Maar natuurlijk! Het zijn soennitische onderdrukte opstandelingen!quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:57 schreef SadPanda het volgende:
twitter:KeepingtheLeith twitterde op woensdag 25-06-2014 om 23:21:57John Kerry has issued a statement condemning the Syrian Air Force for bombarding "Sunni" positions in Iraq. What a crock of shit! reageer retweet
Lekker ISIS weer supporten!quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:40 schreef De_Ilias het volgende:
Gaat lekker zo hoor, JN is binnen een half jaar / jaar verleden tijd en zal opgaan in ISIS, waarom? ISIS is op dit moment erg succesvol en niemand wil in ISIS gebied een vijand van ISIS zijn. Jammer dat het gaarijieten zijn die de hall of fame krijgen, ik vond JN toch een stukje meer "moderate" maar dat blijkt dus niet helemaal waar te zijn. Hoe dan ook, ik heb liever ISIS aan de macht in die zandbak, ja liever hun dan sjieten die sunnieten systematisch onderdrukken en vermoorden (ook al wordt dat ontkent).
Onzinquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Tegenaanval op wat? Mosul?
Dat gaat niet meer gebeuren. De soennitische gebieden zullen waarschijnlijk wel onder ISIS blijven. Dat is wat de bevolking wil, dus waarom zou je ze gaan onderdrukken
De ene keer is het allemaal ISIS en als het hun niet uitkomt zijn het zielige soennieten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Het zijn soennitische onderdrukte opstandelingen!
Zei hij nadat de VS Fallujah helemaal platgebombardeerd hadden
Logisch he, kijk wie het tweet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:57 schreef SadPanda het volgende:
twitter:KeepingtheLeith twitterde op woensdag 25-06-2014 om 23:21:57John Kerry has issued a statement condemning the Syrian Air Force for bombarding "Sunni" positions in Iraq. What a crock of shit! reageer retweet
In Amerika doen ze er alles aan om niet weer in die oorlog terecht te komen, maar hoe meer ze dat proberen hoe meer ze er in meegetrokken worden. ISIS is momenteel al aan het dreigen met de hashtag #CalamityWillBefallusquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:01 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De ene keer is het allemaal ISIS en als het hun niet uitkomt zijn het zielige soennieten.
Omdat Peshmergas vooral de Koerden moet beschermen en onafhankelijkheid moeten nastreven.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:29 schreef Djibril het volgende:
[..]
Waarom zouden ze christenen niet beschermen? Peshmergas moeten iedereen beschermen die beschermt wilt worden tegen isis. Ze hielpen bijvoorbeeld de turkemenen niet in Tel Afar omdat zij zich te goed voelden om Koerdische hulp te vragen. Nou dat hebben ze geweten. Veel van die turkemenen zijn nu naar Koerdische regios gevlucht.
Peshmergas bestaan ook uit christenen, dus voor veel van die soldaten heeft het extra motivatie
Jij mag het onzin vinden. Maar ik zie niet in waarom ze niet hun staatje kunnen oprichten midden in de woestijn. Dat zijn ze eindelijk af van de onderdrukking door Maliki's legerquote:
Nee, ik heb daar niks over gezegd. Je post alleen tweets van propagandapoppetjes, daar doelde ik op.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Natuurlijk is het logisch, stel je voor dat Syrië iets goeds doet!
quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat Peshmergas vooral de Koerden moet beschermen en onafhankelijkheid moeten nastreven.
Ze moeten lekker egoïstisch zijn.
De belangen van de VS worden dan ook niet serieus bedreigd, alleen dan grijpen ze in.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:05 schreef Nintex het volgende:
[..]
In Amerika doen ze er alles aan om niet weer in die oorlog terecht te komen, maar hoe meer ze dat proberen hoe meer ze er in meegetrokken worden. ISIS is momenteel al aan het dreigen met de hashtag #CalamityWillBefallus
Je zegt dat de bevolking onder ISIS wil vallen. Dat is pure onzin. Ze willen af van corrupte Maliki en zijn onderdrukking. De Soennitische stammen willen ook geen ISIS aan de macht.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij mag het onzin vinden. Maar ik zie niet in waarom ze niet hun staatje kunnen oprichten midden in de woestijn. Dat zijn ze eindelijk af van de onderdrukking door Maliki's leger
Jij vind het propagandapoppetjes. Hij verzint niet wat, hier een bron:quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar niks over gezegd. Je post alleen tweets van propagandapoppetjes, daar doelde ik op.
Ik denk dat de Koerden wel zinspelen op een soort autonome Assyrische appendix.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat Peshmergas vooral de Koerden moet beschermen en onafhankelijkheid moeten nastreven.
Ze moeten lekker egoïstisch zijn.
Dat zijn ze toch ook? Iedereen blij.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je zegt dat de bevolking onder ISIS wil vallen. Dat is pure onzin. Ze willen af van corrupte Maliki en zijn onderdrukking.
Doelde op zijn laatste zin dat het bullshit is. En kijk eens op zijn twitterpagina of zijn website en kijk dan of het geen propagandagast is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij vind het propagandapoppetjes. Hij verzint niet wat, hier een bron:
http://abcnews.go.com/Int(...)il-refinery-24293355
Wat een aannames.. niet eens waard om hier op te reageren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch ook? Iedereen blij.
Ze hebben zelf ISIS binnengehaald, dus dat kunnen ze intern vast wel oplossen.
Ok. Ik weet wel wat zijn mening is (pro-SAA, anti-terroristen), maar dan is het nog geen propagandapoppetje.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doelde op zijn laatste zin dat het bullshit is. En kijk eens op zijn twitterpagina of zijn website en kijk dan of het geen propagandagast is.
Jij denkt dat soennitische stammen niks te maken hebben met duizenden buitenlandse ISIS strijders die hun gebieden in stromen? ISIS is schijnbaar best wel populair in die gebieden, en dat is geen aanname, dat is wat de media laat zien.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat een aannames.. niet eens waard om hier op te reageren.
De bevolking heeft ISIS binnengehaald?quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat zijn ze toch ook? Iedereen blij.
Ze hebben zelf ISIS binnengehaald, dus dat kunnen ze intern vast wel oplossen.
ISIS is daar populair, omdat ISIS een wapen is tegen Maliki..quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij denkt dat soennitische stammen niks te maken hebben met duizenden buitenlandse ISIS strijders die hun gebieden in stromen? ISIS is schijnbaar best wel populair in die gebieden, en dat is geen aanname, dat is wat de media laat zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |