SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee Antoquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:18 schreef The_Yakuza het volgende:
Hadden jullie serieus allemaal op Enner ingezet?![]()
Ook gelijk even discarden dan he.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:20 schreef hafcfan het volgende:
Suarez verwijderd uit mijn team hoe goed die ook isRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:20 schreef hafcfan het volgende:
Suarez verwijderd uit mijn team hoe goed die ook is![]()
![]()
Gedaanquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ook gelijk even discarden dan he.![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:20 schreef hafcfan het volgende:
Suarez verwijderd uit mijn team hoe goed die ook is![]()
![]()
deze post is waardeloos zonder discard opname wel een echte kerel zijn en de SIF of TOTS pakken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:20 schreef hafcfan het volgende:
Suarez verwijderd uit mijn team hoe goed die ook isPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik heb die gozer als topscorer, 1 gemiste pingel, 1 doelpunt onterecht afgekeurd, nou dit weer.quote:
ga eens voetballen vent.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb Suarez en Aguero als topscorers op Unibet en in een vriendenpoule; Suarez speelt het hele wk wss niet meer en Aguero wordt elke wedstrijd gewisseld omdat hij als een natte krant speeltGRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik heb Giroudquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:28 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik heb Suarez en Aguero als topscorers op Unibet en in een vriendenpoule; Suarez speelt het hele wk wss niet meer en Aguero wordt elke wedstrijd gewisseld omdat hij als een natte krant speelti'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
En is nu blessa.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:28 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik heb Suarez en Aguero als topscorers op Unibet en in een vriendenpoule; Suarez speelt het hele wk wss niet meer en Aguero wordt elke wedstrijd gewisseld omdat hij als een natte krant speeltAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
MOTM shaqiriwil ik wel proberen als RW
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die heb ik in mijn WC team. Al vond ik die niet geweldig, maar een upgrade is uit te proberen hequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:33 schreef FCsuarez het volgende:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Idd ja. Met een mooie finishing boost lijkt hij me erg chillquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:33 schreef FCsuarez het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
morgen ook maar ff WC'en met sanchez en Jackson Mquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die heb ik in mijn WC team. Al vond ik die niet geweldig, maar een upgrade is uit te proberen he
#FreeTrapz![]()
ecuador gaat straks in het anusje genomen worden als ze die goal willen forceren.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
1.73 en op hoog niveau volleyballen. lijkt mij niet
#FreeTrapz![]()
Haase ja. 2e ronde dit keer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch die Nederlandse kneus die er over het algemeen in de eerste ronde uit ligt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
en dit soort fratsen uit haalt bij achterstandquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch die Nederlandse kneus die er over het algemeen in de eerste ronde uit ligt?ja die ja
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch die Nederlandse kneus die er over het algemeen in de eerste ronde uit ligt?Jij weten niet hoe het er aan toe gaat op een tennisbaan. #dtmquote:![]()
Jij weten niet hoe de Nederlandse taal werkt #limboquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[..]
Jij weten niet hoe het er aan toe gaat op een tennisbaan. #dtmAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij weten niet hoe de Nederlandse taal werkt #limbo![]()
![]()
Hij maakte ook altijd spelvouten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij weten niet hoe de Nederlandse taal werkt #limbo
Was een jinx timmie![]()
Dan weet je ook niet wat een jinx is geloof ikquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hij maakte ook altijd spelvouten.
Was een jinx timmie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn tennis niet interesserenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[..]
Jij weten niet hoe het er aan toe gaat op een tennisbaan. #dtm![]()
Hij is zo dom hequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan weet je ook niet wat een jinx is geloof ik![]()
![]()
Ik speelde tegen een heel erg duur team met o.a. iMotM Neymar (de CAM-versie als ST) en Gomez op CMen dan win ik 3-1 met o.a. 2 goals van Arango de 63 pace LW
![]()
![]()
godverquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)mour_christiano.html
Mooie combinatie ook met dat pak
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dan zeggen die fanboys van Playstation; Tijd voor een echte console als je Xbox hebt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nah, heb dat ding 1 dag en ik weet alweer waarom ik eerst een Xbox hadblablablabla![]()
Ik speelde vanavond mn beste Fifa spel in tijden. Halve finale WK bereikt. En toen was het einde. Duurt vast weer een half jaar voor ik weer zo goed speelquote:![]()
![]()
hmmmm werd je er uit geflikkerd of na een wedstrijd?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik speelde vanavond mn beste Fifa spel in tijden. Halve finale WK bereikt. En toen was het einde. Duurt vast weer een half jaar voor ik weer zo goed speelblablablabla![]()
Bijna GriezmannetjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Controller en netwerk zal altijd stukken beter zijn op de xbox. Duren die updates overigens nog steeds zo lang? Dat was altijd een hel op de PS3quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nah, heb dat ding 1 dag en ik weet alweer waarom ik eerst een Xbox had![]()
Na een wedstrijd. Althans, niet er uit geflikkerd. Wilde nieuwe wedstrijd opstarten,en toen kreeg ik de melding netwerkfout. PS opnieuw opgestart, en de rest is geschiedenis.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:04 schreef Elan het volgende:
[..]
hmmmm werd je er uit geflikkerd of na een wedstrijd?![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Controller en netwerk zal altijd stukken beter zijn op de xbox.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Viel me nog wel mee op zich. PS4 controller is wel heeeel veel beter dan Ps3, maar zal altijd wel voorkeur houden voor de Xbox controllerquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Controller en netwerk zal altijd stukken beter zijn op de xbox. Duren die updates overigens nog steeds zo lang? Dat was altijd een hel op de PS3![]()
Tegen een standaard Serie A team met natuurlijk Ibarbo en toen bracht hij na de aftrap Gullit inGelukkig gewonnen, het stond 4-1, toen rood voor Chiellini en een ragequit.
![]()
Godver zet ik net 5 euro dat er nog gescoord wordt voor de 60e minuut, gaat dit wss weer 5 minuten duren![]()
![]()
Leek me toch meer pech dan bewust dit..rood had ik niet verwacht
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou mannetje meer opschieten nu!!quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:07 schreef WezepAFCA het volgende:
Godver zet ik net 5 euro dat er nog gescoord wordt voor de 60e minuut, gaat dit wss weer 5 minuten duren![]()
![]()
hmm uit deze hoek toch wel vies gestrekt..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat vind jij mooier?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:07 schreef Toefjes het volgende:
Kunnen net zo goed een discussie over blondines vs brunettes houden![]()
Ja dagquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:07 schreef Tim86 het volgende:
Leek me toch meer pech dan bewust dit..rood had ik niet verwachtDan kom je niet zo uit als het per ongeluk is
![]()
Uit die eerste 2 hoeken niet echt, maar daarna postte ik al dit:quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dagDan kom je niet zo uit als het per ongeluk is
quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:08 schreef Tim86 het volgende:
hmm uit deze hoek toch wel vies gestrekt..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je was snelquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uit die eerste 2 hoeken niet echt, maar daarna postte ik al dit:
[..]![]()
Wtf momentjequote:Op woensdag 25 juni 2014 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was zo vaag gisteren..dat die Barry ineens zijn bek vol gras hadblablablabla![]()
helaaschquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:10 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
hij speelt dus vanuit het midden, geen RWAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:10 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
hij speelt dus vanuit het midden, geen RW
wat is dit dan![]()
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Blondines voor de seks, brunettes voor een relatie en lief knuffelen.![]()
Dan klopt hetquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
maar op twitter staat dat hij vanuit het midden speelt![]()
Op de FIFA site ookquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
maar op twitter staat dat hij vanuit het midden speelt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan me die speler niet meer herinneren, maar ex-AZ is altijd goed /Brandsquote:'PSV informeert bij Raiola naar voormalig AZ-spits Jonathas'
Volgens Thijs Slegers inderdaad bekeken, maar niks concreets.![]()
Wat is dit voor FIFA rodekaartbijdetegenstandermomentumAjb niet zegquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kan me die speler niet meer herinneren, maar ex-AZ is altijd goed /Brands
![]()
Geloof dat hij bij zijn debuut scoorde en rood kreeg. Wel een goede spits vond ik, maar ben daar niet objectief in natuurlijk. type targetmanquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is zeg maar een soort Pelle maar dan slechter.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Totaal niet lucratief met die gigantische marges. Zoiets moet je echt bij Betfair doen of bij asians, niet bij UB/Napoleon. Niet dat je er geen winst mee kan maken, maar de marges zijn debiel..met die cash-in beroven ze je echtquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:18 schreef Toefjes het volgende:
wat geld op under 0.5 goals gezet. Even billenknijpen en dan hopen op de cash-inAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, ik wilde net posten: Dit is helemaal niet leukquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Totaal niet lucratief met die gigantische marges. Zoiets moet je echt bij Betfair doen of bij asians, niet bij UB/Napoleon. Niet dat je er geen winst mee kan maken, maar de marges zijn debiel..met die cash-in beroven ze je echt![]()
![]()
Giroud tijdAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Naja, ergens heeft hij wel een punt. Als je dat oranje nieuws ziet.. "het regent tijdens de training, dus gaat de vriendin van ... (vul naam speler in) .... (je ziet een vrouw een trapje oplopen)... Verslaggever laat even een stilte vallen en zegt dan: naar boven om droog te zitten. Een hoop dingen dat je denkt: wat moeten we hiermee?quote:
Maar Smeets is buiten dat gewoon een opperkwal hoor, dat staat buiten kijf.![]()
true maar alleen al de manier waarop hij zegt dat hij dat vindtquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja, ergens heeft hij wel een punt. Als je dat oranje nieuws ziet.. "het regent tijdens de training, dus gaat de vriendin van ... (vul naam speler in) .... (je ziet een vrouw een trapje oplopen)... Verslaggever laat even een stilte vallen en zegt dan: naar boven om droog te zitten. Een hoop dingen dat je denkt: wat moeten we hiermee?
Maar Smeets is buiten dat gewoon een opperkwal hoor, dat staat buiten kijf.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hoe kan het nog 0-0 zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nog geluk gehadquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:32 schreef Toefjes het volgende:
Cash in gedaan. te lang billenknijpen voor 5 euro winst.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ballenmagneet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, nu echt officieel, maar al heel lang bekendquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:35 schreef DutchSL het volgende:
Vast een repost, maar Garay gaat naar Zenit...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik snap niet dat Ecuador niet eens probeert te winnenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zonder de 2 spelmakers ook hier..dat scheelt veel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:40 schreef ThadCastle het volgende:
Frankrijk is maar matig tegen teams die zich ingraven.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hopen dat Nederland tegen Frankrijk moetquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:40 schreef ThadCastle het volgende:
Frankrijk is maar matig tegen teams die zich ingraven.![]()
![]()
keeper krijgt alles recht op zich af met zijn ballenmagneetAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deel 1 is supertof, deel 2 is wel oke, deel 3 is mehh.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:41 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoe zijn de Rec films eigenlijk? 13 sins was overigens best vermakelijk TimAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah okay, trailer van deel 1 zag er inderdaad prima uit! Kon helaas geen goejen rip vinden op piratenbaaiquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deel 1 is supertof, deel 2 is wel oke, deel 3 is mehh.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja en als Koscielny er dan in staatquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hopen dat Nederland tegen Frankrijk moet![]()
![]()
Gaat niet meer gebeuren.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar bij Vi Oranje komen ze gezamelijk klaar als het over Frankrijk gaat. Maar Nederland, neeeeeee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:41 schreef Grandesco het volgende:
[..]
FTFY.
Ze zijn nog niet echt tegen degelijke teams gekomen.
Kijk wat voor een groep ze hebben.
![]()
Tijdrekken terwijl je moet winnen. Epic
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar ff wat snel wat ik nog overhad op Draw geknald toen er nog 1,50 op stond. Indien dat zo is heb ik 50 cent winst, als Frankrijk wel nog wint moet alleen Portugal morgen winnen en dan big moneysquote:![]()
Supergoed dat bord vastgehouden door Kuipers ja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
omg GiroudAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je Benzema toch niet??!!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou hop,iedereen naar vorenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kneuzen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik ben boos.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:51 schreef wieisboos het volgende:
muahaha 4 euro 25 bitches
[ afbeelding ]![]()
![]()
Indien Frankrijk had gewonnen had morgen alleen Portugal moeten winnen en had ik met 2 euro inzet 101 euro gewonnen![]()
![]()
Leroy Fer verrekte hamstring. Mist Mexico en eventuele kwart waarschijnlijk ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Langzaamaan veranderd iedereen hier in addictsquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:00 schreef WezepAFCA het volgende:
Even twee potjes roulette, meteen verdubbeld van 10 naar 20 euroi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
FUTDB is kaputquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:29 schreef ThadCastle het volgende:
Waar blijven die special packs en happy hours nou. Depay moet even zakken.![]()
![]()
Kijkt iemand van jullie hier wel eens ufc?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
litmanenquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:01 schreef over_hedge het volgende:
Kijkt iemand van jullie hier wel eens ufc?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Dit dus. Die arm hoort de andere kant op te staan.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Had ze maar eerder af moeten tikkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:08 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had idd best slim geweestquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Allemaal nep joh.quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:08 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hoe filmen ze dat dan? Waar laat die zijn echte arm?quote:
In zn broek.quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoe filmen ze dat dan? Waar laat die zijn echte arm?![]()
![]()
twitter:36Tamim twitterde op donderdag 26-06-2014 om 00:25:27BREAKING : #ManUtd are set to sign #Dutch Stefan #DeVrij from #Feyenoord on a £13m fee. Will be announced within next 48 hrs #MUFC #vanGaal reageer retweet
![]()
het staat op twitter dus het is waarquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:29 schreef Lastpost het volgende:
twitter:36Tamim twitterde op donderdag 26-06-2014 om 00:25:27BREAKING : #ManUtd are set to sign #Dutch Stefan #DeVrij from #Feyenoord on a £13m fee. Will be announced within next 48 hrs #MUFC #vanGaal reageer retweet
![]()
bohhhhquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vandenborre is wel een goede RB trouwens. Wel vage workrates, maar verdedigend heel sterk.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Puur op pace voor Odoi gekozen, nog niet echt gekeken naar de rest. Dit is ook nog Wefut btw. Eens kijken wat dit moet kosten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vandenborre is wel een goede RB trouwens. Wel vage workrates, maar verdedigend heel sterk.![]()
Man Utd een potentiële wereld speler en wij een gepaste geldsom, dikke primaquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:29 schreef Lastpost het volgende:
![]()
13 miljoen pond zou echt dikke, dikke jackpot zijn. Stuk meer dan gepastquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Man Utd een potentiële wereld speler en wij een gepaste geldsom, dikke prima
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geloof er geen reet van, maar zou mooi zijn na wekenlang te hebben gelezen over Lazio met hun 5.5 miljoen en gespreid betalenquote:Op donderdag 26 juni 2014 02:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
13 miljoen pond zou echt dikke, dikke jackpot zijn. Stuk meer dan gepast![]()
![]()
het zou pas wat zijn als een fresh speler de goedkoopste wasquote:Op donderdag 26 juni 2014 02:11 schreef Zhano het volgende:
Blijft toch mooi als je de goedkoopste auction zoekt van een speler en hij heeft 90+ contracten![]()
![]()
rot opquote:Op donderdag 26 juni 2014 02:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het zou pas wat zijn als een fresh speler de goedkoopste was![]()
Ik heb een moedig besluit genomen om mijn geliefde draxler eens uit mijn team te gooien
en ik heb zodoende hem vervangen voor iMOTM Muller op CAM..
gvd zeg..
Wat speelt dat heerlijk zeg!
Loopt altijd vrij, biedt zich aan in open ruimten, heeft een geweldige pass waarmee die lewandowski goed weg kan sturen en heeft zelf ook nog een geweldig schot wat inmiddels al 5 goals heeft opgeleverd in 3 wedstrijden
echt een aanradertje op CAM![]()
![]()
Nog issues met UPC? In dat geval is zo'n bommelding niet eens zo'n slecht planquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het moet echt niet treuriger wordenquote:Uruguayaanse president neemt het op voor Suarez
De Uruguayaanse president José Mujica heeft het opgenomen voor Luis Suarez. De aanvaller beet dinsdag tijdens het WK-duel met Italië in de schouder van Giorgio Chiellini.
''We hebben hem niet uitgekozen om een filosoof of monteur te zijn, of om zijn goede manieren - hij is een geweldige voetballer", zei Mujica. ''Ik heb hem niemand zien bijten. Maar ze mogen elkaar wel schoppen", voegde hij eraan toe.
De actie van Suarez, de derde keer in zijn loopbaan dat hij een tegenstander beet, ontging de arbiter.
''Mij is geleerd dat je in het voetbal de scheidsrechter moet gehoorzamen", aldus Mujica.
"Als er beslissingen worden genomen op basis van tv-beelden, dan zijn er tal van strafschoppen en handsballen die gegeven moeten worden. Pech dus."
Vermoedelijk maakt de FIFA in de loop van donderdag bekend voor hoeveel duels Suarez wordt geschorst.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Morriequote:Op donderdag 26 juni 2014 07:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het moet echt niet treuriger worden![]()
ze beven al in griekenland, straks word die strafschop terug gedraaid aan de hand van tv beelden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
In dat geval kan Oranje ook nog wel 2 pingels aanvechtenquote:Op donderdag 26 juni 2014 07:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Morrie![]()
ze beven al in griekenland, straks word die strafschop terug gedraaid aan de hand van tv beelden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Internet doet het weer, TV en telefoon niet. Blijkbaar is de versterker kapot gegaan, toevallig terwijl ze de straat open gebroken hadden, die UPC ersquote:Op donderdag 26 juni 2014 07:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog issues met UPC? In dat geval is zo'n bommelding niet eens zo'n slecht planwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Slecht ditquote:Op donderdag 26 juni 2014 07:55 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Internet doet het weer, TV en telefoon niet. Blijkbaar is de versterker kapot gegaan, toevallig terwijl ze de straat open gebroken hadden, die UPC ers
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik weet niet of het kan hoor, dat hij het daarom niet meer doet, maar het is allemaal wel zo verdomd toevalligquote:
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
En ik ben nog steeds aan het wachten op Sascha, Veronique en Maarten, die mij zaterdag, maandag en gister zouden terugbellen.
Ik vraag ook altijd namen, omdat ik denk dat dat kan helpen. Maar volgens mij zijn ze vaak gewoon fakequote:Op donderdag 26 juni 2014 08:12 schreef Revontulet het volgende:
En ik ben nog steeds aan het wachten op Sascha, Veronique en Maarten, die mij zaterdag, maandag en gister zouden terugbellen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb gister een leidinggevende aan de lijn gehad, Sascha en Veronique zijn echt, Maarten was fake inderdaadquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vraag ook altijd namen, omdat ik denk dat dat kan helpen. Maar volgens mij zijn ze vaak gewoon fakewat is een lach als je van binnen huilt![]()
...en die ging Maarten op zijn flikker geven?quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:17 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Heb gister een leidinggevende aan de lijn gehad, Sascha en Veronique zijn echt, Maarten was fake inderdaad
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, Maarten, of Max, zoals hij blijkbaar echt heet,zou het te horen krijgen. Zal wel met net zo'n vaart lopen als dat ik terug gebeld word.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
...en die ging Maarten op zijn flikker geven?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ja mooi puntje voor Max zijn beoordeling, zo rond de kerst.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ja, Maarten, of Max, zoals hij blijkbaar echt heet,zou het te horen krijgen. Zal wel met net zo'n vaart lopen als dat ik terug gebeld word.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Doe nou gewoon kiezen voor de afdeling opzeggingen. Been there done that, ze gaan pas voor je rennen en vliegen als je opzegt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ja, Maarten, of Max, zoals hij blijkbaar echt heet,zou het te horen krijgen. Zal wel met net zo'n vaart lopen als dat ik terug gebeld word.![]()
Max mag gewoon naast Rik in het rijtje tegen de muur van mij.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja mooi puntje voor Max zijn beoordeling, zo rond de kerst.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Niet mijn huis he, dus wil dat soort pressiemiddelen niet gebruiken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doe nou gewoon kiezen voor de afdeling opzeggingen. Been there done that, ze gaan pas voor je rennen en vliegen als je opzegt.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Verspreid het wijze woord aan de mensen die wel zeggenschap er over hebbenquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:42 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Niet mijn huis he, dus wil dat soort pressiemiddelen niet gebruiken.Zo van: Toefjes van het forum had nog een tip enzo. En dan heel bescheiden zeggen dat je ze niks op wil dringen etc etc blablabla. En dan lief lachen. Kan je niks gebeuren.
![]()
Toefjes heeft wel een punt. Tegen het einde van mijn mobiele telefoonabonnement zoek ik altijd een nieuw toestel uit, en kijk ik altijd bij de concurrentie waar die het goedkoopste is. Dan bel ik naar mijn maatschappij met de mededeling dat ik wil opzeggen omdat ik ergens anders een goedkoper abonnement bij dat toestel heb gezien. Standaardvraag die ik dan altijd krijg: "Ik wil nog even kijken of er niet iets mogelijk is. Mogen we je later terugbellen?"
En de volgende dag wordt je dan teruggebeld met een goedkopere aanbieding (en vaak gelijkwaardig aan die van de concurrent).NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit doe ik zelf ook altijd ja, maar in dit geval is het bij mijn schoonouders thuis, dus het contract staat ook niet op mijn naam enzo. Als dit voor mijzelf was, had ik al 38 keer opgezegd. UPCquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Toefjes heeft wel een punt. Tegen het einde van mijn mobiele telefoonabbonement zoek ik altijd een nieuw toestel uit, en kijk ik altijd bij de concurrentie waar die het goedkoopste is. Dan bel ik naar mijn maatschappij met de mededeling dat ik wil opzeggen omdat ik ergens anders een goedkoper abbonement bij dat toestel heb gezien. Standaardvraag die ik dan altijd krijg: "Ik wil nog even kijken of er niet iets mogelijk is. Mogen we je later terugbellen?" En de volgende dag wordt je dan teruggebeld met een goedkopere aanbieding (en vaak gelijkwaardig aan die van de concurrent).
Echt grappig hoe die idioten echt durven te zeggen dat we naar Suarez als voetballer moeten kijken. Ja, dat doen we toch ook? Een voetballer hoort niet iemand tot 3x toe te bijten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 07:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het moet echt niet treuriger wordenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het is ook nooit mijn intentie geweest om echt op te zeggen trouwens. Gedoe met wachttijden en nieuwe nummers en zo (althans, denk ik).quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:01 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dit doe ik zelf ook altijd ja, maar in dit geval is het bij mijn schoonouders thuis, dus het contract staat ook niet op mijn naam enzo. Als dit voor mijzelf was, had ik al 38 keer opgezegd. UPCNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er zijn genoeg mongolen in de voetbalwereld die kunnen krom praten wat recht is, maar ik had toch iets anders verwacht van een premier. Hoewel...in dit soort bananenrepublieken is er ook vaak genoeg een soort van prins carnaval aan de macht, bedenk ik me nu.quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Echt grappig hoe die idioten echt durven te zeggen dat we naar Suarez als voetballer moeten kijken. Ja, dat doen we toch ook? Een voetballer hoort niet iemand tot 3x toe te bijten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Uruguay heeft wel als eerste land cannabis gelegaliseerdquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mongolen in de voetbalwereld die kunnen krom praten wat recht is, maar ik had toch iets anders verwacht van een premier. Hoewel...in dit soort bananenrepublieken is er ook vaak genoeg een soort van prins carnaval aan de macht, bedenk ik me nu.
Ik vroeg me al af wanneer jij je weer ging bewijzen als deskundige...nu dusquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Uruguay heeft wel als eerste land cannabis gelegaliseerd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is dan op dit moment het enige positieve aan het land wat ik me kan bedenkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer jij je weer ging bewijzen als deskundige...nu dusEn er wonen vast veel lekkere wijven. Maar die heb je overal wel. Behalve in Afrika. No racist.
WWEquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
WWE heet dat tegenwoordig (al een jaar of 15)Mannen die nog in de kast zitten en met elkaar gaan "worstelen".
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Weet ik, maar WWF speelde ik vroeger op de Nintendo 64quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
WWE heet dat tegenwoordig (al een jaar of 15)
WCW vs NWO was vetter toen op de N64 imoquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Weet ik, maar WWF speelde ik vroeger op de Nintendo 64
Daar zijn heel wat middagen na school met vrienden aan besteed.![]()
Die Jurgen zal toch wel met Joachim hebben gebeld om een gelijkspelletje af te spreken?quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb een Duitsland shirt gekocht voor vanavond hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:41 schreef Zhano het volgende:
Beter geven de moffen die lui ff pakkie. USA is geen voetballand, wegwezen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat denk ik dus ook. Ach, van Portugal wordt tot op heden ook niemand vrolijk, dus ik kan er niet wakker van liggenquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die Jurgen zal toch wel met Joachim hebben gebeld om een gelijkspelletje af te spreken?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik hoop dat Brooks zijn enkelbanden scheurt.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij doet toch niet mee.quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat Brooks zijn enkelbanden scheurt.
Maar erg sportief om iemand dat te wensen![]()
![]()
Het doelsaldo van Portugal is toch te verneukt, dan moet USA verliezen en Portugal winnen en er moeten 5 doelpunten verschil gemaakt worden ?![]()
Ligt er aan met hoeveel USA verliest. Wordt het 3-0 of 4-0 dan wordt het allemaal iets meer binnen handbereik van Ronaldo en coquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:00 schreef DutchSL het volgende:
Het doelsaldo van Portugal is toch te verneukt, dan moet USA verliezen en Portugal winnen en er moeten 5 doelpunten verschil gemaakt worden ?![]()
Dan hoop ik dat Johnson zijn neus breekt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij doet toch niet mee.
Maar erg sportief om iemand dat te wensenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Beerens > Robben gr grquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat mijn tweede squad worden![]()
Dan kan hij gewoon nog voetballen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Johnson zijn neus breekt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Eerst naar het ziekenhuis en dan pas de volgende wedstrijd weer beschikbaar.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, dat bedoel ik. Dat verschil moet over beide wedstrijden verdeeld worden.. ik zie het niet gebeuren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ligt er aan met hoeveel USA verliest. Wordt het 3-0 of 4-0 dan wordt het allemaal iets meer binnen handbereik van Ronaldo en co
Dan maar hopen op een Ghanese stunt.![]()
Die keeper van Ecuador zit zeker niet in FUT?
Klopt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:14 schreef DuTank het volgende:
Die keeper van Ecuador zit zeker niet in FUT?![]()
quote:Een ongeval kijk goed naar de foto en vooral lees de tekst.
Het zal je hoogste enkele minuten nemen van je kostbare tijd…
Ik ga geen duizende woorden schrijven om je te overtuigen, ga je alleen zeggen :
Lees goed dit verhaal…
Je zal later begrijpen waarom…
In een winkel ben ik tussen de rekken van de speelgoed afdeling.
In men ooghoek viel me een jongentje op van zo’n 5 jaar,
Die een mooie pop in zijn arme hield…
Hij stopte niet haar haren te strelen en haar tegen zich aan te drukken.
Ik vroeg me af voor wie deze pop voorbestemt was.
Toen draaide de jongen zich naar een dame die zich naast hem bevond:
“Tante ben je zeker dat ik niet voldoende centen heb ?”
De dame antwoordde hem een beetje ongeduldig:
“Je weet dat je niet voldoende geld hebt om het te kopen.”
Toen vroeg de tante hem daar enkele minuten te blijven wachten, en ze vertrok snel.
De kleine jongen hield nog steeds de pop in zijn handen.
Uiteindelijk ben ik naar hem toegestapt en heb ik hem gevraagd aan wie hij deze pop wou geven.
“Het is de schattigste popje dat me kleine zusje ooit met Nieuwjaar wou hebben, ze was er zeker van dat de Kerstman het haar zou brengen.”
Ik zij hem toen dat hij haar deze pop dan wel misschien zou brengen, en hij antwoorde triestig:
“Neen, de Kerstman kan niet gaan waar men zusje zich nu bevind. Ik moet het popje aan men mama geven zodat zij ze haar kan brengen.”
Hij had zo’n triestige ogen toen hij dit zij.
“Zij is vertrokken naar Jezus, Papa zegt me dat mama ze binnen kort gaat volgen, dus dacht ik dat zij dit popje wel mee kon nemen en haar dan aan men zusje kon geven.
Men hart was bijna stil blijven staan.
De kleine jongen heeften zijn blik naar boven en zij me :
“Ik heb tegen men papa gezegd dat ze niet direct mocht vertrekken. Ik heb hem gevraagd te wachten tot ik terug van de winkel was.”
Toen heeft hij een foto laten zien, genomen in de winkel, waar hij het poppentje in zijn handen had en hij zij:
“Ik wil ook dat zij deze foto mee neemt, zo weet ze, dat ze het niet mag vergeten. Ik hou van men mama en zou willen dat ze me nooit verliet, maar, papa zegt me dat ze moet gaan met men kleine zusje.”
Vervolgens liet hij zijn hoofd zakken en werd stil.
Ik voelde in men handtas en nam er een handbeugeltje uit met enkele briefjes en vroeg aan de jongen:
“En als we nu eens je centen terug hertellen voor zeker te zijn ?”
“Ok, zij hij, ik moet er zeker genoeg hebben.”
Ik gleed mijn geld tussen dat van hem en we begonnen te tellen. Er waren nu zeker voldoende centen voor het popje en zelf meer.
Stilletjes, vezelende de jongen:
“Bedankt Jezus om me voldoende centen te hebben gegeven.”
Toen keek de jongen me aan:
“Ik had gevraagd aan Jezus om het te regelen dat ik voldoende centen zou hebben, zodat ik dit poppetje kon kopen en dat men mama het popje aan men zusje kon brengen. Hij heeft men gebed aanhoort. Ik wou ook genoeg hebben om een boeket witte rozen te kopen voor men mama, maar ik durfde het niet te vragen.
Maar hij heeft me genoeg gegeven om het popje en de witte rozen te kopen. Weet U, mijn mama houd zo veel van witte rozen…”
Enkele minuten later kwam de jongen zijn tante terug, ik ging op zij door men winkel mandje te verplaatsen.
Ik heb men inkopen beëindigd in de winkel met een heel ander beeld dan toen ik begonnen was met men aankopen.
Ik kan de kleine jongen maar niet vergeten.
Toen herinnerde ik me een artikel in de krant van enkele dagen geleden, waarin een chauffeur onder invloed een wagen was ingereden waarin een jonge vrouw en haar dochter zatten.
Het kleine meisje was opslag dood en de moeder zeer zwaar gewond. De familie moest een beslissing nemen op het zuurstof apparaat tot stilstand te brengen.
Was het deze familie van die kleine jongen ?
Twee dagen laten las ik in de krant dat de moeder was komen te overlijden.
Ik heb het me niet kunnen laten om een boeket witte rozen te gaan kopen en me te begeven naar het mortuarium waar de jonge dame lag.
Ze lag daar, met een mooie boeket witte rozen in de hand, het popje en de foto van de kleine jongen in de winkel.
Ik heb het salon verlaten, al huilend, wetende dat men hele leven voor altijd veranderd zou zijn.
De liefde dat de kleine jongen had voor zijn mama en zijn kleine zusje was zo groot, zo ongelooflijk en in een fractie van enkele seconde, een bedronken chauffeur heeft hem alles ontnomen…
Nu, heb je twee keuzes:
1)Dit bericht kopieren of versturen naar al je contacten
2)Doen alsof je het gelezen hebt en alsof het je niets deed.
Als je hebt gedaan, heb je er misschien voor gezorgd dat iemand onder invloed niet achter het stuur kruipt en misschien heb je zijn visie op het leven veranderd.
Hopelijk doe je net als ik:
Dat wilt zeggen, kopieren het op je webstek !!!
Dat gaat je maar enkele minuten van je kostbare tijd nemen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:22 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een grap was dus heb het hele verhaal gelezen![]()
Maar wat een onzin verhaal zeg. Verzonnen door een paar christengekkies
Aangrijpend verhaal dat mij echt raakt. Ik ga gelijk de bijbel kopen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die jongen is dan ook wel echt gruwelijk bezig de laatste tijd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Die is in korte tijd veel duurder gewordenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja, wil mn Colombianen elftal om gaan gooien, want met mn 4-1-2-1-2 team win ik nagenoeg niks. Met het 4-4-2 team met Ibra ben ik niet te pakken. 4-4-2 Toch maar de huisstijl maken. En dan is er helaas geen plek voor James. Was toch vaak onopvallend in de wedstrijden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die jongen is dan ook wel echt gruwelijk bezig de laatste tijd.![]()
Die heb ik niet gekopieerd, maar het is een auto die dubbelgevouwen is door een in de flank gereden, nog helemaal gave, motor.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijk vooral naar de foto? Ik zie helemaal geen foto, maf!
Deze dus
quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die heb ik niet gekopieerd, maar het is een auto die dubbelgevouwen is door een in de flank gereden, nog helemaal gave, motor.
Deze dus
[ afbeelding ]![]()
![]()
ahaquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Belgische website
[ afbeelding ]
iMotM Shaqiri is dus CAM.. die moet ik hebben.
Gisteren iMotM Perisic en Rodriguez (de LB) gekocht, goede aanwinsten tot nu toe.![]()
Waar baseer je dit op?quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Belgen zijn zuiniger op de Nederlandse taal dan Nederlanders![]()
Bohhhh, dat was zo vet he. volgens mij was dat WCW/NWO Nitro ofzoquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
WCW vs NWO was vetter toen op de N64 imo
Daar zijn heel wat middagen na school met vrienden aan besteed.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Laat ik specifieker zijn: het gaat om Vlamingen (dus niet om Walen). Vlamingen beheersen de Nederlandse taal beter dan Nederlanders (ze hebben bijvoorbeeld vaker het Nationaal Dictee gewonnen, terwijl ze in de minderheid zijn). Daarbij gebruiken Nederlanders tal van woorden die makkelijk uit het Engels overgenomen zijn (zoals website), terwijl Vlamingen liever een Nederlands synoniem (webstek) gebruiken. Vlamingen zijn zich bewuster van de herkomst van de taal die ze gebruiken.quote:
Overigens is dat ook niet zo raar, in een land waar de taalstrijd nog steeds aan de orde van de dag is. Veel Walen vertikken het om in Nederlands terug praten, als ze in het Nederlands aangesproken worden door een Vlaming (want die Vlaming moet maar Frans praten, want dat leren ze al vanaf groep 4/5 van de basisschool). Zodra ze doorhebben dat je Nederlander bent doen ze beter hun best (want Nederlanders zijn buitenlanders ofzo, zijn de Franse taal niet machtig, en die hoeven zich minder aan te passen).NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Debiel land dat België. Afsplitsen en bij hun moeders voegen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat ik specifieker zijn: het gaat om Vlamingen (dus niet om Walen). Vlamingen beheersen de Nederlandse taal beter dan Nederlanders (ze hebben bijvoorbeeld vaker het Nationaal Dictee gewonnen, terwijl ze in de minderheid zijn). Daarbij gebruiken Nederlanders tal van woorden die makkelijk uit het Engels overgenomen zijn (zoals website), terwijl Belgen liever een Nederlands synoniem (webstek) gebruiken. Vlamingen zijn zich bewuster van de herkomst van de taal die ze gebruiken.
Overigens is dat ook niet zo raar, in een land waar de taalstrijd nog steeds aan de orde van de dag is. Veel Walen vertikken het om in Nederlands terug praten, als ze in het Nederlands aangesproken worden door een Vlaming (want die Vlaming moet maar Frans praten, want dat leren ze al vanaf groep 4/5 van de basisschool). Zodra ze doorhebben dat je Nederlander bent doen ze beter hun best (want Nederlanders zijn buitenlanders ofzo, zijn de Franse taal niet machtig, en die hoeven zich minder aan te passen).Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die had ik op de PC (WCW Nitro) of hoe het ook heette.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:34 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Bohhhh, dat was zo vet he. volgens mij was dat WCW/NWO Nitro ofzo![]()
tl;drquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat ik specifieker zijn: het gaat om Vlamingen (dus niet om Walen). Vlamingen beheersen de Nederlandse taal beter dan Nederlanders (ze hebben bijvoorbeeld vaker het Nationaal Dictee gewonnen, terwijl ze in de minderheid zijn). Daarbij gebruiken Nederlanders tal van woorden die makkelijk uit het Engels overgenomen zijn (zoals website), terwijl Belgen liever een Nederlands synoniem (webstek) gebruiken. Vlamingen zijn zich bewuster van de herkomst van de taal die ze gebruiken.
Overigens is dat ook niet zo raar, in een land waar de taalstrijd nog steeds aan de orde van de dag is. Veel Walen vertikken het om in Nederlands terug praten, als ze in het Nederlands aangesproken worden door een Vlaming (want die Vlaming moet maar Frans praten, want dat leren ze al vanaf groep 4/5 van de basisschool). Zodra ze doorhebben dat je Nederlander bent doen ze beter hun best (want Nederlanders zijn buitenlanders ofzo, zijn de Franse taal niet machtig, en die hoeven zich minder aan te passen).![]()
![]()
Ah, het was Revenge:quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die had ik op de PC (WCW Nitro) of hoe het ook heette.
Tergend lange intro ook
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Eerst vragen om uitleg, bespaar ik tijd nog moeite om het ook voor jou een beetje begrijpelijk te maken, ga je zo doen. Ga flerljeppen johquote:![]()
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: