Misschien ligt het aan ING en niet aan UWV... En dan nog, een dag wachten moet toch geen probleem zijn?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:11 schreef Maver24 het volgende:
Op twitter staat het vol met mensen die het niet hebben gehad en die ook ING hebben. Wel vreemd dat UWV dan niet eens een berichtje geeft dat er iets aan de hand is want volgens de UWV moest het gewoon vandaag komen
Ze gooien iemand niet zomaar uit de Wajong, dan moet er al sprake zijn geweest van fraude of een herkeuring. Zolang iemand geen fraude pleegt en geen herkeuring krijgt mogen ze niet zomaar de uitkering stopzetten.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:42 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Mischien ben je uit de wajong gegooid?
Kennis van mij ook, ze hadden brief gestuurd dat hij geen gratis geld meer kreeg maar moest gewoon gaan werken.
Maar ja hij had brief niet gehad.
Mischien had postbode post in de sloot gegooid ofzo.
Of brief gewoon verdwenen ergens.
Ligt aan het UWV. Mijn vriend heeft zijn uitkering ook nog niet binnen en heeft een ABN Amro rekening. Bij hem gebeurd het trouwens vaker dat wanneer de 23e op een maandag valt de uitkering op dinsdag op zijn rekening staat. Valt de 23e in een weekend dan is het altijd de vrijdag voor de 23e.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan ING en niet aan UWV... En dan nog, een dag wachten moet toch geen probleem zijn?
quote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef Xyrrath het volgende:
Het is natuurlijk weer vakantiegeld tijd. Niks storingen banken houden het lekker vast voor de rente
Vakantiegeld is vorige maand al geweestquote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef Xyrrath het volgende:
Het is natuurlijk weer vakantiegeld tijd. Niks storingen banken houden het lekker vast voor de rente
Dit. Kun je nu niet naar het café vanavond?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Jeetje paniek paniek, je krijgt je geld een dagje later...![]()
Sukkelquote:Op maandag 23 juni 2014 22:25 schreef Xyrrath het volgende:
opgelost, slotje!quote:Op maandag 23 juni 2014 23:20 schreef Maver24 het volgende:
Het geld is dus zojuist gestort om 23.00. Ik had het niet meer verwacht vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |