abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142189056
Het zijn drie liefjes! Probeer zondag wel even goede fotos te maken, het is nu te donker en morgen ook weinig tijd. Maar knuffelen kunnen ze al heel goed.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_142203390
Ik ben heel blij dat het allemaal goed gekomen is.
C2B en mjan, succes en bedankt O+
Twiddel
pi_142273617
Je krijgt de groeten uit Den Bosch, summer ;)

Het is nog wel allemaal heel spannend, want je ziet het niet zo goed op de foto, maar ik zat daar dus ook al onder de diarree... Heel charmant :') Vandaar dat het telefoon-foto's zijn, want van het geluid van mijn spiegelreflexcamera raakten ze helemaal in de stress.

We hebben ze nog niet met die van ons geïntroduceerd (niet zo veel tijd om er bij te zitten het afgelopen weekend), dus ze zitten nog even apart.
pi_142273651
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 08:43 schreef mjan het volgende:
Je krijgt de groeten uit Den Bosch, summer ;)

Het is nog wel allemaal heel spannend, want je ziet het niet zo goed op de foto, maar ik zat daar dus ook al onder de diarree... Heel charmant :') Vandaar dat het telefoon-foto's zijn, want van het geluid van mijn spiegelreflexcamera raakten ze helemaal in de stress.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

We hebben ze nog niet met die van ons geïntroduceerd (niet zo veel tijd om er bij te zitten het afgelopen weekend), dus ze zitten nog even apart.
O+
Het zijn idd wel bange poepers, deden ze hier ook elke keer als er iets nieuws was :D

Groetjes terug. Leuk om de heertjes te zien :)
Twiddel
pi_142355885

Vandaag begonnen met de intro. Eerste ruzie is achter de rug; Pumba doet flink z'n best om alpha van de bende te worden.
pi_142357993
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:40 schreef mjan het volgende:
[ afbeelding ]

Vandaag begonnen met de intro. Eerste ruzie is achter de rug; Pumba doet flink z'n best om alpha van de bende te worden.
:D Dat gedrag ken ik wel. Hij is het ook gewend, om altijd de alpha te zijn.
Twiddel
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:18:22 #57
431252 Balo45telli
Marokkaanse import-Europeaan.
pi_142361261
Reageren ze op naam? :P
Rusland zal Syrië bevrijden van de door het westen getrainde ISIS-strijders.
pi_142366128
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:18 schreef Balo45telli het volgende:
Reageren ze op naam? :P
Bij mij in ieder geval niet, maar ik noem ze ook niet consequent bij naam. Ik heb Pikachu al hernoemd tot Meneer. Timon is of gewoon Timon of Kloontje en Pumba is Pumba of 'de Grote' of Beer. Hoewel ik Alpha eigenlijk ook wel een leuke naam voor hem vind. Maar ik weet niet of Summer2bird aan de eigen namen gehecht is? :@

edit: Ik zie nu pas dat Timon helemaal geen Timon is, maar Simba :') In ieder geval hebben we de cast van de Lion King wel bijna compleet ;)
pi_142366807
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:35 schreef mjan het volgende:

[..]

Bij mij in ieder geval niet, maar ik noem ze ook niet consequent bij naam. Ik heb Pikachu al hernoemd tot Meneer. Timon is of gewoon Timon of Kloontje en Pumba is Pumba of 'de Grote' of Beer. Hoewel ik Alpha eigenlijk ook wel een leuke naam voor hem vind. Maar ik weet niet of Summer2bird aan de eigen namen gehecht is? :@

edit: Ik zie nu pas dat Timon helemaal geen Timon is, maar Simba :') In ieder geval hebben we de cast van de Lion King wel bijna compleet ;)
Je mag de namen best veranderen hoor :D, en trouwens, wie is nu de grootste die je hebt?
Twiddel
pi_142367070
quote:
99s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:54 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Je mag de namen best veranderen hoor :D, en trouwens, wie is nu de grootste die je hebt?
Ik noemde de Piep altijd een papzakje, maar Pumba is echt wel groter. Zal ze eens op de weegschaal gooien als de rust is wedergekeerd.
  woensdag 16 juli 2014 @ 21:41:25 #61
431252 Balo45telli
Marokkaanse import-Europeaan.
pi_142377742
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:35 schreef mjan het volgende:

[..]

Dat is wel leuk :) :P
Rusland zal Syrië bevrijden van de door het westen getrainde ISIS-strijders.
pi_143045418
quote:
99s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:54 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Lok-quote!
Ik wil ze bij de dierenarts gaan inschrijven, maar dan is een geboortedatum (of een gerichte gok daarvan) wel handig. Heb jij enig idee, summer?
pi_143051808
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:04 schreef mjan het volgende:

[..]

Lok-quote!
Ik wil ze bij de dierenarts gaan inschrijven, maar dan is een geboortedatum (of een gerichte gok daarvan) wel handig. Heb jij enig idee, summer?
Pumba waarschijnlijk in mei. Simba in februari en Pumba Jr in april.

Hoe gaat het trouwens met ze? :)
Twiddel
pi_143052185
quote:
99s.gif Op maandag 4 augustus 2014 14:31 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Pumba waarschijnlijk in mei. Simba in februari en Pumba Jr in april.

Hoe gaat het trouwens met ze? :)
Simba en Jr van 2014 en Pumba van 2012 neem ik aan?
Met die van jou gaat het uitstekend! Onze naaktrat ligt alleen nog steeds dwars en heeft nu ook een knobbeltje ;( Eens kijken of dat te opereren is. Als hij geopereerd kan worden hoop ik dat er meteen een gecombineerde castratie uitgevoerd kan worden, dan kan hij hoogstwaarschijnlijk ook weer in de groep daarna.
pi_143176127
Foto-update-tijd sorry, weer telefoonfotos

En na rondrennen is het goed uitpuffen op de rand van de bank - met je ballen in het gezicht van de baas... :')
pi_143186997
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:35 schreef mjan het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En na rondrennen is het goed uitpuffen op de rand van de bank - met je ballen in het gezicht van de baas... :')
[ afbeelding ]
Wat een mooierds!

En dat uitzicht heb ik niet meer haha
pi_143345943
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:35 schreef mjan het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:D
Ik zie het nu pas :@
Ze zien er goed uit!
Hebben ze het naar hun zin bij jullie? :)
Twiddel
pi_143370431
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 17:22 schreef summer2bird het volgende:

[..]

:D
Ik zie het nu pas :@
Ze zien er goed uit!
Hebben ze het naar hun zin bij jullie? :)
Ik hoop/denk het wel? Simba is echt een knuffelkont, altijd als je langsloopt even een kriebel komen halen en zodra het deurtje open gaat zit hij op je schoot O+ Pica hangt heerlijk de puber uit; komt pas na vijf minuten eens - al geeuwend - uit de sputnik gesjokt om te kijken wat er aan de hand is en wordt vervolgens zo hyper dat hij nog een half uur door de kooi heenstuitert. En Pumba is echt een oude sok aan het worden. Ik zie af en toe dat hij wat moeite krijgt met zijn achterpootjes, dus ik denk dat hij binnenkort last zal krijgen van achterhand-verlamming. Is helaas niks aan te doen, maar daar hebben ze zelf niet zoveel last van zolang ze zich gewoon kunnen verzorgen. Een van mijn eerste ratten heeft dat echt heel erg gehad en heeft nog maanden vrolijk door de kooi geschuifeld met alleen zijn voorpootjes.

Alleen mijn eigen naakte beestje ligt nog steeds buiten de groep ;( Ik heb hem vorige week chemisch laten castreren om te kijken of dat verschil maakt en hij wat minder ruzie gaat zoeken. Volgende week ga ik weer een intro proberen. Zo alleen zitten is echt niet leuk voor hem.

Ik zet direct nog twee foto's van Simba en Pica in het algemene ratten-topic, wordt dat ook een beetje levendig gehouden ;)
pi_143383037
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:23 schreef mjan het volgende:

[..]

Ik hoop/denk het wel? Simba is echt een knuffelkont, altijd als je langsloopt even een kriebel komen halen en zodra het deurtje open gaat zit hij op je schoot O+ Pica hangt heerlijk de puber uit; komt pas na vijf minuten eens - al geeuwend - uit de sputnik gesjokt om te kijken wat er aan de hand is en wordt vervolgens zo hyper dat hij nog een half uur door de kooi heenstuitert. En Pumba is echt een oude sok aan het worden. Ik zie af en toe dat hij wat moeite krijgt met zijn achterpootjes, dus ik denk dat hij binnenkort last zal krijgen van achterhand-verlamming. Is helaas niks aan te doen, maar daar hebben ze zelf niet zoveel last van zolang ze zich gewoon kunnen verzorgen. Een van mijn eerste ratten heeft dat echt heel erg gehad en heeft nog maanden vrolijk door de kooi geschuifeld met alleen zijn voorpootjes.

Alleen mijn eigen naakte beestje ligt nog steeds buiten de groep ;( Ik heb hem vorige week chemisch laten castreren om te kijken of dat verschil maakt en hij wat minder ruzie gaat zoeken. Volgende week ga ik weer een intro proberen. Zo alleen zitten is echt niet leuk voor hem.

Ik zet direct nog twee foto's van Simba en Pica in het algemene ratten-topic, wordt dat ook een beetje levendig gehouden ;)
Bedankt voor je verslagje! :D
Arme Pumbs en je naaktratje is ook wel zielig ;(
Pica is in de pubertijd, wat leuk man :D
En Simba, wat fijn dat hij zijn plekje gevonden nu heeft :)

Ik hoop dat de intro gaat lukken!
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')