Komt 't door je zwangerschap denk je?quote:Op zondag 20 juli 2014 08:46 schreef Phaidra het volgende:
Wauw wat een gave foto!![]()
Fijn dat je gerustgesteld bent Franny.
Hier gaat het opeens snel. Mini drinkt alleen nog voor het slapen gaan. In de ochtend vraagt hij er niet meer om. Ik ben benieuwd hoe lang hij 's avonds nog wil.
Ja, dat zal zeker meespelen. Mijn productie is best al teruggelopen, ik krijg ook geen tsr meer. Maar als ik vraag of er nog melk in zit, zegt hij van wel.quote:
Ja? Ik weet dat ze er niets van krijgt, maar 'loopt ze er niet op leeg'? Het is echt nog van die hele gele melk. Anders binnenkort maar ontdooien als oefenflesjes.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:32 schreef WupWup het volgende:
Nee onzin, niet weggooien! In de diepvries (-18) is het zeker zes maanden houdbaar. Je kunt het nu gewoon nog geven.
Mag jij je borst wel opbergen of wil ze ook het liefst dat je de hele dag topless rondloopt?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:30 schreef bitterend het volgende:
Hier wordt ook de hele dag door slokjes gedronken met 2j 8mgisteren nog op een rukke strand gevoed
Bommetjes antistoffen zijn het! Ze krijgt er geen diarree van als je dat bedoelt.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:35 schreef Kursor het volgende:
[..]
Ja? Ik weet dat ze er niets van krijgt, maar 'loopt ze er niet op leeg'? Het is echt nog van die hele gele melk. Anders binnenkort maar ontdooien als oefenflesjes.
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
Mag jij je borst wel opbergen of wil ze ook het liefst dat je de hele dag topless rondloopt?
Hahaha. De reactie van de kassajongen zou ik graag hebben meegemaaktquote:Op zondag 20 juli 2014 21:06 schreef bitterend het volgende:
[..]er was een periode dat ze mij het liefst topless had, er was ook een periode dat ze netjes mijn bh en shirt terug deed en nu...nu staan we bij de kassa bij de hema en ze zegt tegen de jongen achter de kassa die de bh's afrekent...dit is mijn mama!! mama mooie tieties
![]()
Ze zegt ook bosjes en mama melk! maar titties is favorietquote:Op zondag 20 juli 2014 21:41 schreef Marjolijntje het volgende:
Bitterend
Daarom heet het hier mama drinkenZe zegt tegenwoordig wel als ze klaar is, hmmmmm lekker mama drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |