SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit is toch niet fors johquote:Op maandag 23 juni 2014 15:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind hem hier vrij fors overkomen ja. En hoezo 'weer'?Dat gejank dat hij te dik is
Hij is eerder te gespierd dan te dik.
![]()
Dat niet te dik vindenquote:Op maandag 23 juni 2014 15:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is toch niet fors johDat gejank dat hij te dik is
Hij is eerder te gespierd dan te dik.
heb je lasogen ofzo
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 15:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat niet te dik vindenheb je lasogen ofzo
Haal die stront uit je ogen of ga zelf eens sporten
![]()
![]()
Moet je die kop zien man, lijkt Zeefuik welquote:Op maandag 23 juni 2014 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]Haal die stront uit je ogen of ga zelf eens sporten
![]()
![]()
Google search eensquote:Op maandag 23 juni 2014 15:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Moet je die kop zien man, lijkt Zeefuik wel![]()
Iemand roept een keer dat hij te dik is en iedereen neemt het weer over. Het is wel aandoenlijk eigenlijk.![]()
Ik heb dat nog nooit gezegd andersquote:Op maandag 23 juni 2014 15:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Google search eens![]()
Iemand roept een keer dat hij te dik is en iedereen neemt het weer over. Het is wel aandoenlijk eigenlijk.![]()
![]()
Jij bent echt niet helemaal wijs als je Duarte niet dik vind. Val je soms zelf op dikkerdjes?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]Haal die stront uit je ogen of ga zelf eens sporten
![]()
![]()
Jij wil zeggen dat hij op die tweede foto niet dikker is?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vies dik inderdaad gadverdamme![]()
Hij heeft godverdomme Zeefuik opgegetenquote:Op maandag 23 juni 2014 15:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Moet je die kop zien man, lijkt Zeefuik wel
En maar roepen dat hij niet dik isje moet het je strot maar uitkrijgen
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2014 15:55:45 ]![]()
Hij is niet vies dik, het lijkt mij vooral zijn bouw. Tonny Vilhena is ook zo'n potig mannetje.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Zijn kop iig niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat hij op die tweede foto niet dikker is?![]()
Smerig dik dat ventjequote:Op maandag 23 juni 2014 15:55 schreef Chase_Utley het volgende:
Hij is niet vies dik, het lijkt mij vooral zijn bouw. Tonny Vilhena is ook zo'n potig mannetje.![]()
![]()
Hij is ook niet vies dik, wel dikker gewordenquote:Op maandag 23 juni 2014 15:55 schreef Chase_Utley het volgende:
Hij is niet vies dik, het lijkt mij vooral zijn bouw. Tonny Vilhena is ook zo'n potig mannetje.![]()
![]()
Hij is niet dikker geworden hij is eerder te gespierd geworden.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij is ook niet vies dik, wel dikker geworden![]()
Hij heeft zijn hoofd inderdaad goed getraindquote:Op maandag 23 juni 2014 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is niet dikker geworden hij is eerder te gespierd geworden.![]()
Mwa, vind dat niet heel duidelijk op de foto te zien. Gewoon een potig mannetje. Altijd al geweest.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij is ook niet vies dik, wel dikker gewordenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Jou kop is ook niet dikker geworden sinds je 18de natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2014 15:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij heeft zijn hoofd inderdaad goed getraind![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2014 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jou kop is ook niet dikker geworden sinds je 18de natuurlijk
En nee, volgens mij is mijn kop niet dikker geworden sinds mijn 18e, integendeel![]()
Wat is dit voor vies racistisch t-shirtquote:Op maandag 23 juni 2014 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vies dik inderdaad gadverdammeHet blanke ras wordt hier als minderwaardig geportreteerd. Dat dit kan in Nederland.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: