Die werkt op mijn 620 prima en volgens eerder genoemde link zit die gyroscoop niet in mijn toestel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:04 schreef Igen het volgende:
De gyroscoop wordt bijv. gebruikt in HERE City Lens.
Ze hebben ook mooie groene hoesjesquote:Op woensdag 17 september 2014 19:33 schreef Evi_90 het volgende:
Ik ga misschien de Lumia 830 halen, die vind ik beter geprijsd dan de 930. Jammer dat de groene duurder wat ik op dit moment kan zien...
De 830 is wel een stuk minder qua hardware dan de 930.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:33 schreef Evi_90 het volgende:
Ik ga misschien de Lumia 830 halen, die vind ik beter geprijsd dan de 930. Jammer dat de groene duurder wat ik op dit moment kan zien...
Ja, dat geloof ik wel. Maar ik vind 'm daarvoor iets te duur en voor de dingen die ik op mijn telefoon doe heb ik geen high end toestel nodig.quote:Op donderdag 18 september 2014 07:06 schreef ArnosL het volgende:
[..]
De 830 is wel een stuk minder qua hardware dan de 930.
Dan zou ik voor de Lumia 735 gaan. Iets kleiner, maar zo'n beetje dezelfde hardware verder. Daarbij ook een stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:15 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel. Maar ik vind 'm daarvoor iets te duur en voor de dingen die ik op mijn telefoon doe heb ik geen high end toestel nodig.
Ik kan aanraden gewoon de telefoon de kopen in de gewenste kleur, ik wilde bij mijn Lumia 920 eigenlijk een kleur, maar die waren niet leverbaar meer bij de release ( 4 weken wachttijd, en vond dat wat te gek ). Dus ook verschillende hoesjes gehad, in de lumia kleuren, maar ze werden allemaal snel lelijk, in de hoekjes vervagen de kleuren naar bruin.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:03 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Ze hebben ook mooie groene hoesjes
Ik heb zelf een blauwe, het hoesje is wel lang mooi gebleven. Hij werd meegeleverd met m'n telefoon nog. Moet zeggen dat 'ie nou wel beetje vies is...quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:58 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik kan aanraden gewoon de telefoon de kopen in de gewenste kleur, ik wilde bij mijn Lumia 920 eigenlijk een kleur, maar die waren niet leverbaar meer bij de release ( 4 weken wachttijd, en vond dat wat te gek ). Dus ook verschillende hoesjes gehad, in de lumia kleuren, maar ze werden allemaal snel lelijk, in de hoekjes vervagen de kleuren naar bruin.
Nu zonder hoesje, veel mooier.
Die app wordt niet ondersteunt op m'n Lumia Icon.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:04 schreef Igen het volgende:
De gyroscoop wordt bijv. gebruikt in HERE City Lens.
Ik heb Full HD (1920 x 1080).quote:Only supports
WVGA 480x800
WXGA 768x1280
Dat kan nietquote:Op donderdag 25 september 2014 11:10 schreef Igen het volgende:
Weet iemand hoe ik aan Word Flow wijs kan maken dat als ik 'ze' typ, dat ik dan niet 'ZE' wil typen?
Is dat verschil dan zo groot tussen die Phones onderling tegenwoordig?quote:Op donderdag 18 september 2014 07:06 schreef ArnosL het volgende:
De 830 is wel een stuk minder qua hardware dan de 930.
Ah wordt ook AH, en online wordt Online. Dat is mijn grootste ergernis bij de auto correct. Dat soort gekke aanpassingen.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:10 schreef Igen het volgende:
Weet iemand hoe ik aan Word Flow wijs kan maken dat als ik 'ze' typ, dat ik dan niet 'ZE' wil typen?
Processor, resolutie, RAM geheugen, opaggeheugen en een hoop andere opties die wel op de 930 aanwezig zijn maar niet op de 830. Wat mij betreft is de 830 alleen gerechtvaardigd met een adviesprijs die ¤100 lager ligt.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:20 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Is dat verschil dan zo groot tussen die Phones onderling tegenwoordig?
Waar praten we dan over?
Hij leert van z'n papi!quote:Op zondag 28 september 2014 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Woordvoorspelling werkt erg goed, maar soms...
[ afbeelding ]
Nee er bestaat geen fullscreen modus. Als ik bv in een topic zit op mn windows Phone dan heb ik in de adresbalk wel een icoontje (als een open boekje) om de pagina makkelijker te lezen en zonder adresbalk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:28 schreef Urnotindangr het volgende:
had er al een topic over geopend en zie nu dit topic, heb vandaag een lumia 630 gekocht, als ik een webpagina bezoek blijft onderin de balk met het adres gewoon staan. is net mogelijk om deze te laten verdwijnen op een of andere manier?
geelquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lumia 930, oranje of groen. Roept u maar!
Ik heb m in het groen, enorm toffe kleur, zodat echt van het toestel!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb 'm ook in het groen is heel gaaf! Oranje nog niet in het echt gezien maar lijkt me even gaafquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Groen!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die van mij wordt niet té heet, maar wel echt merkbaar warm als ik 'm op z'n staart trap. Linkeronderkant wordt warm, niet heet, niet dat je hem niet meer vast kan houden, maar wel merkbaar warm. Had ik al gezegd dat ie warm werd?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik las trouwens wat over (te) hete 930's. Is dat nog steeds zo?
Toevallig had ik dat ook met mn 620 de laatste paar dagen. Alles 2x moeten openen voordat het daadwerkelijk opende, reboots, soms gewoon uitvallen etc.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:49 schreef L3viathan het volgende:
Ik heb sinds vandaag ook eindelijk Cyan op mijn 620
Hopelijk is hij nu wat stabieler want ik had de laatste tijd echt veel spontane resets en andere Android achtige ellende
Doet de mijne toch beter:quote:Op zondag 28 september 2014 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Woordvoorspelling werkt erg goed, maar soms...
[ afbeelding ]
Ik krijg shit wel, maar de rest niet, dus lijkt me dat het wel iets meer met jouw gemiddelde woordkeuze te maken heeft.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Doet de mijne toch beter:
[ afbeelding ]
Dan kijkt ie toch ergens anders dan alleen maar wat ik tiep. Dan kijkt ie ook naar wat andere mensen typen op bv whatsapp ofzo.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:26 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik krijg shit wel, maar de rest niet, dus lijkt me dat het wel iets meer met jouw gemiddelde woordkeuze te maken heeft.
Zelf vind ik de suggesties trouwens erg goed, werkt heel vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |