Terwijl de hele tijd je antwoord gewoon was dat er niks voor je veranderde en je gewoon maandelijks je 30 euro kon blijven betalenquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:52 schreef utopie het volgende:
Ontopic: Probleem is voor mij opgelost en schuld wordt in één keer volledig betaald. bedankt voor alle reacties
Wij hebben zelf de keuze gemaakt om het openstaand saldo in een keer volledig af te betalen, dit om verdere gezeik te voorkomen en de rente die er bovenop komt natuurlijkquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Terwijl de hele tijd je antwoord gewoon was dat er niks voor je veranderde en je gewoon maandelijks je 30 euro kon blijven betalen
Tuurlijk..quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:52 schreef utopie het volgende:
Ontopic: Probleem is voor mij opgelost en schuld wordt in één keer volledig betaald. bedankt voor alle reacties
De zaken waren/zijn voor de consument dus niet andersquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:55 schreef utopie het volgende:
[..]
Wij hebben zelf de keuze gemaakt om het openstaand saldo in een keer volledig af te betalen, dit om verdere gezeik te voorkomen en de rente die er bovenop komt natuurlijkOf ik nou maandelijks 30 euro door kon blijven betalen of niet. De zaken zijn nu anders en het hele openstaand bedrag gaat gelijk betaald worden
Idd zegquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:55 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Tuurlijk..
Ongelooflijk zielig topic geworden.
"Wij hebben de keuze gemaakt"?? Gisteren moest je nog een heel topic lang over de rooie omdat je daar bang voor was, en dat nooit zou kunnen betalen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:55 schreef utopie het volgende:
[..]
Wij hebben zelf de keuze gemaakt om het openstaand saldo in een keer volledig af te betalen, dit om verdere gezeik te voorkomen en de rente die er bovenop komt natuurlijkOf ik nou maandelijks 30 euro door kon blijven betalen of niet. De zaken zijn nu anders en het hele openstaand bedrag gaat gelijk betaald worden
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:05 schreef utopie het volgende:
Ik heb ook een rekening open staan bij neckermann (maandelijks betaling). Moet ik dat nu in één keer betalen ?dat gaat mij nooit lukken namelijk
Jij geloofd niet, ongeacht mijn vraag in de OP over dat het bedrag volledig opeisbaar wordt of dat ik in termijnen door blijf betalen, dat ik nu toch het volledig openstaand bedrag in één keer ga betalen zodat ik hier verder geen aandacht meer aan hoef te geven en mijn kredietovereenkomst beëindigd wordt?quote:
Ik heb geen idee, het kan best hoor. Maar wij gaan dat dus niet doen en zoals ik al zei zijn de zaken veranderd en is de OP niet meer van toepassing. Het openstaande saldo gaat namelijk in een keer betaald worden zodat hier geen rente meer overeen komt en niet meer maandelijks betaald hoeft te wordenquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
De zaken waren/zijn voor de consument dus niet anders
Voor jou nu misschien omdat je een lieve moeder hebt. Maar de rest van de mensen blijft gewoon maandelijks hun bedrag afbetalen in termijnen, zonder gezeik
Wel interessant dat je dat licht nu pas ziet en niet bij aankoop van het product.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:01 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, het kan best hoor. Maar wij gaan dat dus niet doen en zoals ik al zei zijn de zaken veranderd en is de OP niet meer van toepassing. Het openstaande saldo gaat namelijk in een keer betaald worden zodat hier geen rente meer overeen komt en niet meer maandelijks betaald hoeft te worden
Je dacht dat ik serieus was?quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:28 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nope. Die hypotheken lopen nu nog steeds.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |