Doelman krijgt een epileptische aanval met de bal in zijn handen en kronkelt 450 keer heen en weer over de doellijn.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
450-0dat zou betekenen dat de doelman zelf in het rijtje topscorers zo moeten behoren.
Uppers, god noooquote:Op maandag 23 juni 2014 14:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?Dat is echt niet mijn ding. Sowieso lijkt me uppers en mij geen goede combinatie.
Doei Lies, maak ze gekquote:Op maandag 23 juni 2014 14:41 schreef liesje1979 het volgende:
Mensen knettergek maken. Tot vanavond.
nachtzuster doet mij ook aan een oud radioprogramma denken.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:43 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Uppers, god nooo![]()
Doet me weer aan mijn oude nick denken
Kloptquote:Op maandag 23 juni 2014 14:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nachtzuster doet mij ook aan een oud radioprogramma denken.
Een doelpunt per 15 seconden gaat echt niet werken, tenzij er 5 ballen op het veld zijn(als Kuyt start heb je er nog 4 nodig).quote:Op maandag 23 juni 2014 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doelman krijgt een epileptische aanval met de bal in zijn handen en kronkelt 450 keer heen en weer over de doellijn.
Ik vond nog een fles tonic in de voorraadkast, klontjes derin, schijfie limoen en een heel klein pietsie gin.quote:Op maandag 23 juni 2014 14:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
YOLO![]()
Ik heb de eerste voor me staan, kleintje weliswaar. Morgen weer verder lijnen
quote:Op maandag 23 juni 2014 14:56 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik vond nog een fles tonic in de voorraadkast, klontjes derin, schijfie limoen en een heel klein pietsie gin.![]()
We gaan los!
quote:Op maandag 23 juni 2014 14:56 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik vond nog een fles tonic in de voorraadkast, klontjes derin, schijfie limoen en een heel klein pietsie gin.![]()
We gaan los!
quote:
quote:
Ik hoop dat je toilet er tegen bestand is.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
We hebben voor een man of 30 chili gemaakt. Wordt wel gezellig denk ik. En jij, weer een huis vol?
We gaan bij mn broer en schone zus kijken, de kids en de buren komen ook dus volle bak en na de wedstrijd BBQ-en!quote:Op maandag 23 juni 2014 15:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
We hebben voor een man of 30 chili gemaakt. Wordt wel gezellig denk ik. En jij, weer een huis vol?
Het is mijn kroeg niet, en ik maak er niet schoonquote:Op maandag 23 juni 2014 15:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je toilet er tegen bestand is.
Dan mag je de toiletdame wel een behoorlijke fooi geven.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is mijn kroeg niet, en ik maak er niet schoon
Gezellie, ik kom vanavond hier nog wel een afzakker halen.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:04 schreef Miek37 het volgende:
[..]
We gaan bij mn broer en schone zus kijken, de kids en de buren komen ook dus volle bak en na de wedstrijd BBQ-en!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |