SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door DuTank op 24-06-2014 11:57:07 ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zometeen het SVB maar eens bellen waar onze kinderbijslag blijft. Mijn vrouw heeft godverdomme niet voor niks liggen baren.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vraag me echt af hoe Zhano en Thye dat ding hebben ingevuldquote:Gewoon elke keer de underdog gepakt ofzo
![]()
![]()
Thye heeft Rusland in de finale staan. Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe Zhano en Thye dat ding hebben ingevuldGewoon elke keer de underdog gepakt ofzo
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe Zhano en Thye dat ding hebben ingevuldGewoon elke keer de underdog gepakt ofzo
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Helemaal eens met herkeuren hoor. Op het moment dat je goedgekeurd bent, kun je blijkbaar weer aan de bak. Het moet niet zo zijn dat je 1x een keuring hebt, afgekeurd bent en dan de komende 10 jaar Wajong krijgt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
@DuTank
We zullen het volgend jaar zien:
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ah dan zijn we het eens! Ik ben helemaal niet tegen de Wajong hoor maar ik heb altijd het idee dat sommige mensen misbruik maken van de soepele regels in Nederland..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Helemaal eens met herkeuren hoor. Op het moment dat je goedgekeurd bent, kun je blijkbaar weer aan de bak. Het moet niet zo zijn dat je 1x een keuring hebt, afgekeurd bent en dan de komende 10 jaar Wajong krijgt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Klopt. En graag herkeuren met de regels van nu. Niet gaan herkeuren met een oud toetsingskader, want dat slaat nergens op (maar is in het verleden wel gebeurd).quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah dan zijn we het eens! Ik ben helemaal niet tegen de Wajong hoor maar ik heb altijd het idee dat sommige mensen misbruik maken van de soepele regels in Nederland..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zouden gewoon even goed wat werk moeten doen. Geld geven en vervolgens niks doen is geen doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah dan zijn we het eens! Ik ben helemaal niet tegen de Wajong hoor maar ik heb altijd het idee dat sommige mensen misbruik maken van de soepele regels in Nederland..![]()
Ik weet het niet DuTank. Ik vind het wel makkelijk om iemand dan maar een uitkering te geven.
Mijn stiefzusje is Maver 2.0. Niks bereikt in haar leven en middelbare school nooit afgemaakt vanwege een aandoening die niet te controleren valt. Ze is altijd naar eigen zeggen moe, maar gaat wel 3x per week uit naar allerlei feesten en dergelijke en de rest van de dagen ligt ze op de bank of bed.
Maar als je zo lang in een bepaald patroon zit en je krijgt alleen maar bevestiging van hulpverleners dan ga je er op een gegeven moment ook wel in geloven dat je niet kan werken. Er is niets mis met haar op het feit na dat ze enorm lui is en schijnbaar niet de ambitie heeft wat van haar leven te maken.
Ze sport niet, eet slecht, waardeloos slaapritme en doet hele dagen niets. Tja, dan is het niet zo raar dat je weinig energie hebt gedurende de dag![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:00 schreef Kiid het volgende:
Ik weet het niet DuTank. Ik vind het wel makkelijk om iemand dan maar een uitkering te geven.
Mijn stiefzusje is Maver 2.0. Niks bereikt in haar leven en middelbare school nooit afgemaakt vanwege een aandoening die niet te controleren valt. Ze is altijd naar eigen zeggen moe, maar gaat wel 3x per week uit naar allerlei feesten en dergelijke en de rest van de dagen ligt ze op de bank of bed.
Maar als je zo lang in een bepaald patroon zit en je krijgt alleen maar bevestiging van hulpverleners dan ga je er op een gegeven moment ook wel in geloven dat je niet kan werken. Er is niets mis met haar op het feit na dat ze enorm lui is en schijnbaar niet de ambitie heeft wat van haar leven te maken.
Ze sport niet, eet slecht, waardeloos slaapritme en doet hele dagen niets. Tja, dan is het niet zo raar dat je weinig energie hebt gedurende de dagGeen geld geven zou al een oplossing zijn
![]()
Daarbij zijn die hulpverleners ook vaak een stelletje halfzachte eieren, die er persoonlijk ook alleen maar belang bij hebben dat hun clientele zo groot mogelijk blijftquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:00 schreef Kiid het volgende:
Ze sport niet, eet slecht, waardeloos slaapritme en doet hele dagen niets. Tja, dan is het niet zo raar dat je weinig energie hebt gedurende de dag
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, dat klopt. Maar nu ontvangt ze lekker makkelijk een uitkering waarvan ze kan uitgaan en rijlessen kan nemen (stuk of 70). Dat kan allemaal wel, maar werken en naar school? Nee, dat kan echt nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]Geen geld geven zou al een oplossing zijn
En zo zullen er veel meer figuren als haar rondlopen die gewoon lui zijn en zelf zijn gaan geloven arbeidsongeschikt te zijn![]()
Jij denkt dat ik een klaploper ben?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar zijn wij dus niet de enige.
Of is dit POTS?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daarom zouden ze ook verplicht moeten werken en als ze niet op komen dagen korten van de uitkering. Gewoon uurtje of 15 per week dat kan iedereen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar nu ontvangt ze lekker makkelijk een uitkering waarvan ze kan uitgaan en rijlessen kan nemen (stuk of 70). Dat kan allemaal wel, maar werken en naar school? Nee, dat kan echt niet
En zo zullen er veel meer figuren als haar rondlopen die gewoon lui zijn en zelf zijn gaan geloven arbeidsongeschikt te zijn![]()
Mijn vader denkt er net zo over, maar die heeft het inmiddels op gegevenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarbij zijn die hulpverleners ook vaak een stelletje halfzachte eieren, die er persoonlijk ook alleen maar belang bij hebben dat hun clientele zo groot mogelijk blijft. Hij zei dat iemand die zo omgaat met haar leven ook wel geestelijk gestoord moet zijn
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah dan zijn we het eens! Ik ben helemaal niet tegen de Wajong hoor maar ik heb altijd het idee dat sommige mensen misbruik maken van de soepele regels in Nederland..Ik heb niet het idee dat dit het geval is bij Maver, dus vind ik het een beetje sneu om hem daar telkens weer op aan te vallen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:00 schreef Kiid het volgende:
Ze sport niet, eet slecht, waardeloos slaapritme en doet hele dagen niets. Tja, dan is het niet zo raar dat je weinig energie hebt gedurende de dagHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Aha, volgens mij is dat een sterk staaltje doelredenatiequote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn vader denkt er net zo over, maar die heeft het inmiddels op gegeven. Hij zei dat iemand die zo omgaat met haar leven ook wel geestelijk gestoord moet zijn
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Neequote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik een klaploper ben?
Kan zijn. Ik heb ook niet gezegd dat hij er ten onrechte in zit. Maar ik irriteer me wel als ik tweets lees in de trant van: "Heuj, waar blijft mijn geld?"quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet het idee dat dit het geval is bij Maver, dus vind ik het een beetje sneu om hem daar telkens weer op aan te vallen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wees eens niet zo'n pussyquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet het idee dat dit het geval is bij Maver, dus vind ik het een beetje sneu om hem daar telkens weer op aan te vallen.![]()
Doe ik toch ook niet? Zeg alleen maar Maver 2.0 en dat is alleen maar een compliment want zij tilt het naar een ander niveauquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Ik heb niet het idee dat dit het geval is bij Maver, dus vind ik het een beetje sneu om hem daar telkens weer op aan te vallen.![]()
Moet je erg wennen aan de controller?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:29 schreef Kiid het volgende:
Nu maar op EA forum kijken of ik iemand kan vinden om Xbox coins te ruilen![]()
Nee, valt wel mee. Ps4 controller is wel 100.000x beter dan Ps3. Ik denk dat ik het liefst wel de Xbox controller zou hebben, maar de Ps4 is aantoonbaar beter dan de Xbox + goedkoper.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Moet je erg wennen aan de controller?
Ik weet alleen niet meer mijn vorige account. Dat is wel klote![]()
dit vraag je altijdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Moet je erg wennen aan de controller?![]()
![]()
Wat precies dan? (Ik wil btw geen PS4 - Xbox discussie veroorzaken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Ps4 controller is wel 100.000x beter dan Ps3. Ik denk dat ik het liefst wel de Xbox controller zou hebben, maar de Ps4 is aantoonbaar beter dan de Xbox + goedkoper.
Ik weet alleen niet meer mijn vorige account. Dat is wel klote)
Ja ik weet nog niet welke ik wil. Blijf maar aan het maveren.quote:![]()
Heb zo'n standaard Spaans team dit jaar met 4-1-2-1-2.quote:They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Hedde gij al vakantie of wat?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Laat Arsenal Vela gewoon gaan voor 11 miljoen euroen Rio F naar QPR
![]()
![]()
soort vanquote:gister laatste tentamen gehad/verkloot dus ik moet nog wat zaken herkansen over dik twee weken
![]()
Rrrrrrrrrrreposttttttquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:14 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)gaan_ze_slopen_.html
Mooi man.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ff op youtube kijken naar Ps4 vs. Xbox One filmpjes. Grootste reden voor mij is dat de Ps4 dubbel zoveel verkocht is dan de Xbox One (en dat is zelfs nog inclusief het grote tekort die ze hadden) en ook de meeste die ik ken hebben een Ps4 of gaan er 1 kopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat precies dan? (Ik wil btw geen PS4 - Xbox discussie veroorzaken.)
[..]
Ja ik weet nog niet welke ik wil. Blijf maar aan het maveren.![]()
Zoals alle echte bazen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ff op youtube kijken naar Ps4 vs. Xbox One filmpjes. Grootste reden voor mij is dat de Ps4 dubbel zoveel verkocht is dan de Xbox One (en dat is zelfs nog inclusief het grote tekort die ze hadden) en ook de meeste die ik ken hebben een Ps4 of gaan er 1 kopen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die filmpjes neem je toch niet serieus of wel? Laatste is inderdaad het belangrijkstequote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ff op youtube kijken naar Ps4 vs. Xbox One filmpjes. Grootste reden voor mij is dat de Ps4 dubbel zoveel verkocht is dan de Xbox One (en dat is zelfs nog inclusief het grote tekort die ze hadden) en ook de meeste die ik ken hebben een Ps4 of gaan er 1 kopen.![]()
![]()
Vanavond even een potje doen dan?quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:18 schreef Freire het volgende:
http://www.538.nl/program(...)tent=sponsored-topicNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja het is een goede console want het is veel verkochtDe Fiat Panda is dus een betere auto dan een Lamborghini of een Ferrari?
![]()
![]()
Nee, maar ik volg nooit de ontwikkelingen en echt verstand heb ik er niet van. In die filmpjes heb je dan over het algemeen wel een goed beeld op welke punten de consoles verschillen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die filmpjes neem je toch niet serieus of wel? Laatste is inderdaad het belangrijkste![]()
Herrera voor 37 miljoen naar ManU. Das toch wel veel vind ik.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Inderdaad zegquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:30 schreef el-blanchito het volgende:
Herrera voor 37 miljoen naar ManU. Das toch wel veel vind ik.
Meer dan er voor RVP betaald is![]()
![]()
Beetje een scheve vergelijking die je nu trekt natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:30 schreef Zhano het volgende:
Ja het is een goede console want het is veel verkochtDe Fiat Panda is dus een betere auto dan een Lamborghini of een Ferrari?
![]()
Ontlopen elkaar echt vrij weinig maar PS4 is op dit moment wel iets sterker. Gewoon kopen wat je vrienden hebben of als je kleine Aziatische klauwen hebt een PS4 halenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, maar ik volg nooit de ontwikkelingen en echt verstand heb ik er niet van. In die filmpjes heb je dan over het algemeen wel een goed beeld op welke punten de consoles verschillen.![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beetje een scheve vergelijking die je nu trekt natuurlijk![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:18 schreef Freire het volgende:
http://www.538.nl/program(...)tent=sponsored-topic![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Mijn handen zijn niet klein maar die PS4 controller ligt me echt goed.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ontlopen elkaar echt vrij weinig maar PS4 is op dit moment wel iets sterker. Gewoon kopen wat je vrienden hebben of als je kleine Aziatische klauwen hebt een PS4 halen
Waarom ik een 360 had was altijd vanwege twee redenen:
-Fifa clubs was extreem populair (en dan doel ik op 11 vs 11) op de Xbox en niet echt op Ps
- de controller
Ik speel nu niet meer zoveel clubs en had ook gezien dat de bekendste clubs over zijn gegaan op PS. Dus dat argument valt weg
En de 360 controller zal ik waarschijnlijk altijd beter vinden. Alleen de huidige Ps4 controller is echt een grote verbetering tegenover de dualshock dus is dat verschil weer kleiner geworden.![]()
Voor dat geld moet je toch betere spelers kunnen kopen. Denk aan Kroos met zijn aflopend contractquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Inderdaad zeg
Meer dan er voor RVP betaald isi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Heeft iemand dat stuk gelezen over Yaya Touré en zijn broer? Ik snap wel dat hij weg wilt bij City
En heeft iemand bets vanavond?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Korte samenvatting van dat stukje?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:48 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand dat stuk gelezen over Yaya Touré en zijn broer? Ik snap wel dat hij weg wilt bij City
En heeft iemand bets vanavond?![]()
![]()
Linkje?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:48 schreef el-blanchito het volgende:
En heeft iemand bets vanavond?![]()
Yaya is boos want City hield hem aan zijn verplichtingen terwijl zijn broer op sterfbed lag. Tja, waarom kom je nu pas met dat verhaal?quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zijn broer lag op sterven maar hij moest naar Dubai om de titel te vierenquote:i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
jij zou alles wat blond is en dikke tieten heeft willen kennen toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou haar ook wel persoonlijk willen kennen.
Baasje![]()
Ouwe geilteef.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou haar ook wel persoonlijk willen kennen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En weer dat broekje in zijn bilnaad getrokken![]()
![]()
Bij die corners ook al ja.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoezo ook niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
jij zou alles wat blond is en dikke tieten heeft willen kennen toch?
Baasjemet uitzondering van de Lola Ferrari types enzo..
![]()
Niet echt.. eigenlijk vind ik die van Kate al best wel groot. Maar ik vind meer dingen belangrijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
jij zou alles wat blond is en dikke tieten heeft willen kennen toch?
Baasje![]()
Zoals?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet echt.. eigenlijk vind ik die van Kate al best wel groot. Maar ik vind meer dingen belangrijk.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zoals?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet echt.. eigenlijk vind ik die van Kate al best wel groot. Maar ik vind meer dingen belangrijk.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zou eerst eens een keer gezellig gaan stappen en proberen die chimeids te pakken. #jwzquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat een dooddoener. Ik had toch echt gehoopt dat je over karakter en uitstraling zou beginnen.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat ook. Maar dat eerste zie je niet meteen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat een dooddoener. Ik had toch echt gehoopt dat je over karakter en uitstraling zou beginnen.![]()
Want dat was geen dooddoener geweestquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat een dooddoener. Ik had toch echt gehoopt dat je over karakter en uitstraling zou beginnen.
Probleem is dat de lekkerste chicks vaak (niet altijd) ook lastig zijn om mee te praten enzo
Op school hadden wij een zwaar lekkere chick maar je kon echt niet met haar lachen ofzo. Dan maar iets lelijker en wel humor .![]()
Gewoon dames zoeken die "makkelijk" zijn.
Eisen stellen kan later wel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Fantastisch toestel, zoals ik gewend ben van HTC. Scherm is goed, helaas niet zo goed als die van de S5 maar veel verschil merk ik niet, menu's zijn snappy en sense word iets minder door je strot geduwd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
M8heb je m? Zo ja, hoezo issie goed? Denk eraan m te halen.
![]()
Jawel hoor. Ik kan zien aan hoe sommige vrouwen uit hun ogen kijken, dat ze een heel gewillig karakter hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat ook. Maar dat eerste zie je niet meteen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goede manier je date met die feeks goed te praten wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Want dat was geen dooddoener geweest
Probleem is dat de lekkerste chicks vaak (niet altijd) ook lastig zijn om mee te praten enzo
Op school hadden wij een zwaar lekkere chick maar je kon echt niet met haar lachen ofzo. Dan maar iets lelijker en wel humor .NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan moet ik naar een andere site.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gewoon dames zoeken die "makkelijk" zijn.
Eisen stellen kan later wel.![]()
Ik heb zelfs een keer een dikke negerin gezoendquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goede manier je date met die feeks goed te praten wel.
#Jeugdzonde![]()
Retweetquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een keer een negerin gezoend
#Jeugdzondei'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Jezusquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een keer een dikke negerin gezoend
#Jeugdzonde
Al zou ik het willen, die lopen in ons dorp gewoon niet rond
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
geen zonde man! Je moet van alle soorten proevenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een keer een dikke negerin gezoend
#Jeugdzonde
Jij komt dan ook uit provincie Groningen... PotNquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jezus
Al zou ik het willen, die lopen in ons dorp gewoon niet rond![]()
Kap eens met die hatelijke Kommunikaziequote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij komt dan ook uit provincie Groningen... PotN
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
FUT op PCquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:11 schreef Topiek het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/13596028/
Dit![]()
![]()
Muller in de spitsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:11 schreef Topiek het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/13596028/
Dit
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kap eens met die hatelijke Kommunikazie![]()
![]()
Zolang je maar geen TR maakt, wordt ik weer gebanned![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:07 schreef Kiid het volgende:
Ps3 en Ps4 hebben een gedeelde markt toch? Dus ik kan met een Ps3 account een Ps4 speler kopen?![]()
Nooit gedaan, ik zou niet eens weten hoe het moetquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Zolang je maar geen TR maakt, wordt ik weer gebanned
Wordt ik![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zit er weer "functioneel" naakt in? Want gisteren kon je ook TFM niet bekijken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze al lang niet meer gehoord maar ik ga hem op school niet beluisteren
Nee, het nummer is te slechtquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zit er weer "functioneel" naakt in? Want gisteren kon je ook TFM niet bekijken.![]()
![]()
![]()
Dacht dat iemand de deur heel hard ergens dicht gooide, blijkt het een F16 te zijn.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Lijkt me zo gaaf om zon ding te kunnen vliegen hequote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht dat iemand de deur heel hard ergens dicht gooide, blijkt het een F16 te zijn.![]()
![]()
Een collega van mij is piloot. Mag lijnvluchten doen met Airbussen en Boeings etc. Staat op de kaasafdelingquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lijkt me zo gaaf om zon ding te kunnen vliegen he![]()
![]()
Ja er is geen werk in te vinden (http://www.nrcnext.nl/gel(...)en-pilotenopleiding/)quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Een collega van mij is piloot. Mag lijnvluchten doen met Airbussen en Boeings etc. Staat op de kaasafdeling
Leen je een ton of twee om zon opleiding te volgen en heb je nog niks
Maar het lijkt me wel ontzettend tof om te doen![]()
![]()
Dat zegt hij misschien maar want je moet aan je wettelijke vlieguren komen en gekeurd worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Een collega van mij is piloot. Mag lijnvluchten doen met Airbussen en Boeings etc. Staat op de kaasafdelingRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja er is geen werk in te vinden (http://www.nrcnext.nl/gel(...)en-pilotenopleiding/)
Maar het lijkt me wel ontzettend tof om te doenCombinatie van deze 2 denk ik. Normaal zou je vlieguren opdoen door kleinere vluchten etc te doen. Doordat daar amper werk in is moet je nu tijd in een simulator kopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat zegt hij misschien maar want je moet aan je wettelijke vlieguren komen en gekeurd worden.![]()
Ik kreeg een twee jaar geleden een mailtje van Turkish Airlines die piloten wilden opleiden, hing toen ook een prijskaartje van een ton geloof ik aan vast.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja er is geen werk in te vinden (http://www.nrcnext.nl/gel(...)en-pilotenopleiding/)
Maar het lijkt me wel ontzettend tof om te doenEn een eis dat je een bepaald niveau had met wiskunde.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Mijn zwager is piloot en die is 3 weken geleden geslaagd om met een dreamliner te vliegen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Combinatie van deze 2 denk ik. Normaal zou je vlieguren opdoen door kleinere vluchten etc te doen. Doordat daar amper werk in is moet je nu tijd in een simulator kopen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vliegen is gewoon niet populair in Nederland. In Turkije (en veel andere grote landen vast ook) vlieg je voor 30 euro van Istanbul naar Antalya en meer plaatsen en heb je ook gewoon veel meer vluchten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Combinatie van deze 2 denk ik. Normaal zou je vlieguren opdoen door kleinere vluchten etc te doen. Doordat daar amper werk in is moet je nu tijd in een simulator kopen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Bijzonder. Ik had altijd het idee dat piloten van Onur Air e.d. hun vliegbrevet cadeau kregen bij een pakje boterquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik kreeg een twee jaar geleden een mailtje van Turkish Airlines die piloten wilden opleiden, hing toen ook een prijskaartje van een ton geloof ik aan vast.En een eis dat je een bepaald niveau had met wiskunde.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bijzonder. Ik had altijd het idee dat piloten van Onur Air e.d. hun vliegbrevet cadeau kregen bij een pakje boterquote:Onur Air is een lagekostenluchtvaartmaatschappij
Tussen de kippen en koeien.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vliegen is gewoon niet populair in Nederland. In Turkije (en veel andere grote landen vast ook) vlieg je voor 30 euro van Istanbul naar Antalya en meer plaatsen en heb je ook gewoon veel meer vluchten.
Vind het sowieso een beetje apart hoe erg die topscoorders mee tellen. Volgende keer toch maar een andere site pakkenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:26 schreef Freire het volgende:
Bij scorito hoef je vanaf de volgende rondes alleen nog maar de winnaars te voorspellen, zonde.
![]()
Ik ga met de auto kut vent!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Joep "Josep" Schreuder uit Breda is ineens Mr Bigstar![]()
![]()
![]()
http://nos.nl/wk2014/vide(...)hordes-chilenen.htmlAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Vaagquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:26 schreef Freire het volgende:
Bij scorito hoef je vanaf de volgende rondes alleen nog maar de winnaars te voorspellen, zonde.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet het verschil kennen tussen een vrachtwagen en auto.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Niet het verschil kennen tussen een vrachtwagen en auto.
Armero lijkt me te goed voor de Championship.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:31 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Volledige rechten bij Udinese nu dus deze zien we wss komend seizoen bij Watford of Granada)
![]()
Aldus onze expertquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Armero lijkt me te goed voor de Championship.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar de allergrootste voetbalkenner Thye doet zijn naam wel eer aan
[ afbeelding ]
Gelukkig is Rooney een hele goede linksbuiten en is Scholes de beste passer aller tijden.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
jemigquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tim, iemand uit het VI Oranje topic heeft een keer met Gigi gepraat
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat doet Tim ook dagelijks hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tim, iemand uit het VI Oranje topic heeft een keer met Gigi gepraatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:sky90830 twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 14:46:34우리 스톤이와 함께 ㅋㅋㅋwith my baby haha http://t.co/fPd8KG8fOB reageer retweet
![]()
![]()
Heb mijn stufi op Uruguay dus beter winnen zequote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lastig te voorspellen vandaag..kan echt alle kanten op. Zo wisselvallig ook allemaal
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat doet Tim ook dagelijks hoor.Een beetje zoals mijn matches op Tinder dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkapte 'ik heb eindelijk een match' post.![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een beetje zoals mijn matches op Tinder dus.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Baasquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het is gewoon een ordinaire vleeskeuring. Niks meer en niks minder.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar het blijft een kut app dus ik ga er ook niet veel tijd meer aan besteden.![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een beige Mercedes 190D met doorgezakte stoelen natuurlijk
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb mijn stufi op Uruguay dus beter winnen ze
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Precies, en ik weet dat ik heel weinig kans maak maar ik blijf hopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is gewoon een ordinaire vleeskeuring. Niks meer en niks minder.![]()
Tjaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Precies, en ik weet dat ik heel weinig kans maak maar ik blijf hopen.![]()
![]()
Zit je bij ING?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb mijn stufi op Uruguay dus beter winnen ze![]()
Tijdje terug nog wel ja, maar zoals al vaker gepost hier hoor je van diverse coinsites vaker slechte verhalen de laatste tijd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:53 schreef appelen het volgende:
http://www.fifa-coins.net/ was betrouwbaar he?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn stufi is ook weer binnen
Maar denk dat ik binnenkort maar is even aan de superstufi ga tenzij pa en ma bijspringen voor de vakantie ga ik het namelijk niet redden![]()
![]()
maximaal lenen is maximaal leven tochquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:56 schreef Kamikazie het volgende:
Mijn stufi is ook weer binnen
Maar denk dat ik binnenkort maar is even aan de superstufi ga tenzij pa en ma bijspringen voor de vakantie ga ik het namelijk niet redden![]()
![]()
Ja heb tot nu toe 0 euro schuldquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maximaal lenen is maximaal leven toch
Maar dat ga ik niet volhouden met het huidige uitgavenpatroon![]()
![]()
Neem nou eens een keer onze tips aan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Verkapte 'ik heb eindelijk een match' post.
Ga eens wat drinken op een terrasje.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Of ga met Ozz even langs de damesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Neem nou eens een keer onze tips aan.
Ga eens wat drinken op een terrasje.![]()
Alleen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Neem nou eens een keer onze tips aan.
Ga eens wat drinken op een terrasje.![]()
Dank.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tijdje terug nog wel ja, maar zoals al vaker gepost hier hoor je van diverse coinsites vaker slechte verhalen de laatste tijd.![]()
![]()
Robben op ST maakt de runs niet. Dat doet hij op ST niet, maar ook op RM niet. Dus CAM is de perfecte positie.quote:![]()
Dat kan ook natuurlijk. Even de druk eraf batsen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of ga met Ozz even langs de damesBroer, vriend, studiegenoot enz enzquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
krijg je maar zo weinig studiefinancieringquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hehe nee
[ afbeelding ]
Ik heb spijtKan je dat nog annuleren?
![]()
Woon thuis jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
krijg je maar zo weinig studiefinanciering![]()
Samen hoertje delen is nog goedkoper ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk. Even de druk eraf batsen.
[..]
Broer, vriend, studiegenoot enz enz![]()
Bohhh trio met Ozziequote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Samen hoertje delen is nog goedkoper ookZe kijken toch naar het inkomen van je ouders?quote:
BohhhhhhhRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Volgens mij kijken ze naar het inkomen van je ouders van de afgelopen 5 jaar en hun burgerlijke stand.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhh trio met Ozzie
[..]
Ze kijken toch naar het inkomen van je ouders?
Bohhhhhhh![]()
Haha Rijst:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:06 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze naar het inkomen van je ouders van de afgelopen 5 jaar en hun burgerlijke stand.
Ik denk dat je burgerlijke staat bedoeltquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:06 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze naar het inkomen van je ouders van de afgelopen 5 jaar en hun burgerlijke stand.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
DS2 is in vorm vandaagquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
haha Rijst zijn ma let echt niet op
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En zelf mogen we geen grapjes over hem maken..
mimimimimiquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
En zelf mogen we geen grapjes over hem maken..![]()
Noted.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit was gewoon een inkopper aangezien ik die tekst zag.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
#goedkoopscorenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit was gewoon een inkopper aangezien ik die tekst zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat je burgerlijke staat bedoelt![]()
![]()
Wel eens in de 90e minuut de winnende gescoord?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tijd voor een IF DS2 op LM (aangezien ik daar vroeger speelde)
inb4 Trapz![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tijd voor een IF DS2 op LM (aangezien ik daar vroeger speelde)
inb4 Trapz....
70e minuut dan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel eens in de 90e minuut de winnende gescoord?![]()
![]()
Baasquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hehe nee
[ afbeelding ]
Ik heb spijtKan je dat nog annuleren?
Ik moedig ze aan vnv speciaal voor jou![]()
![]()
Ik ook niet met Kluivert maar ik vind persoonlijk legends heel anders spelen dan normale kaarten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:37 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb nooit met de Kluif gespeeld maar ik denk dat FUT WC Benzema in de buurt komt van hem![]()
Van PS3 naar 4 gaat toch automatisch?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:37 schreef Kiid het volgende:
Nu coins aan het omzetten. Nja, een gedeelte ervan. Duurt wel ff per 10k![]()
Het is alleen lastig te slikken (thats what she said) om veel voor zo'n Legend neer te tellen terwijl je een TOTS Martinez voor 7/8 minder hebt ofzoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ook niet met Kluivert maar ik vind persoonlijk legends heel anders spelen dan normale kaarten.![]()
Ja klopt, maar ik heb een 360. Dus ik heb iemand gevonden die PS coins heeft en Xbox coins zoekt. Ik bied op zijn Xbox speler en hij op mijn PS spelerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van PS3 naar 4 gaat toch automatisch?![]()
En waarom doe je dat per 10k?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik heb een 360. Dus ik heb iemand gevonden die PS coins heeft en Xbox coins zoekt. Ik bied op zijn Xbox speler en hij op mijn PS speler![]()
![]()
Uberhaupt zijn veel IF's de hogere prijs niet waard. Legends zijn meestal wel wat extra boosted. Tot nu hebben we eigenlijk alleen ervaringen gehoord van Tim (die altijd praat alsof ie alles wint) en Maverquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is alleen lastig te slikken (thats what she said) om veel voor zo'n Legend neer te tellen terwijl je een TOTS Martinez voor 7/8 minder hebt ofzoVoor mij zijn IF's vooral interessant bij positiewisselingen enzo of als ze gold worden ipv silver (ivm prijs).
![]()
Doet hij ook zo ongeveer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Uberhaupt zijn veel IF's de hogere prijs niet waard. Legends zijn meestal wel wat extra boosted. Tot nu hebben we eigenlijk alleen ervaringen gehoord van Tim (die altijd praat alsof ie alles wint) en MaverVoor mij zijn IF's vooral interessant bij positiewisselingen enzo of als ze gold worden ipv silver (ivm prijs).
1466-41-350![]()
Jezus christus dat aantal potjesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doet hij ook zo ongeveer.
1466-41-350![]()
![]()
Daarom. Als je zoveel wint speelt elk team bijna lekkerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doet hij ook zo ongeveer.
1466-41-350![]()
![]()
Ja maar dan kun je nog wel zeggen welke beter/minder zijn. Hij speelt ook wel met zieke teams nu.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daarom. Als je zoveel wint speelt elk team bijna lekker![]()
Pirlo to score from outside the box
Suarez to score more goals then Immobile
Any player to score at least 2 goals.
Bij wedstrijden waar ik niks zinnigs over kan zeggen gooi ik maar weer wat Funbets met losse centeni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Gij welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:49 schreef Kiid het volgende:
Als je over vleugels speelt in Gold cup haal je makkelijk 20:1 ratio.![]()
![]()
Hij speelt niet in de gold cup, want die is kapot. Wat is jouw record dan? Jij zweet alleen over de vleugels met Toni in de spitsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:49 schreef Kiid het volgende:
Als je over vleugels speelt in Gold cup haal je makkelijk 20:1 ratio.
Ik haal niet eens 2:1![]()
![]()
Niet weer ditquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:49 schreef Kiid het volgende:
Als je over vleugels speelt in Gold cup haal je makkelijk 20:1 ratio.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:49 schreef Kiid het volgende:
Als je over vleugels speelt in Gold cup haal je makkelijk 20:1 ratio.![]()
![]()
Ik heb Effenberg gebruikt en die was best goed maar ik heb maar een paar potjes met hem gespeeld. Geen goeie sample dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Uberhaupt zijn veel IF's de hogere prijs niet waard. Legends zijn meestal wel wat extra boosted. Tot nu hebben we eigenlijk alleen ervaringen gehoord van Tim (die altijd praat alsof ie alles wint) en MaverVoor mij zijn IF's vooral interessant bij positiewisselingen enzo of als ze gold worden ipv silver (ivm prijs).
![]()
Derpquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb Effenberg gebruikt en die was best goed maar ik heb maar een paar potjes met hem gespeeld. Geen goeie sample dus.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik meen me wel te herinneren dat ik helemaal aan het begin van FUT 14 tegen iemand had gespeeld op FOK en dat Gomez er zin in had. Weet alleen niet meer wie![]()
Wat is je record danquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:00 schreef Kiid het volgende:
Ik meen me wel te herinneren dat ik helemaal aan het begin van FUT 14 tegen iemand had gespeeld op FOK en dat Gomez er zin in had. Weet alleen niet meer wie![]()
Als niemand je een schouderklopje geeft, moet je het gewoon maar zelf doen hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat ik 800 wins heb gehaald is al best veel. De 1000 zal ik wel niet meer halen.. in FUT12 wel.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waar de fuck is iMOTM Depay eigenlijk in het TOTW
Op de bank natuurlijk. Wakker worden, ouwe dibbus.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waar de fuck is iMOTM Depay eigenlijk in het TOTWNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als jij de 1000 haalt ga ik JUICHEN!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat ik 800 wins heb gehaald is al best veel. De 1000 zal ik wel niet meer halen.. in FUT12 wel.![]()
Serieus?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op de bank natuurlijk. Wakker worden, ouwe dibbus.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in een e-fight over Fifa.
Wel leuk geprobeerd![]()
Heb je zitten slapen gedurende de duplication glitch en dat je hunter/shadow kaartjes kon kopen voor 500 coins?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat ik 800 wins heb gehaald is al best veel. De 1000 zal ik wel niet meer halen.. in FUT12 wel.![]()
Ja precies.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja. Daarom verbaas ik me over deze prijs:
[ afbeelding ]Ik had gehoopt dat hij rond de 70k ging kosten.
Ik mag hopen dat het een troll is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:13 schreef Dudeweiser het volgende:
F&L / Waarom geloven sommige mensen niet in God?
ik moest huilen toen ik dit topic las
JWZquote:
Ik heb nu 4 uur een PS en ben alleeb nog maar bezig geweest op de Xbox om alles te verkopen en mensen te regelen om te ruilen
Heb nog niet eens een account![]()
Maar dadelijk kan je iig wel lekker genietenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
JWZ
Ik heb nu 4 uur een PS en ben alleeb nog maar bezig geweest op de Xbox om alles te verkopen en mensen te regelen om te ruilen
Heb nog niet eens een account
ja niet dus, enge mensenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het een troll is.![]()
![]()
Dat zijn ook de figuren die hun kind niet inenten omdat het gods wil als ze ziek worden.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is toch juist goed? De wereld heeft al last van gigantische overbevolking...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat zijn ook de figuren die hun kind niet inenten omdat het gods wil als ze ziek worden.![]()
Haha, inderdaad. Zal wel na Uruguay zijn want dat is een must see en de PS loopt toch niet weg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar dadelijk kan je iig wel lekker genieten![]()
ik mag hopen dat dit soort figuren zo snel mogelijk uitstervenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat zijn ook de figuren die hun kind niet inenten omdat het gods wil als ze ziek worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is al gehalveerd tov maandagmiddag ofzoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja. Daarom verbaas ik me over deze prijs:
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fucking 79 ratedquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is al gehalveerd tov maandagmiddag ofzo!! Maar worden niet veel packs geopend momenteel denk ik?
![]()
Die gigantische overbevolking moeten ze eens een keer aanpakken bij bepaalde culteren (Christenen, Afrikaanse volkeren en nog meer van dat gespuis) want die neuken er op los zonder condoom.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is toch juist goed? De wereld heeft al last van gigantische overbevolking...
Dit alles mede mogelijk gemaakt door het o zo moderene Vaticaanstad die het nog steeds ziet als iets duivels.
Of gewoon een waterstofbom op mofrika?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die gigantische overbevolking moeten ze eens een keer aanpakken bij bepaalde culteren (Christenen, Afrikaanse volkeren en nog meer van dat gespuis) want die neuken er op los zonder condoom.
Dit alles mede mogelijk gemaakt door het o zo moderene Vaticaanstad die het nog steeds ziet als iets duivels.![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vanavond na de matches maak ik je even af ok?
Guess so. Of zijn de uitkeringen inmiddels wel binnen bij iedereen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Fucking 79 rated!! Maar worden niet veel packs geopend momenteel denk ik?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen idee, ik heb geen ING.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Guess so. Of zijn de uitkeringen inmiddels wel binnen bij iedereen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kan ook want dat gaat toch nooit meer goed komen in donker Afrika.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of gewoon een waterstofbom op mofrika?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die Jackson in dat topic van die gelovige post hier toch ook wel eens?
Wat een baas.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
doe ff posten ik heb dat topic weggeklikt omdat ik er hoofdpijn van kreegquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die Jackson in dat topic van die gelovige post hier toch ook wel eens?
Wat een baas.![]()
Ik word er eerder boos om.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe ff posten ik heb dat topic weggeklikt omdat ik er hoofdpijn van kreegAlles maar afschuiven op "God"
Sowieso mensen die hun leven leiden aan de hand van een 19/1800 jarig boek vind ik maar raar.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Valt me op dat jij je wel over veel zaken druk maaktquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik word er eerder boos om.Alles maar afschuiven op "God"
Sowieso mensen die hun leven leiden aan de hand van een 19/1800 jarig boek vind ik maar raar.![]()
![]()
Soort van Louis de Funès.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Valt me op dat jij je wel over veel zaken druk maaktRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik wil net zeggenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja alle jonge spelers erin
Mega talent Frank Lampard natuurlijk ook
Milner is ook niet meer de jongste![]()
Ik zie niet in hoe dat hier iets mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je zitten slapen gedurende de duplication glitch en dat je hunter/shadow kaartjes kon kopen voor 500 coins?
Toen pikte ik nog goede deals op (en inderdaad ook goedkope shadow/hunter kaarten)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: