Nee, vandaar mijn vragen he..quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geloof je meteen alles wat er gezegd wordt?
Moet ook.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:51 schreef Che_ het volgende:
Koerden zullen nu sowieso de schuld krijgen, wat ze ook doen. Als ze die dorpen verlaten en de inwoners worden afgeslacht als kfc-kippen krijgen ze alsnog kritiek (en terecht) dus ze negeren deze demonstraties sowieso.
Kan je dat bewijzen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude...... jij bent een isis promoter. Lul niet.
Sommige mensen houden gewoon van zeiken. No matter what.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:54 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Moet ook.
Ik snap hen niet precies. Hebben gereserveerde zetels in het KRG parlement en zo, er zijn voorstellen geweest voor Assyrische autonomie binnen een Koerdische staat/de KRG en alles. Peshmerga werkte al langer samen met het Irakese leger om de veiligheid daar te garanderen (terwijl het gebied net buiten Koerdisch gebied ligt). En dan nog bitchen om fucking 1915 terwijl de meeste van hen inmiddels in Europa/Amerika zitten en ze nooit van hun leven een eigen staat gaan krijgen.
Mobiel, kan niet quotes gaan zoeken.quote:
Of je luistert naar het verhaal van de andere kant. Misschien zijn ze bang dat ze iets overkomtquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sommige mensen houden gewoon van zeiken. No matter what.
Ik geloof niet dat ze vrouwen verkrachten, dat is gewoon misdaad die totaal niet islamitisch is. (bij sjieeten is het wel toegestaan trouwens maar dat terzijde). Maar promoot ik hun? (isis)quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mobiel, kan niet quotes gaan zoeken.
Maar kortom: ze komen op voor soennieten dus ben je voor ze.
Ze verkrachten vrouwen. Wat vind je daarvan.
Wat zou hen kunnen overkomen door de mensen die hen juist beschermen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of je luistert naar het verhaal van de andere kant. Misschien zijn ze bang dat ze iets overkomt
http://mediawerkgroepsyri(...)ihadisten-verkracht/quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze vrouwen verkrachten, dat is gewoon misdaad die totaal niet islamitisch is. (bij sjieeten is het wel toegestaan trouwens maar dat terzijde). Maar promoot ik hun? (isis)
NIet bepaaldquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:06 schreef Stimorol- het volgende:
Burgers onthoofden is natuurlijk wel islamitisch.
Gast, die soldaten die "gevlucht" waren zijn ook Koerden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:51 schreef IPA35 het volgende:
Willen zeker dat hun volksgenoten gekruisigd worden door ISIS.
Ze kunnen wel gaan janken om een grijs verleden toen ze fittie hadden met de Koerden maar op dit moment zijn de Koerden de enige vrienden die ze hebben (nadat het lafhartige Iraakse leger met de staart tussen de benen is weggevlucht daar).
Begint ie weerquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Gast, die soldaten die "gevlucht" waren zijn ook Koerden.
Ze kregen de opdracht om weg te gaan. En leger en politieleiding bestaat uit meer dan 1 persoon.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Begint ie weer
Soldaten gingen alleen weg omdat de leiding wegging. En dat is allemaal begonnen bij 1 persoon.
Denk je nou echt dat in Al Maliki's leger alle topfuncties door Koerden worden bekleed?
Had je interview gezien met die soldaat (was volgens mij interview van VICE)?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze kregen de opdracht om weg te gaan. En leger en politieleiding bestaat uit meer dan 1 persoon.
Nou...... Peshmerga zal alleen beschermen als ze er zelf beter van worden. Dat weet je vast.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Had je interview gezien met die soldaat (was volgens mij interview van VICE)?
En dan nog, Peshmerga heeft toch de bescherming en strijd overgenomen waar het Iraakse leger mensen glashard in de steek lieten vallen. En dit is het leger die mensen moet beschermen? Ha.
En de honderdduizenden mensen vangen ze ook alleen maar op en geven ze ook alleen maar humanitaire hulp om er zelf beter van te wordenquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou...... Peshmerga zal alleen beschermen als ze er zelf beter van worden. Dat weet je vast.
Je vergeet dat er ook veel "normale" mensen wonen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Doen ze niet, en ik geef geen fuck om die haatbaarden. Risico van het vak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |