quote:Dit is het laatste wat ik nog moest weten! Links is al dood, echter een kleine elite van linksen heeft 99% van de macht in handen! (Met name als burgemeester, kamerlid, ambtenaar etc. De meerderheid van al onze burgemeesters is bijvoorbeeld PvdA-lid).
Bron: NEM jaargang 7 nr 42,Politiek als business
Een gat in de markt vinden, het is voor weinigen weggelegd. Toch is
het Pieter Broersma gelukt binnen enkele jaren vanuit het niets een
miljoenenbedrijf op te zetten. Het geheim hier achter ? "De
verrechtsing in Nederland", aldus Pieter."Links speelt geen enkele rol
van betekenis meer, er is nauwelijks nog iemand te vinden die zich
links durft te noemen. Wij kunnen die mensen leveren".Politieke partijen, publieke omroepen, dagbladen en tijdschriften
kunnen bij zijn bedrijf VUS terecht voor beinvloeding van de publieke
opinie. 300 full-timers en nog eens 2000 part-timers verdienen er
inmiddels een goed belegde boterham aan.Maar hoe gaat dat in de praktijk in zijn werk ? "Dat loopt uiteen van
het schrijven van ingezonden brieven tot het leveren van
teleurgestelde LPF stemmers aan actualiteiten programma's. Voor dit
soort opdrachten zetten we in de regel part-timers in."
Geavanceerde selectie software zorgt er voor dat TV kijkers niet
steeds dezelfde verontruste burger op het scherm zien. "Maar we hebben ok een uitstekende grime afdeling, en onze medewerkers zijn prima acteurs".De full-timers houden zich grotendeels bezig met het bestoken van
internet newsgroups en discussie lijsten. "Sommigen produceren wel 50
postings per dag. We hebben verschillende afdelingen, varierend van
gematigd tot extreem links. Het is grappig dat soms collega's onbewust
met elkaar in discussie gaan. Maar goed, elke posting levert geld op."Maar hoe is dit moreel te verantwoorden ? Heeft geen van zijn
medewerkers gewetensbezwaren ? "Niet iedereen is geschikt voor dit
werk. Zo zijn er bijvoorbeeld binnen ons bedrijf maar een paar mensen
die in berichten willen voordoen dat ze blij zijn met de moord op Pim
Fortuyn. Het levert ze wel een extra toelage op. Verder houden we aan
het eind van de werkdag een groepssessie waarbij een ieder zijn echte
standpunten kan spuien. Dat lucht enorm op."Gezien het huidige politieke klimaat en de verwachting dat de
verrechtsing de komende jaren zich zal doorzetten ziet de toekomst van
VUS er rooskleurig uit.
R E V O L U T I E !
quote:We moeten er maar mee nokken collega, nou dit bekend is
Op zaterdag 19 oktober 2002 20:14 schreef Kozzmic het volgende:
Shit, ik val door de mand...
niemand ooit van satire gehoord?
quote:'Wij komen in de Kamer
Op zaterdag 19 oktober 2002 20:21 schreef Flurry het volgende:niemand ooit van satire gehoord?
Goede grap, dan.
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 19-10-2002 20:30]
quote:Tsja, ik weet niet hoor, ze beweren zoveel rare dingen, ik kijk nergens meer van op. Overwinnen.nl, heb je dit verhaal ergens van Internet af geplukt? Heb je een link? Wat is NEM voor een blad/organisatie?
Op zaterdag 19 oktober 2002 20:21 schreef Flurry het volgende:niemand ooit van satire gehoord?
quote:The New Economic Muslim.
Op zaterdag 19 oktober 2002 20:30 schreef Kozzmic het volgende:
Wat is NEM voor een blad/organisatie?
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 20:31 schreef zodiakk het volgende:[..]
The New Economic Muslim.
Nee, New Extremist Muslim.
Waar heb je dit verhaal eigenlijk vandaan?
quote:Ik heb het altijd al geroepen! Zien jullie nou wel?
Op zaterdag 19 oktober 2002 20:31 schreef zodiakk het volgende:[..]
The New Economic Muslim.
quote:Kreeg het in mijn mailbox van iemand die doorgaans betrouwbare nieuwsberichten stuurt.
Op maandag 21 oktober 2002 22:10 schreef Kozzmic het volgende:
CMT, n.a.v. het identieke topic Politiek als business. (Links tegen betaling)Waar heb je dit verhaal eigenlijk vandaan?
quote:Even gezocht op google en ik vond een fortuyn forum wat aangeeft dat de bron http://www.fundamenteel.nl is.
Op maandag 21 oktober 2002 22:10 schreef Kozzmic het volgende:
CMT, n.a.v. het identieke topic Politiek als business. (Links tegen betaling)Waar heb je dit verhaal eigenlijk vandaan?
quote:Het heeft ook in nl.politiek gestaan, maar goed: van de firma VUS zelf is op internet geen spoor te bekennen.
Op maandag 21 oktober 2002 22:16 schreef ullie het volgende:
Even gezocht op google en ik vond een fortuyn forum wat aangeeft dat de bron http://www.fundamenteel.nl is.
quote:Ik heb het bericht net op die site gevonden en als bron wordt daar het vage "NEM jaargang 7 nr 42" opgegeven.
Op maandag 21 oktober 2002 22:16 schreef ullie het volgende:[..]
Even gezocht op google en ik vond een fortuyn forum wat aangeeft dat de bron http://www.fundamenteel.nl is.
quote:Ik heb nog via Google op Pieter Broersma gezocht, maar dat levert ook niet echt iets op.
Op maandag 21 oktober 2002 22:22 schreef Zander het volgende:[..]
Het heeft ook in nl.politiek gestaan, maar goed: van de firma VUS zelf is op internet geen spoor te bekennen.
quote:Totale onzin dus. In het kader van kom laten we onze politiek tegenstanders maar weereens zwart maken dmv een onwaar bericht. Kan me een tijdje terug herinneren dat iemand ook kwam met een zogenaamd stuk uit een cbs rapport dat helemaal niet in het betreffende rapport stond.
Op maandag 21 oktober 2002 22:24 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik heb het bericht net op die site gevonden en als bron wordt daar het vage "NEM jaargang 7 nr 42" opgegeven.
quote:Ja en die heeft het ook weer ergens vandaan, maar waar?
Op maandag 21 oktober 2002 22:16 schreef ullie het volgende:[..]
Gewoon een HOAX dus dit bericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |