ja update hequote:Op woensdag 25 juni 2014 21:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Psn eruit.. Alweer.![]()
Was ik blij dat ze die gare monsters van infamous 2 hier uit hadden gelaten, zitten er in dit spel engelen en demonen in. Waar de fuck.
Verder wel tof enzo, alle side missions gehaald.. Nu door verhaal rammen.
Dit.... Ik mijn router al resetten, denk het zal toch niet weer aan PSN liggen.quote:
dat zijn slechts illusies.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:46 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Psn eruit.. Alweer.![]()
Was ik blij dat ze die gare monsters van infamous 2 hier uit hadden gelaten, zitten er in dit spel engelen en demonen in. Waar de fuck.
Verder wel tof enzo, alle side missions gehaald.. Nu door verhaal rammen.
Gameshop twente en marktplaats en budgetgamingquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:48 schreef rumiii het volgende:
Ey, enige (nederlandse) sites die jullie mij kunnen aanraden waar je games zo goedkoop mogelijk kan bestellen?
Mee eens. Valt me toch wel een beetje tegen van Playstation. Had nooit downtime met Xbox live.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:52 schreef Vault-Boy het volgende:
Dat blijft toch wel een zwaktepunt bij Playstation hoor. Dat doet Microsoft toch wel veel beter. Zelf ook al vaak gehad dat PSN eruit lag.
neequote:Op woensdag 25 juni 2014 21:48 schreef rumiii het volgende:
Ey, enige (nederlandse) sites die jullie mij kunnen aanraden waar je games zo goedkoop mogelijk kan bestellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ja, dat kan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:54 schreef rumiii het volgende:
Mocht ik FIFA 14 tweedehands kopen, kan ik dan online zonder een pass/licentie/activatie te kopen?
Uiteraard met een lopende playstation plus abbonoment
Ja hans, laten we dan het forum maar gaan spammen ofzo.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:50 schreef HansvanOchten het volgende:
Zucht psn down en niks werkt meer. Waardeloos
Zelfde hier, ff snel een pot voordat de voetbal begint. Ach, nu alweer voetbalquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:50 schreef elshaarawy92 het volgende:
PSN ERUIT... dat wordt offline gamen.... had net zin in UT
Ja dat kunnen ze dus nog wel, maar die AAA games zijn een beetje meer van hetzelfde aan het worden. Hopelijk gaat dat niet gebeuren met dit soort titels, maar ja het blijft wel Ubisoft.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:02 schreef Mystikvm het volgende:
Valiant Hearts is dus best wel heel erg goed. Ubisoft verbaast me met die goede games de laatste tijd. Eerst Child of Light, nu deze.
Hoezo, ze zeiden zelf: vanaf juli minimaal 1 toptitelquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als de PS3 games maar tof zijn. Van PS4 verwacht ik nog geen AAA-titels ofzo.
Volgende maand dus een toptitelquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoezo, ze zeiden zelf: vanaf juli minimaal 1 toptitel
Strider is een prima titel anders?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoezo, ze zeiden zelf: vanaf juli minimaal 1 toptitel
Uit onderzoek is gebleken dat eigenlijk de meeste mensen (90%) wel online zijn. Alleen is sony slimmer dan microsoft en roept niet dat het een eis is, anders gaan alle diehards weer droeftoeteren. Terwijl als hun 3G-verbinding er drie seconden uitligt ze al huilen dat ze afgesloten zijn van de wereldquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:17 schreef Yi-Long het volgende:
Kun je die games dus helemaal niet spelen, ook wanneer je geen internet verbinding hebt? Gewoon dus een always-online DRM!?
Ook vreemd. Er zullen toch genoeg gamers zijn die hun PS4 NIET aan hebben gesloten op het internet!? Bijvoorbeeld jongere koters die wellicht toch geen PS+ ofzo hebben!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |