quote:Op maandag 23 juni 2014 20:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heb je weleens 20 meter tuinslang gebruikt? Erg zwaar en moeilijk op te bergen.
Zo'n rekding is lekker licht en knakt niet, maar ook gelijk slap.
Het product zal vast prima werken in het begin, maar het systeem is berust op het steeds enorm uitzetten en krimpen van de rubberen binnenslang en is daarmee nou eenmaal slijtgevoelig en onderhevig aan materiaalmoeheid. Een klein zwak puntje is genoeg om de slang te laten knappen. Daarnaast is uitdroging van het materiaal ook een reëel risico, als de slang de hele winter ongebruikt in de schuur hangt bijvoorbeeld.quote:Op maandag 23 juni 2014 20:02 schreef monkeybrain het volgende:
Geen filmpjes van ontploffingen maar de comments zijn nogal negatief.
Zacht rubberen buis dat uitrekt tot een dun slangetje, tja.![]()
Deze had ik bij de ibood hunt gekocht, domme ik. Die was 15 euro incl verzending en 7,5 meter. Fuck mij.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:39 schreef julius123 het volgende:
ik heb trouwens die groeiende blauwe waterslang maar eens gekocht bij BG, is in de aanbieding nu, 11,86 voor de 23m versie (was 31 euro)
[ afbeelding ]
Niet Spaans maar Mexicaansquote:Op dinsdag 24 juni 2014 00:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
Apart, wisten jullie dat MY ook voor Masair kan staan?
Spaans cargo bedrijf...
quote:2014-06-09 09:09, Item put on hold due to Dangerous Good, MPC PMIH (KLIA)
quote:Op zondag 22 juni 2014 11:46 schreef ultrasonic1 het volgende:
[..]
Shiz kan je nog wat meer vertellen over speakers? in vergelijking met Er151:)
De tranen staan me echt in de ogen...quote:
Beetje jammer inderdaad. In den beginne waren ze best wel aardig.quote:
De Delta blijf een fijn ding inderdaadquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:55 schreef shiznuts het volgende:
Moest weer eens wat afhalen van het postkantoor (dat krijg je als je veel van huis bent):
[ afbeelding ]
Zwart is een stuk stylisher dan die parelwitte/zilver.Blijft een aanrader.
Nieuw in het assortiment bij MP4Nation, de Corecool V2 ziet er ook wel grappig uit...
http://www.mp4nation.net/(...)e-in-line-microphone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Jep, 't kan een tijdje duren voordat ie uberhaupt in een vliegtuig belandt, pakketjes gaan mee op basis van beschikbaarheid. Hij geeft vanzelf aan arrival at destination country of iets in die richtingquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:50 schreef roflcat het volgende:
Denk zo'n 3 weken geleden een SJ4000 gekocht via Aliexpress met CC. Was snel verzonden, sneller had een diamamtje en 99.9% goede feedback. Was alleen niet de goedkoopste.. Deze werd verzonden met Hong Kong Post, maar de status hangt nu al bijna 2 weken hierop: 2014-06-11 00:00, NL, The item ( RC855923704HK ) left Hong Kong for its destination on 11-Jun-2014.
Heeft iemand dit ook weleens gehad?
Bedankt!
Vond Malaysia Post toch nog redelijk snel. Sweden post daarentegen is echt nog nooit in een reële tijd gekomen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 03:06 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Niet Spaans maar Mexicaans![]()
MY is trouwens wel de langzaamste verzender .
Eerste pakketje dat BG stuurde met MY duurde 40 dagen ,en ben nu al 32 dagen aan het wachten op een pakketje van Fasttech ook verzonden met MY .
Hier hetzelfde. powerbank van tabao gekocht via hun. Na 10 dagen op pending krijg ik naar zelf een bericht te sturen te horen dat ze om een of andere reden alleen via TNT verzenden. Dat zou me 30 euro gaan kosten, voor dat geld kan ik net zo goed een nieuwe bestellen via bg of chinabuye. Ik heb wel vaker electronica via airmail laten komen dus dat moet gewoon kunnen. En waarom zou het anders niet via hk of swiss kunnen of desnoods DHLquote:Op maandag 23 juni 2014 17:41 schreef roflcat het volgende:
Zeer slechte ervaring hier met CSSbuy.. 3 van die Xiaomi Powerbanks besteld, voor 8 euro per stuk van de Xiaomi TaoBao store. Moest wel zo'n 25 euro aan verzending betalen omdat het met TNT moést... Maar dat was betaald op 17 Juni. Sindsdien staat m'n pakketje op 'Pending'. Meerdere berichtje gestuurd, maar geen reacties waar ik iets mee kan. 'Ze gaan ernaar kijken'. Als dit nou bij en normaal China Post pakketje gebeurd, nouja, maar bij TNT express post vind ik het toch echt te lang duren..
Op zoek naar een nieuwe agent met PayPal dus!
Ehm, volgens mij zijn dat prijzen in Euro's die jij noemt!?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:19 schreef julius123 het volgende:
dia Xiaomi 10400 powerbank word ook met de dag goedkoper he16.90 bij DX en 17,46 bij BG
Werk je voor die toko?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:24 schreef NX het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij zijn dat prijzen in Euro's die jij noemt!?
Het is altijd al rond de $22 / $22 geweest en ik heb zelfs al 3 kunnen bemachtigen via ChinaBuye voor $19.40;
http://www.chinabuye.com/(...)-and-android-devices
Waarom $4 meer betalen? Aanbiedingen posten betekent niet dat ik voor die lui werkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:26 schreef shiznuts het volgende:
Werk je voor die toko?Dat heb je al meermaals wereldkundig gemaakt.
Heb je het niet verkeerd om? Euro/Dollar? Het is volgens mij nooit 23euro geweest, altijd in dollarsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:26 schreef julius123 het volgende:
ja klopt maar ze waren vorige week nog 23 euro bij BG en DX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |