SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik dacht... eindelijk een passende TTquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
Oh ik heb ook de banner weggehaald in mijn enthousiasme, moment.
nee, die opmerkingen van jou, die zijn lekker.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb niemand mongool genoemd, maar er was wel iemand die "fuck you, fuck you" liep te blèren dat getuigt natuurlijk niet van enige subtiliteit, dat ben ik wel met je eens.
Juist, zo kan het dus ook.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:51 schreef Jian het volgende:
Goeie TT, kan je van alles bij voorstellen, diepere en dubbele betekenissen .......
Eens, en mongool kwam niet van jou, maar actie/reactie kan je op zijn minst verwachten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb niemand mongool genoemd, maar er was wel iemand die "fuck you, fuck you" liep te blèren dat getuigt natuurlijk niet van enige subtiliteit, dat ben ik wel met je eens.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het ermee eens ben. Zo'n figuur als Choco wil graag popi doen en ook wat prikjes uitdelen en dat mag hier op Fok, geen enkel probleem, prima zelfs, begrijp me niet verkeerdMaar dan kun je ook "prikjes" terug verwachten, want ja wie kaatst kan ...... Ze is alleen niet zo heel goed in dit soort steekspelletjes, zeg maar gerust gewoon zwak, al probeert ze hier tevergeefs en tegen beter weten in steeds te beweren dat ze helemaal "in control" is.
![]()
If you can't stand the heat ......
Jij niet Babu wel, jij geeft het weer andere naampjes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn opmerking was inhoudelijk en onderbouwd .... en "mind you" zonder scheldwoorden. Jouw reply slechts plat en inhoudsloos, maar dat mag hoor, elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
nee, die opmerkingen van jou, die zijn lekker.
ik reageerde op een foto van bacu en jij komt met een rare opmerking.
kunnen we niet gewoon met elkaar omgaan zonder venijnigheden????
Dat doet me aan een sprookje denken: De nieuwe kleren van de keizer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:51 schreef Jian het volgende:
Goeie TT, kan je van alles bij voorstellen, diepere en dubbele betekenissen .......
CDtje speciaal voor zoekende mensenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:51 schreef Jian het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |