...........Een bonsai boom groeit niet in het wild, een bonsai is een kunstmatig klein gehouden boom/struik.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:17 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Hoe kunnen die dingen nog overleven in het wild als zo zoveel zorg nodig hebben?!
Als je je katten niet eens fatsoenlijk kunt verzorgen Is het sowieso verstandig hier niet aan te beginnenquote:Op maandag 23 juni 2014 10:33 schreef -supergirl- het volgende:
Ik had plannen om er over 2 maanden 2 aan te schaffen, maar ben nu gaan twijfelen.
Ik heb alleen een balkon, dus dan moet ik iedere keer naar buiten voor de verzorging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was het niet mr. Miyagi?quote:Op maandag 23 juni 2014 20:44 schreef avondmelange het volgende:
Een grote bonsai boom is tering duur. Ik mocht op me werk eentje altijd bij knippen en bijenwas sprayen. Ik voelde me toen mr. Kayagasi
[ afbeelding ]
hoe kom jij erbij dat ik mijn katten niet verzorg?quote:Op maandag 23 juni 2014 11:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je je katten niet eens fatsoenlijk kunt verzorgen Is het sowieso verstandig hier niet aan te beginnen
Ze hebben vlooien dus zullen jouw planten wel luizen hebben.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoe kom jij erbij dat ik mijn katten niet verzorg?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |