Okee, andere zaak idd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, maar dat lijkt meer op een misdrijf of vrijwillig vertrek? http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-teruggevonden.dhtml
Daar is weinig tot niets over bekend gemaakt. Wel het paspoort van Kris. Verder zijn er twee of drie foto's van hun slaapkamer vrijgegeven, waarop je zelf allerlei spullen kunt zien liggen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:58 schreef MidnightB00m het volgende:
Wat is er eigenlijk allemaal terug gevonden in de hotelkamer? Passpoort, betaalpassen, kleding, briefjes, notities?
Costa Rica staat inmiddels bekend om de illegale orgaanhandel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, andere zaak idd.
Maar goed er verdwijnen nogal wat mensen in dat gebied iig.
In 2009 een 29-jarige Brit bijv., die nog steeds niet is teruggevonden.
Heb je die keien gezien in die rivier?quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:59 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Daar kan ik niet in met je meegaan. Een rivier scheurt een lichaam niet in stukken en juist de zware delen komen niet het eerst op een oever.
Dank je! Heb je toevallig links?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:02 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Daar is weinig tot niets over bekend gemaakt. Wel het paspoort van Kris. Verder zijn er twee of drie foto's van hun slaapkamer vrijgegeven, waarop je zelf allerlei spullen kunt zien liggen.
Ik zou de nederzettingen daar in de buurt even afgaan als ik de politie was...quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:03 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Costa Rica staat inmiddels bekend om de illegale orgaanhandel.
Mensen ronselen om organen af te staan is wat anders dan mensen ontvoeren en ze ontdoen van organen, daarnaast heb ik mijn twijfels over orgaanhandel, je weet namelijk niks over de gezondheid van de persoon die al dan niet vrijwillig zijn organen afstaat. Kan me niet voorstellen dat men ervan uit gaat dat de mensen allemaal kerngezond zijn en zomaar effe een nieuw orgaan laten planten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:03 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Costa Rica staat inmiddels bekend om de illegale orgaanhandel.
http://www.omroepwest.nl/(...)asmus/af/2528914.jpgquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:05 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Dank je! Heb je toevallig links?
je zit ook met ene korte tijdsbestek om de organen goed te moeten houden ,waar dan de tijd om te onderzoeken welk bloedtype het is ook weer afgaatquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen ronselen om organen af te staan is wat anders dan mensen ontvoeren en ze ontdoen van organen, daarnaast heb ik mijn twijfels over orgaanhandel, je weet namelijk niks over de gezondheid van de persoon die al dan niet vrijwillig zijn organen afstaat. Kan me niet voorstellen dat men ervan uit gaat dat de mensen allemaal kerngezond zijn en zomaar effe een nieuw orgaan laten planten.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:05 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Dank je! Heb je toevallig links?
Ruim twee maanden is lang genoeg. In theorie kunnen ze ontvoerd zijn, gedrogeerd, onderzocht, en vervolgens geopereerd. Dit kan enige weken in beslag hebben genomen. Vervolgens kunnen de lichamen en rugzak zijn gedropt op de plek waar ze later zijn gevonden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
je zit ook met ene korte tijdsbestek om de organen goed te moeten houden ,waar dan de tijd om te onderzoeken welk bloedtype het is ook weer afgaat
In elke survivalgids staat dat je altijd de rivier stroomafwaarts moet volgen toch?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:17 schreef Loekie1 het volgende:
Mensen, hou maar op het is volstrekt duidelijk. Het zijn geen meiden om in een ondoordringbaar gebied te gaan wandelen langs een rivier. De rivier ging volstrekt de verkeerde kant op, weg van huis. Aan het eind van het pianistapad is deze rivier dichtbij. Er móét iets gebeurd zijn IN de rivier waardoor ze meegesleurd zijn. Dat is de enige manier hoe hun spullen zo ver stroomafwaarts nabij de rivier zijn beland.
je bedoeld dat ze 2 maanden in leven zijn gehouden ,om vervolgens in stukken gehakt te worden en gedumpt te worden in het regenwoudquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:18 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ruim twee maanden is lang genoeg. In theorie kunnen ze ontvoerd zijn, gedrogeerd, onderzocht, en vervolgens geopereerd. Dit kan enige weken in beslag hebben genomen. Vervolgens kunnen de lichamen en rugzak zijn gedropt op de plek waar ze later zijn gevonden.
Dit is een mogelijk, maar m.i. niet waarschijnlijk en ook niet realistisch scenario.
Uiteraard. Stroomopwaarts kom je uiteindelijk ergens boven op een berg uit. Stroomafwaarts uiteindelijk altijd bij een dorp, of minimaal het strand / de kust.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:20 schreef danos het volgende:
[..]
In elke survivalgids staat dat je altijd de rivier stroomafwaarts moet volgen toch?
dat dorp was 'maar' eenpaar km verderquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:21 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Uiteraard. Stroomopwaarts kom je uiteindelijk ergens boven op een berg uit. Stroomafwaarts uiteindelijk altijd bij een dorp, of minimaal het strand / de kust.
Mensen verdwalen ook in de Loonse en Drunense duinen.................quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat dorp was 'maar' eenpaar km verder
http://www.omroepbrabant.(...)Duinen+gevonden.aspxquote:KAATSHEUVEL - Twee vrouwen die zondagmiddag in de Loonse en Drunese Duinen verdwaalden zijn teruggevonden. Politie en vrijwilligers hadden een grote zoektocht opgezet om de dames op te sporen.
De twee vrouwen waren 's middags gaan wandelen in de Loonse en Drunese Duinen. Ze waren bij de Roestelberg in Kaatsheuvel de bossen in gegaan en zijn toen verdwaald. Rond drie uur belden ze met een mobiele telefoon om dit te melden maar omdat de batterij bijna leeg was kon er niet veel informatie worden doorgegeven.
Zoektocht
De politie werd ingeschakeld die een zoektocht op touw heeft gezet. Vrienden en familie van de twee vrouwen en Natuurmonumenten deden mee met de zoekactie. Toen rond half acht de twee vrouwen nog steeds niet gevonden waren wilde de politie een helikopter inzetten.
Gevonden
Gelukkig hoefde de helikopter niet te worden gebruikt want tegen acht uur werden de twee vrouwen aangetroffen richting Bos en Duin in Udenhout door een jeep met mensen van Natuurmonumenten. De vrouwen zijn ingestapt en teruggebracht naar de Roestelberg waar de ouders en een vriend van de twee ze op stonden te wachten.
jaja, ik bedoel er verder niet zoveel mee, meer zo van,quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen verdwalen ook in de Loonse en Drunense duinen.................
Dat is wrang ja. Ze hadden echt bijna gehaald. Triest.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat dorp was 'maar' eenpaar km verder
Dat ontbinden schijnt heel snel te gaan. Nogmaals, ik vind dit een onzinverhaal, maar in theorie is het mogelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
je bedoeld dat ze 2 maanden in leven zijn gehouden ,om vervolgens in stukken gehakt te worden en gedumpt te worden in het regenwoud
en de staat van ontbinding dan?
ik ook, misschien omdat ik het te luguber, en te waanzinnig vind om te gelovenquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat ontbinden schijnt heel snel te gaan. Nogmaals, ik vind dit een onzinverhaal, maar in theorie is het mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |