Ja je bedoeld Coquard? Ik had zelf het idee dat de 3 sprinters hierboven een stuk beter zijn. Ook op basis van de prestaties van de afgelopen maand. Vandaar dat ik dat niet gedaan had.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:38 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
van Poppel, Demare en Modolo zijn 750.000. Er is 1 sprinter die als knecht omschreven staat die maar 500.000 is. Dus als je 1 van deze 3 inruilt hou je 250.000 over. Waarschijnlijk heb je dan iets minder punten in de sprints, maar dan kun je Bardet, Frank en Acevedo in je team houden.
Zou kunnen, ik zei al dat het je waarschijnlijk punten in de sprints kost. Maar jij wou graag Bardet en dit is dus de manier om budget vrij te maken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:45 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja je bedoeld Coquard? Ik had zelf het idee dat de 3 sprinters hierboven een stuk beter zijn. Ook op basis van de prestaties van de afgelopen maand. Vandaar dat ik dat niet gedaan had.
Ik verwacht veel Demare. Modolo en van Poppel vind ik lastig inschatten...quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:38 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
van Poppel, Demare en Modolo zijn 750.000. Er is 1 sprinter die als knecht omschreven staat die maar 500.000 is. Dus als je 1 van deze 3 inruilt hou je 250.000 over. Waarschijnlijk heb je dan iets minder punten in de sprints, maar dan kun je Bardet, Frank en Acevedo in je team houden.
Klopt, ik kan er nog even over nadenken. Bedankt voor de tip in ieder geval.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik zei al dat het je waarschijnlijk punten in de sprints kost. Maar jij wou graag Bardet en dit is dus de manier om budget vrij te maken.
Ik verwacht dat hij de lead-out voor Sagan gaat doen...quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Viviani is ook wel een ferme prijs bij Scorito van 2.500.000.
Bij Sportpools maar 1 punt.
Majka was aanvankelijk niet opgeroepen, maar vervangt nu Kreuziger. Liep direct te klagen op Twitter, dat er roofbouw op hem wordt gepleegd enz enz. Dan weet je dus wel hoe de vlag erbij hangt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Rolland is in vorm maar moe van Giro, wellicht voor de bollen en etappes dus?
Talansy neem ik zeker mee.
En Majka?
Heb een hekel aan die gast. Dus niet in mijn tourpoule, uit principequote:Op woensdag 2 juli 2014 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ah ok.
Ik vind VDB nog wel gevaarlijk. Die heeft gewoon Tour-vrees.
Lever de witte trui punten op? Zo ja: Bardet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:27 schreef Buster91 het volgende:
Ik heb nog 2 plekken over in mijn poule. Ik twijfel tussen van Garderen (mits in vorm, top-5. Slechte voorbereiding vooralsnog), Frank (2e in Suisse, maar geen prestaties in grote ronde), Bardet (5e in Dauphiné) en Pinot (10e in 2012, vorig jaar grote tegenvaller). Welke 2 zou ik kiezen?
Ik heb Talansky, Kwiatkowski, Bardet en Pinot in mijn scoritolijstje. Is dat teveel van het goede? Ik vind het zo fijn dat het goedkope klassementsrenners zijn die via de witte trui stiekem heel veel punten kunnen meepakken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lever de witte trui punten op? Zo ja: Bardet.
Zit wat in. Maar hij heeft gewoon nog nooit laten zien 3 weken lang constant op hoog niveau te kunnen rijden. Misschien heeft hij het wel in zich, maar dan gaat dat in het begin nog vaak met vallen en opstaan. Overigens heeft hij ook best kansen in etappes als die van dag 2.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:03 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Hij had in eerdere Tours natuurlijk wel een kopman voor zich. Zal nu voor het eerst vol voor een eigen klassement kunnen rijden.
Talansky gaat geen punten voor de witte trui opleveren, want te oud.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb Talansky, Kwiatkowski, Bardet en Pinot in mijn scoritolijstje. Is dat teveel van het goede? Ik vind het zo fijn dat het goedkope klassementsrenners zijn die via de witte trui stiekem heel veel punten kunnen meepakken.
Die wordt in november toch pas 26? Ik dacht dat je ervoor mocht meedoen tot je 26 werd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Talansky gaat geen punten voor de witte trui opleveren, want te oud.
Het gaat om renners onder de 25...quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die wordt in november toch pas 26? Ik dacht dat je ervoor mocht meedoen tot je 26 werd.
Ik heb nog maar eens opgezocht. Je hebt ongelijk, maar ik ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het gaat om renners onder de 25...
Ik heb 10 renners voor de sprintetappes en 10 voor de bergetappes, je mag er per etappe 9 opstellen dus dan heb je 1 reserve per team, voor als 1 renner tegen valt bij het sprinten bijvoorbeeld, of uitvalt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Voor de mensen die bij Scorito spelen: wat is eigenlijk de beste strategie bij het kiezen van het aantal renners. Je moet er minimaal 16 en maximaal 20 kiezen. Ik heb op dit moment een team van 20 staan met het oog op eventuele uitvallers.
Of moet ik voor minder renners gaan en hopen dat ik geen uitvallers heb? Dan kan ik wel wat duurdere renners nemen uiteraard maar loop ik het risico dat als ik ook maar 1 uitvaller heb de kans op een topklassering misloop.
Of is dit net als verzekeren, hoe groter het risico dat je welt lopen hoe minder renners je moet kiezen?
Ik heb 10 voor de bergen/heuvels. En 9 voor de sprintetappes. Uiteindelijk kun je bij veel uitvallers natuurlijk ook de gele/groene trui opstellen. Zijn vaak toch zekere punten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:14 schreef Eyoo het volgende:
[..]
Ik heb 10 renners voor de sprintetappes en 10 voor de bergetappes, je mag er per etappe 9 opstellen dus dan heb je 1 reserve per team, voor als 1 renner tegen valt bij het sprinten bijvoorbeeld, of uitvalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |