abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142494379
Hier ook een echte bijtanker Franny, heel bekend :D. Is soms idd heel erg vermoeiend, maar ik vind het ook wel heel mooi dat ik zo'n pijler in haar leven kan zijn O+
Home is where the O+ is...
pi_142498727
Ja, is ook zo he. O+ .

Lekker plakkerig nu, met deze temperaturen, en een baby aan de borst die juist langer en meer wil drinken. :P .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_142504990
Wat een geweldige foto. Als alle dames akkoord zijn, is het zeker een mooie voor borstvoeding.com.

Franny fijn die geruststelling. Hier eentje, die vaak met name s'ochtends bijtankt en met name op mijn vrije dagen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_142505349
Wauw wat een gave foto! O+

Fijn dat je gerustgesteld bent Franny.

Hier gaat het opeens snel. Mini drinkt alleen nog voor het slapen gaan. In de ochtend vraagt hij er niet meer om. Ik ben benieuwd hoe lang hij 's avonds nog wil.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142505632
Phaidra, is het niet misschien een fase? Hier hoefde meneer ook een tijdje s'ochtends niet. Dat was een erg vreemde gewaarwoording nadat hij al een hele nacht niet heeft gedronken. Daarna wilde hij s'ochtends toch wel weer. Nu drinkt hij meestal in bed direct na het wakker worden. Op het weekend neemt hij daar ook extra de tijd voor.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_142505900
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:46 schreef Phaidra het volgende:
Wauw wat een gave foto! O+

Fijn dat je gerustgesteld bent Franny.

Hier gaat het opeens snel. Mini drinkt alleen nog voor het slapen gaan. In de ochtend vraagt hij er niet meer om. Ik ben benieuwd hoe lang hij 's avonds nog wil.
Komt 't door je zwangerschap denk je?
pi_142517266
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 09:47 schreef Cwen het volgende:

[..]

Komt 't door je zwangerschap denk je?
Ja, dat zal zeker meespelen. Mijn productie is best al teruggelopen, ik krijg ook geen tsr meer. Maar als ik vraag of er nog melk in zit, zegt hij van wel.

Ik vind het niet zo heel erg ook. Drinken is nu behoorlijk pijnlijk en tandemvoeden hoeft voor mij ook niet per se. Ik vind het (nog) niet nodig om actief verder af te bouwen, maar ook prima dat hij zelf al besloten heeft om minder te drinken :).
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 20 juli 2014 @ 17:20:04 #233
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142518391
Fijn dat het dan zo op natuurlijke wijze gaat Phaidra.

Hier willen de dames de hele door drinken. Slokslok en dan is het weer genoeg, maar oh wee als ik mijn borst dan weer "opberg" :') . Sowieso door de warmte maar ook slecht geslapen en dus snel huilerig.

Wat een geplak met 2 plakmeisjes aan de borst zeg... :{
pi_142518802
Hier wordt ook de hele dag door slokjes gedronken met 2j 8m O+ gisteren nog op een rukke strand gevoed *)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_142523145
Mijn kleintje doet toch iets 'fout' geloof ik...niet anders drinken overdag dan normaal, lekker als altijd clusteren en wel ineens doorslapen. 's Morgens flink stuwing zeg. Wil ze maar een borst. Gelukkig twee uur later nog de andere, maar echt niet leeg. Heb 'm tegen vraag-aanbod in toch maar leeggekolfd (nog 70ml). Wat gaat er mis?

Ik heb trouwens nog gekolfde melk (400ml) van dag 3 en 4 in de vriezer (is dat dan nog colostrum?). VK en kraam adviseerden om het na een tijd toch maar weg te doen vanwege de samenstelling. Nu heb ik wat recentere voorraad. Dan echt maar weggooien? Het voelt zo zonde... Verder ook nog 60ml in spuitjes van tijdens de zwangerschap. Het voelt als 'goud', maar kan ik er nog iets mee?
pi_142523658
Nee onzin, niet weggooien! In de diepvries (-18) is het zeker zes maanden houdbaar. Je kunt het nu gewoon nog geven.
pi_142523789
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 19:32 schreef WupWup het volgende:
Nee onzin, niet weggooien! In de diepvries (-18) is het zeker zes maanden houdbaar. Je kunt het nu gewoon nog geven.
Ja? Ik weet dat ze er niets van krijgt, maar 'loopt ze er niet op leeg'? Het is echt nog van die hele gele melk. Anders binnenkort maar ontdooien als oefenflesjes.
pi_142523838
Kursor ik werd ook af en toe wakker met flinke stuwing toen ze langer als 3 uurtjes sliep :') heb toen leeg gekolfd en lekker laten afkoelen en daarna in de vriezer...daarna reguleerde ze het weer zelf!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 20 juli 2014 @ 20:04:58 #239
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_142525077
Kursor, ik vond het juist prettig om later nog wat colostrum te geven vanuit de vriezer. Dat is zulke 'rijke' melk, qua antistoffen en zulks. Lekker niet weggooien hoor!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zondag 20 juli 2014 @ 20:39:00 #240
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142526795
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:30 schreef bitterend het volgende:
Hier wordt ook de hele dag door slokjes gedronken met 2j 8m O+ gisteren nog op een rukke strand gevoed *)
Mag jij je borst wel opbergen of wil ze ook het liefst dat je de hele dag topless rondloopt? :D
pi_142527133
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 19:35 schreef Kursor het volgende:

[..]

Ja? Ik weet dat ze er niets van krijgt, maar 'loopt ze er niet op leeg'? Het is echt nog van die hele gele melk. Anders binnenkort maar ontdooien als oefenflesjes.
Bommetjes antistoffen zijn het! Ze krijgt er geen diarree van als je dat bedoelt.
pi_142528151
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 20:39 schreef Kyara het volgende:

[..]

Mag jij je borst wel opbergen of wil ze ook het liefst dat je de hele dag topless rondloopt? :D
:D er was een periode dat ze mij het liefst topless had, er was ook een periode dat ze netjes mijn bh en shirt terug deed en nu...nu staan we bij de kassa bij de hema en ze zegt tegen de jongen achter de kassa die de bh's afrekent...dit is mijn mama!! mama mooie tieties :') _O-
  zondag 20 juli 2014 @ 21:14:04 #243
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142528509
*proest*

:D _O- O+
pi_142528615
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:06 schreef bitterend het volgende:

[..]

:D er was een periode dat ze mij het liefst topless had, er was ook een periode dat ze netjes mijn bh en shirt terug deed en nu...nu staan we bij de kassa bij de hema en ze zegt tegen de jongen achter de kassa die de bh's afrekent...dit is mijn mama!! mama mooie tieties :') _O-
Hahaha. De reactie van de kassajongen zou ik graag hebben meegemaakt :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_142529849
Bitterend :D
Daarom heet het hier mama drinken *) Ze zegt tegenwoordig wel als ze klaar is, hmmmmm lekker mama drinken O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_142529908
Kursor, je doet niks fout en er gaat niks mis hoor! Ellie drinkt ook niet extra met deze hitte, dwz, ze vraagt er niet om en is met water even content. Is per kind zeer verschillend, denk ik zo. En doorslapen O+.

Phaidra, fijn dat het natuurlijk zo gaat.
  zondag 20 juli 2014 @ 21:46:17 #247
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_142530084
Hier heet het "drinken, die"
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_142530620
Hier heet het 'borst drinken'. Al maakt hij er zelf geregeld borsje dinken van :P. Mini is nooit zo heel borstverslaafd geweest overdag. Meestal ging drinken op mijn verzoek (ook omdat hij lang weinig anders dronk), behalve bij thuiskomst uit mijn werk. Dat was tot 1,5 ongeveer wel een soort heilig drinkmoment.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142530914
Hier heet het ook mama drinken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_142531318
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:41 schreef Marjolijntje het volgende:
Bitterend :D
Daarom heet het hier mama drinken *) Ze zegt tegenwoordig wel als ze klaar is, hmmmmm lekker mama drinken O+
Ze zegt ook bosjes en mama melk! maar titties is favoriet :D

Tinu volgens mij wou hij bij de andere kassa staan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')