quote:
Ik moet woensdag uiterlijk alles krijgen. Ik wacht op 2 cijfers dat ik moet halenquote:Op maandag 23 juni 2014 21:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, ze mogen er bij ons 3 weken over doen en ze nemen me toch altijd hun tijd![]()
Jij?
Je ballen zijn eindelijk ingedaald?quote:
okquote:Op maandag 23 juni 2014 21:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee, ik wilde gewoon dat dit gesprek voorbij zou zijn
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 23 juni 2014 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je ballen zijn eindelijk ingedaald?
Komt vast wel goedquote:Op maandag 23 juni 2014 21:19 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik moet woensdag uiterlijk alles krijgen. Ik wacht op 2 cijfers dat ik moet halen
Nohardfeelingsquote:Op maandag 23 juni 2014 21:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
ok
verder niks persoonlijks hoor anti-loper
Ja same here, alleen had ik de smoes dat ik nog moest lerenquote:Op maandag 23 juni 2014 21:19 schreef TARDIS. het volgende:
Zo. Ik ben weer thuis hoor. "TARDIS., TARDIS.", riepen mijn vrienden nog, "ga je mee bier drinken op het terras?!"
"Nee!" verkondigde ik, "ik ga terug naar mijn vriendjes op het FOK! Forum, mijn échte vrienden!"
En zo geschiedde, dus hallo.
watquote:Op maandag 23 juni 2014 21:19 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
ok
verder niks persoonlijks hoor anti-loper
Whehehquote:Op maandag 23 juni 2014 21:19 schreef TARDIS. het volgende:
Zo. Ik ben weer thuis hoor. "TARDIS., TARDIS.", riepen mijn vrienden nog, "ga je mee bier drinken op het terras?!"
"Nee!" verkondigde ik, "ik ga terug naar mijn vriendjes op het FOK! Forum, mijn échte vrienden!"
Kreeg net een mailtje. Stond er in. Iedereen heeft het niet gehaald behalve anti-loperquote:
Depressief geworden van deze postquote:Op maandag 23 juni 2014 21:19 schreef TARDIS. het volgende:
Pas op dit wordt gevaarlijkquote:Op maandag 23 juni 2014 21:19 schreef TARDIS. het volgende:
Is dit fictie? Zo nee, gefeliciteerdquote:Op maandag 23 juni 2014 21:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Kreeg net een mailtje. Stond er in. Iedereen heeft het niet gehaald behalve anti-loper.
Baas
Ik ben gewoon eerlijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja same here, alleen had ik de smoes dat ik nog moest leren
Hehe.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:19 schreef TARDIS. het volgende:
Nee real. Was een portfolio opdracht.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is dit fictie? Zo nee, gefeliciteerd
Noemen jouw RL vrienden jou TARDIS. ja?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:19 schreef TARDIS. het volgende:
Ga weg dan. GA LERENquote:Op maandag 23 juni 2014 21:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik moet serieus lerenAlleen ja nu ben ik ook hier, dus..
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Kreeg net een mailtje. Stond er in. Iedereen heeft het niet gehaald behalve anti-loper.
Baas
Goed manquote:Op maandag 23 juni 2014 21:21 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee real. Was een portfolio opdracht.
Zo heet ik gewoon hoor.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:22 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Noemen jouw RL vrienden jou TARDIS ja?
thnxquote:
thnxquote:
Volgens mij heeft Grid net een scheetje gelaten. Stinkt hier opeens. :squote:
Over een uur ontvang je een e-mail waarin staat dat het een grapje was en iedereen het niet heeft gehaald.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Baas
Vind je dit echt grappige gif'jes?quote:
Ik denk het wel.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
Heeft er iemand voetbal gekeken trouwens?
neequote:Op maandag 23 juni 2014 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
Gewoon in zijn slaap ook natuurlijk. En gewoon doormeuren natuurlijk ha ahaha snap je um ik wel :squote:Op maandag 23 juni 2014 21:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Grid net een scheetje gelaten. Stinkt hier opeens. :s
Nee niemand.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
Ja soberso goede wedstrijd goede wedstrijd wat vond jij er vanquote:Op maandag 23 juni 2014 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
Haha ja ik snap 'm ook, moest niet lachen, die haha was voor de show. :squote:Op maandag 23 juni 2014 21:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon in zijn slaap ook natuurlijk. En gewoon doormeuren natuurlijk ha ahaha snap je um ik wel :s
Gemist, heb Two and a Half Men marathon georganiseerd thuis.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja soberso goede wedstrijd goede wedstrijd wat vond jij er van
Duh!!quote:Op maandag 23 juni 2014 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
Ook leukquote:Op maandag 23 juni 2014 21:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gemist, heb Two and a Half Men marathon georganiseerd thuis.
Hahaha jeetje zit je ons gewoon in het ootje te nemen, gekkie.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:28 schreef TARDIS. het volgende:
ahaha garpje was geoden wedstrijd, maar heb nu wel bier op m'n broek omdat die dorpelingen niet normaal kunnen doen als er gescoord wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |