dat zeggen ze maar over hun eigen kind, en niet over het kind van een ander.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch ook heel lief om het zoiets te noemen. Koosnaampjes.
Hier maak ik vast geen vrienden mee maar alien zou ik daar stiekem ook wel onder kunnen vallen
Ik noem mijn zoon vaak monster.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik noem mn kinderen nu soms nog konijn
Ik zou het ook niet zo snel over een kind van een ander zeggen, of zorgen dat de ouders het tenminste niet horenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat zeggen ze maar over hun eigen kind, en niet over het kind van een ander.
wat een onzin.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik noem mijn zoon vaak monster.
Had hij een lerares in groep 2 die dat te erg voor woorden vond want monsters zijn eng en gemeen en dus zou het kind dat als een aanval/belediging ervaren.
Pas toen ik haar duidelijk maakte dat Elmo eigenlijk ook een monster is maar toch overdreven schattig dimde ze in.
dat dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet zo snel over een kind van een ander zeggen, of zorgen dat de ouders het tenminste niet horen
Haha geweldig toch zulke koosnaampjes.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat een onzin.
Mijn eerste vriendje noemde mij spookje en ik hem monster
Das best erg btw
Dat doe ik meestal dan ook.quote:
overigens kun je op een echo amper zien hoe het er straks uit ziet, kinderen veranderen zo snel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha geweldig toch zulke koosnaampjes.
[..]
Dat doe ik meestal dan ook.
Ik noem huppelpuber nog steeds monster en hij ziet het echt niet als een belediging.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat een onzin.
Mijn eerste vriendje noemde mij spookje en ik hem monster
Das best erg btw
Meestal is dat het.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
overigens kun je op een echo amper zien hoe het er straks uit ziet, kinderen veranderen zo snel.
Maar goed, ze is gewoon jaloers dat ze zelf geen kinderen kan krijgen
als dat echt zo is, zal het haar misschien wel pijn doen en is dit haar manier om ermee om te gaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
overigens kun je op een echo amper zien hoe het er straks uit ziet, kinderen veranderen zo snel.
Maar goed, ze is gewoon jaloers dat ze zelf geen kinderen kan krijgen
dat was het bij ons ook niet, waren koosnaampjes, maar achteraf vind ik het wel wat eh, stom.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik noem huppelpuber nog steeds monster en hij ziet het echt niet als een belediging.
nee, dat is echt zo.quote:
Ik heb er geen medelijde mee, is haar eigen schuldquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als dat echt zo is, zal het haar misschien wel pijn doen en is dit haar manier om ermee om te gaan.
'Kinderen zijn toch stom en lelijk'ofzo, dan zou ik t gewoon laten gaan.
Ik moet nog een koosnaampje verzinnen voor mijn vriendinquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat was het bij ons ook niet, waren koosnaampjes, maar achteraf vind ik het wel wat eh, stom.
Kutje.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet nog een koosnaampje verzinnen voor mijn vriendin
Als niemand met een beter voorstel komtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |