SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik dacht... eindelijk een passende TTquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
Oh ik heb ook de banner weggehaald in mijn enthousiasme, moment.
nee, die opmerkingen van jou, die zijn lekker.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb niemand mongool genoemd, maar er was wel iemand die "fuck you, fuck you" liep te blèren dat getuigt natuurlijk niet van enige subtiliteit, dat ben ik wel met je eens.
Juist, zo kan het dus ook.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:51 schreef Jian het volgende:
Goeie TT, kan je van alles bij voorstellen, diepere en dubbele betekenissen .......
Eens, en mongool kwam niet van jou, maar actie/reactie kan je op zijn minst verwachten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb niemand mongool genoemd, maar er was wel iemand die "fuck you, fuck you" liep te blèren dat getuigt natuurlijk niet van enige subtiliteit, dat ben ik wel met je eens.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het ermee eens ben. Zo'n figuur als Choco wil graag popi doen en ook wat prikjes uitdelen en dat mag hier op Fok, geen enkel probleem, prima zelfs, begrijp me niet verkeerdMaar dan kun je ook "prikjes" terug verwachten, want ja wie kaatst kan ...... Ze is alleen niet zo heel goed in dit soort steekspelletjes, zeg maar gerust gewoon zwak, al probeert ze hier tevergeefs en tegen beter weten in steeds te beweren dat ze helemaal "in control" is.
![]()
If you can't stand the heat ......
Jij niet Babu wel, jij geeft het weer andere naampjes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn opmerking was inhoudelijk en onderbouwd .... en "mind you" zonder scheldwoorden. Jouw reply slechts plat en inhoudsloos, maar dat mag hoor, elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
nee, die opmerkingen van jou, die zijn lekker.
ik reageerde op een foto van bacu en jij komt met een rare opmerking.
kunnen we niet gewoon met elkaar omgaan zonder venijnigheden????
Dat doet me aan een sprookje denken: De nieuwe kleren van de keizer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:51 schreef Jian het volgende:
Goeie TT, kan je van alles bij voorstellen, diepere en dubbele betekenissen .......
CDtje speciaal voor zoekende mensenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:51 schreef Jian het volgende:
Babu is liev ... en het gaat ook allemaal om de naampjes ....quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Jij niet Babu wel, jij geeft het weer andere naampjes.
dit bedoel ik dus met venijnigheden, zo lekker denigrerend,. Daar houd ik dus niet van. en eigenlijk was die gif voor Babu bedoeld maar omdat jij je ermee bemoeide kreeg jij hem perongeluk, en dat vond ik ook wel best.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn opmerking was inhoudelijk en onderbouwd .... en "mind you" zonder scheldwoorden. Jouw reply slechts plat en inhoudsloos, maar dat mag hoor, elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.
Dan geef ik jou nu .......als naampjequote:Op woensdag 25 juni 2014 01:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Babu is liev ... en het gaat ook allemaal om de naampjes ....
Ik heb ze nooit nodig, de moraalridders, jij vroeger ook niet, toen je nog ballen had, ... hommoquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:56 schreef 5thencounter het volgende:
En waar is die Fucking MoraalPolitie nou als je ze nodig hebt?
Juist
Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soms wel ja...................................
![]()
Sorry hoor maar ik vind dat Babu zich enorm inhoudt de laatste tijd en dat zal vast niet altijd makkelijk zijn. Deze vecht je met Jian. Dus ga dan niet steeds Babu erbij halen. Ik heb jullie gevraagd elkaar wat te negeren.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Jij niet Babu wel, jij geeft het weer andere naampjes.
Venijnigheden zijn cool, moraalridders niet!quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dit bedoel ik dus met venijnigheden, zo lekker denigrerend,. Daar houd ik dus niet van. en eigenlijk was die gif voor Babu bedoeld maar omdat jij je ermee bemoeide kreeg jij hem perongeluk, en dat vond ik ook wel best.
Jij weet niet waarom ik dat zei tegen babu, en waarhaal je het dan vandaan dat ik me aanstel.
ik hou er niet van om mensen aan te vallen met ziektes en handicappen.
Ik heb dat prima gedaan, hij zit steken onder water te geven en wat er met Jian gebeurt. Tja. Zoals jullie iedere keer zeggen stop met uitleggen. Dat doe ik bij dezequote:Op woensdag 25 juni 2014 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind dat Babu zich enorm inhoudt de laatste tijd en dat zal vast niet altijd makkelijk zijn. Deze vecht je met Jian. Dus ga dan niet steeds Babu erbij halen. Ik heb jullie gevraagd elkaar wat te negeren.
venijnigheden kan ik wel tegen, maar na een tijdje ben ik er wel klaar mee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Venijnigheden zijn cool, moraalridders niet!
Kop houden anders mep ik je met mijn heupprothesequote:Op woensdag 25 juni 2014 02:01 schreef mootie het volgende:
Wat? Jian heeft een verzameling ziektes en handicaps en die gebruikt hij om mensen aan te vallen? Wan mongool.
Een beetje prikken is niets mis mee. Dat mag op FOK!quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb dat prima gedaan, hij zit steken onder water te geven en wat er met Jian gebeurt. Tja. Zoals jullie iedere keer zeggen stop met uitleggen. Dat doe ik bij deze
Ik snap echt geen reet van deze zin...quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb dat prima gedaan, hij zit steken onder water te geven en wat er met Jian gebeurt. Tja. Zoals jullie iedere keer zeggen stop met uitleggen. Dat doe ik bij deze
Joh, grijp in of grijp niet in.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind dat Babu zich enorm inhoudt de laatste tijd en dat zal vast niet altijd makkelijk zijn. Deze vecht je met Jian. Dus ga dan niet steeds Babu erbij halen. Ik heb jullie gevraagd elkaar wat te negeren.
Post hier je definitie van gezellig. /Joeziquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
venijnigheden kan ik wel tegen, maar na een tijdje ben ik er wel klaar mee.
laten we nou gewoon gezellig doen.
Het was een plaatje.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een beetje prikken is niets mis mee. Dat mag op FOK!Maar gister, en ook vandaag weer blijf je maar wijzen op hoe een slecht mens het is. En dan post hij één gifje van een mongool en dan zijn de poppen aan het dansen. Misschien bedoelde hij mij wel, weet jij veel. Nee, deze doe je met Jian. Pak hem!
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een beetje prikken is niets mis mee. Dat mag op FOK!Maar gister, en ook vandaag weer blijf je maar wijzen op hoe een slecht mens het is. En dan post hij één gifje van een mongool en dan zijn de poppen aan het dansen. Misschien bedoelde hij mij wel, weet jij veel. Nee, deze doe je met Jian. Pak hem!
Dat is nou de charme van een SC.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Joh, grijp in of grijp niet in.
Is nu een discussie waarvan ik het mijne over denk.
Mag Jian, mag babu, mag Choco, mag Gizmo, als we eens niet over TT's zaten te zeiken en over elkaar zo het hier een stuk beter zijn.
En iedereen doet er aan mee.
Niemand is verstandig genoeg om te zeggen, nee, ik hou me in.
Waar is de regel, op bewoners zeiken mag, maar niet op COS users.
Dit is echt een kul opmerking.
Iedereen doet mee, jij, ik, babu, jian, iedereen.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, deze doe je met Jian. Pak hem!
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Mag Jian, mag babu, mag Choco, mag Gizmo, als we eens niet over TT's zaten te zeiken en over elkaar zo het hier een stuk beter zijn.
he joh, steukertquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Post hier je definitie van gezellig. /Joezi
Jij begint!quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
laten we het gezellig houden heb ik al meerdere keren gezegd.
'quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat is daar precies gezellig aan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
heb ik al geprobeerd, paar leuke filmpjes gedaan en zo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
johoeeeee
[ afbeelding ]
Oké, geef het maar toe, eigenlijk ben je gewoon de Dalai Lama hèquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Goffer, Dalai Lama, die zouden mij vervloeken lolquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Oké, geef het maar toe, eigenlijk ben je gewoon de Dalai Lama hè
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Voor jou dan speciaal:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben niet krenterig, het is bij mij alles of niets
Toen je ooit tegen me zei dat Utopia niets voor me was om te modden had ik niet gedacht dat het me op deze manier zou kriebelen. Thats for sure.quote:
Hoelang denk je nog mod te zijn hier over Utopia?quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen je ooit tegen me zei dat Utopia niets voor me was om te modden had ik niet gedacht dat het me op deze manier zou kriebelen. Thats for sure.
Ik ga het niet terugzoeken hoor.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit je nu over de rug van gehandicapten lollig te doen
ze zijn zoooo lief.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit je nu over de rug van gehandicapten lollig te doen
RLS SC bestaat gelukkig al jaren, ook zonder Utopiaquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hoelang denk je nog mod te zijn hier over Utopia?
Ik zie Utopia en alle forums over Utopia snel dood bloeden.
Till the end my friend.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hoelang denk je nog mod te zijn hier over Utopia?
Ik zie Utopia en alle forums over Utopia snel dood bloeden.
het lijkt wel of er niet eens een nieuwe bewoner komt. Dit is het eindequote:Op woensdag 25 juni 2014 02:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het klinkt lulliger dan ik bedoelde, maar ik zie dit echt niet tot december duren.
Whaaaaaaaaaahahahahahahah!quote:
Ik ben wel benieuwd, alles wat het iets waardiger kan maken is mooi meegenomen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:29 schreef Jian het volgende:
Wat is die Choco stil, die is vast een post aan het voorbereiden waarmee ze Babu eens en voor altijd achter het behang plakt
door te fokkenquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaahahahahahahah!
Sorry.
Ik ben namelijk lief en lach niet om zulke plaatjes.
Op de één of andere manier heb ik vandaag al meerdere malen tranen in mijn ogen gehad van het lachen.
Ik zag laatst een reclame voor een datingsite. Het schijnt dat volwassenen maar 10 keer per dag lachen. Hoe dan?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kap. Ik schater. Ik voel me schuldig.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaahahahahahahah!
Sorry.
Ik ben namelijk lief en lach niet om zulke plaatjes.
Op de één of andere manier heb ik vandaag al meerdere malen tranen in mijn ogen gehad van het lachen.
Ik zag laatst een reclame voor een datingsite. Het schijnt dat volwassenen maar 10 keer per dag lachen. Hoe dan?
Ja.quote:
Ow, ik dacht altijd dat Punkie je man of vriend was.....quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
goed ik ga mijn verstandelijk gehandicapte zus op bed brengen. Toedels
Waarom mag je wel om kinderen lachen en niet om verstandelijk gehandicapten?quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
goed ik ga mijn verstandelijk gehandicapte zus op bed brengen. Toedels
nee mijn zus is verstandelijk gehandicapt, en het zijn zulke spontane lieve mensen. Daar kan menig "normaal" mens van leren.quote:
Er wordt ineens veel duidelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, ik dacht altijd dat Punkie je man of vriend was.....
Mmm, ik had een betere verwacht ....quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:32 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom is mijn verbinding s`nachts zo kut?
man is geen zus,quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee!quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:33 schreef Jian het volgende:
[..]
ik kan er wel om lachen, maar ik moest mijn zus weer op bed brengen die was wakker geworden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom mag je wel om kinderen lachen en niet om verstandelijk gehandicapten?
Allemaal, stuk voor stuk?quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
nee mijn zus is verstandelijk gehandicapt, en het zijn zulke spontane lieve mensen. Daar kan menig "normaal" mens van leren.
Man, serieus, laat mij er buiten tussen jullie "ruzies"quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:33 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee!
Ik moet misschien even achter mijn laptop weg.
FOEI jongens. Kap. Dit kan echt niet.
Dat is toevallig. Jij had het toch over negers en watermeloenen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, alles wat het iets waardiger kan maken is mooi meegenomen.
kan je vaak met humor een ommekeer in makenquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Allemaal, stuk voor stuk?
Je zus is ongetwijfeld spontaan en lief. Maar niet elke verstandelijk gehandicapte is spontaan en lief. Het zijn net mensen, er zijn ook stomvervelende bij.
Mond houden jij, luister naar je zus en ga gewoon naar bed ......quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Man, serieus, laat mij er buiten tussen jullie "ruzies"
Ik heb serieus ineens een kut verbinding en ik heb ook wel wat beters te doen dan me daar nog langer druk over te maken. Zoek maar een anders schuimpje om te treiteren...quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:29 schreef Jian het volgende:
Wat is die Choco stil, die is vast een post aan het voorbereiden waarmee ze Babu eens en voor altijd achter het behang plakt
Door die liefdevolle plaagstootjes laat Jian je juist weten dat je er nu bijhoort!quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb serieus ineens een kut verbinding en ik heb ook wel wat beters te doen dan me daar nog langer druk over te maken. Zoek maar een anders schuimpje om te treiteren...
Jij maakt me uit voor geestelijk gehandicapt, en nu insinueer jij mij ook nog van incest ?quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Mond houden jij, luister naar je zus en ga gewoon naar bed ......
Daar geloof ik nou weer geen tyfus van...quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Door die liefdevolle plaagstootjes laat Jian je juist weten dat je er nu bijhoort!
Waarom verbaast me dat nu nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:40 schreef mootie het volgende:
Even tussen 2 haakjes, zag ik nou van de week dat er een soort klik was tussen Choco en LS?
jij lurkster!quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:40 schreef mootie het volgende:
Even tussen 2 haakjes, zag ik nou van de week dat er een soort klik was tussen Choco en LS?
Kan je nog slapper lullen, wat probeer je nou te suggereren sukkel!quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:40 schreef mootie het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:42 schreef glasshole het volgende:
[..]
Kan je nog slapper lullen, wat probeer je nou te suggereren sukkel!
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:40 schreef mootie het volgende:
Incest?? toch niet gedwongen hè, want dan doen we meteen aangifte en sturen een vliegtuig met vlag "Zeg NEE, tegen gedwongen incest"quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jij maakt me uit voor geestelijk gehandicapt, en nu insinueer jij mij ook nog van incest ?
Serieus, jij kan ook te ver gaan.
Is best duidelijk, wat er gesuggereerd wordt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:42 schreef glasshole het volgende:
[..]
Tis ook niet waar, mootie is een gemenerdquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar geloof ik nou weer geen tyfus van...
Iets met families en tradities.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Incest?? toch niet gedwongen hè, want dan doen we meteen aangifte en sturen een vliegtuig met vlag "Zeg NEE, tegen gedwongen incest"
Neem me niet kwalijk?quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:42 schreef glasshole het volgende:
[..]
Tja, ik dacht dat altijd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Incest?? toch niet gedwongen hè, want dan doen we meteen aangifte en sturen een vliegtuig met vlag "Zeg NEE, tegen gedwongen incest"
Echt waar joh, dat had ik nou nog niet door na 6 maandenquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis ook niet waar, mootie is een gemenerd
Jian heeft geen relatie! Wat probeer jij nou te suggereren! Sukkel!quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:45 schreef glasshole het volgende:
Jian, ik las de boel even terug maar ik heb zo'n donkerblauw vermoeden dat jij vreemdgaat met Baconbus.
Op twitter gaan de geruchten ook al dus is het echt zo of hou je de boel voor het lapje?
Dus wat iedereen kan moet nooit gedaan worden?quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:43 schreef glasshole het volgende:
Ja duh, iets suggereren en een reactie uitlokken, dat kan iedereen!
Nooooooooooooooooquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:45 schreef glasshole het volgende:
Jian, ik las de boel even terug maar ik heb zo'n donkerblauw vermoeden dat jij vreemdgaat met Baconbus.
Op twitter gaan de geruchten ook al dus is het echt zo of hou je de boel voor het lapje?
Jij wordt dood gewaand.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:47 schreef Braindead2000 het volgende:
Waarom wordt er niemand boos op mij? Ik wil ook meedoen.
Als iemand iets suggereert dan ben jij het wel ouwe pik ouwe pijp.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Jian heeft geen relatie! Wat probeer jij nou te suggereren! Sukkel!
Nee sukkel, dat zit jij nou te proberen te suggereren enzo! Dus dat!quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:47 schreef glasshole het volgende:
[..]
Suggereer jij nou iets om iets uit te lokken of hoe zit het.
Maar verder zit alles wel snor in je hoofd?quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:48 schreef glasshole het volgende:
[..]
Als iemand iets suggereert dan ben jij het wel ouwe pik ouwe pijp.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:48 schreef glasshole het volgende:
[..]
Babu wel denk je?quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, gaat dat er nog even inwrijven, je weet hoe ik hunker naar wat genegenheid, "een paar zachte armen om me heen enzo" ... godverquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:46 schreef mootie het volgende:
[..]
No way, ik pik dit niet en ga dit aanhangig maken bij mijn hack-vrienden!quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee sukkel, dat zit jij nou te proberen te suggereren enzo! Dus dat!
Bij het doorbladeren viel het me op dat het best een geanimeerd gedoetje was. Das alles.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dus iedere keer als ik met iemand praat denken jullie gelijk dat ik er meer mee wil.
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, gaat dat er nog even inwrijven, je weet hoe ik hunker naar wat genegenheid, "een paar zachte armen om me heen enzo" ... godver
Ruilen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:47 schreef Braindead2000 het volgende:
Ha! precies wat ik dacht.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:48 schreef glasshole het volgende:
[..]
Suggereren mag toch hierquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een beetje ons kleine gekke broertje, daar kan je eenvoudig niet boos op wordenquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:47 schreef Braindead2000 het volgende:
Nee, dus het zou in principe mogelijk zijn. Voel jij homo-erotische spanning tussen die twee?quote:
Nou, dan ben in nu benieuwd naar mijzelf.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een beetje ons kleine gekke broertje, daar kan je eenvoudig niet boos op worden
Stom. Jij. Boring.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Farmen. Joke Kudos. Credits. Hier. Ik.
Het was een gezellig gesprek, maar dat heb ik wel vaker met mensen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij het doorbladeren viel het me op dat het best een geanimeerd gedoetje was. Das alles.
Nu je het zegt. Mijn god wat was ik blind!quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, dus het zou in principe mogelijk zijn. Voel jij homo-erotische spanning tussen die twee?
En zullen we vragen of we mogen kijken?
Ik rook alenig olie, wat is borie?quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ga jij even heel gauw wat borie roken.
Worthless without interpunction/proper English.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar weer politiek-incorrecte pics plaatsen tot iemand hapt.
[ afbeelding ]
Twee homootjes, voor ons alleen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Mijn god wat was ik blind!
Ja! Dat gaan we niet vragen, dat dwingen we af. Lijkt me leuk.
Ja, nu weten we het wel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:54 schreef glasshole het volgende:
De steukert is ontmaskert, tis mootie!
Mot jij zeggen, smekend naar mannenaandacht hierquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad eens tijd worden. Man, man, wat een getreuzel.
Alleen van Jian en Bacu.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mot jij zeggen, smekend naar mannenaandacht hier
Ja die zijn wel van de granny'squote:Op woensdag 25 juni 2014 02:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Alleen van Jian en Bacu.![]()
Dat valt reuze mee.
Nou is ie ziek hoor, het ventje, .... kereltjequote:Op woensdag 25 juni 2014 02:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee.
Ach hou toch op op, je sopt ook van je bank af als je mijn naam hoortquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee.
quote:
Jij hebt issues. Fix die shit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:59 schreef glasshole het volgende:
[..]Het irritantste liedje van het afgelopen jaar, echt verschrikkelijk dit liedje.
Hoe durf je het te plaatsen.
Ik wil het niet weten .......quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:59 schreef Baconbus het volgende:
Jian en ik trekken sowieso veel bekijks. Kun je nagaan wanneer we synchroon gaan helicopteren.
Je weet zeker dat je op deze voet verder wil gaan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:00 schreef glasshole het volgende:
Sorry Baconbus maar slechtere muziek kan je niet posten.
Nee, maar je smaak voor muziek is verschrikkelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je op deze voet verder wil gaan?
Ik begrijp je niet helemaal, kun je daar misschien over uitweiden?quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:03 schreef glasshole het volgende:
[..]
Nee, maar je smaak voor muziek is verschrikkelijk.
Eerst een jointje draaien, dan praten we verder.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal, kun je daar misschien over uitweiden?
doe normaalquote:Op woensdag 25 juni 2014 03:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Moet alles en iedereen dan gelijk zijn aan jou ? Trollquote:Op woensdag 25 juni 2014 03:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is dat waarom mijn verbinding zo kut isquote:
Oooh je hebt beeld bij Bacu, tell me more.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik teken, Geen idee hoe Jian er uit ziet,let the whow begin.
een ommetje?quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:05 schreef glasshole het volgende:
[..]
Eerst een jointje draaien, dan praten we verder.
oeee bacu heeft picca's geDMtquote:Op woensdag 25 juni 2014 03:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Oooh je hebt beeld bij Bacu, tell me more.
liep steeds vast en punkie niet, heb pc opnieuw opgestart en nou is het weer sneller en ik kan weer gewoon scrollenquote:Op woensdag 25 juni 2014 03:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is dat waarom mijn verbinding zo kut is![]()
Gelijk ff checken. Dacht dat het mijn internet verbinding was, die is wel vaker kut snachts, terwijl je dat niet verwacht omdat de meeste mensen dan slapen.
Brbquote:Op woensdag 25 juni 2014 03:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
liep steeds vast en punkie niet, heb pc opnieuw opgestart en nou is het weer sneller en ik kan weer gewoon scrollen
Matig..quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:08 schreef glasshole het volgende:
Ik praat zo wel verder, duurt ff jointje.
Welcome backquote:Op woensdag 25 juni 2014 03:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben er alweer....
Kijken of het nu beter gaat.
Jij toch ook?quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Oooh je hebt beeld bij Bacu, tell me more.
chocooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 25 juni 2014 03:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben er alweer....
Kijken of het nu beter gaat.
Ze zijn altijd zo venijnig. Even is wel leuk, maar waarom kan het niet weer gezellig zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Gemene opmerking natuurlijk ... waarom toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Ja laat maar. Ik wil niet gemeen worden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Gemene opmerking natuurlijk ... waarom toch?
Echt fantastisch, vooral omdat sommige zich er aan ergeren.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:17 schreef Baconbus het volgende:
4 minuten weg, heel uitzwaai en ontvangst comité.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:19 schreef ChocoFan het volgende:
Ik stem ook voor gezelligheid, ik ben dat gebitch ook een beetje zat.
Kumbaya my lord, Kumbaya, kom iedereen invallen nuquote:Op woensdag 25 juni 2014 03:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja laat maar. Ik wil niet gemeen worden.
Ik heb je moeder geneukt en je zus, maar je zus was zuur.quote:
Het waren 4 geweldig lange minuten .....quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:17 schreef Baconbus het volgende:
4 minuten weg, heel uitzwaai en ontvangst comité.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Het waren 4 geweldig lange minuten .....
Ik heb allemaal foto's genomen. Gouden tijden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Het waren 4 geweldig lange minuten .....
Ik heb 2 broers en mijn moeder is er niet meer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb je moeder geneukt en je zus, maar je zus was zuur.![]()
Jeetje, wat voor antwoord verwacht je ?
Een klein afhaalchineesje.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij toch ook?
Hij vertelt best veel. Ik denk dat het zo een klein afhaal Chineesje is. Met haar. Van Jian weet ik iet eens of hij blond of donker is.
jij vraagt om een kopstootquote:Op woensdag 25 juni 2014 03:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Familiebezoek of uitgeweest?quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
top, ben ik wel een aantal keren geweest
Sorry, ik zat in een ruzie mode, sorry.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:22 schreef glasshole het volgende:
[..]
Ik heb 2 broers en mijn moeder is er niet meer.
Ik ga liever dood.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:24 schreef mootie het volgende:
Nou jongens, Choco reikt jullie de hand. Nou even niet zo lullig doen, kisses and hugs.
Jian heeft krullerig haar, dat kan haast niet anders.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:24 schreef liesje1979 het volgende:
Jian? Ben jij donker? En lijk je een heel klein beetje op je UI?
Jammer dat jij en Gert niet gaan meeten, ik had gehoopt op een uitgebreid verslag. ±D
Ga de COS vol kotsenquote:Op woensdag 25 juni 2014 03:24 schreef mootie het volgende:
Nou jongens, Choco reikt jullie de hand. Nou even niet zo lullig doen, kisses and hugs.
Iedereen moet vriendjes zijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 03:24 schreef mootie het volgende:
Nou, ligt aan de auto hè.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
met mijn man mee voor zijn werk. wij wonen in Leeuwarden, niet eens zo gekke ver weg.
Nah, als je het zo zegt klinkt het lullig.quote:
Met chocolade zeker?quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:26 schreef ChocoFan het volgende:
Echt hè, de liefde die ik nu voel, vult mijn hart..
In zijn witte legging.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, als je het zo zegt klinkt het lullig.
Ik vind hem wel ok hoor, moet vaak om hem lachen. Zo op zo'n brommertje.
ach de afsluitdijk over en dan ben je er zomaarquote:Op woensdag 25 juni 2014 03:26 schreef glasshole het volgende:
[..]
Nou, ligt aan de auto hè.
Ik rij te hard in mijn cayenne.
Ja? Denk je? Nice! Krullen, Koelen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Jian heeft krullerig haar, dat kan haast niet anders.
Jessus wat grof en dat voor de Dalai Lamaquote:Op woensdag 25 juni 2014 03:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 03:29 schreef glasshole het volgende:
[..]
Is chocolade een Frans woord eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |