Ik zou het niet weten. Ik denk dat niet alle vrouwen zo zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is niet persoonlijk bedoeld. Waarom zijn vrouwen onderling meer promiscuous?
x ?quote:
Gefeliquote:
Ik vind het resultaat toch teleurstellend.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef Toverheks het volgende:
Was een top wedstrijd, zwaai ff naar Italie
Dat duurde lang. Ik dacht dat je inmiddels al onderweg naar Zwitserland was.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[..]
Euro op elk ingezet. Rustig aan.
Was even aan het frituren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat duurde lang. Ik dacht dat je inmiddels al onderweg naar Zwitserland was.
Griekenland mag wel door van mij, zit nu VI te kijken, Hans kraay jr tegen Nico Dijkshoornquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het resultaat toch teleurstellend.
Balotelli en Pirlo naar huis, en Uruguay dat zonder hun stervoetballer verder moet in het toernooi.
Hopelijk een mooie Griekenland - Ivoorkust straks. Griekenland moet sowieso winnen om nog kans te maken, en Ivoorkust kan niet gokken op een gelijkspel.
Haha goed zo, ik doe het ook nauwelijks voor het geld. En dit is toch 20 euro.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[..]
Euro op elk ingezet. Rustig aan.
Ja oké, van mij mag Ivoorkust door en ik vind Hansiehansie een droeftoeter, maar voor de rest zijn we het helemaal eens.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Griekenland mag wel door van mij, zit nu VI te kijken, Hans kraay jr tegen Nico Dijkshoornben het mat Hans eens, vind Nico ook een afschuwelijke man
Denk je dat Colombia gaat winnen van die Jappen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha goed zo, ik doe het ook nauwelijks voor het geld. En dit is toch 20 euro.
Oei, dat soort wedstrijden vind ik altijd lastig te voorspellen. Zelfs bij verlies is de kans aanzienlijk dat Columbia als groepshoofd eindigt. Hoe scherp zijn ze, en zelfs al wórden ze tweede: dat is eigenlijk helemaal niet zo ongunstig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Denk je dat Colombia gaat winnen van die Jappen?
Zelf denk ik dat die Colombianen niet rustig aan gaan doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei, dat soort wedstrijden vind ik altijd lastig te voorspellen. Zelfs bij verlies is de kans aanzienlijk dat Columbia als groepshoofd eindigt. Hoe scherp zijn ze, en zelfs al wórden ze tweede: dat is eigenlijk helemaal niet zo ongunstig.
Nee rustig aan doen niet. Maar misschien nèt even wat minder risico willen nemen, al is het onbewust. Net even wat minder scherp zijn. Ga jij er geld op zetten dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat die Colombianen niet rustig aan gaan doen.
Ja ik ga vol voor winst van Colombia.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee rustig aan doen niet. Maar misschien nèt even wat minder risico willen nemen, al is het onbewust. Net even wat minder scherp zijn. Ga jij er geld op zetten dan?
Ik ga in ieder geval lekker GRI - IVO kijken.
Ik dacht hij verbeterd het wel, maar niet dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
Matige TT of is Siekem een voetballer?
Ik houd niet van aan andermans TT komen en al helemaal niet van Gert maar jij denkt ook dat het stiekem moet zijn?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik dacht hij verbeterd het wel, maar niet dus.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik houd niet van aan andermans TT komen en al helemaal niet van Gert maar jij denkt ook dat het stiekem moet zijn?
Waar is iedereen is de aarde vergaan ondertussen/
Ja lullig is ie hè. Na de wedstrijd tegen Chili en een verhaal over z'n opa vond ik 'm wel sympathieker worden, maar hij deed weer als een 'sjappie'.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat een vervelende gozer is die Depay.
Dat ego van sommige mensen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja lullig is ie hè. Na de wedstrijd tegen Chili en een verhaal over z'n opa vond ik 'm wel sympathieker worden, maar hij deed weer als een 'sjappie'.
Bij deze.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik dacht hij verbeterdt het wel, maar niet dus.
En dan is de winnaar van Costa Rica - Ivoorkust de volgende tegenstander van Oranje, nadat we die taco's er geniepig uit hebben gecounterd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja ik ga vol voor winst van Colombia.
Ivoorkust zie ik ook wel winnen.
Die taco's worden helemaal verpulverd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan is de winnaar van Costa Rica - Ivoorkust de volgende tegenstander van Oranje, nadat we die taco's er geniepig uit hebben gecounterd.
quote:
Hee snotneus, wat wordt Griekenland-Ivoorkust? En jij bent voor de vrolijke negertjes neem ik aan? (ik wel)quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zei een T. Een paar. Met recht een TT.
Sinds Gifjesgate gaat het hier als een speer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snel! Misschien kunnen we zo nog inhalen.
quote:
Ik heb een WOK.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:53 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Zolang jij maar dicht blijft is er niks aan 't handje.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee snotneus, wat wordt Griekenland-Ivoorkust? En jij bent voor de vrolijke negertjes neem ik aan? (ik wel)
1-2.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee snotneus, wat wordt Griekenland-Ivoorkust? En jij bent voor de vrolijke negertjes neem ik aan? (ik wel)
Ja, daar heb ik goed mijn best voor gedaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sinds Gifjesgate gaat het hier als een speer.
Nee hoor. Ik weet zelf heel goed hoe 't is gegaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik goed mijn best voor gedaan.
Haha, je zat te vissen naar complimenten he?
Nee hoor, credits wie ze toekomt. Jullie hebben er een leuke SC van gemaakt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet zelf heel goed hoe 't is gegaan.
En jawel: BINGGO!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ik wist het ook niet hoor. Maar als ik iemand een post zie verbeteren dan google ik elk woord waar ik ook maar enigszins bij twijfel.
Mag ik dat beslissen? Ja hoor, ga jullie gang.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:56 schreef Miek37 het volgende:
Lies, in de 3000e mogen we toch wel ff los he!
Jammer dat ik daarmee een opening heb getrokken voor allerlei randdebielen schuimpjes.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee hoor, credits wie ze toekomt. Jullie hebben er een leuke SC van gemaakt.
Nee maar wel fakking cool! Het oog wil ook wat.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar wel fakking cool! Het oog wil ook wat.
Hoi gert!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mag ik dat beslissen? Ja hoor, ga jullie gang.
Hoi Gert.
Uh.... niet in de zin dat er helemaal geen grenzen meer zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mag ik dat beslissen? Ja hoor, ga jullie gang.
Hoi Gert.
Wat had jij in gedachten dan, qua los gaan?quote:
Vooruit, best schattig.quote:
Lachen dus?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje gezien met vragen aan een paar Ivoriaanse spelers?
We hadden het over gifjes plaatsen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat had jij in gedachten dan, qua los gaan?
Tja.. volgend keer maar weer tetten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vrij kort filmpje, dus klik die shit. Vooral bij die vraag wie het knapst is.
Die had ik in een combo. Maar 0-0 had ik ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ook, helaas geen Costa Rica, mijn moneymaker
wow echt met uitslagen? Had m ook in combo met Uru - Costa en Colo allemaal winst, was wel een mooie geweestquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die had ik in een combo. Maar 0-0 had ik ook.
Ik was in de keuken dus gemist. Dat ze nog maar veel reden krijgen tot dansen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:08 schreef Gert het volgende:
Zag je het Lies?![]()
Vrolijk dansende negertjens!
O da's prima.quote:
Hier, ik kijk naar Griekenland - Ivoorkust. Ik zit te dubben of ik naar Japan -Colombia zal switchen. Ik vind het allebei niet zo interessant.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:19 schreef Gert het volgende:
[..]
O da's prima.![]()
Maar schop ze dan vanaf 3001 weer naar de SC, voor zover wij dat niet doen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Hier, ik kijk naar Griekenland - Ivoorkust. Ik zit te dubben of ik naar Japan -Colombia zal switchen. Ik vind het allebei niet zo interessant.
Ja, allebei de wedstrijden juiste score gezet. Achteraf altijd jammer dat het maar een euro was.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
wow echt met uitslagen? Had m ook in combo met Uru - Costa en Colo allemaal winst, was wel een mooie geweest
Ik zat net bij Colombia, maar ik zie dat nu wel goed komen. Nu moet Ivoorkust nog een goaltje maken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Hier, ik kijk naar Griekenland - Ivoorkust. Ik zit te dubben of ik naar Japan -Colombia zal switchen. Ik vind het allebei niet zo interessant.
O daar hebben ze niet veel aanleiding voor nodig hoor!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was in de keuken dus gemist. Dat ze nog maar veel reden krijgen tot dansen.
vind jij die momenten ook leuk?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was in de keuken dus gemist. Dat ze nog maar veel reden krijgen tot dansen.
Ik hoop altijd op een geniale goal van Drogba, geweldige voetballer, maar de jaren gaan duidelijk tellen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zat net bij Colombia, maar ik zie dat nu wel goed komen. Nu moet Ivoorkust nog een goaltje maken.
Denk je dat dat gaat lukken? Wat dat betreft je keuze denk ik dat Jap-Col wel aantrekkelijker is.
Kijk, dit zijn dansende Ivorianen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
O daar hebben ze niet veel aanleiding voor nodig hoor!![]()
Het leek héél erg hier op:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik hoop ook op een goaltje, of in ieder geval geen van Griekenland.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoop altijd op een geniale goal van Drogba, geweldige voetballer, maar de jaren gaan duidelijk tellen.
Dat moet een pijnlijke onderneming geweest zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:26 schreef isax het volgende:
[..]
ja hoe ze die hebben binnen gesmokkeld weet ik ook niet
Ja! Dat willen we zien.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deels, ik vind een mooie wedstrijd ook gewoon leuk om te zien. Maar ik vind het ook heerlijk om naar het publiek te kijken, ik houd heel erg van emoties, nou die zie je wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:23 schreef isax het volgende:
[..]
vind jij die momenten ook leuk?![]()
ik denk dat mijn hoogtepunten in wedstrijden altijd om erg vrouwelijke redenen gaat.
ja ach je moet er iets voor over hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat moet een pijnlijke onderneming geweest zijn.
Voor je 't weet sluit je sluitspier niet meer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:27 schreef isax het volgende:
[..]
ja ach je moet er iets voor over hebben.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Deels, ik vind een mooie wedstrijd ook gewoon leuk om te zien. Maar ik vind het ook heerlijk om naar het publiek te kijken, ik houd heel erg van emoties, nou die zie je wel.
En dat er af en toe wat lekkers op het veld loopt vind ik ook niet vervelend.
Wat is belangrijk? Schouders? Borstspieren? Abs?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:28 schreef isax het volgende:
[..]![]()
zo ben ik ook.
emoties maken sport interresant.
heb jij nog wat moois gezien vanavond?
Verified zo te zien? Of is het gesjopt?quote:
Ik moet toegeven, toen hij 't deed vroeg ik me dat wel af. Moet een goeie notering geweest zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kon er ook op gokken?![]()
[ afbeelding ]
ligt er aan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat is belangrijk? Schouders? Borstspieren? Abs?
Hij heeft ook al eens zo'n lijp reclamespotje gemaakt hè, waar hij de draak stak met zichzelf.quote:
Ik kijk pas net. Ik zag net wel een lief kusje op de tribune.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:28 schreef isax het volgende:
[..]![]()
zo ben ik ook.
emoties maken sport interresant.
heb jij nog wat moois gezien vanavond?
Ik doelde meer op dat Joezi het postte.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft ook al eens zo'n lijp reclamespotje gemaakt hè, waar hij de draak stak met zichzelf.
Maar dit leek me wel redelijk onwaarschijnlijk ja, zelfs voor zo'n grillig figuur als Suarez.
De Grieken geven zich nog niet gewonnen! Eén goal is genoeg als de stand zo blijft! Maar goed, dat heeft Frank Snoeks nu ook al drie keer uitgelegd.
dat is altijd schattig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kijk pas net. Ik zag net wel een lief kusje op de tribune.
Ik heb ook een beetje in buitenlandse media zitten kijken, BBC, Bild Zeitung. Overal vette headlines.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
helaas fake jaZal ie nou geschorst worden?
Je ziet toch dat het een levend standbeeld is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:26 schreef isax het volgende:
[..]
ja hoe ze die hebben binnen gesmokkeld weet ik ook niet
Omdat je soms helemaal leip wordt in het veld. Ik herken dat wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:36 schreef isax het volgende:
waarom beet hij eigenlijk?
vind het maar een lijp typetje
heeft hij geen mental coach ofzo dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Omdat je soms helemaal leip wordt in het veld. Ik herken dat wel.
meen je dat nou?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je ziet toch dat het een levend standbeeld is.
Bluf call bluf..........fold.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:38 schreef isax het volgende:
[..]
meen je dat nou?
shit iedereen houdt me voor de gek.
Oei.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:34 schreef Baconbus het volgende:
Als Griekenland scoort, word ik gek. Als in, negatief.
en wie heb je gebeten?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:34 schreef Baconbus het volgende:
Als Griekenland scoort, word ik gek. Als in, negatief.
LOL!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:43 schreef Persefoneia het volgende:
De meeste vrouwen hebben hier wel verstand van voetbal. Knap
Bij schoppen en ellebogen zijn het bijna altijd (ook) duels om de bal. Een speler die iemand zomaar een elleboog geeft, zonder dat er sprake is van een duel, komt er over het algemeen niet vanaf met 2 à 3 wedstrijden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:43 schreef Jian het volgende:
We lopen natuurlijk, zoals bij alles, luid brullend achter de media aan, maar goed bezien, wat is nu eigenlijk erger; een geweldige doodschop, een gerichte aanslag op iemands enkels, een elleboog vol in het gelaat of een kleine "lovebite" in de schouder. Ik bedoel het mag niet en je moet er rood voor geven en verder een wedstrijd of 2 of 3, maar daarmee basta, of niet?
Het is niet onmogelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:48 schreef Baconbus het volgende:
Minstens 2 goals nodig van Ivoorkust. En minstens 1 goal van Colombia.
Dat wordt nog een spannende 2e helft.
Het treurigst vind ik nog de reactie van beide spelers na het incident. De 1 valt op de grond alsof er een kogel door hem heen is gegaan en de ander jankt dat zijn tanden pijn doen. Door dit soort gedrag heb ik totaal geen belangstelling voor voetbal meer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij schoppen en ellebogen zijn het bijna altijd (ook) duels om de bal. Een speler die iemand zomaar een elleboog geeft, zonder dat er sprake is van een duel, komt er over het algemeen niet vanaf met 2 à 3 wedstrijden.
Het is natuurlijk ook de gekte, de kortsluiting in dat hoofd, wat dit fascinerend maakt.
Natuurlijk, het is ook een hele aparte, rare aktie, maar sec genomen vind ik qua gewelddadigheid, de actie van bijvoorbeeld Jan Wouters in 88, die doodleuk het jukbeen van Gascoigne even terloops brak, omdat die nu eenmaal even diende te worden aangepakt, veel erger en daar hoor je niemand over ....... Beetje raar is dat wel vind ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij schoppen en ellebogen zijn het bijna altijd (ook) duels om de bal. Een speler die iemand zomaar een elleboog geeft, zonder dat er sprake is van een duel, komt er over het algemeen niet vanaf met 2 à 3 wedstrijden.
Het is natuurlijk ook de gekte, de kortsluiting in dat hoofd, wat dit fascinerend maakt.
Ik zie 't ook niet als onmogelijk, maar 't zou wel zuur zijn als 't niet gebeurt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk.
Al vind ik Ivoorkust wel buitengewoon slordig spelen. Ze liepen er regelmatig zó makkelijk doorheen in de 1e 20 min, maar die eindpass is steeds kut.
Snap je punt hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is ook een hele aparte, rare aktie, maar sec genomen vind ik qua gewelddadigheid, de actie van bijvoorbeeld Jan Wouters in 88, die doodleuk het jukbeen van Gascoigne even terloops brak, omdat die nu eenmaal even diende te worden aangepakt, veel erger en daar hoor je niemand over ....... Beetje raar is dat wel vind ik.
lol was in de war daar een herhaling, dacht dat ze alweer scoordequote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Per ongeluk? Jij gokt toch meestal in de rust op de achterstaande partij?
LOLquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol was in de war daar een herhaling, dacht dat ze alweer scoorde
LOLquote:
*Proest*quote:
Dag Choco! Kijk je ook voetbal?quote:
Ik ook nietquote:
ik zal geen spoilers doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:13 schreef isax het volgende:
[..]
ik zal geen spoilers doen
maaaar
dit is ook geen spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Die leeft nog wel, toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik ook en nu falling skies
![]()
Geen idee of Eric nog leeft
Okequote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:15 schreef isax het volgende:
laten we afspreken spoilers onder spoiler ding te doen van series.
ook al zijn ze maar heel minimaal
want ik ga flippe als ik mini spoilers van true blood zie
ik moest echt even schakellenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou best wel. Ik dacht ook..waarom nu en niet later? Ook best sneu voor diegene
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:13 schreef isax het volgende:
[..]
ik zal geen spoilers doen
maaaar
dit is ook geen spoilerJa het begin was ff kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook weer ff inkomen.
![]()
Ik deed het even voor anderenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:15 schreef isax het volgende:
[..]
niet als ik de aflevering al heb gezien hoor
Syfy serie. Wereld overgenomen door aliensquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die leeft nog wel, toch?
Wat is Falling skies?
Goed?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Syfy serie. Wereld overgenomen door aliens
Ivoorkust, geweldige spelers, kwalitatief veel beter dan de Grieken, maar het is zoals altijd geen teamquote:
Ik zet hem op mijn (lange lange) lijstjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vond hem wel goed ben alleen benieuwd wat het nieuwe seizoen gaat brengen.
Ik heb ook al zo'n lange lijstquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zet hem op mijn (lange lange) lijstje
Het is niet bij te houden..tel daar de boeken bij die ik lees..pfftquote:
Nog een half uur. Hopen dat Bony me verlost.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ivoorkust, geweldige spelers, kwalitatief veel beter dan de Grieken, maar het is zoals altijd geen team
Je wilt toch niet naar baby ruiken?quote:
En de filmsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is niet bij te houden..tel daar de boeken bij die ik lees..pfft
En dan seks in de babygeur?quote:
nou ik vind het echt lekker ruikenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die ik daar vandaag al over hoor. Wat is daar nou zo geweldig aan?
Het is inderdaad een lekker geurtje.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:23 schreef isax het volgende:
[..]
nou ik vind het echt lekker ruiken
zo veilig geurtje.
lijkt me fijn om mijn bed naar te laten ruiken.
en ik kan zwitsal zelf niet gebruiken
Je UI huiltquote:
Het lijkt net of hij oefent in was opvouwenquote:
Ah..dat ken ik. Melancholiek moet af en toe zijn ding doen..quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:28 schreef Persefoneia het volgende:
Wat een feest. Heb al bijna een fles bubbels op.
Saai zelfs af en toe.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:32 schreef Persefoneia het volgende:
Is hier een voetbalban? Het is zo stil.
LOL. Dat moet ik nog eens gaan lerenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:36 schreef Miek37 het volgende:
Kan iemand even de billy hond gif in de cos posten please
Ik heb ut linkie niet en hij moet in de 3000 toch, die watjes hier laten het ook afweten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
LOL. Dat moet ik nog eens gaan leren
Durf je dat zelf niet ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:36 schreef Miek37 het volgende:
Kan iemand even de billy hond gif in de cos posten please
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:39 schreef Gert het volgende:
Die Grieken hebben het nog geenszins opgegeven...
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:39 schreef Punkman het volgende:
De 3000ste !
Swingen allemaal
[ afbeelding ]
In de COS dat dingquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:39 schreef Punkman het volgende:
De 3000ste !
Swingen allemaal
[ afbeelding ]
Iemand heeft hem al gevondenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:39 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik heb ut linkie niet en hij moet in de 3000 toch, die watjes hier laten het ook afweten.
Whehehequote:
LOL!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
Jahaaahaa, het Billy-hondje in de cos, ja ja ja, ha ha ha ha![]()
![]()
goed, on-topic: Ivoorkust gaat door, gelukkig, die Grieken spelen net zo saai als Nederland
Dat was ook echt het enige dat ie hoefde te doen. Rare dude is 't.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:44 schreef Jian het volgende:
Meneer Kalou zal een keer een bal voorgeven.....
ik had altijd zwitsal shampoo voor de hond, die had vrij lang haar. als ik over had na het douchen waste ik mijn eigen haar er ook mee.quote:
Tja..dat kan ik niet ontkennen. Je haar wordt er zacht van en toegegeven het ruikt lekker. Maar toch. Zwitsal=baby.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik had altijd zwitsal shampoo voor de hond, die had vrij lang haar. als ik over had na het douchen waste ik mijn eigen haar er ook mee.![]()
ik vind het heerlijk ruiken, en mijn haar werd er heerlijk zacht van.
is er hier iets zoals on topic?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
![]()
goed, on-topic: Ivoorkust gaat door, gelukkig, die Grieken spelen net zo saai als Nederland
Wie doet dat nu weer ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |