:
bam bam bamquote:Op donderdag 26 juni 2014 02:11 schreef Speedball het volgende:
[..]
teh fuck dat nummer zit al heel de dag in me kop
Jij valt voor haar in?quote:
Nouquote:
Trustequote:
als ik jouw daar mee blij maak dan wel.quote:
Trustequote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 02:17 schreef Speedball het volgende:
[..]
als ik jouw daar mee blij maak dan wel.
maar choco is lief
echt>? ik snap nooit zo goed waarom, de wereld is zo hard als je m zelf maaktquote:Op donderdag 26 juni 2014 02:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze heeft het zwaar te verduren gehad. Its a hard world after all.
ik zei alleen maar dat ik der niet snaptequote:Op donderdag 26 juni 2014 02:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze heeft het zwaar te verduren gehad. Its a hard world after all.
nu snap ik waarom je niet wil bellenquote:Op donderdag 26 juni 2014 02:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als je in de buurt blijft, ik voel me niet zo vrij in water
oh? ik heb vanavond niet echt opgelet..quote:Op donderdag 26 juni 2014 02:27 schreef isax het volgende:
[..]
ik zei alleen maar dat ik der niet snapte
en poef
dont worry heb al mn diploma''squote:Op donderdag 26 juni 2014 02:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als je in de buurt blijft, ik voel me niet zo vrij in water
ik ook niet want ik kreeg net pas door dat ze er niet wasquote:Op donderdag 26 juni 2014 02:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh? ik heb vanavond niet echt opgelet..
ook hier wens ik je een goede nachtrustquote:Op donderdag 26 juni 2014 02:31 schreef Speedball het volgende:
peeps
mn nest
warm
ff dansen
drie slokken water
en een dikke kus
ben wel bang dat ik dan minder strak in mijn velletje zitquote:Op donderdag 26 juni 2014 02:32 schreef Speedball het volgende:
[..]
bebe over 10jaar fixen we het naar hoe wij het willen
Mafzetov!quote:Op donderdag 26 juni 2014 02:32 schreef isax het volgende:
[..]
ook hier wens ik je een goede nachtrust
Even gecheckt en ik ben de eerste ooit!!!quote:Op donderdag 26 juni 2014 02:44 schreef isax het volgende:
[..]
heb je weer zelf een woord verzonnen schat?
wat ben je toch geniaalquote:Op donderdag 26 juni 2014 02:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Even gecheckt en ik ben de eerste ooit!!!![]()
http://lmgtfy.com/?q=%22Mafzetov%22+
hmm voor liesje heb ik al liefsje, maar die bestaat helaas al zie ikquote:Op donderdag 26 juni 2014 02:47 schreef isax het volgende:
[..]
wat ben je toch geniaal![]()
ik hoop dat, als we eindelijk onze nummers hebben uitgewisseld, je een leuk naampje voor mij bedenkt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat was dan ook te voorspellen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 02:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm voor liesje heb ik al liefsje, maar die bestaat helaas al zie ik
niet weggaanquote:Op donderdag 26 juni 2014 02:51 schreef glasshole het volgende:
Nog 1 laatste post hier, voor liesje:
Daar is zequote:
quote:
Don't leave usquote:Op donderdag 26 juni 2014 02:51 schreef glasshole het volgende:
Nog 1 laatste post hier, voor liesje:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 02:29 schreef isax het volgende:
[..]
ik ook niet want ik kreeg net pas door dat ze er niet was
Ik snapte mezelf ook even niet meer.quote:Op donderdag 26 juni 2014 02:27 schreef isax het volgende:
[..]
ik zei alleen maar dat ik der niet snapte
en poef
Zonder geluid dan.quote:
Keesiequote:Op donderdag 26 juni 2014 03:04 schreef glasshole het volgende:
Nou vooruit, nog eentje dan.
Waterstofbommen op mofrika!
quote:
REMIXXXXXXX MFS!quote:Op donderdag 26 juni 2014 03:04 schreef glasshole het volgende:
Nou vooruit, nog eentje dan.
Waterstofbommen op mofrika!
Godverdomme die klootzakken, die vuile teringmof!quote:
Post ook ff jouw versie van Wrecking ballquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 03:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Post ook ff jouw versie van Wrecking ballje weet vast wel welke
Toch, als je naar de tekst luistert, en ja soms kom je er niet onderuit als de radio in de keuken aanstaat en ik met mijn vingers in het gehakt sta en dus niet kan zappen, is het best nog wel boeiend.quote:
Kijk welke ik bedoeldequote:Op donderdag 26 juni 2014 03:09 schreef glasshole het volgende:
[..]
Whatever, de reacties zijn heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |