Naakt.... gebogen over de pooltafel...quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik krijg een mi van Fax die een preek houdt voor z'n aangangers
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:26 schreef Huppelmuts het volgende:
FaxieTT
[..]
Naakt.... gebogen over de pooltafel...
quote:
Niet jouw type?quote:
Haal je zijn penis er nu ook nog bij?quote:
Paleisquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:27 schreef Samzz het volgende:
Ik brand sowieso niet in hel, want de hel is één groot ijspalijs.
Welke zelfrespecterende vrouw heeft dat wel als type dan?quote:
Liever nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Haal je zijn penis er nu ook nog bij?
quote:
Sorry :quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke zelfrespecterende vrouw heeft dat wel als type dan?
Ja, dat gaat bij mij over het algemeen wel goed.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je typt nog best aardig voor een slok op
Als je nu Hugh Jackman had gepost, dan had de TT er heel anders uitgezien.quote:
Ja wat?quote:
misschien weet je niet wat je mistquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat?
Jouw pener word ik niet warm van hoor, dat mag toch?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je nu Hugh Jackman had gepost, dan had de TT er heel anders uitgezien.
Bewijs!!quote:
Mag ookquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man!!!
Mijn bed!! Nu!! Graag!!
Dan weet ik dat maar nietquote:
Pener. Dat vind ik zo'n stom woordquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat?
Kom dan!!quote:
Daarom gebruik ik dat woord ook in combinatie met sommige usersquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pener. Dat vind ik zo'n stom woord. Ik moet dan aan wortels denken.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik dat woord ook in combinatie met sommige users
Goed excuusquote:
Ik ook, is dat nieuws dan?quote:
Dat je opschiet ik wil mn neus gaan snuitenquote:
Ik lig hier dubbel op m'n eigen grapquote:
Heb jij ook een pener?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:33 schreef yats het volgende:
[..]
Goed excuus
[..]
Ik ook, is dat nieuws dan?
Lacht er iig nog iemandquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik lig hier dubbel op m'n eigen grap
Ja maar een 'quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat?
Dat is jouw associatie?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat je opschiet ik wil mn neus gaan snuiten
Toen ik net nog keek wel jaquote:
quote:
Nee, ik ben gewoon verkouden dankzij mn tindersletquote:
Ik ookquote:
Ik ookquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pener. Dat vind ik zo'n stom woord. Ik moet dan aan wortels denken.
Vast nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar een '' is wat overdreven hoor
![]()
Als ik er niet aan vast zat, zou je er best van genieten
Heeft hij je met bacilletjes volgeblaft ja?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon verkouden dankzij mn tinderslet
Ik verdien nu straf he?quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik dat woord ook in combinatie met sommige users
Ik heb heul geen penerquote:
Wie heeft er dan ook een tinderslet?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon verkouden dankzij mn tinderslet
Ik zou je straat openbreken!quote:
Oh, gadverdammequote:Op woensdag 25 juni 2014 01:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Heeft hij je met bacilletjes volgeblaft ja?
Hij was al ziek, hij begon met zoenen. binnen 30 seconden zei ik "aww crap, nu word ik ook ziekquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo ver ik weet net zo oud als mij. Bouwjaar 1986quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh, goed jaar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:36 schreef yats het volgende:
[..]
Zo ver ik weet net zo oud als mij. Bouwjaar 1986
Zelfde bouwjaar?quote:
Hups aan zee inmiddels hier jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou je straat openbreken!
Ow wacht...
Jealous much?quote:
Te jongquote:
Het klinkt alsof je het heel erg vind ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was al ziek, hij begon met zoenen. binnen 30 seconden zei ik "aww crap, nu word ik ook ziek" en toen gingen we nog meer zoenen.
Nu ben ik verkouden, ik vervloek hem erom
Dat dusquote:
Zo geil?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hups aan zee inmiddels hier ja
[..]
Jealous much?
Ik vind het gesnotter echt niet tof maar de tering wat zoent die kerel lekkerquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je het heel erg vind ja.
Ik heb al gedreigd met verkrachting op de app dus jaquote:
Goede zoeners.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het gesnotter echt niet tof maar de tering wat zoent die kerel lekker
Stiekem wel. Bij mij loopt tinder steeds vast voordat ik om een nummer kan vragen.quote:
Jij bent mijn type ook nietquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:38 schreef yats het volgende:
[..]
Stiekem wel. Bij mij loopt tinder steeds vast voordat ik om een nummer kan vragen.
'87 is ook een prima jaar, laat die 'oudjes' maar lullen.quote:
Lullig voor jequote:Op woensdag 25 juni 2014 01:38 schreef yats het volgende:
[..]
Stiekem wel. Bij mij loopt tinder steeds vast voordat ik om een nummer kan vragen.
[..]
Jij bent mijn type ook niet
Jijquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al gedreigd met verkrachting op de app dus ja
Voor een manquote:
EUJ!!quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:39 schreef yats het volgende:
[..]
'87 is ook een prima jaar, laat die 'oudjes' maar lullen.
Ik weet wie het zegtquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:39 schreef yats het volgende:
[..]
Wat?quote:
Mijn zusje is van 87.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ook een zus van 87 en 1 van 89 en een broer van 89 en een broer van 93 en een zus van 00quote:
Ja lach maar, ik vind het verdomd irritant. Heb ik leuke matches, kan ik er niets mee...quote:
En nu nog gemeendquote:
Is dat zo?quote:
Zit ze op Tinder? Dan kan yatz haar opzoeken, kletsen en dan kan Tinder vastlopen voor hij haar nummer kan vragen.quote:
Wat een ouderwets groot gezin.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook een zus van 87 en 1 van 89 en een broer van 89 en een broer van 93 en een zus van 00
Je bedoelt de ervaren, zelfverzekerde, ontwikkelde, pro-aktieve en assertieve individuen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:39 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang dat allemaal maar gebeurt is het prima.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit ze op Tinder? Dan kan yatz haar opzoeken, kletsen en dan kan Tinder vastlopen voor hij haar nummer kan vragen.
Ik zi ook op Tinder, wat is haar naam?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit ze op Tinder? Dan kan yatz haar opzoeken, kletsen en dan kan Tinder vastlopen voor hij haar nummer kan vragen.
Nope!!quote:
Ja. Ado en Hups. Die kunnen wel wat potjes brekenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik vind het verdomd irritant. Heb ik leuke matches, kan ik er niets mee...
[..]
En nu nog gemeend
[..]
Is dat zo?
Je negert mijquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zi ook op Tinder, wat is haar naam?
3 weken geleden liep je nog met een kuisheidsgordel om, waar je de sleutel van weggegooid hadquote:
Dat ben ik ook.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je bedoelt de ervaren, zelfverzekerde, ontwikkelde, pro-aktieve en assertieve individuen?
huh?quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat wetenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zi ook op Tinder, wat is haar naam?
Hij zegt zelf dat Tinder altijd vast looptquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Zolang dat allemaal maar gebeurt is het prima.
Mocht het verder komen word haar vriend boos gok ik.
En toen kwam er een meneer met een goeie tong en een goeie pener voorbij.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
3 weken geleden liep je nog met een kuisheidsgordel om, waar je de sleutel van weggegooid had
Ik was inderdaad helemaal klaar met mannen en seks.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
3 weken geleden liep je nog met een kuisheidsgordel om, waar je de sleutel van weggegooid had
Dat wordt weer alles likenquote:
Zal wel aan hem liggen dan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat Tinder altijd vast loopt.
Niet eens datquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:43 schreef JJH het volgende:
[..]
En toen kwam er een meneer met een goeie tong en een goeie pener voorbij.
Het valt binnen de regio. Zwolle was het toch?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt veel van me zeggen, maar niet dat ik dat niet ben.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je bedoelt de ervaren, zelfverzekerde, ontwikkelde, pro-aktieve en assertieve individuen?
Ach, een scharrel is een scharrel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was inderdaad helemaal klaar met mannen en seks.
Kan je het me kwalijk nemen? Mijn laatste scharrel bleek een stalkende psychopaat!!
Ik vind je wel lief, hoorquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:44 schreef yats het volgende:
[..]
Het valt binnen de regio. Zwolle was het toch?
Wat is iedereen verder weer aardig vandaag tegen me.
[..]
Je kunt veel van me zeggen, maar niet dat ik dat niet ben.
[..]
Ach, een scharrel is een scharrel.
Hey, het is geen oordeel, enkel een constateringquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je het me kwalijk nemen? Mijn laatste scharrel bleek een stalkende psychopaat!!
Eh...Nee...Lees het topic maar, ik ben niet de enige die dat probleem heeftquote:
Iewl, wat?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thxs!quote:
Ik woon samen ik hoef geen tinder.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:44 schreef yats het volgende:
[..]
Eh...Nee...Lees het topic maar, ik ben niet de enige die dat probleem heeft
Serieus? Ik heb die app ik weet niet hoe lang geleden al weggegooidquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had je overigens ook gezien op Tinder
de app wel maar kennelijk niet je profielquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb die app ik weet niet hoe lang geleden al weggegooid.
Ik pm je het wel evenquote:
Ja toen met de spelletjesmeet. Laat in de avond waren we even Tinder aan het vergelijken, en toen zag ik jou opeensquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb die app ik weet niet hoe lang geleden al weggegooid.
Oh, dat zou inderdaad wel handig zijn...quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de app wel maar kennelijk niet je profiel
fixedquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja toen met de spelletjesmeet. Laat in de avond waren we even Tinder aan het vergelijken, en toen zag ik jou opeens![]()
Ik heb je uiteraard geliked
ik las ff geliktquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja toen met de spelletjesmeet. Laat in de avond waren we even Tinder aan het vergelijken, en toen zag ik jou opeens![]()
Ik heb je uiteraard geliked
Het een sluit t ander niet uit.quote:
Zeur nietquote:
Ik ben benieuwd, extra kanalen zijn altijd welkom.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, maar ik vond het een stomme app.
Heb wel andere kanalen.
quote:
quote:
Leuk je gekend te hebbenquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Mooi toch?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik nam tinder voor de lol
Nu heb ik een leuke scharrel en we hebben allebei zoiets van "ik zie wel waar het schip strand"
Geen behoefte om in de auto te springen vanwege mijnquote:
Mensen in het echt ontmoeten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, extra kanalen zijn altijd welkom.
[..]
Huh?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen behoefte om in de auto te springen vanwege mijn![]()
Nou, je weet dat ik op FOK! zit, je weet hoe je een PM moet versturen. 1+1 is toch 2quote:
Ik geniet wel hoorquote:
Van de week mocht ik geenquote:
Ik ook niet meerquote:
Nou idd!!quote:
Ow, kan dat ook. Maar die zolderkamer is zo fijn.quote:
Je woont toch samenquote:
Geef je geen ongelijk, zou ik ook doen.quote:
Ja inderdaad, word weer eens tijdquote:
Hier ga ik morgen heen..quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Stelling!!
Wie zijn de grotere tease. Mannen of vrouwen?
Want alleen in het weekend mag je neuken en bier drinken?quote:
Vrouwen natuurlijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Stelling!!
Ik heb echt 0,0 medelijden met jequote:Op woensdag 25 juni 2014 01:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier ga ik morgen heen..
[ afbeelding ]
Vrouwenmensen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Stelling!!
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt 0,0 medelijden met je
Heroverweeg dat.quote:
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt 0,0 medelijden met je
Ik werken tot 01u en zij om 8u de deur uit morgenochtend. Ik bewaar liever de vrede.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je woont toch samen? Waar wacht je op
!
ZZTop stond in de HMH vanavond, mooi contrast ookquote:
Heule kuddes met ouders die hun tienerdochters van de trein kwamen halen net.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier ga ik morgen heen..
[ afbeelding ]
Ah ja, goed idee welquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik werken tot 01u en zij om 8u de deur uit morgenochtend. Ik bewaar liever de vrede.
Logischquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik werken tot 01u en zij om 8u de deur uit morgenochtend. Ik bewaar liever de vrede.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want alleen in het weekend mag je neuken en bier drinken?
Nofi, maar ik gok dat knetter dan al snel de scheiding aanvraagt
quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier ga ik morgen heen..
[ afbeelding ]
Ik moet altijd aan Kitty van that 70s show denken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch![]()
Jij snapt al best goed hoe dat getrouwd zijn werkt he
Jij bent maar wat jaloers met al die meisjes. Pakken vol met visitekaartjes meenemen!quote:
Verstandigquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Kitty van that 70s show denken.
"Pick your battles...."
Visitekaartjes is Fax nog niet mee geholpenquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij bent maar wat jaloers met al die meisjes. Pakken vol met visitekaartjes meenemen!
Misschien is ie deze keer slim en plaatst ie geen naaktfoto erbijquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Visitekaartjes is Fax nog niet mee geholpen
In welk universum is dat slim?quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien is ie deze keer slim en plaatst ie geen naaktfoto erbij
Okquote:
3e dimensiequote:
Die weekenden zijn dierbaarquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was de kleine een nachtje bij mijn moeder.
3D films zullen nooit meer hetzelfde zijn voor mijquote:
Wie is Yasmine?quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:03 schreef Samzz het volgende:
Mijn hele facebook timeline staat vol met R.I.P Yasmine berichten.
wie is dat?quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:03 schreef Samzz het volgende:
Is dat een van die Amersfoortse meisjes?quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:03 schreef Samzz het volgende:
Ik las het laatst in de krant, afschuwelijke manier om dood te gaan:'(quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:03 schreef Samzz het volgende:
Één of ander wicht dat in de buurt waar ik woon (in Nederland) is verongelukt. En dat is natuurlijk triest zat. Maar ik hoef dat niet constant op m'n tijdlijn te zienquote:
Niet boeiend dusquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Één of ander wicht dat in de buurt waar ik woon (in Nederland) is verongelukt. En dat is natuurlijk triest zat. Maar ik hoef dat niet constant op m'n tijdlijn te zien.
Dat dan weer wel jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 01:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij bent maar wat jaloers met al die meisjes. Pakken vol met visitekaartjes meenemen!
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien is ie deze keer slim en plaatst ie geen naaktfoto erbij
Nee, dat is het inderdaad niet. En dan heb je natuurlijk half klapharkend Nederland dat schreeuwt dat de chauffeur van de trekker ook dood moet. Achterlijk klootjesvolkquote:
ow, ja, da's ook wel kut..quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[..]
http://www.tubantia.nl/re(...)it-hengelo-1.4419854
Zijdelings wat over in het nieuws gehoord.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[..]
http://www.tubantia.nl/re(...)it-hengelo-1.4419854
Dat soort volkquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is het inderdaad niet. En dan heb je natuurlijk half klapharkend Nederland dat schreeuwt dat de chauffeur van de trekker ook dood moet. Achterlijk klootjesvolk.
Het liefst in plakjes gesneden en dan op een platte kar het dorp door. A la 16de eeuw.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is het inderdaad niet. En dan heb je natuurlijk half klapharkend Nederland dat schreeuwt dat de chauffeur van de trekker ook dood moet. Achterlijk klootjesvolk.
Hugootje?quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weinig seks en hard werken?quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch![]()
Jij snapt al best goed hoe dat getrouwd zijn werkt he
quote:
Als domheid toch eens strafbaar zou zijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Het liefst in plakjes gesneden en dan op een platte kar het dorp door. A la 16de eeuw.
Lekker.quote:
Dat wist ik toch al schatquote:
Ik krijg altijd een beetje jeuk van dat soort mensen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Als domheid toch eens strafbaar zou zijn.
[..]
Lekker.
Ik las even RIP Yats berichten en keek al bang om me heen waar er een killer verstopt zat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:03 schreef Samzz het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ik las even RIP Yats berichten en keek al bang om me heen waar er een killer verstopt zat.
Ik deed een huppel dansje, omdat ik dacht dat het om yolante gingquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ik las even RIP Yats berichten en keek al bang om me heen waar er een killer verstopt zat.
Nationalisten zijn ergerquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een beetje jeuk van dat soort mensen.
Wat is een huppeldansje?quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik deed een huppel dansje, omdat ik dacht dat het om yolante ging
Ja, ik weet dat jij dat weetquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wist ik toch al schat![]()
Vandaag gereld in 2 winkels want ze hadden het nog niet
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een beetje jeuk van dat soort mensen.
Ahwquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:09 schreef yats het volgende:
[..]
Vraag dat je tinderslet maarquote:
Minder dan vier keer per week vind ik weinig. Kun je nagaan...quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Hard werken zeker.
En het ligt eraan wat je weinig vind.
ja zoietsquote:
Dat is ook weinig. Iedere dag. BAM!quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:10 schreef yats het volgende:
[..]
Minder dan vier keer per week vind ik weinig. Kun je nagaan...
Dat is technnisch gezien gewoon onmogelijk. Door de week zien we elkaar net aan een uur per dag ofzo.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:10 schreef yats het volgende:
[..]
Minder dan vier keer per week vind ik weinig. Kun je nagaan...
Die slaapt nuquote:
Wapperendquote:
Hijo de puta is leukerquote:
Ja nou, in mijn hoofd klinkt dat gewoon vet grappig.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die slaapt nu
[..]
Wapperend![]()
Zo stevig zijn ze niet meer maar wapperen
Agreed, liefst wel ja. Maar hou je dat ook zoveel jaar vol als je een drukke baan en (uiteindelijk) kinderen hebt?quote:
Een uur is toch genoeg tijd?quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is technnisch gezien gewoon onmogelijk. Door de week zien we elkaar net aan een uur per dag ofzo.
Ja, hoor. Kinderen komen niet voor in mijn toekomst, dus dat scheelt al een heel eind.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:12 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed, liefst wel ja. Maar hou je dat ook zoveel jaar vol als je een drukke baan en (uiteindelijk) kinderen hebt?
Vooral in je hoofd houdenquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nou, in mijn hoofd klinkt dat gewoon vet grappig.
iemand die verstandig isquote:
Dat is in mijn pauze. Dan eet ik graag een hapje en moet ik ook bij de telefoon blijven.quote:
quote:Het is niet die mooie Loes van der Laan
met alles erop en alles eraan
Het is niet Katrien die haar complexen overwint
op het naaktstrand met haar borsten wapperend in de wind
Ik weet niet wat het is
Ik heb dinsdag een afspraak voor sterilisatiequote:Op woensdag 25 juni 2014 02:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoor. Kinderen komen niet voor in mijn toekomst, dus dat scheelt al een heel eind.
Mwoahquote:
Whoehoequote:Op woensdag 25 juni 2014 02:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag een afspraak voor sterilisatie
hoe lang ben je dan uit de running en niet beschikbaar?quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag een afspraak voor sterilisatie
Dat kan ik dus nergens terugvindenquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hoe lang ben je dan uit de running en niet beschikbaar?
Dat scheelt dan inderdaad. Ik moet zeggen dat ik ook blij ben dat ik ze niet gekregen heb met mijn laatste ex. Wie weet komt t ooit alsnog, maar voorlopig hoeft het voor mij niet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoor. Kinderen komen niet voor in mijn toekomst, dus dat scheelt al een heel eind.
Ow, ik herken t wel hoor. Ik heb ook een tijdje zo'n relatie gehad.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is in mijn pauze. Dan eet ik graag een hapje en moet ik ook bij de telefoon blijven.
(Vroegah deden we dat gewoon wel...)
En anders anaalquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik dus nergens terugvinden![]()
Maar ik ken mij, ik hou mij daar vast niet aan
Toch heb ik meer vertrouwen in een ingreep bij mij dan in een man die zegt dat....quote:
Neequote:
Terecht! Mannen zijn niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch heb ik meer vertrouwen in een ingreep bij mij dan in een man die zegt dat....
Ja tochquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht! Mannen zijn niet te vertrouwen.
quote:
Het is allemaal altijd onze schuld.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eh, wat? Vrouwen zijn in mijn ervaring ook verre van heilig.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Owquote:
Wat?quote:
Zachtjes dan, alleen beetje met de eikel en tong teasen en pleasenquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:18 schreef Samzz het volgende:
[..].
Maar, volgens mij mag dat ook niet... Bij vrouwen is het een stevigere ingreep dan bij mannen...
Klopt.quote:
Leugens.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:19 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, wat? Vrouwen zijn in mijn ervaring ook verre van heilig.
Ik heb bewijs mevrouw de rechterquote:
Op één of andere manier zal je vast zelf de oorzaak zijn.quote:
This made me laughquote:
+1quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op één of andere manier zal je vast zelf de oorzaak zijn.
Nee, verre van. Een niet nader genoemd persoon leek het carrieretechnisch gezien wel handig wat leidingen bij haar baas door te spoelen. Ik kon me daar niet in vinden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op één of andere manier zal je vast zelf de oorzaak zijn.
Als ik nu zeg dat ik weinig vertrouwen heb in jouw ervaring met vrouwen word je dan boos?quote:
Film je jezelf nu ook al?quote:
Verbaasd?quote:
eigenlijk niet neequote:
Nee, okay. Dat dat ff duidelijk isquote:
Try me. Ik word niet snel boos. Al vraag ik me wel af waar dat weinige vertrouwen vandaan komt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat ik weinig vertrouwen heb in jouw ervaring met vrouwen word je dan boos?
Je postsquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:25 schreef yats het volgende:
[..]
Try me. Ik word niet snel boos. Al vraag ik me wel af waar dat weinige vertrouwen vandaan komt.
Lieve poep, neem alles niet zo serieusquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:25 schreef yats het volgende:
[..]
Try me. Ik word niet snel boos. Al vraag ik me wel af waar dat weinige vertrouwen vandaan komt.
Als ze twee streepjes piestquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje aan de mannen!!!
Wanneer verandert een scharrel in meer dan een scharrel?
Euhmquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje aan de mannen!!!
quote:
Waarom?quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm
Voorstelrondje bij papa's en mama's?
Als ie van de 7 dagen in de week er gemiddeld 4 bij jou is?
Zodra je dat zelf uitspreekt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje aan de mannen!!!
Die vallen toch best mee?quote:
Vooruit dan maar, maar alleen omdat je het lief vraagt en ik een zwak heb voor vrouwen uit Belgiequote:Op woensdag 25 juni 2014 02:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieve poep, neem alles niet zo serieus.
Eerste lijkt me duidelijk.quote:
als je samen weleens dingen gaat doen, is het al een FWB.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje aan de mannen!!!
Dus valt daar ook de dagelijkse werksleur bespreking onder?quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerste lijkt me duidelijk.
Tweede: Als je op een gegeven moment meer van elkaar wilt dan alleen de sex, ook gewoon in dagelijkse omgang samen wil zijn
Ik heb 1 FWB gehad en dat wil ik nooit meerquote:Op woensdag 25 juni 2014 02:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
als je samen weleens dingen gaat doen, is het al een FWB.
quote:
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus valt daar ook de dagelijkse werksleur bespreking onder?
[..]
Ik heb 1 FWB gehad en dat wil ik nooit meer
Hmmquote:
Wel de voordelen, niet de nadelen. Zoiets dus inderdaad.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:32 schreef Samzz het volgende:
Mwa, een scharrel is gewoon iemand waarmee je de perks van een relatie hebt, maar waarbij het nog te pril is om het een relatie te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |