SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee Antoquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:18 schreef The_Yakuza het volgende:
Hadden jullie serieus allemaal op Enner ingezet?![]()
Ook gelijk even discarden dan he.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:20 schreef hafcfan het volgende:
Suarez verwijderd uit mijn team hoe goed die ook isRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:20 schreef hafcfan het volgende:
Suarez verwijderd uit mijn team hoe goed die ook is![]()
![]()
Gedaanquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ook gelijk even discarden dan he.![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:20 schreef hafcfan het volgende:
Suarez verwijderd uit mijn team hoe goed die ook is![]()
![]()
deze post is waardeloos zonder discard opname wel een echte kerel zijn en de SIF of TOTS pakken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:20 schreef hafcfan het volgende:
Suarez verwijderd uit mijn team hoe goed die ook isPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik heb die gozer als topscorer, 1 gemiste pingel, 1 doelpunt onterecht afgekeurd, nou dit weer.quote:
ga eens voetballen vent.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb Suarez en Aguero als topscorers op Unibet en in een vriendenpoule; Suarez speelt het hele wk wss niet meer en Aguero wordt elke wedstrijd gewisseld omdat hij als een natte krant speeltGRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik heb Giroudquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:28 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik heb Suarez en Aguero als topscorers op Unibet en in een vriendenpoule; Suarez speelt het hele wk wss niet meer en Aguero wordt elke wedstrijd gewisseld omdat hij als een natte krant speelti'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
En is nu blessa.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:28 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik heb Suarez en Aguero als topscorers op Unibet en in een vriendenpoule; Suarez speelt het hele wk wss niet meer en Aguero wordt elke wedstrijd gewisseld omdat hij als een natte krant speeltAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |