SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
Toto is gearriveerdquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:44 schreef Toto69 het volgende:
Baas
Disclaimer; de paint van mij heb ik zelf gemaakt en berust op de werkelijkheid
quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:37 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Kun je ook een peent maken dat Derksen in z'n kont wordt gepist?
quote:
Ik vind het heel lief dat je zoveel moeite in me hebt gestoken, maar ik ben eigenlijk een meisjequote:Op donderdag 26 juni 2014 01:35 schreef DieselTank het volgende:
Bijna:
[ afbeelding ]
(Hij is erg mislukt want het is een beetje klein uitgevallen en zijn hoofd normaal is watveel smaller en hij heeft zwart stekeltjes haar, en de bril moet een designbril voorstellen maar door de pixels is dat ietwat slecht uitgevallen... (Sorry bijna)
Picsquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:46 schreef Bijna het volgende:
[..]
Ik vind het heel lief dat je zoveel moeite in me hebt gestoken, maar ik ben eigenlijk een meisje
Dat lijkt dus echt in de verste verte niet op mijquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:48 schreef Zeetakje het volgende:
Paint hier een FOK!ker te gast bij Voetbal International
[ afbeelding ]
TS begint:
Toto69
[ afbeelding ]
Datismijnmening
[ afbeelding ]
Chai
[ afbeelding ]
FOK!Paintbazen leef je uit
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 02:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat lijkt dus echt in de verste verte niet op mij![]()
Maar leuk bedacht
Ik ben een eigen soort.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:09 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van toto?
Of de vrouwelijke versie ?
Of zijn zusje?
Nee, hoewel we wel veel gemeen hebben. En wat betreft die identieke UI, wij strijden ervoor dat Braddie terugkeertquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:09 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van toto?
Of de vrouwelijke versie ?
Of zijn zusje?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:51 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Nee, hoewel we wel veel gemeen hebben. En wat betreft die identieke UI, wij strijden ervoor dat Braddie terugkeert
Nee.quote:
penerpolyquote:Op zondag 29 juni 2014 13:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bradley is niet zo buitensporig lekkerDeze wel.
Nee penerpoly is wat langerquote:
Hij heeft gewoon mijn UI gekopieerd en ander kleurtje gedaan johquote:Op zondag 29 juni 2014 13:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee penerpoly is wat langer
Die is ook buitensporig lekker
Zit je nou trouwens in je eigen topic te posten en zojuist jezelf te quoten? Of heeft Zeetakje op magische wijze jouw paintskills gekopieerd?
Ik heb het niet (alleen) over je UI maar ook over de OPquote:Op zondag 29 juni 2014 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon mijn UI gekopieerd en ander kleurtje gedaan joh
quote:Op zondag 29 juni 2014 13:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb het niet (alleen) over je UI maar ook over de OP
quote:Op zondag 29 juni 2014 13:57 schreef Toto69 het volgende:
En de OP paint; die tekening van mezelf heb ik zelf gepaint, de rest heeft zeetakje gemaakt
aightquote:Op zondag 29 juni 2014 13:57 schreef Toto69 het volgende:
En de OP paint; die tekening van mezelf heb ik zelf gepaint, de rest heeft zeetakje gemaakt
Deze manquote:Op zondag 29 juni 2014 21:29 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar wie is het nu dan? Vogelendansa?
We gaan wel een beetje offtopic nu hequote:Op zondag 29 juni 2014 21:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het moet braddie voorstellen, helaasch mislukt
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:47 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
We gaan wel een beetje offtopic nu he
Je maakt er wel een raadsel van zeg, potverdikkie. Ik stond laatst in de kroeg met een meid te praten, die maakte ook al zo'n puzzel van haar telefoonnummer. Uiteindelijk wel gekregenquote:Op zondag 29 juni 2014 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
De rest zoek je maar opHet was iig een FOK!ker bij VI
Heeft niks met mij te maken, maar met de betreffende user die er niet geheel zelf voor gekozen heeft om met z'n kop op FOK! terecht te komen.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:21 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Je maakt er wel een raadsel van zeg, potverdikkie. Ik stond laatst in de kroeg met een meid te praten, die maakte ook al zo'n puzzel van haar telefoonnummer. Uiteindelijk wel gekregen![]()
Vrouwen
Als je het gewoon zegt kan ik gaan slapen, in plaats van alle FOK! archieven door te spittenquote:Op zondag 29 juni 2014 22:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heeft niks met mij te maken, maar met de betreffende user die er niet geheel zelf voor gekozen heeft om met z'n kop op FOK! terecht te komen.
Mja dat heb je als je met een mooi hoofd bij VI Oranje gaat zitten en op TV komt (samen met andere FOK!kers)![]()
En nu is het écht niet moeilijk meer terug te zoeken
Want er is geen VI Oranje topic op FOK! mbt het WK ofzoquote:Op zondag 29 juni 2014 22:25 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Als je het gewoon zegt kan ik gaan slapen, in plaats van alle FOK! archieven door te spitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |