SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ah vandaarquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef Zhano het volgende:
Trapz, dat ding werkt niet met Gmail als je dat probeert...
Heb jij ook je ID-kaart nummer ingevuld?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Yep. Redelijk normaal bij dit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah vandaar
Heb jij ook je ID-kaart nummer ingevuld?![]()
Moet je het 3 keer rondspelen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je krijgt gratis 50 euro om mee te spelen. De winst mag je houden.
Ging zelf 3 keer all in op next throw in112 euro opgenomen en tot nooit meer ziens napoleon
![]()
![]()
ik krijg maar geen sms. Kut site
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Maar hoe kunnen zij het geld dan overmaken? Ik heb niets van die betaalmogelijkheden..
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee had het ook eerder kunnen opnemen. Toen er 56 euro op stond had ik ook 7 euro op kunnen nemenquote:![]()
Ik heb mijn IBAN + BIC nummer ingevuld dus ik neem aan dat het binnenkort op mijn rekening verschijntquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
Maar hoe kunnen zij het geld dan overmaken? Ik heb niets van die betaalmogelijkheden..![]()
Ik heb nog nooit een bic code gebruikt helpquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef ThadCastle het volgende:
Sommige mensen kunnen zelf ook niks hehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:25 schreef ThadCastle het volgende:
Sommige mensen kunnen zelf ook niks he![]()
Ik krijg maar geen sms.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
BIC Calculatorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bic code gebruikt help
http://nl.ibancalculator.com/
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb toch niks #armestudentyoloquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:28 schreef Lindgren. het volgende:
ik vind het eng straks al onze rekeningen leegGRAAG VERWIJDEREN![]()
No shit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:33 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik heb gewoon de bet kunnen plaatsen zonder mn bankrekeningnummer op te geven![]()
Iedereen toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:33 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik heb gewoon de bet kunnen plaatsen zonder mn bankrekeningnummer op te geven
Ik 50 op Ivoorkust.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:28 schreef The_Yakuza het volgende:
50 euro op Ivoorkust winst en Jap - Col X2
@ 2.42
Net 190 gewonnen met UruguayRossoneri siamo noi.![]()
Fut is brak ATM ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:34 schreef Kiid het volgende:
Oh toch niet godzijdank
Echt 10 minuten lang een error![]()
Godver ik had ook gewoon even op de gokmachines kunnen spelen
Ik wil ook wel beginnen met wedden, alleen als ik dan naar mijn positie in de WK poule kijk is het misschien niet zo'n goed idee.
Feyenoord Rotterdam![]()
Dan moet je precies het tegenovergesteld wedden van wat je denkt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik wil ook wel beginnen met wedden, alleen als ik dan naar mijn positie in de WK poule kijk is het misschien niet zo'n goed idee.
Rossoneri siamo noi.![]()
Gewoon het tegenovergestelde invullenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik wil ook wel beginnen met wedden, alleen als ik dan naar mijn positie in de WK poule kijk is het misschien niet zo'n goed idee.![]()
Pak de poule van voetbalfenomeen Thye Bakker erbij en vul het tegenovergestelde in en voor je het weet rol je in het geldquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik wil ook wel beginnen met wedden, alleen als ik dan naar mijn positie in de WK poule kijk is het misschien niet zo'n goed idee.![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:37 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dan moet je precies het tegenovergesteld wedden van wat je denkt.u enlighten mequote:Feyenoord Rotterdam![]()
In dat geval is iedereen gebannedquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:33 schreef Kiid het volgende:
Volgens mij heeft dat bazen bedrijf EA me gebanned nog voor ik een wedstrijd heb kunnen spelenniet dus
![]()
Bedankt, Hans.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gewoon het tegenovergestelde invullen.Feyenoord Rotterdam![]()
Haha, inderdaad! Maar ik ben blij dat het geen ban was anders was ik mijn coins kwijt en heb ik voor niks PS+ gekochtquote:![]()
![]()
Nico Dijkshoorn, irritantste bekende Nederlander na Dennis van der Geest (die zal ook nog wel langs komen deze weken).![]()
Ik zou er ook gek van worden als Van Persie nu iemand had gebeten en waarschijnlijk 10 wedstrijden geschorst zou wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:45 schreef DutchSL het volgende:
Derksen denkt dat ze Suarez in Uruguay uitkotsten, ik geloof er niks van..![]()
![]()
Doe die luis maar even schorsen voor een seizoen. Cantona kreeg een seizoen voor een mislukte karatetrap, waarom luis dan niet na de 3e keerwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Die zullen ze wel bewust daar neerzettenquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Meest epische EAids ooit vandaag en dan win je eindelijk en dan trappen ze je van de servers
Daarvoor echt 1 winstpartij in 5 potjes ofzo, met een stuk of 25 keer paal/lat
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Tja onze jinx van vanmiddag heeft dus gewerkt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:50 schreef Tim86 het volgende:
Meest epische EAids ooit vandaag en dan win je eindelijk en dan trappen ze je van de servers
Daarvoor echt 1 winstpartij in 5 potjes ofzo, met een stuk of 25 keer paal/lat![]()
Klopt. Echt om van tequote:
Op het thuis shirt zit het ook. Vind het zo lelijk, maar het logo maakt dan weer alles goed![]()
Co vertelt alleen maar wat iedereen ook kan zien. Die gast moet voor de radio gaan werken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Beetje groot logo ja.Gelukkig volgend jaar Opel af
En volgens mij betalen ze niet eens zoveelquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Beetje groot logo ja.Gelukkig volgend jaar Opel af
. Dit is echt logo Opel met een beetje Feyenoord eromheen
![]()
![]()
O wacht dit is het nieuwe sponsorcontractquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
En volgens mij betalen ze niet eens zoveel. Dit is echt logo Opel met een beetje Feyenoord eromheen
nog tot 2017
Toch wel 20 miljoen
http://www.feyenoordpings(...)-van-nederland-.html
Holy fuck, Adidas gewoon 12,5 miljoen
Koeman heeft gewoon 90 miljoen pond om te besteden.![]()
http://www.feyenoordpings(...)2-miljoen-euro-.htmlRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Staat niet bij over welke periodequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Holy fuck, Adidas gewoon 12,5 miljoen![]()
33 miljoen Pelle, 47 miljoen, Immers, 10 miljoen Erwin Mulder.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Koeman heeft gewoon 90 miljoen pond om te besteden.![]()
http://www.feyenoordpings(...)2-miljoen-euro-.html
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja klopt maar het thuisshirt is nog ergerquote:[img]http://i.fokz[img=469,596]http://puu.sh/9InSb/938d6a0483.jpg[/img]ine.net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 24 juni 2014 20:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Trainingsshirt is dat, zelfde template als Ajax heeft![]()
James speelt nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja klopt maar het thuisshirt is nog erger![]()
[ afbeelding ]Jacksonquote:Ospina; Arias, Alvarez Balanta, Valdez, Armero; Cuadrado, Mejía, Guarín, Quintero; Jackson Martínez, Ramos
MOTM Arias pls![]()
Adidas maakt tering lelijke shirts. Volgend jaar krijgen jullie vast ook een shirt uit het neon kleuren pakketquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ik ben normaal altijd wel fan van Adidas maar dit is echt bedroevend slecht. Alsjeblieft niet het neon pakketquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Adidas maakt tering lelijke shirts. Volgend jaar krijgen jullie vast ook een shirt uit het neon kleuren pakket
Puma was ook echt slecht
Zonder dat logo best een mooi shirt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam![]()
Ja precies, zonder dat logoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zonder dat logo best een mooi shirt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |