SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
boutnummer is datquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Echt 1 van de wanproducten van Pharrell ditquote:![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Pharrel is echt een baas, maar dat is echt gewoon een slechte track die hij heeft gemaakt.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
neequote:Op woensdag 25 juni 2014 19:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Pharrel is echt een baas, maar dat is echt gewoon een slechte track die hij heeft gemaakt.![]()
quote:Meeste stemmen gelden. Wel.quote:
2-1, dus jammer Rijst, je hebt niet gelijk.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
He bah. Doe dan deze:quote:![]()
![]()
![]()
Musa
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bij deze 2-2quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Meeste stemmen gelden. Wel.
2-1, dus jammer Rijst, je hebt niet gelijk.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nonsens.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Belgische stemmen tellen juist dubbel: 3-2![]()
RojoooAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
WK 2010 was anders ook prima. Nog nooit zo'n gekke wedstrijd gezien als Ned - Uruquote:Rossoneri siamo noi.![]()
Was wel te verwachten dat als die Rojo ooit zou scoren het per ongeluk zou zijn.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waren echt veel saaie strontwedstrijden toen.. Dit is echt 100x beter.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:10 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
WK 2010 was anders ook prima. Nog nooit zo'n gekke wedstrijd gezien als Ned - UruAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
2-3 voor argquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:10 schreef utopie het volgende:
Ik zie nergens hoeveel het staatLigt het aan mij of ?
![]()
Jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:10 schreef utopie het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ligt aan jou ja. TV scherm instellingen checken?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:10 schreef utopie het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hmm zou best kunnen dat het buiten het beeld is. Kat had gister op mijn afstandsbediening gezetenquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ligt aan jou ja. TV scherm instellingen checken?Zal even kijken
edit; het staat er alweer. Hadden ze het net weggehaald denk ik![]()
denk dat je ZOOM aan hebt staan :p moet je ff zoeken naar een knop met icoontje van een scherm of naar een knop met 'size' of 'p.size'quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:11 schreef utopie het volgende:
[..]
Hmm zou best kunnen dat het buiten het beeld is. Kat had gister op mijn afstandsbediening gezetenZal even kijken
![]()
Kat op je afstandsbedieningquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:11 schreef utopie het volgende:
[..]
Hmm zou best kunnen dat het buiten het beeld is. Kat had gister op mijn afstandsbediening gezetenZal even kijken
edit; het staat er alweer. Hadden ze het net weggehaald denk ik
Doe dan gewoon glove ofzo.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
maar 5 goals nodig gehad?quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hoeveel overtredingen al?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:14 schreef Toefjes het volgende:
Ze willen die Messi wel schoppen, maar hij is te sneli'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
zojuist bij deze gasten 1000K gekocht, binnen 10 minuten binnen op webappquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:02 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ik koop altijd bij deze: fifa14.vipmmobank.com
Al iets van 6x wat besteld en altijd binnen een kwartiertje binnen gekregen. Heel erg goedkoop ook
voor het eerst dat ik coins koop, best cheap zo
Thanks voor de tip!![]()
Ja. Nog 2 nodig. Maar heb ook koffie gezet, een toiletbezoekje gedaan. Dus kan een overtreding gemist hebben.quote:![]()
Pjanic
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wil het ook kopen maar ik snap er niks van.. ik heb ook geen creditcard.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
zojuist bij deze gasten 1000K gekocht, binnen 10 minuten binnen op webapp
[ afbeelding ]
Thanks voor de tip!![]()
Paypalquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil het ook kopen maar ik snap er niks van.. ik heb ook geen creditcard.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die 2 hebben een geschiedenis. Enyeama had op het WK van 2010 een geweldige redding op een schot van Messi.quote:![]()
Genaaid met jullie bet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Coach had de underquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
over 4.5 fouls suffered geloof ikquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Uchebo!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Uchebo + Sheotahul =
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hoeft niet je kan ook via ideal gewoon geld storten op je rekeningquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet ik toch een creditcard toevoegen.. snap er niks van.![]()
Is ie echt legit? Behoorlijk goedkoop ja namelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
zojuist bij deze gasten 1000K gekocht, binnen 10 minuten binnen op webapp
[ afbeelding ]
Thanks voor de tip!![]()
Nouja ik heb mij coins, dus legit zatquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:26 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Is ie echt legit? Behoorlijk goedkoop ja namelijk...
daarnaast heeft die andere gast hier uit het topic al 6x besteld ofzo
ik ben netjes te woord gestaan in de live chat.
het is gewoon order maken, opgeven welke speler je hebt gelist
je order nr ff doorgeven in de livechat en ik had het 2 minuten later op mijn account![]()
![]()
Hoe duur is het dan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nouja ik heb mij coins, dus legit zat..
daarnaast heeft die andere gast hier uit het topic al 6x besteld ofzo
ik ben netjes te woord gestaan in de live chat.
het is gewoon order maken, opgeven welke speler je hebt gelist
je order nr ff doorgeven in de livechat en ik had het 2 minuten later op mijn accountRossoneri siamo noi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |