Kijk, als JIJ dat ook vindt geeft dat toch weer het nodige vertrouwen .......quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik acht Nederland sowieso niet zo heel kansloos meer.
ik ook nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik acht Nederland sowieso niet zo heel kansloos meer.
er is tennis.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
Vrijdag is er geen voetbal toch? Dat zal even afkicken zijn.
LOL!quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk, als JIJ dat ook vindt geeft dat toch weer het nodige vertrouwen .......
Op je werk is je FOK naam An ?quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!
Mijn collega's stellen me voetbalvragen op het werk.
Dat is geen grapje. Wel grappig.
Hé An, wanneer moeten ze hierna weer voetballen?
En dat soort dingen weet ik dan gewoon. FOK!
Ik zeg ook steeds met een serieuze blik dat ze Mexico zeker niet moeten overschatten. Maar dat het kan.
Onderschatten, Lies, onderschatten, kijk nou uit, straks nemen ze je niet meer serieus ....quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!
Mijn collega's stellen me voetbalvragen op het werk.
Dat is geen grapje. Wel grappig.
Hé An, wanneer moeten ze hierna weer voetballen?
En dat soort dingen weet ik dan gewoon. FOK!
Ik zeg ook steeds met een serieuze blik dat ze Mexico zeker niet moeten overschatten. Maar dat het kan.
Goede strikethrough.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:01 schreef Baconbus het volgende:
Arno Vermeulen, je vieze hoerenmoeder voor dit zaadloze gelijkspel.![]()
An is toch meestal gewoon mamma in het marokaans of zo..quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope, en op het werk gebruik ik ook meestal geen smiley's. Maar ik denk wel eens een
Zeg je An, dan zeg je Eefjequote:Op donderdag 26 juni 2014 00:10 schreef chufi het volgende:
An
[..]
An is toch meestal gewoon mamma in het marokaans of zo..
Oh, Dat bedoelde ik. En zeg ik ook.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Onderschatten, Lies, onderschatten, kijk nou uit, straks nemen ze je niet meer serieus ....
Geen idee, het is een deel van mijn naam.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:10 schreef chufi het volgende:
An
[..]
An is toch meestal gewoon mamma in het marokaans of zo..
Bij die teams geef ik je gelijk, maar na vandaag vind ik Frankrijk daar niet meer bij horen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Goede strikethrough.
"Je vieze moeder" klinkt nog wat beledigender dan wanneer er ook nog "hoeren" bij staat.
En Arno Vermeulen verdient het om tot op het bot vernederd te worden.
Qua Nederland en kansloos: echt helemáál kansloos zijn ze tegen niet één tegenstander.
Als ik met een pistool op mijn hoofd een groot bedrag zou moéten zetten op een winnaar, dan kies ik niet voor Nederland als ze tegen Argentinië, Brazilië, Duitsland of Frankrijk moeten.
Kan Stom Egbers niet in dat huisje in Frankrijk met Arno Vermeulen gaan wonen? Suffe lul.
Eefje wentelteefje?quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij Eef je denk ik dan aan wentelteefje
Let maar eens op .. Verder ga ik er niet op in.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, het is een deel van mijn naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |