quote:Op maandag 23 juni 2014 17:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als ik zit te zappen dan blijf ik wel eens bij Bowls (geen bowling) hangen. Dat is wel een leuke sport om naar te kijken.
[ afbeelding ]
Trapte hij erin?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vandaag vooral met vaders gepraat en gedaan alsof ik er heel veel verstand van heb.
Eindelijk oranje jaquote:Op maandag 23 juni 2014 17:55 schreef liesje1979 het volgende:
Wat ziet dat rood en oranje er tof uit.
Ik twijfelde, omdat ik dacht dat je misschien niet zag dat je de Lapo had omdat ik door het slotje ging. Maar ik wachtte geduldig.quote:
Voor een dergelijke TT zou je een 24 uurs ban moeten krijgen wegens lamlendige luiheid en fantasieloosheid ....quote:
Die doen maar alsof omdat ze anders bang zijn dat je hun kind slaat.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Die doen maar alsof omdat ze anders bang zijn dat je hun kind slaat.
voor TT's weigeren ook!quote:Op maandag 23 juni 2014 17:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Voor een dergelijke TT zou je een 24 uurs ban moeten krijgen wegens lamlendige luiheid en fantasieloosheid ....
quote:Op maandag 23 juni 2014 17:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik praat gewoon jullie na, komt heel overtuigend over.
had je maar op moeten schietenquote:Op maandag 23 juni 2014 17:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Voor een dergelijke TT zou je een 24 uurs ban moeten krijgen wegens lamlendige luiheid en fantasieloosheid ....
Heeft liesje stiekem al wat alcohol opquote:Op maandag 23 juni 2014 17:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik praat gewoon jullie na, komt heel overtuigend over.
quote:Op maandag 23 juni 2014 17:59 schreef pullup het volgende:
SC POOL: Nederland-Chili
Lies:1-1.
Pavement 6-6
Joezi 3-3
Voxs 1-1
oma-Nijn 1 - 0
isa 2-2
BACON 1-4
Truushangmat 1-2
Inoddertje 3-1
ChocoFan 3-2
Chufi 3-2
Gert 2-2
Miek 2-1
PaRo 5-2
sararaats 3-1
DeZwabber 450-0
NZ 4-3
Punkman 2-1
gizmogirl 3-1
Jian 4-1
pullup 1-2
Ja, mijn heupflacon mee naar het werk. Nee joh. Ik wacht tot de tweede helft. Eerst eten zo meteen.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heeft liesje stiekem al wat alcohol op![]()
![]()
Hopelijk een beetje rellen zoquote:Op maandag 23 juni 2014 18:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou zo 90 minuten naar dat publiek kunnen kijken.
Je bent gewoon lekker melig, dat is helemaal toppie en veel leukerquote:Op maandag 23 juni 2014 18:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, mijn heupflacon mee naar het werk. Nee joh. Ik wacht tot de tweede helft. Eerst eten zo meteen.
Klopt. Ik ben vrolijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je bent gewoon lekker melig, dat is helemaal toppie en veel leuker![]()
En volgens mij ook niet bevooroordeeld voor een partij, dan is het wel leuk om te volgen ja.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Oh ja, die scheidsrechter zou niet zo goed zijn hè. Dat is wel leuk om in de gaten te houden.
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:04 schreef ChocoFan het volgende:
En stop nou toch eens allemaal met dat gezeik over de TT of ie slecht is of goed of gekaapt of niet.
In de COS is dat al irritant, hier maakt het geen reet uit wat de titel is.
Zo dat moest ik ff kwijt
Maar die TT was wel heel erg slecht hoor.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:04 schreef ChocoFan het volgende:
En stop nou toch eens allemaal met dat gezeik over de TT of ie slecht is of goed of gekaapt of niet.
Zo dat moest ik ff kwijt
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar die TT was wel heel erg slecht hoor.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
![]()
En dat bepaal jij?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:04 schreef ChocoFan het volgende:
Zo dat moest ik ff kwijt
Heeft Den Haag dan ooit anders geroken?quote:Op maandag 23 juni 2014 18:07 schreef liesje1979 het volgende:
Er is een schip uitgebrand voor de Scheveningse kust. Heel Den Haag ruikt naar brand.
Gotta love the smell of burned ships in the eveningquote:Op maandag 23 juni 2014 18:07 schreef liesje1979 het volgende:
Er is een schip uitgebrand voor de Scheveningse kust. Heel Den Haag ruikt naar brand.
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:07 schreef liesje1979 het volgende:
stil jijquote:Op maandag 23 juni 2014 18:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:12 schreef Jian het volgende:
Waarom speelt Nederland in dat lelijke oranje i.p.v. dat mooie blauw?
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Hmm lekker zeg. Heb mijn drankje achter de PC en de zon schijnt op mijn bovenlichaam.
Cassisquote:Op maandag 23 juni 2014 18:25 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind wijn ranzig maar ik heb via via dit flesje gekregen en ik moet zeggen dat het een stuk beter smaakt dan wijn. Wijn zonder alcohol![]()
[ afbeelding ]
Haha! Dus je kijkt wel online? Die extra camera zou ik ook leuk vinden maar ik kijk liever via de tv.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik alle 3op NOS heb je ook een 2e camera die al het lekkers laat zien
Nee de wedstrijd zelf op tv ned 1, en online spanje en de 2e camera van Nederlandquote:Op maandag 23 juni 2014 18:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha! Dus je kijkt wel online? Die extra camera zou ik ook leuk vinden maar ik kijk liever via de tv.
Ja Chili meer aan de bal maar Nederland de meeste kansenquote:Op maandag 23 juni 2014 18:44 schreef liesje1979 het volgende:
Het valt me tot nu toe eigenlijk alles mee, had een beetje verwacht dat ze weggespeeld zouden worden.
het kan nog steedsquote:Op maandag 23 juni 2014 17:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
SC POOL: Nederland-Chili
Lies:1-1.
Pavement 6-6
Joezi 3-3
Voxs 1-1
oma-Nijn 1 - 0
isa 2-2
BACON 1-4
Truushangmat 1-2
Inoddertje 3-1
ChocoFan 3-2
Chufi 3-2
Gert 2-2
Miek 2-1
PaRo 5-2
sararaats 3-1
DeZwabber 450-0
NZ 4-3
Punkman 2-1
gizmogirl 3-1
Jian 4-1
Zelf aanvullen graag.
Kutwijf, ik zou er zo doen ...quote:Op maandag 23 juni 2014 18:55 schreef Joezi het volgende:
Ik heb Yolanthe gespot, die vindt Jian zo lekker.
[ afbeelding ]
nee dat is de 3equote:Op maandag 23 juni 2014 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is die 2e? Schot op doel ofzo?
Dat of het zegt iets over jouw kookkunst.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
FF eten, zoon heeft shoarma besteldZodat ik niet hoefde te koken, lief hè
Wat doe je welquote:Op maandag 23 juni 2014 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
Lekker !quote:Op maandag 23 juni 2014 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
Hij kan zelf toch wel koken onderhand? Ik moest op mijn 12e al koken voor de hele familie.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
Op je poppenhuiskookstelletjequote:Op maandag 23 juni 2014 19:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij kan zelf toch wel koken onderhand? Ik moest op mijn 12e al koken voor de hele familie.
Wie nietquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 19:08 schreef liesje1979 het volgende:
Je zou denken dat hij er toch een keer in zou moeten.
Welnee joh, dit is zo'n kan ons het boeien wedstrijd.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:08 schreef liesje1979 het volgende:
Je zou denken dat hij er toch een keer in zou moeten.
Liesje is bang voor Braziliëquote:Op maandag 23 juni 2014 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee joh, dit is zo'n kan ons het boeien wedstrijd.
Van Gaal denkt daar anders over zo te zien.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee joh, dit is zo'n kan ons het boeien wedstrijd.
Ja die is fanatiek de rest krijgt hun poen toch wel, ik kijk niet eensquote:Op maandag 23 juni 2014 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van Gaal denkt daar anders over zo te zien.
Wat doe je hier dan, ga lekker naar je vrienden in die loods kijkenquote:Op maandag 23 juni 2014 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die is fanatiek de rest krijgt hun poen toch wel, ik kijk niet eens
BMI blijkt de zwakke schakelquote:Op maandag 23 juni 2014 19:17 schreef Jian het volgende:
Nederland staat als een huis, niks aan doen zeg ik.
Heb ik dezelfde ellende met een roddel erbijquote:Op maandag 23 juni 2014 19:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan, ga lekker naar je vrienden in die loods kijken
quote:Op maandag 23 juni 2014 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat of het zegt iets over jouw kookkunst.
Meer dan je zou denkenquote:
quote:
Dank je, smaakte prima.quote:
Ik heb hem een beetje verwend en hij werkt inmiddels dus bestelt dan. Ach. En door omstandigheden moest ik hem op zijn werk halen en naar een andere locatie brengen, daardoor zei ik, maar dan kook jij.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij kan zelf toch wel koken onderhand? Ik moest op mijn 12e al koken voor de hele familie.
Hij moet ook niet veel aan de bal komen alleen maar afmaken, terugvallende ballen erin rossen.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Die zou in deze wedstrijd niet eens aan de bal komen .....
Waarom?quote:
Ik vind primaquote:Op maandag 23 juni 2014 19:49 schreef Ygritte het volgende:
Ik denk 2-0 voor NL. Mag ik nog meedoen met de poule?![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wohoooooo... Zal de boel eens flink opfleuren daar!quote:Op maandag 23 juni 2014 19:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
2 dagen onbeperkt giffers plaatsen in de COS
quote:Op maandag 23 juni 2014 19:52 schreef Punkman het volgende:
[..]Het achterwerk of de veer? (wil ze beide wel, hebbert dat ik ben...)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij mag ze beiden hebbenquote:Op maandag 23 juni 2014 19:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het achterwerk of de veer? (wil ze beide wel, hebbert dat ik ben...)
lol die waren wel heel slecht he.. ik waag toch een gokjequote:Op maandag 23 juni 2014 19:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, want die gaan verliezen van Kameroen ...
Er was toch ooit eens een ' kameroeniaan' die zelfmoord gepleegd heeft wegens eigen goal? meen ik mij ergens te herinneren....quote:Op maandag 23 juni 2014 19:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, want die gaan verliezen van Kameroen ...
Hmmm wel een Colombiaan die dood geschoten werd na eigen goal op WK.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er was toch ooit eens een ' kameroeniaan' die zelfmoord gepleegd heeft wegens eigen goal? meen ik mij ergens te herinneren....
Het staat wel als een huis moet ik zeggen ...quote:Op maandag 23 juni 2014 20:01 schreef Joezi het volgende:
Nederland kan niet meer verliezen door deze tactiek denkt Jan Mulder.
Ik geef je weinig kans, Brazilië heeft nog geen trek in Nederland en Kameroen kunnen ze echt wel hebben.quote:Op maandag 23 juni 2014 19:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol die waren wel heel slecht he.. ik waag toch een gokje
Die is leukquote:
Jawel maar al om 20.30 uurquote:Op maandag 23 juni 2014 20:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Wil ik een keer VI kijken, is het er niet.
Het is 10 uur pas he.. geen nachtwedstrijd meerquote:Op maandag 23 juni 2014 20:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik geef je weinig kans, Brazilië heeft nog geen trek in Nederland en Kameroen kunnen ze echt wel hebben.
quote:
Nee, spelen nu gelijk hèquote:Op maandag 23 juni 2014 20:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is 10 uur pas he.. geen nachtwedstrijd meer
Ja saai he?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is 10 uur pas he.. geen nachtwedstrijd meer
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, daar heeft God een vrouw voor geschapen.
Zou oneerlijk zijn als binnen dezelfde pool het ene team weet wat het andere gedaan heeft.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja saai he?
Waarom is dat eigenlijk? Dat er nu 2 wedstrijden tegelijk worden gespeeld en niet zoals de rest 3 wedstrijden per dag?
Zou je raar staan te kijken wie er bij ons thuis het meeste kookt. Over het algemeen genomen ben ik een hele slechte huisvrouwquote:Op maandag 23 juni 2014 20:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Voor de eerlijkheid en spanning, dan moeten alle ploegen er voor gaan om door te gaan in de poule.. omdat ze de uitslag van de andere wedstrijd dan niet vast staat.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja saai he?
Waarom is dat eigenlijk? Dat er nu 2 wedstrijden tegelijk worden gespeeld en niet zoals de rest 3 wedstrijden per dag?
Koken is voor mannen sjakie! Alleen mannen zijn chefkok!quote:Op maandag 23 juni 2014 20:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ahja, dat is logisch.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zou oneerlijk zijn als binnen dezelfde pool het ene team weet wat het andere gedaan heeft.
Zo hoort het, mannen zijn daar veel beter inquote:Op maandag 23 juni 2014 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou je raar staan te kijken wie er bij ons thuis het meeste kookt. Over het algemeen genomen ben ik een hele slechte huisvrouw
Yep ik begrijp het.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Voor de eerlijkheid en spanning, dan moeten alle ploegen er voor gaan om door te gaan in de poule.. omdat ze de uitslag van de andere wedstrijd dan niet vast staat.
Waarom doen de meeste het dan niet?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Koken is voor mannen sjakie! Alleen mannen zijn chefkok!
Gelukkig kan die van mij koken en overhemden strijken, aan beide heb ik echt de schurft en dat laatste doe ik dus ook gewoon niet, hij wil die dingen aan dus strijkt hij ze zelf maarquote:Op maandag 23 juni 2014 20:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zo hoort het, mannen zijn daar veel beter in
Ik zei niet dat ze het goed doen.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Koken is voor mannen sjakie! Alleen mannen zijn chefkok!
Overhemden moet je gewoon weg mieteren, dat is tegenwoordig voor de tokkiesquote:Op maandag 23 juni 2014 20:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelukkig kan die van mij koken en overhemden strijken, aan beide heb ik echt de schurft en dat laatste doe ik dus ook gewoon niet, hij wil die dingen aan dus strijkt hij ze zelf maar
Vooral het vrouwtje bij de warme worsten is topquote:Op maandag 23 juni 2014 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Hema heeft een stel prima mensen in dienst.
http://producten.hema.nl/
Interessant doen met moeilijk verkrijgbare producten, hun kennis daarover tentoonspreiden, goochelen met technieken en dan heel fier op zichzelf zijn als iets gelukt is. Dat die je niet iedere dag van de weekquote:
De hot dog´s zijn ook lekkerquote:Op maandag 23 juni 2014 20:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Vooral het vrouwtje bij de warme worsten is top
Leuk!quote:Op maandag 23 juni 2014 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Interessant doen met moeilijk verkrijgbare producten, hun kennis daarover tentoonspreiden, goochelen met technieken en dan heel fier op zichzelf zijn als iets gelukt is. Dat die je niet iedere dag van de weekEn door de week koken is saai . Dus koken mannen over het algemeen minder.
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Tof gedaan.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.futrega.org/digger/quote:Op maandag 23 juni 2014 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
Joezi, heb je dat linkje naar Digger nog een keer?
Ik kan eindelijk alle zenders zien op mijn pc en kan nu meekijken met julliequote:Op maandag 23 juni 2014 20:40 schreef Jian het volgende:
Voor de liefhebbers VI begint nu dus.
Folloooooooooow The Orange Glooooooowww
Eens kijken of hij eindeljk klaar is met zijn natrappen naar "de mensen die nu bij mijn club Feyenoord zitten"quote:Op maandag 23 juni 2014 20:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Mario, mijn vroegere straatgenootje.
Ach, hij is al vanaf zijn jeugd een trouwe supporter van Feyenoord. Begaf zich zelfs in Hooligankringen. Dan is het begrijpelijk dat hij het vervelend vind hoe hij is behandeld.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens kijken of hij eindeljk klaar is met zijn natrappen naar "de mensen die nu bij mijn club Feyenoord zitten"
Hij had alleen na een half jaar wel weer eens een keer op mogen houden met er in ieder interview weer over beginnen.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach, hij is al vanaf zijn jeugd een trouwe supporter van Feyenoord. Begaf zich zelfs in Hooligankringen. Dan is het begrijpelijk dat hij het vervelend vind hoe hij is behandeld.
quote:
Ik vind het juist mooi dat er nog clubmensen rondlopen in het voetbal. De andere kant is dat trainers de afkoopsom in hun zak douwen en het hun verder geen reet interesseert wat ze achtergelaten hebben.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij had alleen na een half jaar wel weer eens een keer op mogen houden met er in ieder interview weer over beginnen.
Hij moet zich echt niet meer bij ons vertonen! Dan schoppen we m helemaal kapot! S.C.F for life! Nobody likes us we dont care!!!quote:Op maandag 23 juni 2014 20:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach, hij is al vanaf zijn jeugd een trouwe supporter van Feyenoord. Begaf zich zelfs in Hooligankringen. Dan is het begrijpelijk dat hij het vervelend vind hoe hij is behandeld.
Dit klinkt alsof ik beweer dat clubmensen niet belangrijk zijn. Been had gewoon niet zo lang door moeten zeiken. Daardoor leek hij zijn eigen "leed" wel erg groot te maken en belangrijker te vinden dan de club. Hij moest gewoon weg op dat moment, heeft geld meegekregen. Dat je dan achteraf een keertje wat zuur doet in een interview oké, maar dat rancumeuze gezeur van Been hield niet meer op.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind het juist mooi dat er nog clubmensen rondlopen in het voetbal. De andere kant is dat trainers de afkoopsom in hun zak douwen en het hun verder geen reet interesseert wat ze achtergelaten hebben.
Ben jij voor Feyenoord dan?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:01 schreef Joezi het volgende:
Been heeft ons verraden toen ie naar Pisa ging, wat nou clubmens!@#
leuk spel, ik zie een potentiële verslaving op de loer liggenquote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
leuk spel, ik zie een potentiële verslaving op de loer liggen
Droom je er over?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Pas op, ik ben nog aan het afkicken van Haxball
![]()
Ik volg het voetbal niet meer, weet niet wat hij gezegd heeft. Het zit hem nog steeds dwars als feyenoordfan en hij heeft zijn hart op zijn tong. Ik zeg alleen dat het logisch is dat hij er steeds op terugkomt.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof ik beweer dat clubmensen niet belangrijk zijn. Been had gewoon niet zo lang door moeten zeiken. Daardoor leek hij zijn eigen "leed" wel erg groot te maken en belangrijker te vinden dan de club. Hij moest gewoon weg op dat moment, heeft geld meegekregen. Dat je dan achteraf een keertje wat zuur doet in een interview oké, maar dat rancumeuze gezeur van Been hield niet meer op.
Maar goed, ik hoor hem nu al 20 minuten niet natrappen. Al komt dat misschien nog, want Derksen is ook een enorme fan van Van Geel.
Nee dat gelukkig net nog nietquote:Op maandag 23 juni 2014 21:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Droom je er over?
Ik heb de link opgeslagen maar ben hem niet gaan spelen
Ik had dat vroeger met tetris. Maar dan zo erg dat als ik gewoon om mij heen keek, ik ook alles in elkaar probeerde te passen...quote:
Wat nou "ons"? Jij was toch in Arnhem opgegroeid?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:01 schreef Joezi het volgende:
Been heeft ons verraden toen ie naar Pisa ging, wat nou clubmens!@#
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben jij voor Feyenoord dan?
Of is dit weer trollolololol..
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had het met Sims altijd heel sterk, kon ik echt nachtmerries over hebben.
Tetris gelukkig ook niet maar Sims zeker en Mario vroeger ookquote:Op maandag 23 juni 2014 21:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had dat vroeger met tetris. Maar dan zo erg dat als ik gewoon om mij heen keek, ik ook alles in elkaar probeerde te passen...
Oh ja, hou op schei uit.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had dat vroeger met tetris. Maar dan zo erg dat als ik gewoon om mij heen keek, ik ook alles in elkaar probeerde te passen...
Sims nooit gedaan. Wel de vroegere Myst. Uren achter elkaar. En wolfstein.quote:
vlakbij jaquote:Op maandag 23 juni 2014 21:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat nou "ons"? Jij was toch in Arnhem opgegroeid?
Sims is suf, Simcity was wel dope, de nieuwe sucks echter.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sims nooit gedaan. Wel de vroegere Myst. Uren achter elkaar. En wolfstein.
Simcity is inderdaad leuk. De nieuwe ken ik niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sims is suf, Simcity was wel dope, de nieuwe sucks echter.
brr..echt niet lekkerquote:
Een stukje pure chocola is lekker erdoor.quote:
En ik nog een gevoelige pols van Pongquote:
zal ik de volgende keer proberen.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Een stukje pure chocola is lekker erdoor.
Dat was de eerstequote:
Oh is dat een spelletje, ik kon een poker speler met die screennaam maar ik ben bang dat hij niet meer leeft.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sims is suf, Simcity was wel dope, de nieuwe sucks echter.
Chocolade en peperquote:Op maandag 23 juni 2014 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Een stukje pure chocola is lekker erdoor.
Dan zal het je vast lekker smakenquote:Op maandag 23 juni 2014 21:19 schreef isax het volgende:
[..]
helemaal zelf gemaakt![]()
nog geen eens een zakje poeder
Zo moeilijk is het toch niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:19 schreef isax het volgende:
[..]
helemaal zelf gemaakt![]()
nog geen eens een zakje poeder
Welke zakjesquote:Op maandag 23 juni 2014 21:21 schreef isax het volgende:
[..]
daarom. snap ook niet dat mensen die zakjes gebruiken.
Ik heb het pas 3 keer gemaakt in mijn leven en maak het volgende keer wel vers ja, doe ik tegenwoordig ook met Pastasauzen e.d.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:21 schreef isax het volgende:
[..]
daarom. snap ook niet dat mensen die zakjes gebruiken.
zo lang je geen aardappel pure zakjes gebruikt vergeef ik het je.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb het pas 3 keer gemaakt in mijn leven en maak het volgende keer wel vers ja, doe ik tegenwoordig ook met Pastasauzen e.d.
Nog mensen met tips dan, chocola zag ik al voorbij komen en sherry heb ik al een keer gehoord. Nog meer?
Ieuw ranzigquote:Op maandag 23 juni 2014 21:24 schreef isax het volgende:
[..]
zo lang je geen aardappel pure zakjes gebruikt vergeef ik het je.
Ik gebruik wel zakjes (vloeibaar) voor asperges. Die is zo lekker, daar ga ik niet moeilijk over doenquote:Op maandag 23 juni 2014 21:22 schreef Voxs het volgende:
Alles smaakt beter als het niet met zakjes is gemaakt.
tijdens mijn opnamen kookte we altijd zelfquote:Op maandag 23 juni 2014 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ieuw ranzigDe laatste jaren probeer ik echt veel meer zelf te maken met verse ingredienten, veel leuker en veel lekkerder, weet ik tenminste wat ik in mijn mond stop.
Ik ben ook niet zo strikt hoorquote:Op maandag 23 juni 2014 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gebruik wel zakjes (vloeibaar) voor asperges. Die is zo lekker, daar ga ik niet moeilijk over doen [ afbeelding ]
Goede zanger wel. Ik had eigenlijk nog nooit wat van hem beluisterd.quote:
Die heb ik ook vaak gebruikt hoor, ik kook pas de laatste paar jaar gezonder.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:27 schreef isax het volgende:
[..]
tijdens mijn opnamen kookte we altijd zelf
meestal knorr wereld maaltijden![]()
gore tering zooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |