SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee Antoquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:18 schreef The_Yakuza het volgende:
Hadden jullie serieus allemaal op Enner ingezet?![]()
Ook gelijk even discarden dan he.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:20 schreef hafcfan het volgende:
Suarez verwijderd uit mijn team hoe goed die ook isRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:20 schreef hafcfan het volgende:
Suarez verwijderd uit mijn team hoe goed die ook is![]()
![]()
Gedaanquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ook gelijk even discarden dan he.![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:20 schreef hafcfan het volgende:
Suarez verwijderd uit mijn team hoe goed die ook is![]()
![]()
deze post is waardeloos zonder discard opname wel een echte kerel zijn en de SIF of TOTS pakken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:20 schreef hafcfan het volgende:
Suarez verwijderd uit mijn team hoe goed die ook isPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik heb die gozer als topscorer, 1 gemiste pingel, 1 doelpunt onterecht afgekeurd, nou dit weer.quote:
ga eens voetballen vent.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb Suarez en Aguero als topscorers op Unibet en in een vriendenpoule; Suarez speelt het hele wk wss niet meer en Aguero wordt elke wedstrijd gewisseld omdat hij als een natte krant speeltGRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik heb Giroudquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:28 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik heb Suarez en Aguero als topscorers op Unibet en in een vriendenpoule; Suarez speelt het hele wk wss niet meer en Aguero wordt elke wedstrijd gewisseld omdat hij als een natte krant speelti'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
En is nu blessa.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:28 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik heb Suarez en Aguero als topscorers op Unibet en in een vriendenpoule; Suarez speelt het hele wk wss niet meer en Aguero wordt elke wedstrijd gewisseld omdat hij als een natte krant speeltAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
MOTM shaqiriwil ik wel proberen als RW
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die heb ik in mijn WC team. Al vond ik die niet geweldig, maar een upgrade is uit te proberen hequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:33 schreef FCsuarez het volgende:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Idd ja. Met een mooie finishing boost lijkt hij me erg chillquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:33 schreef FCsuarez het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
morgen ook maar ff WC'en met sanchez en Jackson Mquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die heb ik in mijn WC team. Al vond ik die niet geweldig, maar een upgrade is uit te proberen he
#FreeTrapz![]()
ecuador gaat straks in het anusje genomen worden als ze die goal willen forceren.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
1.73 en op hoog niveau volleyballen. lijkt mij niet
#FreeTrapz![]()
Haase ja. 2e ronde dit keer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch die Nederlandse kneus die er over het algemeen in de eerste ronde uit ligt?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
en dit soort fratsen uit haalt bij achterstandquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch die Nederlandse kneus die er over het algemeen in de eerste ronde uit ligt?ja die ja
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch die Nederlandse kneus die er over het algemeen in de eerste ronde uit ligt?Jij weten niet hoe het er aan toe gaat op een tennisbaan. #dtmquote:![]()
Jij weten niet hoe de Nederlandse taal werkt #limboquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[..]
Jij weten niet hoe het er aan toe gaat op een tennisbaan. #dtmAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij weten niet hoe de Nederlandse taal werkt #limbo![]()
![]()
Hij maakte ook altijd spelvouten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij weten niet hoe de Nederlandse taal werkt #limbo
Was een jinx timmie![]()
Dan weet je ook niet wat een jinx is geloof ikquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hij maakte ook altijd spelvouten.
Was een jinx timmie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn tennis niet interesserenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[..]
Jij weten niet hoe het er aan toe gaat op een tennisbaan. #dtm![]()
Hij is zo dom hequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan weet je ook niet wat een jinx is geloof ik![]()
![]()
Ik speelde tegen een heel erg duur team met o.a. iMotM Neymar (de CAM-versie als ST) en Gomez op CMen dan win ik 3-1 met o.a. 2 goals van Arango de 63 pace LW
![]()
![]()
godverquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)mour_christiano.html
Mooie combinatie ook met dat pak
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dan zeggen die fanboys van Playstation; Tijd voor een echte console als je Xbox hebt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nah, heb dat ding 1 dag en ik weet alweer waarom ik eerst een Xbox hadblablablabla![]()
Ik speelde vanavond mn beste Fifa spel in tijden. Halve finale WK bereikt. En toen was het einde. Duurt vast weer een half jaar voor ik weer zo goed speelquote:![]()
![]()
hmmmm werd je er uit geflikkerd of na een wedstrijd?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik speelde vanavond mn beste Fifa spel in tijden. Halve finale WK bereikt. En toen was het einde. Duurt vast weer een half jaar voor ik weer zo goed speelblablablabla![]()
Bijna GriezmannetjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Controller en netwerk zal altijd stukken beter zijn op de xbox. Duren die updates overigens nog steeds zo lang? Dat was altijd een hel op de PS3quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nah, heb dat ding 1 dag en ik weet alweer waarom ik eerst een Xbox had![]()
Na een wedstrijd. Althans, niet er uit geflikkerd. Wilde nieuwe wedstrijd opstarten,en toen kreeg ik de melding netwerkfout. PS opnieuw opgestart, en de rest is geschiedenis.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:04 schreef Elan het volgende:
[..]
hmmmm werd je er uit geflikkerd of na een wedstrijd?![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Controller en netwerk zal altijd stukken beter zijn op de xbox.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Viel me nog wel mee op zich. PS4 controller is wel heeeel veel beter dan Ps3, maar zal altijd wel voorkeur houden voor de Xbox controllerquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Controller en netwerk zal altijd stukken beter zijn op de xbox. Duren die updates overigens nog steeds zo lang? Dat was altijd een hel op de PS3![]()
Tegen een standaard Serie A team met natuurlijk Ibarbo en toen bracht hij na de aftrap Gullit inGelukkig gewonnen, het stond 4-1, toen rood voor Chiellini en een ragequit.
![]()
Godver zet ik net 5 euro dat er nog gescoord wordt voor de 60e minuut, gaat dit wss weer 5 minuten duren![]()
![]()
Leek me toch meer pech dan bewust dit..rood had ik niet verwacht
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou mannetje meer opschieten nu!!quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:07 schreef WezepAFCA het volgende:
Godver zet ik net 5 euro dat er nog gescoord wordt voor de 60e minuut, gaat dit wss weer 5 minuten duren![]()
![]()
hmm uit deze hoek toch wel vies gestrekt..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat vind jij mooier?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:07 schreef Toefjes het volgende:
Kunnen net zo goed een discussie over blondines vs brunettes houden![]()
Ja dagquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:07 schreef Tim86 het volgende:
Leek me toch meer pech dan bewust dit..rood had ik niet verwachtDan kom je niet zo uit als het per ongeluk is
![]()
Uit die eerste 2 hoeken niet echt, maar daarna postte ik al dit:quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dagDan kom je niet zo uit als het per ongeluk is
quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:08 schreef Tim86 het volgende:
hmm uit deze hoek toch wel vies gestrekt..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je was snelquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uit die eerste 2 hoeken niet echt, maar daarna postte ik al dit:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |