Nu na een half jaar wordt het eens tijd dat ze wat vernieuwends laten zien op televisie, vandaar hier wat verbeterpunten (wat voornamelijk de regie aangaat) voor in de denktank:
Elke week maakt Billy het 10 keer jankend uit met Ruud, terwijl we ze vervolgens weer gigantisch irritant het leuk met elkaar zien hebben. Of Nicoline die niet weet hoe ze verder moet met Rienk, maar een aflevering later toch weer bij hem is.
En dan al die ruzies waarvan de voice-over zegt dat ie het niet weet of het
ooit nog weer goed komt aan het einde van een aflevering, terwijl aan het begin van de volgende aflevering alles weer gewoon koek en ei is.
Dit hebben we nou wel eens gezien en dit hoeft niet nog een half jaar uitgezonden te worden. Daarnaast is het jammer dat er weer een nieuwe Andrea binnengekomen is, want dat spirituele gedoe kennen we nou ook wel.

Eruit met haar.
Het lijkt me voor het programma een goede keuze als Billy er eens uitgestemd wordt. Niet alleen gaat dan iemand naar huis waaraan vele mensen een grote hekel hebben, maar het programma wordt er vermakelijker door denk ik. Ruud die wat anders moet gaan doen, Charlotte die dat 'Chably' alleen moet gaan doen enz.
En nee, Ruud moet niet eerder naar huis dan Billy, want dan moeten we nog een half jaar lang tegen een jankende Billy aankijken (of ze is hem na een week al vergeten, kan ook...).Daarnaast mogen ze die postbode eruit knippen waar iedereen die post krijgt als een hinkend paard naar toe rent, evenals dat ze al hun brieven gaan voorlezen. Saai
Al met al lijkt het me beter voor de televisieuitzendingen van Utopia om niet het rest van het jaar zo door te gaan. Wat meer dingetjes erin zoals zo'n kakkerlakkenplaag zorgt voor meer vermaak op tv dan een jankende Billy die voor de 50e keer vindt dat Ruud haar niet serieus neemt.
-- Oja, en de regie moet zorgen dat die Ivan geen ruzies gaat maken, want die geacteerde ruzies die hij nu heeft lijken zo nep als het maar kan.