SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik dacht... eindelijk een passende TTquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
Oh ik heb ook de banner weggehaald in mijn enthousiasme, moment.
nee, die opmerkingen van jou, die zijn lekker.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb niemand mongool genoemd, maar er was wel iemand die "fuck you, fuck you" liep te blèren dat getuigt natuurlijk niet van enige subtiliteit, dat ben ik wel met je eens.
Juist, zo kan het dus ook.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:51 schreef Jian het volgende:
Goeie TT, kan je van alles bij voorstellen, diepere en dubbele betekenissen .......
Eens, en mongool kwam niet van jou, maar actie/reactie kan je op zijn minst verwachten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb niemand mongool genoemd, maar er was wel iemand die "fuck you, fuck you" liep te blèren dat getuigt natuurlijk niet van enige subtiliteit, dat ben ik wel met je eens.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het ermee eens ben. Zo'n figuur als Choco wil graag popi doen en ook wat prikjes uitdelen en dat mag hier op Fok, geen enkel probleem, prima zelfs, begrijp me niet verkeerdMaar dan kun je ook "prikjes" terug verwachten, want ja wie kaatst kan ...... Ze is alleen niet zo heel goed in dit soort steekspelletjes, zeg maar gerust gewoon zwak, al probeert ze hier tevergeefs en tegen beter weten in steeds te beweren dat ze helemaal "in control" is.
![]()
If you can't stand the heat ......
Jij niet Babu wel, jij geeft het weer andere naampjes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn opmerking was inhoudelijk en onderbouwd .... en "mind you" zonder scheldwoorden. Jouw reply slechts plat en inhoudsloos, maar dat mag hoor, elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
nee, die opmerkingen van jou, die zijn lekker.
ik reageerde op een foto van bacu en jij komt met een rare opmerking.
kunnen we niet gewoon met elkaar omgaan zonder venijnigheden????
Dat doet me aan een sprookje denken: De nieuwe kleren van de keizer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:51 schreef Jian het volgende:
Goeie TT, kan je van alles bij voorstellen, diepere en dubbele betekenissen .......
CDtje speciaal voor zoekende mensenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:51 schreef Jian het volgende:
Babu is liev ... en het gaat ook allemaal om de naampjes ....quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Jij niet Babu wel, jij geeft het weer andere naampjes.
dit bedoel ik dus met venijnigheden, zo lekker denigrerend,. Daar houd ik dus niet van. en eigenlijk was die gif voor Babu bedoeld maar omdat jij je ermee bemoeide kreeg jij hem perongeluk, en dat vond ik ook wel best.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn opmerking was inhoudelijk en onderbouwd .... en "mind you" zonder scheldwoorden. Jouw reply slechts plat en inhoudsloos, maar dat mag hoor, elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.
Dan geef ik jou nu .......als naampjequote:Op woensdag 25 juni 2014 01:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Babu is liev ... en het gaat ook allemaal om de naampjes ....
Ik heb ze nooit nodig, de moraalridders, jij vroeger ook niet, toen je nog ballen had, ... hommoquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:56 schreef 5thencounter het volgende:
En waar is die Fucking MoraalPolitie nou als je ze nodig hebt?
Juist
Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soms wel ja...................................
![]()
Sorry hoor maar ik vind dat Babu zich enorm inhoudt de laatste tijd en dat zal vast niet altijd makkelijk zijn. Deze vecht je met Jian. Dus ga dan niet steeds Babu erbij halen. Ik heb jullie gevraagd elkaar wat te negeren.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Jij niet Babu wel, jij geeft het weer andere naampjes.
Venijnigheden zijn cool, moraalridders niet!quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dit bedoel ik dus met venijnigheden, zo lekker denigrerend,. Daar houd ik dus niet van. en eigenlijk was die gif voor Babu bedoeld maar omdat jij je ermee bemoeide kreeg jij hem perongeluk, en dat vond ik ook wel best.
Jij weet niet waarom ik dat zei tegen babu, en waarhaal je het dan vandaan dat ik me aanstel.
ik hou er niet van om mensen aan te vallen met ziektes en handicappen.
Ik heb dat prima gedaan, hij zit steken onder water te geven en wat er met Jian gebeurt. Tja. Zoals jullie iedere keer zeggen stop met uitleggen. Dat doe ik bij dezequote:Op woensdag 25 juni 2014 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind dat Babu zich enorm inhoudt de laatste tijd en dat zal vast niet altijd makkelijk zijn. Deze vecht je met Jian. Dus ga dan niet steeds Babu erbij halen. Ik heb jullie gevraagd elkaar wat te negeren.
venijnigheden kan ik wel tegen, maar na een tijdje ben ik er wel klaar mee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Venijnigheden zijn cool, moraalridders niet!
Kop houden anders mep ik je met mijn heupprothesequote:Op woensdag 25 juni 2014 02:01 schreef mootie het volgende:
Wat? Jian heeft een verzameling ziektes en handicaps en die gebruikt hij om mensen aan te vallen? Wan mongool.
Een beetje prikken is niets mis mee. Dat mag op FOK!quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb dat prima gedaan, hij zit steken onder water te geven en wat er met Jian gebeurt. Tja. Zoals jullie iedere keer zeggen stop met uitleggen. Dat doe ik bij deze
Ik snap echt geen reet van deze zin...quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb dat prima gedaan, hij zit steken onder water te geven en wat er met Jian gebeurt. Tja. Zoals jullie iedere keer zeggen stop met uitleggen. Dat doe ik bij deze
Joh, grijp in of grijp niet in.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind dat Babu zich enorm inhoudt de laatste tijd en dat zal vast niet altijd makkelijk zijn. Deze vecht je met Jian. Dus ga dan niet steeds Babu erbij halen. Ik heb jullie gevraagd elkaar wat te negeren.
Post hier je definitie van gezellig. /Joeziquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
venijnigheden kan ik wel tegen, maar na een tijdje ben ik er wel klaar mee.
laten we nou gewoon gezellig doen.
Het was een plaatje.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een beetje prikken is niets mis mee. Dat mag op FOK!Maar gister, en ook vandaag weer blijf je maar wijzen op hoe een slecht mens het is. En dan post hij één gifje van een mongool en dan zijn de poppen aan het dansen. Misschien bedoelde hij mij wel, weet jij veel. Nee, deze doe je met Jian. Pak hem!
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een beetje prikken is niets mis mee. Dat mag op FOK!Maar gister, en ook vandaag weer blijf je maar wijzen op hoe een slecht mens het is. En dan post hij één gifje van een mongool en dan zijn de poppen aan het dansen. Misschien bedoelde hij mij wel, weet jij veel. Nee, deze doe je met Jian. Pak hem!
Dat is nou de charme van een SC.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Joh, grijp in of grijp niet in.
Is nu een discussie waarvan ik het mijne over denk.
Mag Jian, mag babu, mag Choco, mag Gizmo, als we eens niet over TT's zaten te zeiken en over elkaar zo het hier een stuk beter zijn.
En iedereen doet er aan mee.
Niemand is verstandig genoeg om te zeggen, nee, ik hou me in.
Waar is de regel, op bewoners zeiken mag, maar niet op COS users.
Dit is echt een kul opmerking.
Iedereen doet mee, jij, ik, babu, jian, iedereen.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, deze doe je met Jian. Pak hem!
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mag Jian, mag babu, mag Choco, mag Gizmo, als we eens niet over TT's zaten te zeiken en over elkaar zo het hier een stuk beter zijn.
he joh, steukertquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Post hier je definitie van gezellig. /Joezi
Jij begint!quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
laten we het gezellig houden heb ik al meerdere keren gezegd.
'quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat is daar precies gezellig aan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
heb ik al geprobeerd, paar leuke filmpjes gedaan en zo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
johoeeeee
[ afbeelding ]
Oké, geef het maar toe, eigenlijk ben je gewoon de Dalai Lama hèquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Goffer, Dalai Lama, die zouden mij vervloeken lolquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Oké, geef het maar toe, eigenlijk ben je gewoon de Dalai Lama hè
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Voor jou dan speciaal:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben niet krenterig, het is bij mij alles of niets
Toen je ooit tegen me zei dat Utopia niets voor me was om te modden had ik niet gedacht dat het me op deze manier zou kriebelen. Thats for sure.quote:
Hoelang denk je nog mod te zijn hier over Utopia?quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen je ooit tegen me zei dat Utopia niets voor me was om te modden had ik niet gedacht dat het me op deze manier zou kriebelen. Thats for sure.
Ik ga het niet terugzoeken hoor.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit je nu over de rug van gehandicapten lollig te doen
ze zijn zoooo lief.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit je nu over de rug van gehandicapten lollig te doen
RLS SC bestaat gelukkig al jaren, ook zonder Utopiaquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hoelang denk je nog mod te zijn hier over Utopia?
Ik zie Utopia en alle forums over Utopia snel dood bloeden.
Till the end my friend.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hoelang denk je nog mod te zijn hier over Utopia?
Ik zie Utopia en alle forums over Utopia snel dood bloeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |