Mwah ik hou van een mooie game collectiequote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:07 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Had je zin om wat te typen![]()
Damn heb jij elke game gekocht en geld teveel ofzoDan snap ik wel dat je schijf snel vol raakt.
In ieder geval bedankt voor de uitleg. Binnenkort even een 1 TB schijf kopen en inbouwen.
Ja ik snap het wel hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:09 schreef utopie het volgende:
[..]
Mwah ik hou van een mooie game collectieSpellen die ik echt niks aan vind haal ik gewoon niet
heb 87 ps3 spellen dusver maar dan wel fysiek
Speel je wel eens iets uit?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:09 schreef utopie het volgende:
[..]
Mwah ik hou van een mooie game collectieSpellen die ik echt niks aan vind haal ik gewoon niet
heb 87 ps3 spellen dusver maar dan wel fysiek
bijna elk spel wel ja. Alleen platinum trophy halen is een ander verhaal, sommige achievements zijn echt erg moeilijkquote:
Neequote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:56 schreef rumiii het volgende:
Is de PS4 het waard?
Sta op het punt er een aan te schaffen
Zegt u het maar dames en heren
Is FIFA bv een verademing tov de PS3?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:56 schreef rumiii het volgende:
Is de PS4 het waard?
PS4 is waardevol.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:56 schreef rumiii het volgende:
Is de PS4 het waard?
Ditquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
PS4 is waardevol.
Nee,FIFA zuigt.
Uitzetten of kleurtje veranderen <- waarom is deze optie er niet ;squote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:37 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ben er net achter gekomen dat je die lichtbalk van je controller kan dimmen via devices
Oh dank!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:37 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ben er net achter gekomen dat je die lichtbalk van je controller kan dimmen via devices
Doen, zeker nu je er gratis dlc bij krijgtquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:39 schreef Vault-Boy het volgende:
Zit er aan te denken om Resogun te kopen
Ja? Ik twijfel namelijk ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doen, zeker nu je er gratis dlc bij krijgt
Kan je lang wachten want dat doen ze nooit 2x. Maar het is het geld zeker waard.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:54 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja? Ik twijfel namelijk ook.
Of wachten op een aanbieding/PS+...
Okquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doen, zeker nu je er gratis dlc bij krijgt
Stuur me maar een keer een berichtje op PSN als je coop wil doen en veel plezierquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:04 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ok![]()
Morgen ff doen. Eerst even wat geld toevoegen en dan samen met Valiant Hearts uit de US Store halen.
Oh hij is al eens langs geweest...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kan je lang wachten want dat doen ze nooit 2x. Maar het is het geld zeker waard.
Het is mijn favo spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |