SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Klokov op 25-06-2014 22:15:03 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:
Vooruit dan maar, wat vindt je ervan?quote:
We moeten het er maar mee doenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, wat vindt je ervan?
Ik had vooralsnog ook alleen de eerste wedstrijd goed voorspeld, toevallig zojuist pas de tweede goede voorspelling met Portugal - Ghana.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:56 schreef VMSDKR het volgende:
Alleen de eerste wedstrijd de stand goed voorspeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Flipsje, het is helemaal goed gekomen met je scorequote:
Twee chicks in de top 5quote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef Moira. het volgende:
Weer wat gezakt
Hopelijk komende wedstrijden beter gegokt
1 Littlerabbit 1225
2 Flippiee 1005
3 Maringo 980
4 Moira. 955
[..]
Flipsje, het is helemaal goed gekomen met je score
Tevens ff topic gelinkt met de vorige, kon 'm niet meer vinden
Dikke voorsprong, broeder.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Zelden zo'n schitterende en terechte top gezien. #Eendrachtmaaktmacht
[ afbeelding ]
Oh, ik was niet goed genoeg voor je?quote:Op maandag 30 juni 2014 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Zelden zo'n schitterende en terechte top gezien. #Eendrachtmaaktmacht
[ afbeelding ]
Het verschil met de rest aantonen was wel even afdoende. Tweede in het algemeen klassement dit dat.quote:
Ik ben blij dat het lidmaatschap van #TeamJohannes je tot grote hoogtes heeft weten te stuwen.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het verschil met de rest aantonen was wel even afdoende. Tweede in het algemeen klassement dit dat.
1 2 3 4 5 | 1 Littlerabbit 1335 2 Maringo 1085 3 Flippiee 1045 4 Moira. 1020 5 Mexicanobakker 1010 |
De voorspelling gaat tot 90 minuten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:55 schreef Maringo het volgende:
Ik heb maar 5 punten gekregen voor België - VS terwijl ik 2-1 had voorspelt.
Staat nergens.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
De voorspelling gaat tot 90 minuten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |