Ah kijk. En dan mij meteen een lul noemen.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:21 schreef wonderer het volgende:
Collega die net langs loopt: "Kijk je nou naar vrouwen??"
Dat laatste plaatje WAS een vrouwquote:Op maandag 23 juni 2014 15:26 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Ah kijk. En dan mij meteen een lul noemen.
Dat kon HIJ toch niet zien?!quote:
Wie hij?quote:
Nee, HIJ als in Apenbeest.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wie hij?Die collega?
Ik snap er niks meer van
Ah, right.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, HIJ als in Apenbeest.
Die ziet dingen gewoonweg niet zo scherp heb ik gemerkt
Je bedoeld Gigi Ravelli? ik dacht we hadden het over... Dread locks.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat laatste plaatje WAS een vrouw
Maar het had ook valse nicht kunnen zijn, hoor, als je dat liever had gehad
Je kunt het maar niet loslaten hèquote:Op maandag 23 juni 2014 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, HIJ als in Apenbeest.
Die ziet dingen gewoonweg niet zo scherp heb ik gemerkt
Gigi dus.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:36 schreef wonderer het volgende:
Ja, ik had het over dat blonde mokkel in de laatste post, die stond op mijn scherm toen er een collega langs liep.
Salma Hayek.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:43 schreef Apenbeest het volgende:
Maar hebben jullie twee overigens wel meningen over vrouwen als in wat je mooi vind en wat niet? Weet je op welk type vrouw je zou vallen ''als'' je hetero was?
Alexander Masson.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:35 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Je bedoeld Gigi Ravelli? ik dacht we hadden het over... Dread locks.
Ik vind gespierde vrouwen wel mooi. En met een bepaalde uitstraling die ik niet goed kan uitleggen. Mila Kunis, dat idee.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:43 schreef Apenbeest het volgende:
Maar hebben jullie twee overigens wel meningen over vrouwen als in wat je mooi vind en wat niet? Weet je op welk type vrouw je zou vallen ''als'' je hetero was?
Niet om haar borsten.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:48 schreef Apenbeest het volgende:
[..]
Ang3l is een borsten man. Who would've thought
En Sasha Grey?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind gespierde vrouwen wel mooi. En met een bepaalde uitstraling die ik niet goed kan uitleggen. Mila Kunis, dat idee.
Het kan me niet schelen wat ze allemaal zeggenquote:
Doet me weinig.quote:
Dat mag ik hopen ja, anders was ik niet eens homoquote:Op maandag 23 juni 2014 16:03 schreef Ang3l het volgende:
Je kan toch ook gewoon iets esthetisch mooi vinden zonder er geil van te worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |