Ik krijg een computernerd.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:50 schreef BlueEyes het volgende:
Ik krijg een toekomstige MotoGP grootheid
En dat mag van mij ook prima een meisje zijn, met alle motorvrienden die zich erop verheugen dat wij een kleintje krijgen gaat dat helemaal goedkomen qua motorrijden.
Die kerels zijn er allemaal drukker mee over welk motortje etc dan mijn vriendinnen met het feit dat ik een kind krijg.
ondanks dat ik al een dochter heb hou ik me hier ook steeds meer mee bezigquote:Op maandag 23 juni 2014 16:08 schreef BlueEyes het volgende:
Enige waar ik me sinds gisteren mee bezig hou is hoe in hemelsnaam zo'n kind door het baringskanaal gaat passen![]()
Gelukkig zijn er veel vrouwen mij reeds voorgegaan dus het kan!
Alleen ik twijfel nog
Daar heb ik vorige week les in gehad. Je zou zeggen dat de schoudertjes breder zijn dan het hoofdje. Da's dus niet het geval met uitpersen. De baby doet automatisch schoudertjes bij elkaar zodat hij/zij er makkelijker uit kan.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:08 schreef BlueEyes het volgende:
Enige waar ik me sinds gisteren mee bezig hou is hoe in hemelsnaam zo'n kind door het baringskanaal gaat passen![]()
Gelukkig zijn er veel vrouwen mij reeds voorgegaan dus het kan!
Alleen ik twijfel nog
Haha, deze zal ik m'n vriend laten lezen voor zijn beeldvormingquote:Op maandag 23 juni 2014 16:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Tijdens de laatste fase van de bevalling vindt er eigenlijk een soort Go Go Gadget Vajayjay plaats waardoor je het kindje er zo uit kan pakken, geen centje pijn
Ja maar die tien uur uitrekpijn die er aan voorafgaat he, en als die bakkes er in zakt...quote:Op maandag 23 juni 2014 16:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Tijdens de laatste fase van de bevalling vindt er eigenlijk een soort Go Go Gadget Vajayjay plaats waardoor je het kindje er zo uit kan pakken, geen centje pijn
ik heb nu al "pijn" in mijn schuif als ik twee uur heb gezetenquote:Op maandag 23 juni 2014 16:24 schreef BlueEyes het volgende:
Ik vond vanmorgen fietsen voor het eerst ongemakkelijk in m'n doos en heb nu nog het gevoel dat er goed in gepoerd is (niet dus!)
Laat staan na al die uuuuuuuuuren weeën en uitdrijving en en en en
Maar ach, als kind eruit is vergeet je alles!
Die laatste fase is een eitje. Maar de fase voor die laatste fase. Dat is het eerste moment waarbij je denkt: het is maar een fase.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb trouwens gelezen dat de laatste fase van de uitdrijving geen pijn meer doet omdat er zo genadeloos veel druk op je foef komt te staan dat al je zenuwen tijdelijk worden uitgeschakeld. Een soort shock dus
Wat ik me nou afvraag he, heb je dat moment ook twee keer met een tweeling? Of is na die eerste alles al lam gelegd?quote:Op maandag 23 juni 2014 16:30 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Die laatste fase is een eitje. Maar de fase voor die laatste fase. Dat is het eerste moment waarbij je denkt: het is maar een fase.
Geen idee, mijn gyn had t daar over, verder ook nog niet besproken.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:53 schreef Kursor het volgende:
GM, waarom zou het ziekenhuis je niet (veel langer dan 40 weken) door laten lopen met bekkenklachten? (Vraag uit interesse)
Ja, de tweede was erger. Dan moet uit je opgezwollen foef nog een kind.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag he, heb je dat moment ook twee keer met een tweeling? Of is na die eerste alles al lam gelegd?
Hahahahaquote:Op maandag 23 juni 2014 16:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ja, de tweede was erger. Dan moet uit je opgezwollen foef nog een kind.Maar hey ik mag niet klagen, want mijn foef was gewoon nog heel.
quote:Op maandag 23 juni 2014 15:50 schreef BlueEyes het volgende:
Ik krijg een toekomstige MotoGP grootheid
En dat mag van mij ook prima een meisje zijn, met alle motorvrienden die zich erop verheugen dat wij een kleintje krijgen gaat dat helemaal goedkomen qua motorrijden.
Die kerels zijn er allemaal drukker mee over welk motortje etc dan mijn vriendinnen met het feit dat ik een kind krijg.
Alleen het proefmonstertje dat bij zo'n zwangerdoos zat was genoegquote:Op maandag 23 juni 2014 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HahahahaEn ja, respect voor je foef zeg!
Heb je daar nog perineummassage voor moeten doen van te voren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |