Doe dan maar niet kijken!quote:Op maandag 23 juni 2014 17:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen ik wegzapte...gingen ze anders wel beter spelen.
12quote:Op maandag 23 juni 2014 17:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
hoeveel gaat dirk kuyt er vandaag maken, jongens?
2 in eigen netjequote:Op maandag 23 juni 2014 17:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
0quote:Op maandag 23 juni 2014 17:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik heb zojuist gehoord dat het toch niet aan mij ligt.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:44 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Doe dan maar niet kijken!
Hop hop! Wegwezen.
Heb je dan de tekst voor ons?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:45 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zou jullie willen verzoeken om met mij het volkslied van Chili mee te zingen.
Oh. Zeker weten?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb zojuist gehoord dat het toch niet aan mij ligt.
Puro, Chile, es tu cielo azulado.quote:
Eerste goede post van jouw hand!quote:Op maandag 23 juni 2014 17:46 schreef lisselotte88 het volgende:
Sanchez 1
Aranguiz 1
Zondag tegen Brazilië. 2 Fred, 1 Neymar, 1 Marcelo = op vakantie/naar huis.
Bedankt Cavaliers.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Puro, Chile, es tu cielo azulado.
Puras brisas te cruzan también.
Y tu campo de flores bordado
Es la copia feliz del Edén.
Majestuosa es la blanca montaña
Que te dio por baluarte el Señor
Que te dio por baluarte el Señor,
Y ese mar que tranquilo te baña
Te promete un futuro esplendor
Te promete un futuro esplendor.
Dulce Patria, recibe los votos
Con que Chile en tus aras juró:
Que o la tumba serás de los libres
O el asilo contra la opresión
Ze beweren het hier,quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 17:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Puro, Chile, es tu cielo azulado.
Puras brisas te cruzan también.
Y tu campo de flores bordado
Es la copia feliz del Edén.
Majestuosa es la blanca montaña
Que te dio por baluarte el Señor
Que te dio por baluarte el Señor,
Te promete un futuro esplendor
Te promete un futuro esplendor.
Dulce Patria, recibe los votos
Con que Chile en tus aras juró:
Nou en?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Als we tweede worden moeten we straks tegen Brazilië in de achtste finale.
Laten we gewoon realistisch blijven. Chili is veel feller dan Nederland. En die verdediging van ons gaat huilen en kunnen de snelle Chilenen niet bijhouden.quote:
Brazilië spelen jullie wel op een hoopje.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Brazilië gaat dat straks bepalen, ben benieuwd. Denk 1-0 Kameroen.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Ja, en ik heb de vluchtroute de kamer uit vrijgemaakt.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:48 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Doe dan maar voorzichtig kijken!
Wel voorzichtig hé!
Als dat gebeurt, kun je Brazilië helemaal niet meer serieus nemen.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Brazilië gaat dat straks bepalen, ben benieuwd. Denk 1-0 Kameroen.
en als we eerste worden en brazilie 2de?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Zie je wel!quote:Op maandag 23 juni 2014 17:47 schreef appelen het volgende:
[..]
vamos a la playa, overgeven op het strand ja joh
Uiteraard winnen die van NL.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:48 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Laten we gewoon realistisch blijven. Chili is veel feller dan Nederland. En die verdediging van ons gaat huilen en kunnen de snelle Chilenen niet bijhouden.
Natuurlijk overdrijf ik over Brazilië, maar die winnen echt wel van NL.
Zie nu een slagroomspoor voor me.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, en ik heb de vluchtroute de kamer uit vrijgemaakt.
Ohja,..snel nog even sanitaire stop!quote:
Dit wordt kansloos, Bruno is het fundament van het Oranjesucces.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:49 schreef Mani89 het volgende:
Zonder BMI wordt het overigens wel spannend achterin.
Heel goed!quote:Op maandag 23 juni 2014 17:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, en ik heb de vluchtroute de kamer uit vrijgemaakt.
moet je wel ff heeeeel erg snel les geven nuquote:Op maandag 23 juni 2014 17:45 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zou jullie willen verzoeken om met mij het volkslied van Chili mee te zingen.
splitscreen op mijn beamerquote:
Weer een wedstrijdje kut spelen in de wetenschap dat hij nog 2 miljoen op de bankrekening heeft staan die hij kan overmaken naar Guus of Louis om mee te kunnen met het Nederlands Elftal.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer een wedstrijdje kut spelen in de wetenschap dat hij nog 2 miljoen op de bankrekening heeft staan die hij kan overmaken naar Guus of Louis om mee te kunnen met het Nederlands Elftal.
Als hij een zwart shirt aan doet, zie je hem helemaal niet meer. Dan zie je alleen een gebit.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel blauwe shirts aan dat Zambiaanse trio.
Algerije was het meen ik dat nog veel erger isquote:Op maandag 23 juni 2014 17:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Lijkt wel een slapstick het Chileense volksnummer
Ja graag. En dan Mexico - Kroatie gelijk. Daag Braziliequote:Op maandag 23 juni 2014 17:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Brazilië gaat dat straks bepalen, ben benieuwd. Denk 1-0 Kameroen.
Klopt dat is echt een circusliedjequote:Op maandag 23 juni 2014 17:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Algerije was het meen ik dat nog veel erger is
Geloof je dat zelf?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja graag. En dan Mexico - Kroatie gelijk. Daag Brazilie
Collectieve zelfmoord.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat vinden we van Kuyt in de verdediging? Ik schakel net pas in.
Zie onderschriftquote:Op maandag 23 juni 2014 17:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat vinden we van Kuyt in de verdediging? Ik schakel net pas in.
Je moet toch wat als Chileenquote:
Dan kijken ze natuurlijk eerst naar onderling resultaat en niet naar doelsaldo.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja graag. En dan Mexico - Kroatie gelijk. Daag Brazilie
Kun jij t meezingen?quote:
Het zesde vers vind ik wel voldoende.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgende wedstrijd doen wij ook alle coupletten.
quote:Op maandag 23 juni 2014 17:57 schreef Palomar het volgende:
ok, het volkslied hebben ze gewonnen.
Nu voetbal
Dirk gaat de winnende makenquote:Op maandag 23 juni 2014 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze opstelling slaat als Kut op Dirk
Terecht.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
De Vrij heeft geel,maar speelt mee.
Als Bielsa-adept ben ik pro Chili tijdens dit WK.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je nou voor Chili of Colombia?
ze schijnen daar te voetballen met kamelenhoofdenquote:Op maandag 23 juni 2014 17:58 schreef Dekatria het volgende:
Scheids uit Gambiaonterechte penalty tegen kom er maar in.
Als Nederland scoort, wordt er in deze buurt op vuvuzela's geblazen. Ik snap eerlijk gezegd niet wat de toegevoegde waarde daarvan is.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Iemand is nu al bezig met een tyfus toeter hier in de buurt.
Nu hoop ik dat nederland verliest, hoor ik die tyfus toeter niet
We weten we niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:58 schreef wdn het volgende:
wacht even... een grens uit KAMEROEN?
Is dat geen belangenverstrengeling met de andere poule?
Bij geel dus Veltman/Verhaegh in de basis.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
De Vrij heeft geel,maar speelt mee.
Kamoeren ligt er al uit he.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:58 schreef wdn het volgende:
Die was dan ook al lang gestoptquote:
Ja, maar bij welke clubquote:
Tsja.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:58 schreef wdn het volgende:
Het is Kuijt.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dirk Kuyt uit Katwijk, goede genade wat een klasbak.
quote:Op maandag 23 juni 2014 17:57 schreef Palomar het volgende:
ok, het volkslied hebben ze gewonnen.
Nu voetbal
Ik vind Chili normaal niet echt boeiend, maar dit is wel een leuk teampjequote:Op maandag 23 juni 2014 17:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als Bielsa-adept ben ik pro Chili tijdens dit WK.
Ja maar als ze winnen met 1-0 ...quote:
Oei, ook geen topclub dan?quote:
Olympique Marseille volgend seizoen in de gaten houden, daar gaat Bielsa trainertje spelen.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Chili normaal niet echt boeiend, maar dit is wel een leuk teampje
Een van de ok clubs van Frankrijk, jammer dat ASquote:Op maandag 23 juni 2014 17:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Olympique Marseille volgend seizoen in de gaten houden, daar gaat Bielsa trainertje spelen.
Wel jammer dat het in die nietszeggende kutcompetitie is.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Olympique Marseille volgend seizoen in de gaten houden, daar gaat Bielsa trainertje spelen.
Batshuayi zal er ook te bezichtigen zijn als nieuwe spitsquote:Op maandag 23 juni 2014 17:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ah dank, had dit nog niet door.quote:
Binnen 5 minutenquote:
Landverrader.quote:
Reactievoetbal vlak voor eigen 16, niets mis mee.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:01 schreef Cavaliers het volgende:
Nederland kan zich echt niet onder de druk uitvoetballen.
Brazilianen aanwezig in het stadion zijn Chili-wannabe's.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:01 schreef cemeteryslut het volgende:
waarom wordt er gefloten als nederland aan bal is?
We zijn een minuut bezig pikomhoog.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:01 schreef Cavaliers het volgende:
Nederland kan zich echt niet onder de druk uitvoetballen.
Chichtensteinquote:
Krijg 'm niet eens aan de praat..quote:Op maandag 23 juni 2014 18:02 schreef Nober het volgende:
Lijkt wel een matige stream bij Sporza, dat zou HD moeten zijn.
Omdat jij niet online bent op mfc!quote:Op maandag 23 juni 2014 18:01 schreef cemeteryslut het volgende:
waarom wordt er gefloten als nederland aan bal is?
Kwaliteit is deze keer wel minder ja dan bij alle vorige wedstrijden.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Krijg 'm niet eens aan de praat..
Supergrappigquote:
Yelotvquote:Op maandag 23 juni 2014 18:03 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Kwaliteit is deze keer wel minder ja dan bij alle vorige wedstrijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
harde werkerquote:Op maandag 23 juni 2014 18:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Goede genade wat een klasbak die Kuyt.
quote:Op maandag 23 juni 2014 18:03 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |