abonnement Unibet Coolblue
pi_141521094
Laatste nieuws:

BREAKING:


Lisanne Froon (22)

Politie bevestigt vondst resten Lisanne Froon
De donderdag in Panama gevonden resten zijn van de vermiste Nederlandse Lisanne Froon.

Dat meldt NOS.

Donderdag werden botten en schoenen gevonden in de buurt van de plaats waar eerder een rugzak met onder meer de telefoons van de vrouwen werd aangetroffen.

Kris Kremers en Lisanne Froon werden sinds april vermist.



Kris Kremers (21)

Op maandag 16 en woensdag 18 juni werden 2 schoenen, waarvan 1 met resten van voeten gevonden in de buurt van Alto Bocas del Toro, Panama, ten zuiden van een stuwdam in de Rio Changuinola (ook wel Rio Culebra genoemd).

Een deel van de resten is van de sinds 80 dagen vermiste Lisanne Froon uit Amersfoort zijn. Mogelijke sporen van haar vriendin Kris Kremers wordt nog onderzocht.

De rugzak van een van de meiden met daarin 2 zonnebrillen en 2 beha's, een telefoon en een camera, werd op zaterdag 14 juni gevonden nabij Los Romeros, en Valle del Risco, Bocas del Toro.

Maandag 23 juni volgt een persconferentie waarin de resultaten van het DNA-onderzoek worden gepresenteerd. De stoffelijke resten van de levenslustige Lisanne zijn zondag al bevestigd. Sympathieke Kris wordt nog gezocht.

• Op 3 plekken menselijke resten gevonden - NOS
• Rugzak is door inheems echtpaar dat rijst verbouwde gevonden, dus niet door de gids noch door het expeditieteam - nu.nl

De rugzak is woensdag gevonden langs de rivier de Culebra in de struiken door een indianenvrouw die met haar man op een afgelegen plek rijst verbouwde. Het stel informeerde zijn stam, Dit heeft de Panamese officier van justitie die het onderzoek in de verdwijningszaak leidt, Betzaida Pitta, bekendgemaakt.

De inheemse gemeenschap besloot daarop een boodschapper te sturen naar de plaats Boquete om de autoriteiten in te lichten. De vrouw moest door onherbergzaam gebied lopen met dichte vegetatie, waar vier giftige slangensoorten voorkomen.

Daarna duurde het enige tijd voordat bevestigd kon worden dat het inderdaad om de spullen van de vermiste Nederlandse vrouwen ging. Door slechte weersomstandigheden was er een tijdje geen contact mogelijk met het onderzoeksteam.





Omgeving:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Ouders hebben schoenen herkend'
Ook al is er nog geen direct bewijs, alles wijst erop dat de gevonden resten in Panama afkomstig zijn van de vermiste Kris en Lisanne.

De resten die in de jungle gevonden zijn, worden op dit moment nog onderzocht door experts in Panama. Verslaggever Britta Sanders:"Ik hoor hier van de woordvoerder van de familie dat de ouders de gevonden schoenen herkend zouden hebben als de schoenen van Kris en Lisanne. En dat het dezelfde schoenen zouden zijn die ze gedragen hebben bij hun vertrek vanaf Schiphol."

Ook de politie in Nederland zegt het sterke vermoeden te hebben dat het om de vrouwen gaat. Het DNA-onderzoek dat uitsluitsel moet geven, kan nog een halve week duren.


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Zolderkamerspeculaties FOK!:

• meiden zijn in de rivier de Chiangola (of Culebra) gevallen en verdronken, de rugzak lag nog op de kant
• de meiden zijn met rugzak en al in de rivier beland en de rugzak is ergens gestrand en daar gevonden
• meiden rustten uit op hun verdwalings(?)tocht en zijn door wilde dieren aangevallen en gedood, de rugzak stond ongemoeid verderop

Vragen:
• Waarom gingen Kris en Lisanne om 13:30-14:00 nog de bergen in?
• Hoe was het weer? 36 graden overdag, 22 graden 's nachts in Boquete, hoger op de berg kouder, regen/onweer wordt beweerd, bron?
• Wat staat er op de laatste foto's?

========================================================================

Lokale fauna:

Roofdieren:



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaseters:



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reptielen:



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amfibieën:



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Insecten en spinnen:



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwslinks:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)t-meisjes-in-panama/
http://prensa.com/uhora/l(...)as-holandesas/345622
http://www.bbc.com/news/world-latin-america-27939119
http://www.elsevier.nl/Bu(...)en-Kremers-1545546W/
http://nos.nl/video/66379(...)onden-in-panama.html
http://www.hartvannederland.nl/tag/vermissing-panama/
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)melijke-resten.dhtml
http://www.panamaamerica.(...)cia-sobre-holandesas
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-met-kris-en-lisanne
http://www.blikopnieuws.n(...)eden-misdrijf-panama
http://www.tvn-2.com/Noti(...)e-Lisanne-Froon.aspx

===========================================================================

Ouder nieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.tvn-2.com/Noticias/Paginas/envivo.aspx

deze?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141521126
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 02:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een zelfmoordscenario zou in theorie ook nog kunnen. Honger geloof ik niet in. Dat duurt weken, je gaat niet dood van een dag niet eten. Dan heb je tijd genoeg om de weg terug te vinden of in elk geval iemand tegen te komen. Dan ga je ook niet rondspoken in dat hele onherbergzame stuk, terwijl de rest eenvoudiger begaanbaar was...
zelfmoordscenario als in 2 levenslustige meiden met als plan andere te helpen komen niet over als meiden die zelfmoord plegen?
pi_141521137
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 02:07 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

zelfmoordscenario als in 2 levenslustige meiden met als plan andere te helpen komen niet over als meiden die zelfmoord plegen?
Van heel veel mensen werd het niet verwacht. Ik geloof er niet zo in, maar in theorie kan het.
pi_141521141
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 02:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Met het scenario rond zwoegen in de jungle zouden die spullen er ook wel anders uit hebben gezien.
Precies, daarom geloof ik dat ook niet.

Rugzak neergezet, door een slang/spin gebeten (1 van de meiden), verliest haar evenwicht, dondert naar beneden (rivier), ander probeert te helpen, dondert ook naar beneden, allebei op slag dood, dieren (met pech) of de rivier (na enkele dagen) doen de rest.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141521176
Morgen weer. Trusten. Doen jullie rustig aan. Anders moet ik alles weer bijlezen morgen.
pi_141521192
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 02:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies, daarom geloof ik dat ook niet.

Rugzak neergezet, door een slang/spin gebeten (1 van de meiden), verliest haar evenwicht, dondert naar beneden (rivier), ander probeert te helpen, dondert ook naar beneden, allebei op slag dood, dieren (met pech) of de rivier (na enkele dagen) doen de rest.
Blijft de vraag wat ze daar zochten. Echt een logische route is het niet. Aan de foto's te zien is het ook allemaal vrij overzichtelijk.

Het zou helpen als ze eens zeggen waar alles nou precies is gevonden.
pi_141521194
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 02:11 schreef anonymoussie het volgende:
Morgen weer. Trusten. Doen jullie rustig aan. Anders moet ik alles weer bijlezen morgen.
Truste moussie.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141521210
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 02:12 schreef Halcon het volgende:

Het zou helpen als ze eens zeggen waar alles nou precies is gevonden.
Idd, enorm.

Ik verwacht dat ze ofwel met anderen meegingen (zijn er niet meer mensen vermist?) ofwel helemaal aangeslagen waren door iets (emotie, ruzie, slangenbeet, spinnenbeet, rupsen, psychose, zoiets).

Wat je zegt; een gezond mens verdwaalt niet daarheen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 25 juni 2014 @ 02:15:32 #9
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_141521233
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:14 schreef Jordony het volgende:

Nee. Water uit de bergen komt van regenwater en dat is zeker boven een jungle niet verontreinigd door fabrieken o.i.d. Dus nee, geen schimmels of gif. Bacteriën zullen er ook nauwelijks in zitten want de water stroomt daar te snel voor.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:20 schreef Jordony het volgende:
Ik zou zonder enige twijfel uit die rivier drinken.
Hoewel het water schoon uit de hemel valt of uit grondwater omhoog sijpelt: In het regenwoud leven miljarden organismen. Via-via komen er hierdoor parasieten in het water. Bijv. vogel poept in rivier, zwijn wast zich in een beekje, etc.
Hoe meer water stil staat, hoe gevaarlijker, want dan kunnen deze parasieten en bacterien zich snel vermenigvuldingen.
Stromend water is wel veiliger, maar nog steeds een risico.

Hoe doen indianen het in dat gebied dan?
Nou simpel, die koken ook eerst het water (met tabletten is een andere optie).
Nog een ander iets is dat locale bewoners aan het kwaliteit van het water daar gewend zijn, en hun imuunsysteem hier op aangepast is (om dezelfde reden kunnen mensen in India gewoon water drinken zonder ziek te worden, en moet een Europeaan een week naar de wc).

Het probleem dat L&K hebben gehad is dat ze waarschijnlijk geen materialen hadden om vuur te maken (nee houtje wrijven is niet zo simpel). Plus dat in de jungle werkelijk alles vochtig is, dus niks blijft branden.
Mensen die expeditie Robinson vaker hebben gezien weten wat ik bedoel, zelfs met magnesiumsticks wil het soms niet echt vlotten.

Hoe je wel in de jungle overleeft zie je hier:
http://adventure.howstuff(...)jungle-survival2.htm
OP de volgende pagina staat ook over wat je wel en niet kunt eten e.d.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:20 schreef Jordony het volgende:
Ik zou zonder enige twijfel uit die rivier drinken.
Je gaat uit van schijnveiligheid, zie ook hier:
http://survivaltopics.com/that-water-is-unsafe-to-drink/

"I recall hiking up a crystal clear mountain stream in the White Mountains of New Hampshire. At the top of a high waterfall, below which people often swim, lay a huge rotting moose carcass that dammed up the entire stream. Unbeknownst to all, the whole water course filtered through eight hundred pounds of rotting meat on the way to that fine swimming hole downstream."

Nou drink ze c_/
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_141521244
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 02:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Truste moussie.
thx
  woensdag 25 juni 2014 @ 02:16:54 #11
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_141521249
Die mening van die Jungle-deskundige Rick Morales slaat wal nog kant:
"Als een van de meiden tijdens het wandelen iets zou zijn overkomen dan had de ander hulp gehaald.
Ik ga er tenminste van uit dat ze niet diep in de jungle liepen en dan kom je vroeg of laat wel iemand tegen."

Oftewel die heeft ook de laatste week liggen pitten en niet even opgezocht dat ze aan de andere kant van de berg zijn beland, waar juist dichte jungle is. Bovendien kom je daar juist niemand tegen.
Dit is de rivier waar ze in zijn meegesleurd:

Ik bedoel maar :')
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_141521270
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 02:16 schreef Pwn_zoon het volgende:
Die mening van die Jungle-deskundige Rick Morales slaat wal nog kant:
"Als een van de meiden tijdens het wandelen iets zou zijn overkomen dan had de ander hulp gehaald.
Ik ga er tenminste van uit dat ze niet diep in de jungle liepen en dan kom je vroeg of laat wel iemand tegen."

Oftewel die heeft ook de laatste week liggen pitten en niet even opgezocht dat ze aan de andere kant van de berg zijn beland, waar juist dichte jungle is. Bovendien kom je daar juist niemand tegen.
Dit is de rivier waar ze in zijn meegesleurd:
[ afbeelding ]
Ik bedoel maar :')
Geniaal. Dit maakt het wel even wat duidelijker.

Al is dit de rivier nu waarschijnlijk, niet in de droge tijd...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141521305
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 02:16 schreef Pwn_zoon het volgende:
Die mening van die Jungle-deskundige Rick Morales slaat wal nog kant:
"Als een van de meiden tijdens het wandelen iets zou zijn overkomen dan had de ander hulp gehaald.
Ik ga er tenminste van uit dat ze niet diep in de jungle liepen en dan kom je vroeg of laat wel iemand tegen."

Oftewel die heeft ook de laatste week liggen pitten en niet even opgezocht dat ze aan de andere kant van de berg zijn beland, waar juist dichte jungle is. Bovendien kom je daar juist niemand tegen.
Dit is de rivier waar ze in zijn meegesleurd:
[ afbeelding ]
Ik bedoel maar :')
Die rivier stelt ook geen fuck voor trouwens. De sloot achter mijn huis is nog gevaarlijker.
pi_141521309
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 02:20 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

hij was naar bed dus hij droomt/ijlt
Vandaar dat ie "zijn" scenario in vorig topic en in deze postte. Aandachtshoertje. :)

Verdwalen met zijn tweeen, acht jij nog steeds de grootste mogelijkheid? Of toch betrokkenheid van anderen (hoeft geen misdrijf te zijn!)?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141521327
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2014 02:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En anderen beschuldigen van "onmogelijke scenario's". :')

Wat denk jij, Marlan?
Verdwaald, in de problemen gekomen, ongeluk gekregen, in de rivier gestort en omgekomen. Uiteindelijk zijn de lijken ontbonden en/of grotendeels opgegeten door dieren.

Tragisch ongeval? Ja, zeer waarschijnlijk. Moord? Lulkoek, niks wijst hierop.
pi_141521347
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juni 2014 02:16 schreef Pwn_zoon het volgende:
Die mening van die Jungle-deskundige Rick Morales slaat wal nog kant:
"Als een van de meiden tijdens het wandelen iets zou zijn overkomen dan had de ander hulp gehaald.
Ik ga er tenminste van uit dat ze niet diep in de jungle liepen en dan kom je vroeg of laat wel iemand tegen."

Oftewel die heeft ook de laatste week liggen pitten en niet even opgezocht dat ze aan de andere kant van de berg zijn beland, waar juist dichte jungle is. Bovendien kom je daar juist niemand tegen.
Dit is de rivier waar ze in zijn meegesleurd:
[ afbeelding ]
Ik bedoel maar :')
De mening van deze Morales is dik 3 maanden oud. Inmiddels is deze opinie achterhaald door de feiten die bekend zijn.
pi_141521368
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 02:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vandaar dat ie "zijn" scenario in vorig topic en in deze postte. Aandachtshoertje. :)

Verdwalen met zijn tweeen, acht jij nog steeds de grootste mogelijkheid? Of toch betrokkenheid van anderen (hoeft geen misdrijf te zijn!)?
ik weet het echt niet meer
de bh's blijven mij intrigeren..
als vrouw zijnde doe je die pas uit bij irritatie door zweet ofzo..
als je wat grote borsten heb doe je hem al helemaal niet uit..
los in de kooi loopt dan absoluut niet makkelijk...
maar het feit dat ze uitzijn betekend dat ze zeker een paar uur *onderweg* waren
pi_141521371
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 02:23 schreef Marlan het volgende:

[..]

Verdwaald, in de problemen gekomen, ongeluk gekregen, in de rivier gestort en omgekomen. Uiteindelijk zijn de lijken ontbonden en/of grotendeels opgegeten door dieren.

Tragisch ongeval? Ja. Moord? Lulkoek, niks wijst hierop.
Helemaal mee eens, behalve het punt van verdwalen. Dat doe je niet door een berg in het donker op te lopen. Juist daarmee is iets raars aan de hand.

Lokale gidsen leven van die business, die gaan echt geen risico lopen door meisjes te vermoorden. Bovendien zouden ze dan sowieso het geld meenemen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141521425
die ervaren wandelaar..
ik zei net lachscherend dat hij ook niet aangevallen was door roofdieren, gevallen was, gebeten door een slang enz enz anders kon hij het niet na vertellen
dus okk die kans moet minimaal.zijn..
foto's geven.me het beeld dat je het dorp kan zien dus lastig om te verdwalen..
waarom zwierven ze dan toch uren door de jungle(tijd die ik verbind aan het uitdoen van de bh's)
en waarom liepen ze der verkeerde kant op
als de goede kant te zien moet zijn?
pi_141521429
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 02:26 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

ik weet het echt niet meer
de bh's blijven mij intrigeren..
als vrouw zijnde doe je die pas uit bij irritatie door zweet ofzo..
als je wat grote borsten heb doe je hem al helemaal niet uit..
los in de kooi loopt dan absoluut niet makkelijk...
maar het feit dat ze uitzijn betekend dat ze zeker een paar uur *onderweg* waren
Met al die muggen daar lijkt het me absoluut niet logisch om je kleding te gaan uitdoen. Die bh's kunnen ook reserve zijn, lijkt me logischer. Niet per se om dagen weg te blijven, maar gewoon als reserve.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141521442
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 02:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Met al die muggen daar lijkt het me absoluut niet logisch om je kleding te gaan uitdoen. Die bh's kunnen ook reserve zijn, lijkt me logischer. Niet per se om dagen weg te blijven, maar gewoon als reserve.
je neemt reserve tshirst mee als vrouw geen bh's dat is echt niet logisch
  woensdag 25 juni 2014 @ 02:33:34 #22
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_141521447
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 02:18 schreef El_Matador het volgende:
Geniaal. Dit maakt het wel even wat duidelijker.

Al is dit de rivier nu waarschijnlijk, niet in de droge tijd...
Langs die rivier liggen hele kleine dorpjes, welke op geen enkele kaart staan volgens enkele locale reizigers:
http://www.outscape.net/b(...)anguinola_river.html
Ze hebben daar dit stuk bevaren van de Rio Changuinola in kano's, en deden daar 340 minuten over, zeg 6u.
Een kano zal altijd sneller gaan dan een lijk of rugzak in het water, dus stel dat dat het dubbele duurde.

Hier is te zien dat de zon onderging om 18u39, dus 19u is het pikkedonker.
De zon kwam weer op om 06u36, dus het is 12 uur lang donker.
Het is dus perfect mogelijk dat niks of niemand hun in de rivier heeft zien langskomen!
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  woensdag 25 juni 2014 @ 02:37:08 #23
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_141521490
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 02:21 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Die rivier stelt ook geen fuck voor trouwens. De sloot achter mijn huis is nog gevaarlijker.
Ook een wildwaterbaan in je achtertuin dan?
Wist niet dat je in de efteling woonde..


1x je hoofd tegen zo'n rots en je bent buiten bewustzijn en je verdrinkt.
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_141521503
quote:
11s.gif Op woensdag 25 juni 2014 02:33 schreef Pwn_zoon het volgende:

[..]

Langs die rivier liggen hele kleine dorpjes, welke op geen enkele kaart staan volgens enkele locale reizigers:
http://www.outscape.net/b(...)anguinola_river.html
Ze hebben daar dit stuk bevaren van de Rio Changuinola in kano's, en deden daar 340 minuten over, zeg 6u.
Een kano zal altijd sneller gaan dan een lijk of rugzak in het water, dus stel dat dat het dubbele duurde.

Hier is te zien dat de zon onderging om 18u39, dus 19u is het pikkedonker.
De zon kwam weer op om 06u36, dus het is 12 uur lang donker.
Het is dus perfect mogelijk dat niks of niemand hun in de rivier heeft zien langskomen!
Ja, alleen die rivier stond toen heel laag (niet zoals dit plaatje) omdat de regentijd nog niet was aangebroken.

Mijn eerst meest logische scenario was in de rivier gevallen, maar toen hoorde ik dat het pas een paar dagen erna ging regenen en dat dus niet de reden van transport was, volgens mij.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 25 juni 2014 @ 02:40:56 #25
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_141521520
quote:
19s.gif Op woensdag 25 juni 2014 02:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, alleen die rivier stond toen heel laag (niet zoals dit plaatje) omdat de regentijd nog niet was aangebroken.

Mijn eerst meest logische scenario was in de rivier gevallen, maar toen hoorde ik dat het pas een paar dagen erna ging regenen en dat dus niet de reden van transport was, volgens mij.
Dat kan toch nog steeds dan? ongeluk (vallen?) aan het begin van de stroom (vlak over de bergtop), daar blijven liggen op de rotsen, na 5 dagen kwam de regen, toen meegevoerd.
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')