Ah kijk. En dan mij meteen een lul noemen.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:21 schreef wonderer het volgende:
Collega die net langs loopt: "Kijk je nou naar vrouwen??"
Dat laatste plaatje WAS een vrouwquote:Op maandag 23 juni 2014 15:26 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Ah kijk. En dan mij meteen een lul noemen.
Dat kon HIJ toch niet zien?!quote:
Wie hij?quote:
Nee, HIJ als in Apenbeest.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wie hij?Die collega?
Ik snap er niks meer van
Ah, right.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, HIJ als in Apenbeest.
Die ziet dingen gewoonweg niet zo scherp heb ik gemerkt
Je bedoeld Gigi Ravelli? ik dacht we hadden het over... Dread locks.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat laatste plaatje WAS een vrouw
Maar het had ook valse nicht kunnen zijn, hoor, als je dat liever had gehad
Je kunt het maar niet loslaten hèquote:Op maandag 23 juni 2014 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, HIJ als in Apenbeest.
Die ziet dingen gewoonweg niet zo scherp heb ik gemerkt
Gigi dus.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:36 schreef wonderer het volgende:
Ja, ik had het over dat blonde mokkel in de laatste post, die stond op mijn scherm toen er een collega langs liep.
Salma Hayek.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:43 schreef Apenbeest het volgende:
Maar hebben jullie twee overigens wel meningen over vrouwen als in wat je mooi vind en wat niet? Weet je op welk type vrouw je zou vallen ''als'' je hetero was?
Alexander Masson.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:35 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Je bedoeld Gigi Ravelli? ik dacht we hadden het over... Dread locks.
Ik vind gespierde vrouwen wel mooi. En met een bepaalde uitstraling die ik niet goed kan uitleggen. Mila Kunis, dat idee.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:43 schreef Apenbeest het volgende:
Maar hebben jullie twee overigens wel meningen over vrouwen als in wat je mooi vind en wat niet? Weet je op welk type vrouw je zou vallen ''als'' je hetero was?
Niet om haar borsten.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:48 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Ang3l is een borsten man. Who would've thought
En Sasha Grey?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind gespierde vrouwen wel mooi. En met een bepaalde uitstraling die ik niet goed kan uitleggen. Mila Kunis, dat idee.
Het kan me niet schelen wat ze allemaal zeggenquote:
Doet me weinig.quote:
Dat mag ik hopen ja, anders was ik niet eens homoquote:Op maandag 23 juni 2014 16:03 schreef Ang3l het volgende:
Je kan toch ook gewoon iets esthetisch mooi vinden zonder er geil van te worden?
Ja hoor. Ik word er alleen zo ongemakkelijk vanquote:Op maandag 23 juni 2014 16:03 schreef Ang3l het volgende:
Je kan toch ook gewoon iets esthetisch mooi vinden zonder er geil van te worden?
Ja. Zeg ik van niet dan?quote:Op maandag 23 juni 2014 16:03 schreef Ang3l het volgende:
Nee, maar je zegt wel dat het gaat om het beeld van de ideale vrouw indien ik hetero was. Zo zie ik dat niet.quote:
Hoe zie je het dan?quote:Op maandag 23 juni 2014 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar je zegt wel dat het gaat om het beeld van de ideale vrouw indien ik hetero was. Zo zie ik dat niet.
Ik heb geen idee, want ik ben geen heteroquote:Op maandag 23 juni 2014 16:23 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Hoe zie je het dan?
Zou je op Salma Hayek vallen als je hetero was denk je?
Hmm, oke dan.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, want ik ben geen hetero
Ikw eet alleen dat ik t nu een mooie mysterieuze vrouw vind om te zien.
Je bent in de war met frida kahlo. Maar dat geeft niet. Want die rol heeft salma wel gespeeld.quote:Op maandag 23 juni 2014 17:02 schreef Peter het volgende:
Salma, is dat die met die unabrow? die overbehaarde Spaanse enzo?
En wat vind je dan van deze Ang3l?quote:Op maandag 23 juni 2014 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent in de war met frida kahlo. Maar dat geeft niet. Want die rol heeft salma wel gespeeld.
Lelijke foto van een anders mooie vrouw.quote:Op maandag 23 juni 2014 18:30 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
En wat vind je dan van deze Ang3l?
[ afbeelding ]
Ook een erg gevulde voorgevel:
[ afbeelding ]
*Just teasin' ya*
Wat is er lelijk aan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lelijke foto van een anders mooie vrouw.
Dit is echt een new low voor me. Dat ik zo wanhopig ben dat ik me er druk om maak dat ik niet in Romeo kom. Mijn kleine ik zou trots zijn geweest om me in de toekomst te kunnen zien ;')quote:
Ook in je spam/junk folder gekeken?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:31 schreef Apenbeest het volgende:
Overigens, Dirk als je dit leest, ik heb herhaaldelijk een bevestigingsverzoek aangevraagd op Romeo voor het aanmaken van mijn profiel, maar ik krijg gewoon geen e-mail binnen met een bevestigingslink.
Heb alles gecontroleerd en het e-mail adres klopt. Dus wat moet ik hier nu in godsnaam mee
Ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:52 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ook in je spam/junk folder gekeken?
Die tieten in die jurk zijn erg lelijk en platgedrukt en haar gezicht is niet zo mooi als ikw eet dat ze kan zijn.quote:
Ah. Heb jij dus ook met die borsten. Ik vond ze inderdaad nait zo mooooiquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die tieten in die jurk zijn erg lelijk en platgedrukt en haar gezicht is niet zo mooi als ikw eet dat ze kan zijn.
Jurkje is aan de top gewoon veel te klein.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die tieten in die jurk zijn erg lelijk en platgedrukt en haar gezicht is niet zo mooi als ikw eet dat ze kan zijn.
''Gezellige kleintjes''quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:55 schreef Renesite het volgende:
sowieso te grote borsten. Geef mij maar gezellige kleintjes voor een vrouw. Proportioneel moet het gewoon in orde zijn![]()
Maar liever gewoon een lekkere mannenbuik/lichaam <3
Dit is nou precies het probleem met de mode wereld. Een wereld waarin homo's een invulling geven aan vrouwelijke schoonheid. Waar ''kwarktasjes'' boven een fatsoenlijke cup worden gesteldquote:
nah, tussen niks en xl-bumperkussens zit wel wat. Kom nouquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:00 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
''Gezellige kleintjes''
It ain't fun if you ain't got none hun.
Wat een oordelen weer. Alsof jij de waarheid in pacht hebt over hoe vrouwen eruit horen te zienquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:09 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Dit is nou precies het probleem met de mode wereld. Een wereld waarin homo's een invulling geven aan vrouwelijke schoonheid. Waar ''kwarktasjes'' boven een fatsoenlijke cup worden gesteld
Dit is nou precies het probleem met de mannen wereld. Een wereld waarin ze een invulling geven aan vrouwelijke schoonheid. Waar ''dikke memmen" boven een gemiddelde cup worden gesteldquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:09 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Dit is nou precies het probleem met de mode wereld. Een wereld waarin homo's een invulling geven aan vrouwelijke schoonheid. Waar ''kwarktasjes'' boven een fatsoenlijke cup worden gesteld
Het is nu eenmaal een gegeven dat brede heupen en volle borsten vrouwelijke kenmerken zijn. Hetgeen jullie beschrijven is iets dat lijkt op een schooljongen. Gewoon omdat jullie iets dat meer nijgt naar een jongen dan naar een vrouw als mooier beschouwen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat een oordelen weer. Alsof jij de waarheid in pacht hebt over hoe vrouwen eruit horen te zien
Lang leve de diversiteit, hoor.
Sorry dude, maar dat ligt iets genuanceerder. Als een vrouw kleine borsten en/of smalle heupen heeft, zijn dan ook vrouwelijke kenmerken, want ze zitten op een vrouw.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:14 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal een gegeven dat brede heupen en volle borsten vrouwelijke kenmerken zijn. Hetgeen jullie beschrijven is iets dat lijkt op een schooljongen. Gewoon omdat jullie iets dat meer nijgt naar een jongen dan naar een vrouw als mooier beschouwen.
Da's gewoon Biologie niveau 1.
Het lijkt Moof wel, maar dan bij vrouwenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sorry dude, maar dat ligt iets genuanceerder. Als een vrouw kleine borsten en/of smalle heupen heeft, zijn dan ook vrouwelijke kenmerken, want ze zitten op een vrouw.
Bij jou bestaat er geen grijs he?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:14 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal een gegeven dat brede heupen en volle borsten vrouwelijke kenmerken zijn. Hetgeen jullie beschrijven is iets dat lijkt op een schooljongen. Gewoon omdat jullie iets dat meer nijgt naar een jongen dan naar een vrouw als mooier beschouwen.
Da's gewoon Biologie niveau 1.
Het is moeilijk te voorspellen of een man een E verkiest boven een A jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:20 schreef wonderer het volgende:
Grote borsten hebben geen invloed op het geven van borstvoeding en waar mannen op vallen is zo gevarieerd en genuanceerd dat het ook weinig te maken heeft met het vinden van een partner om je voort te planten.
Er zijn zat mannen die een A prefereren boven een E, ja (en nee, niet alleen homo'squote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:25 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Het is moeilijk te voorspellen of een man een E verkiest boven een A ja
Ieder z'n smaak. Maar het lijkt me toch duidelijk dat jullie op een andere manier naar een vrouw kijken dan de gemiddelde man.quote:
Ik zeg altijd, waarom kiezen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:25 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Iets met een kast enzoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn zat mannen die een A prefereren boven een E, ja (en nee, niet alleen homo's).
Het ligt er net aan, zolang ze in proportie zijn is het goed. Maar een slank ielig mensje met een E-cup staat nergens naarquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:25 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Daar moet ik je dan een punt geven.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het ligt er net aan, zolang ze in proportie zijn is het goed. Maar een slank ielig mensje met een E-cup staat nergens naar
Een en al nep.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:35 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Daar moet ik je dan een punt geven.
[ afbeelding ]
Heidi: F
Ach rot toch op, misogynist. Alsof een vrouw niet meer is dan haar borsten, kom op zeg.quote:
Nou, de meeste vinden het allebei onaantrekkelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn zat mannen die een A prefereren boven een E, ja (en nee, niet alleen homo's).
Nee zeker niet. Een goede kont en mooie heupen zijn nog belangrijker.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach rot toch op, misogynist. Alsof een vrouw niet meer is dan haar borsten, kom op zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |