SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
boutnummer is datquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Echt 1 van de wanproducten van Pharrell ditquote:![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Pharrel is echt een baas, maar dat is echt gewoon een slechte track die hij heeft gemaakt.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
neequote:Op woensdag 25 juni 2014 19:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Pharrel is echt een baas, maar dat is echt gewoon een slechte track die hij heeft gemaakt.![]()
quote:Meeste stemmen gelden. Wel.quote:
2-1, dus jammer Rijst, je hebt niet gelijk.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
He bah. Doe dan deze:quote:![]()
![]()
![]()
Musa
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bij deze 2-2quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Meeste stemmen gelden. Wel.
2-1, dus jammer Rijst, je hebt niet gelijk.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nonsens.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Belgische stemmen tellen juist dubbel: 3-2![]()
RojoooAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
WK 2010 was anders ook prima. Nog nooit zo'n gekke wedstrijd gezien als Ned - Uruquote:Rossoneri siamo noi.![]()
Was wel te verwachten dat als die Rojo ooit zou scoren het per ongeluk zou zijn.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waren echt veel saaie strontwedstrijden toen.. Dit is echt 100x beter.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:10 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
WK 2010 was anders ook prima. Nog nooit zo'n gekke wedstrijd gezien als Ned - UruAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
2-3 voor argquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:10 schreef utopie het volgende:
Ik zie nergens hoeveel het staatLigt het aan mij of ?
![]()
Jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:10 schreef utopie het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ligt aan jou ja. TV scherm instellingen checken?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:10 schreef utopie het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hmm zou best kunnen dat het buiten het beeld is. Kat had gister op mijn afstandsbediening gezetenquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ligt aan jou ja. TV scherm instellingen checken?Zal even kijken
edit; het staat er alweer. Hadden ze het net weggehaald denk ik![]()
denk dat je ZOOM aan hebt staan :p moet je ff zoeken naar een knop met icoontje van een scherm of naar een knop met 'size' of 'p.size'quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:11 schreef utopie het volgende:
[..]
Hmm zou best kunnen dat het buiten het beeld is. Kat had gister op mijn afstandsbediening gezetenZal even kijken
![]()
Kat op je afstandsbedieningquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:11 schreef utopie het volgende:
[..]
Hmm zou best kunnen dat het buiten het beeld is. Kat had gister op mijn afstandsbediening gezetenZal even kijken
edit; het staat er alweer. Hadden ze het net weggehaald denk ik
Doe dan gewoon glove ofzo.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
maar 5 goals nodig gehad?quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hoeveel overtredingen al?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:14 schreef Toefjes het volgende:
Ze willen die Messi wel schoppen, maar hij is te sneli'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
zojuist bij deze gasten 1000K gekocht, binnen 10 minuten binnen op webappquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:02 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ik koop altijd bij deze: fifa14.vipmmobank.com
Al iets van 6x wat besteld en altijd binnen een kwartiertje binnen gekregen. Heel erg goedkoop ook
voor het eerst dat ik coins koop, best cheap zo
Thanks voor de tip!![]()
Ja. Nog 2 nodig. Maar heb ook koffie gezet, een toiletbezoekje gedaan. Dus kan een overtreding gemist hebben.quote:![]()
Pjanic
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wil het ook kopen maar ik snap er niks van.. ik heb ook geen creditcard.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
zojuist bij deze gasten 1000K gekocht, binnen 10 minuten binnen op webapp
[ afbeelding ]
Thanks voor de tip!![]()
Paypalquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil het ook kopen maar ik snap er niks van.. ik heb ook geen creditcard.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die 2 hebben een geschiedenis. Enyeama had op het WK van 2010 een geweldige redding op een schot van Messi.quote:![]()
Genaaid met jullie bet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Coach had de underquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
over 4.5 fouls suffered geloof ikquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Uchebo!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Uchebo + Sheotahul =
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hoeft niet je kan ook via ideal gewoon geld storten op je rekeningquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet ik toch een creditcard toevoegen.. snap er niks van.![]()
Is ie echt legit? Behoorlijk goedkoop ja namelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
zojuist bij deze gasten 1000K gekocht, binnen 10 minuten binnen op webapp
[ afbeelding ]
Thanks voor de tip!![]()
Nouja ik heb mij coins, dus legit zatquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:26 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Is ie echt legit? Behoorlijk goedkoop ja namelijk...
daarnaast heeft die andere gast hier uit het topic al 6x besteld ofzo
ik ben netjes te woord gestaan in de live chat.
het is gewoon order maken, opgeven welke speler je hebt gelist
je order nr ff doorgeven in de livechat en ik had het 2 minuten later op mijn account![]()
![]()
Hoe duur is het dan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nouja ik heb mij coins, dus legit zat..
daarnaast heeft die andere gast hier uit het topic al 6x besteld ofzo
ik ben netjes te woord gestaan in de live chat.
het is gewoon order maken, opgeven welke speler je hebt gelist
je order nr ff doorgeven in de livechat en ik had het 2 minuten later op mijn accountRossoneri siamo noi.![]()
quote:
netjesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En als ik dat heb gedaan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
hoeft niet je kan ook via ideal gewoon geld storten op je rekening![]()
![]()
die was echt fucking droogquote:
Of ja, nat dus
Waar kom je die melding tegen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En als ik dat heb gedaan?
[ afbeelding ]
jehebt nu geld op je rekening gezet met ideal?![]()
eerst naar paypal.com gaan en dan met ideal opwaarderenquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En als ik dat heb gedaan?
[ afbeelding ]![]()
Even na gevraagd waarom ze een foto wouden ofzoquote:1)A photo image of the identification card or passport or driving license (That has your full name)
2)A picture that you holding the identification card or passport or driving license ,need to check your real face and the license together:)
[19:33:30] Customer service: there many customers buy coins here ,after they get coins , they will charge money back ,now we need ID pic , if they charge money back , i will give ID pic tpo paypal center to prove we get permission from customer , and already give him coins..
maar uiteindelij hoefde ik niks te sturen, gewoon dreigen dat je dan bij een ander besteld ofzo
en als je het wel wil doen, gewoon ff de rest van je ID blurren ofzo![]()
![]()
Nwofor ook nog
De man die was opgeroepen omdat de coach dacht dat hij basisspeler was
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stel dat Suarez dik wordt geschorst, 2 jaar ofzo.
Zou die dan in Fifa 15 zitten?Rossoneri siamo noi.![]()
Alsof hij een schorsing voor 2 jaar zou krijgenquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:39 schreef ForzaMilan het volgende:
Zou die dan in Fifa 15 zitten?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote4gloatquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof hij een schorsing voor 2 jaar zou krijgen![]()
kutreza, daar gaat mijn goede uitslag
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha, ik had het niet gedaan. Ik deed gister een packception ter ere van mijn nieuwe console. Ik had het geld al overgemaakt naar hun en ik kreeg ook dat ID gezeik.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Even na gevraagd waarom ze een foto wouden ofzo..
maar uiteindelij hoefde ik niks te sturen, gewoon dreigen dat je dan bij een ander besteld ofzo
en als je het wel wil doen, gewoon ff de rest van je ID blurren ofzo
Maar ik heb geen zin om 1 of andere Chinees mijn identiteit prijs te geven. Ik vroeg waarom ze het wilde hebben en dat was volgens hem om te voorkomen dat mensen een dispute doen nadat ze de coins hebben gekregen.
Na wat gezeur zei ik dat ik mijn geld terug wilde en binnen 5 min stond het weer op mijn paypal. Dus dat was wel netjes![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zelfs als ze zat al doen is het waarschijnlijk alleen voor internationale wedstrijden denk ikquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:39 schreef ForzaMilan het volgende:
Zou die dan in Fifa 15 zitten?![]()
25 Juni 2014 11:13u - Luis Suarez dreigt de zwaarste schorsing ooit te krijgen voor zijn beet in de schouder van de Italiaanse international Giorgio Chiellini. Volgens The Mirror wil wereldvoetbalbond FIFA de spits voor maar liefst twee jaar verbannen van de velden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zelfs als ze zat al doen is het waarschijnlijk alleen voor internationale wedstrijden denk ik
Het is de bedoeling dat die schorsing zal gelden voor alle competities. Dat betekent dat Suarez twee jaar lang geen officiële wedstrijden kan spelen voor zijn club Liverpool en dat hij ook zijn land Uruguay niet mag vertegenwoordigen. De verwachting is dat de FIFA snel met officieel nieuws naar buiten zal treden. Duidelijk is dat Suarez op een schorsing kan rekenen, want de bond heeft de disciplinaire commissie het voorval laten onderzoeken.
Overigens heeft ook Liverpool het vertrouwen in Suarez opgezegd. De spits mag vertrekken bij de Engelse topclub, die van mening is dat de situatie onhoudbaar is geworden na het derde bijtincident in de carrière van de oud-Ajacied. Zelfs contractontbinding behoort tot de mogelijkheden, aangezien clubs Suarez niet zullen willen aantrekken als hij inderdaad twee jaar lang niet mag voetballen.Rossoneri siamo noi.![]()
Klopt, snap het wel..quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haha, ik had het niet gedaan. Ik deed gister een packception ter ere van mijn nieuwe console. Ik had het geld al overgemaakt naar hun en ik kreeg ook dat ID gezeik.
Maar ik heb geen zin om 1 of andere Chinees mijn identiteit prijs te geven. Ik vroeg waarom ze het wilde hebben en dat was volgens hem om te voorkomen dat mensen een dispute doen nadat ze de coins hebben gekregen.
Na wat gezeur zei ik dat ik mijn geld terug wilde en binnen 5 min stond het weer op mijn paypal. Dus dat was wel netjes
Zal best vaak voorkomen dat mensen gewiin disputen in paypal..
bij mij hebben ze uiteindelijk niet meer om gevraagd..
Toch netjes dat alles terug zosnel weer op je rekening stond![]()
Tabloidsquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:44 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
25 Juni 2014 11:13u - Luis Suarez dreigt de zwaarste schorsing ooit te krijgen voor zijn beet in de schouder van de Italiaanse international Giorgio Chiellini. Volgens The Mirror wil wereldvoetbalbond FIFA de spits voor maar liefst twee jaar verbannen van de velden.
Het is de bedoeling dat die schorsing zal gelden voor alle competities. Dat betekent dat Suarez twee jaar lang geen officiële wedstrijden kan spelen voor zijn club Liverpool en dat hij ook zijn land Uruguay niet mag vertegenwoordigen. De verwachting is dat de FIFA snel met officieel nieuws naar buiten zal treden. Duidelijk is dat Suarez op een schorsing kan rekenen, want de bond heeft de disciplinaire commissie het voorval laten onderzoeken.
Overigens heeft ook Liverpool het vertrouwen in Suarez opgezegd. De spits mag vertrekken bij de Engelse topclub, die van mening is dat de situatie onhoudbaar is geworden na het derde bijtincident in de carrière van de oud-Ajacied. Zelfs contractontbinding behoort tot de mogelijkheden, aangezien clubs Suarez niet zullen willen aantrekken als hij inderdaad twee jaar lang niet mag voetballen.![]()
![]()
lijkt me sterk dat ze zo ver gaanquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:44 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
25 Juni 2014 11:13u - Luis Suarez dreigt de zwaarste schorsing ooit te krijgen voor zijn beet in de schouder van de Italiaanse international Giorgio Chiellini. Volgens The Mirror wil wereldvoetbalbond FIFA de spits voor maar liefst twee jaar verbannen van de velden.
Overigens heeft ook Liverpool het vertrouwen in Suarez opgezegd. De spits mag vertrekken bij de Engelse topclub, die van mening is dat de situatie onhoudbaar is geworden na het derde bijtincident in de carrière van de oud-Ajacied. Zelfs contractontbinding behoort tot de mogelijkheden, aangezien clubs Suarez niet zullen willen aantrekken als hij inderdaad twee jaar lang niet mag voetballen.![]()
Dit is wat nu boven die 50 uitkomt. Heb nog 24 ekkies op de 1X bij Algerije zometeenquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon ff 100.000 coins verdiend met napoleon![]()
![]()
Ik weet niet hoe het zit betreffende dit zulk soort incidenten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:47 schreef Kamikazie het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk wettelijk? Denk dat hij wel wat jaarsalarissen mee moet krijgen als ze zijn contract ontbinden.Rossoneri siamo noi.![]()
Ja want aan een werknemer die door eigen toedoen niet meer mag werken betaal je altijd salarissen...quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:47 schreef Kamikazie het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk wettelijk? Denk dat hij wel wat jaarsalarissen mee moet krijgen als ze zijn contract ontbinden.![]()
![]()
Nope, denk maar aan die Roemeen bij Chelskiquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:47 schreef Kamikazie het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk wettelijk? Denk dat hij wel wat jaarsalarissen mee moet krijgen als ze zijn contract ontbinden.![]()
Denk dat ontslag op staande voet best gerechtvaardigd is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:47 schreef Kamikazie het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk wettelijk? Denk dat hij wel wat jaarsalarissen mee moet krijgen als ze zijn contract ontbinden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan me niet voorstellen dat Liverpool hem dan geld mee moeten geven. Want ze zouden het dan ontbinden doordat Suarez zichzelf verwijtbaar onmogelijk heeft gemaakt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:47 schreef Kamikazie het volgende:
Je kan beter wedden op wedstrijden dan dat je moeilijk gaat doen op Fifa. Twee tientjes winnen en je hebt een miljoenquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit is wat nu boven die 50 uitkomt. Heb nog 24 ekkies op de 1X bij Algerije zometeen![]()
![]()
Dat hangt ervan af waar jij op inzetquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:56 schreef Rijst het volgende:
lkkr alle bets gewonnen.
Jullie gaan er toch ook gewoon van uit dat France gaat winnen?![]()
Draaien wel lekker, maar zijn toch al poulewinnaar en kunnen chillen. Misschien ook wel B-team.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:56 schreef Rijst het volgende:
lkkr alle bets gewonnen.
Jullie gaan er toch ook gewoon van uit dat France gaat winnen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, beter met 3-0 ofzo en Sakho uit een corner. Dan heb ik 130 euro gemaakt van die 50 Napoleon moneyquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:56 schreef Rijst het volgende:
lkkr alle bets gewonnen.
Jullie gaan er toch ook gewoon van uit dat France gaat winnen?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Als je lekker draait, kun je beter die vorm vasthouden door zoveel mogelijk hetzelfde team op te stellen (mensen met geel sparen snap ik wel)quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Draaien wel lekker, maar zijn toch al poulewinnaar en kunnen chillen. Misschien ook wel B-team.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
tja ecuador,...... zo niet weten wie zou kunnen scoren daar. Ken alleen Valencia en die is fcking slecht![]()
Tja Colombia B was ook baasquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Draaien wel lekker, maar zijn toch al poulewinnaar en kunnen chillen. Misschien ook wel B-team.![]()
Ennerquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:59 schreef Rijst het volgende:
tja ecuador,...... zo niet weten wie zou kunnen scoren daar. Ken alleen Valencia en die is fcking slecht![]()
![]()
Ennerquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:59 schreef Rijst het volgende:
Mag hopen dat Liverpool zo slim is geweest een clausule in het contract te laten zetten, anders hebben ze geen poot om op te staanquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat ontslag op staande voet best gerechtvaardigd is.![]()
Enner!quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:59 schreef Rijst het volgende:
Ener Valencia. Niet die kil van de Premier League.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:59 schreef Rijst het volgende:
tja ecuador,...... zo niet weten wie zou kunnen scoren daar. Ken alleen Valencia en die is fcking slechtRossoneri siamo noi.![]()
Niet bij unibet zzekerquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:02 schreef ForzaMilan het volgende:
Ener to score @ 4.3 is wel een tientje waard.![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja want aan een werknemer die door eigen toedoen niet meer mag werken betaal je altijd salarissen...Kan natuurlijk kloppen, daarom vroeg ik het ook. Maar hij doet het niet in dienst, je werkgever heeft in principe niks te maken met jouw gedrag buiten de werkvloer. Maar ja weet dus niet hoe dit precies zit. Wel interessantquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat ontslag op staande voet best gerechtvaardigd is.![]()
![]()
Brengt zijn werkgever op ernstige wijze in diskrediet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Kan natuurlijk kloppen, daarom vroeg ik het ook. Maar hij doet het niet in dienst, je werkgever heeft in principe niks te maken met jouw gedrag buiten de werkvloer. Maar ja weet dus niet hoe dit precies zit. Wel interessantAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een leraar die in het zwembad (buiten school om) aan jongetjes zit en niet meer les mag geven zal ook ontslagen worden. (Beetje extreme vergelijking)quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Kan natuurlijk kloppen, daarom vroeg ik het ook. Maar hij doet het niet in dienst, je werkgever heeft in principe niks te maken met jouw gedrag buiten de werkvloer. Maar ja weet dus niet hoe dit precies zit. Wel interessant![]()
Lijkt me sterkquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Brengt zijn werkgever op ernstige wijze in diskrediet.![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Brengt zijn werkgever op ernstige wijze in diskrediet.Ja kan zomaar waar zijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Een leraar die in het zwembad (buiten school om) aan jongetjes zit en niet meer les mag geven zal ook ontslagen worden. (Beetje extreme vergelijking)
Ik heb geen flauw idee. Heeft de FIFA ook iets te zeggen over nationale bonden of dat niet?![]()
Een leraar moet een VOG kunnen afgeven, een voetballer nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Een leraar die in het zwembad (buiten school om) aan jongetjes zit en niet meer les mag geven zal ook ontslagen worden. (Beetje extreme vergelijking)
En dan moet hij eerst dus nog veroordeeld worden![]()
Het gaat me er meer om dat Suarez in dit geval een werknemer is die zijn werk niet mag uitvoeren...quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Een leraar moet een VOG kunnen afgeven, een voetballer niet![]()
Mag je daar ook accounts van familieleden hebben?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:21 schreef wieisboos het volgende:
lol
[ afbeelding ]
had maar 1 account aangemaakt hoorHeeft iemand naar mijn tip geluisterd?
Verkocht voor 45k, gekocht voor 19k. Toch leuk
![]()
Fuck, vannacht op Algerije ingezet omdat er bij stond 'morgen'. Ik dacht dus vanavondNu wil ik eigenlijk niet meer inzetten vandaag omdat ik gewoon die winst zo snel mogelijk wil uitbetalen evt morgen.
![]()
Zet op over 2.5 bij Frankrijk. Ziek veel scorende mensen aan beide kanten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:24 schreef Zhano het volgende:
Fuck, vannacht op Algerije ingezet omdat er bij stond 'morgen'. Ik dacht dus vanavondNu wil ik eigenlijk niet meer inzetten vandaag omdat ik gewoon die winst zo snel mogelijk wil uitbetalen evt morgen.
Rossoneri siamo noi.![]()
Hoeveel winst dan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:24 schreef Zhano het volgende:
![]()
TheFutLocker @TheFutLocker 55s
IF BENZEMA SCORES 3 OR MORE against #ECU we will giveaway 500,000 coins RE TWEET AND FOLLOW TO ENTERRossoneri siamo noi.![]()
Nu 4 euroquote:Maar als die bet van morgen goed is 45~50 euro. Dat wil ik dan wel laten uitbetalen.
![]()
10 euro wajooquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:28 schreef ForzaMilan het volgende:
TheFutLocker @TheFutLocker 55s
IF BENZEMA SCORES 3 OR MORE against #ECU we will giveaway 500,000 coins RE TWEET AND FOLLOW TO ENTER![]()
op jouw kan ik rekenenquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
IK BEN GODVERDOMME BEZIG MET PRAYEN.![]()
Je zit verkeerd kneusquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:37 schreef Dylan98 het volgende:
Wat een heerlijke sfeer bij de eerste training van Feyenoord! Net weer thuis![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:37 schreef Dylan98 het volgende:
Wat een heerlijke sfeer bij de eerste training van Feyenoord! Net weer thuisRossoneri siamo noi.![]()
quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoeveel mensen zaten er vandaag bij Ajax op de tribune?quote:![]()
Weet ik veel, ben niet voor Ajax.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:42 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zaten er vandaag bij Ajax op de tribune?Rossoneri siamo noi.![]()
Derksen met Toefjes teksten hoor. 'Je kunt beter wat met een hond hebben dan met een borderliner''If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zie je toch zelf, skelequote:Op woensdag 25 juni 2014 20:40 schreef Zhano het volgende:
Heeft die tukker nou een jekkie van Fluminense aan?[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nu wel. Is toch gratis geld.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die heb ik tegen Zwitserland al gehad. Werkt nietHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lijkt mij toch redelijk de sterkste opstelling. Op die nep Sneijder na dan.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
30 eu op de Benz!quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:59 schreef Rijst het volgende:
Zolang Matuide en de Benz maar speelt. die zijn goed jonge
Rossoneri siamo noi.![]()
4-0 voor en dan vlak voor tijd random van de server getrapt..2e keer vandaag. Genot
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waren er wel spelers? Behalve Immers.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:37 schreef Dylan98 het volgende:
Wat een heerlijke sfeer bij de eerste training van Feyenoord! Net weer thuisHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
in WC is ie belachelijk ziek in ieder gevalquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:19 schreef Rijst het volgende:
wie heeft er hier al met motm depay gespeeld in de normale fut? Wil hem miss halen![]()
![]()
Ik wacht tot zn prijs goed is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:19 schreef Rijst het volgende:
wie heeft er hier al met motm depay gespeeld in de normale fut? Wil hem miss halen![]()
als ik nu een match zoek krijg ik steeds connection errorquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:11 schreef Tim86 het volgende:
4-0 voor en dan vlak voor tijd random van de server getrapt..2e keer vandaag. Genot![]()
zo doen we dattijdens het proeftentamen op vakantie en natuurlijk niet naar de werkgroepen en hoorcolleges voor de bonus
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
niiiiiiiiicequote:Op woensdag 25 juni 2014 21:28 schreef poker4lifee het volgende:
zo doen we dattijdens het proeftentamen op vakantie en natuurlijk niet naar de werkgroepen en hoorcolleges voor de bonus
![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:28 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]koning.
![]()
kknerdjequote:Op woensdag 25 juni 2014 21:28 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Verbaasde het je niet dat jouw opleiding niet hier tussen stond?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:28 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
jazeker. maar het is gewoon vergelijkbaar met jouw opleiding hoorquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Verbaasde het je niet dat jouw opleiding niet hier tussen stond?
is tevens een ingangseis voor bachelorproject dat multivarabele data-analyse, dus dat was wel chill
Congrats!quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jazeker. maar het is gewoon vergelijkbaar met jouw opleiding hoor
is tevens een ingangseis voor bachelorproject dat multivarabele data-analyse, dus dat was wel chill![]()
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Count with HollandLijkt wel een Nederlander die Wenger. 80 jaar in Engeland en nog zo'n kut accent.
![]()
Ja. Op het moment dat ze over de middenlijn gaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wanneer zet jij precies in? Als Argentinië op eigen helft de bal pakt ofzo?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat is natuurlijk niet helemaal waar, want volgens mij zijn er op meerder universiteiten geschiedenis te studeren, maar niet allemaal staan ze erop. Snappie?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jazeker. maar het is gewoon vergelijkbaar met jouw opleiding hoor
is tevens een ingangseis voor bachelorproject dat multivarabele data-analyse, dus dat was wel chill![]()
Maar het zou eigenlijk toch niet mogelijk moeten zijn dat jij met niks doen zulke cijfers haalt?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iets met hey poker heb je de poule blind ingevuld
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Misschien is hij superhoogbegaafdquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar het zou eigenlijk toch niet mogelijk moeten zijn dat jij met niks doen zulke cijfers haalt?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik kwam gisteren wel in je vrouw, sorry we zaten op je PS...quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
stiekem heet hij sheldon.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:49 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Misschien is hij superhoogbegaafdPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
klopt. nja denk dat ik in totaal wel rond de 20 uur aan het vak besteed heb.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet helemaal waar, want volgens mij zijn er op meerder universiteiten geschiedenis te studeren, maar niet allemaal staan ze erop. Snappie?
Maar het zou eigenlijk toch niet mogelijk moeten zijn dat jij met niks doen zulke cijfers haalt?1 week van te voren begonnen ofzo
en thx @Yakuza'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
heeft je geen windeieren gelegd knulquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:51 schreef Zhano het volgende:
BREAKIE BREAKIE
DE GEIT IS GEMOLKEN
ZHANO HEEFT EEN WEDSTRIJD GOED VOORSPELD
[ afbeelding ]![]()
tevens: Rooney als LW
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:52 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Van het weekend al over zn moeke en nu over Thye zelf heen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren wel in je vrouw, sorry we zaten op je PS...goed voor haar.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Props voor de eerste die hier een plaatje post van die schijterig kijkende Kuipers tussen die negers, inclusief Brazzers logo![]()
![]()
giroud niet basis is toch geld al terug?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:59 schreef el-blanchito het volgende:
Giroud en Caicedo to score same amount of goalsGRAAG VERWIJDEREN![]()
Zelfde voor Caicedo dan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:01 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
giroud niet basis is toch geld al terug?![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:59 schreef el-blanchito het volgende:
Giroud en Caicedo to score same amount of goalsGewoon een void ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:01 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
giroud niet basis is toch geld al terug?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prima Zwitserland! Frankrijk winnen en dan morgen Portugal dan heb ik 100 euro binnen met 2 euro inzet.![]()
dat is niet alleen met die 3 landen lijkt mijquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:07 schreef WezepAFCA het volgende:
Prima Zwitserland! Frankrijk winnen en dan morgen Portugal dan heb ik 100 euro binnen met 2 euro inzet.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Klopt, Bosnië, Argentinie en gisteren Colombia al goedquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat is niet alleen met die 3 landen lijkt mijMaar verwacht dat er toch nog wel eentje fout gaat. Zoals gewoonlijk.
![]()
Negers met gekke kapsels hebben toch vaak zulke momentjes hèquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:08 schreef Zhano het volgende:
Zoooo, SakhoVuurrood als de scheids dat ziet.
#noracistAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik speel nu een kleine anderhalve week voor het eerst FIFA en ik heb net dat rechts/linksonder in de hoek ontdekt dat je met je pijltjes 'Verdedigen' 'Ultra verdedigen' 'Aanvallen' etc kan doen.
Mij is een beetje onduidelijk wat dat precies isKan iemand mij vertellen hoe dit werkt?
Stel ik heb 'm op Ultra aanvallen staan. Doen al die spelers dan z'n best om de bal van de tegenstander te pakken? Of is dat Ultra verdedigen?
Waar gebruik ik Ultra Aanvallen voor en wanneer gebruik ik Ultra verdedigen ?
Dank alvast![]()
![]()
![]()
Ligt m aan de club. Liverpool is het Australië van de voetbalwereld.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Negers met gekke kapsels hebben toch vaak zulke momentjes hè
#noracist![]()
ze zijn allemaal gek bij liverpool, ik stel voor dat we voor de zekerheid kuyt niet meer opstellen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ligt m aan de club. Liverpool is het Australië van de voetbalwereld.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
en babelquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ze zijn allemaal gek bij liverpool, ik stel voor dat we voor de zekerheid kuyt niet meer opstellen.![]()
Dan gaan ze aanvallen of verdedigend spelen he lijkt me logischquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:11 schreef utopie het volgende:
Ik speel nu een kleine anderhalve week voor het eerst FIFA en ik heb net dat rechts/linksonder in de hoek ontdekt dat je met je pijltjes 'Verdedigen' 'Ultra verdedigen' 'Aanvallen' etc kan doen.
Mij is een beetje onduidelijk wat dat precies isKan iemand mij vertellen hoe dit werkt?
Stel ik heb 'm op Ultra aanvallen staan. Doen al die spelers dan z'n best om de bal van de tegenstander te pakken? Of is dat Ultra verdedigen?
Dank alvast![]()
![]()
Ultra aanvallen is dat iedere speler zichzelf wil betrekken in de aanval. Dus dat ze sneller hun (verdedigende) positie verlaten. Ultra defending is zoals Tjelsie, zeg maar. Geen druk op de bal, kontje in de eigen 16.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:11 schreef utopie het volgende:
Dank alvast
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je wil scoren zet je hem op ultra aanvallend en als je geen goal tegen wil krijgen zet je hem op ultra verdedigendquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:11 schreef utopie het volgende:
Dank alvast
GRAAG VERWIJDEREN![]()
En druk op de bal is, je raad het al, hoge druk/high pressure.wat is een lach als je van binnen huilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |