Daarom moeten ze Hans in een dwangbuis afvoerenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar hypocrieter dan Nederlanders krijg je ze ook niet.
Niet omdat het geniaal is, wel omdat het professioneel en levensgevaarlijk is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:26 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Heb je wel is BBC gekeken? Ik zit in de uk en de media zit al een week Nederland te hypen.
Kritiek wordt al snel aangezien voor azijnzeiken door meelopers van de meningenpolitiequote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:26 schreef erik013 het volgende:
[..]
Kritiek is wat anders dan alleen maar azijn blijven zeiken, elke dag weer.
Ik ben achter het geheim van Heracles gekomen, het geheim van Gert-Jan Verbeek.quote:
Klopt maar hij heeft inhoudelijk gewoon bijna altijd gelijk. In tegenstelling tot die Gijp.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Doet hij zelf.. het is een grote toneelspeler die vent
Tegen Spanje was het in de tweede helft ook nog wel wat.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:26 schreef RensAjacied het volgende:
Gijp na de wedstrijd tegen Spanje: "Wat een geweldige wedstrijd, we hebben 1974 het EK 1988 en deze wedstrijd".
Kritiek prima, maar ik ga aangifte doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:26 schreef erik013 het volgende:
[..]
Kritiek is wat anders dan alleen maar azijn blijven zeiken, elke dag weer.
Die man probeert gewoon de man uit te hangen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:27 schreef tralalala het volgende:
Maar was Gijp gisteren ook zo negatiefKan het mij niet meer herinneren.
Nu gaan we lelijk in de kwart eruit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:27 schreef UncleDolan het volgende:
Liever op deze manier winnen dan met mooi voetbal de kwartfinale naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |