is die nice?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:03 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Sniper Elite 3 net binnen én nog een lang weekend
Kan ik vanavond zeggenquote:
Op Twitch zijn genoeg Sniper Elite 3 streams nu.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:43 schreef emokid het volgende:
Ik wil ook weten hoe Sniper Elite 3 is.. Graag uitgebreide bevindingen, en anders een paar keer een stream openzetten.
Stream gaat vanaf mijn zijde het niet worden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:43 schreef emokid het volgende:
Ik wil ook weten hoe Sniper Elite 3 is.. Graag uitgebreide bevindingen, en anders een paar keer een stream openzetten.
Ik vind Twitch na reddit de grootste aids community ooit hebben. Autistisch puistenbende. Die face-camsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op Twitch zijn genoeg Sniper Elite 3 streams nu.
Maar iemand die de game streamt vanaf een PS4 doet dat toch ook via Twitch?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:01 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik vind Twitch na reddit de grootste aids community ooit hebben. Autistisch puistenbende. Die face-camsWaarom willen mensen naar een nekbaard willen kijken die aan het gamen is.
Je bent de directeur?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:43 schreef emokid het volgende:
Graag uitgebreide bevindingen, en anders een paar keer een stream openzetten.
Ik denk dat als iemand hier gaat streamen dat zonder facecam en mic doet. Probeer zulke streams maar eens te vinden op Twitch.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar iemand die de game streamt vanaf een PS4 doet dat toch ook via Twitch?
Jaquote:
eerste hit, iig geen facecam :quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:06 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik denk dat als iemand hier gaat streamen dat zonder facecam en mic doet. Probeer zulke streams maar eens te vinden op Twitch.
Ik volg mensen die op de pc geregeld streamen en dat zijn niet zulke mensen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:01 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik vind Twitch na reddit de grootste aids community ooit hebben. Autistisch puistenbende. Die face-camsWaarom willen mensen naar een nekbaard willen kijken die aan het gamen is.
Gaat het voor de rest wel allemaal goedquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:10 schreef utopie het volgende:
ik kon het na gister toch niet laten om nog even één keer fifa te proberen
[ afbeelding ]
ja. FIFA voor een tientje kopen ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:15 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Gaat het voor de rest wel allemaal goed
Usb kabel verbinden met PS4 en controller en dan PS knop?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:14 schreef utopie het volgende:
hoe verbind ik een tweede nieuwe controller? LED in de controller gaat wel branden maar gelijk weer uit
ff proberenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:18 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Usb kabel verbinden met PS4 en controller en dan PS knop?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:18 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Usb kabel verbinden met PS4 en controller en dan PS knop?
bedankt, het werktquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:10 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij doe je dit gewoon expres voor de aandacht ofzoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:10 schreef utopie het volgende:
[ afbeelding ]
ja ik gooi een controller van ¤65 tegen de muur kapot om aandacht te krijgenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dit gewoon expres voor de aandacht ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |